abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:58:17 #1
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997359


:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten over van alles en nog wat. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:58:51 #2
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149997370
TT loos ;(
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149997374
Mensen die een foto van hun voeten op fb plaatsen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:07 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997381
Yvie_lu = lege TT's ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:16 #5
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997384
Hell en back lijkt me dan wel weer wat ongeloofwaardig Thijs
pi_149997387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
Ach. Als het m niet wordt dan is het iig goed besproken en eerlijk uitgekomen. Fijn dat het nu gebeurd en niet later dan /positieve kant ervan inzien.

Maakt het niet minder kut.
Alles komt goed, schatje :*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:21 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997391
quote:
18s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een foto van hun voeten op fb plaatsen.
Jij zag hem ook? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:35 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Hell en back lijkt me dan wel weer wat ongeloofwaardig Thijs
Zo voelde het anders wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:57 #9
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149997403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

True love etc
Ik denk dat ik ongeveer tot Frankrijk zou reizen om je te redden.
pi_149997404
Wat een fucking geile foto eigenlijk in de OP altijd hier
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:00:07 #11
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo voelde het anders wel.
JIj hebt dat een keer geprobeerd voor iemand?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:01:05 #12
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997431
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ongeveer tot Frankrijk zou reizen om je te redden.
Lief :)
Zuid-Frankrijk?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef bamibij het volgende:
Wat een fucking geile foto eigenlijk in de OP altijd hier
Heb meerdere keren hier gevraagd waar de foto van was, maar nooit antwoord gehad hier eigenlijk
pi_149997432
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Alles komt goed, schatje :*
Thx :*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_149997434
Blijkbaar is er een fokbaby op komst. MissBliss is zwanger van Re.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:01:27 #15
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

JIj hebt dat een keer geprobeerd voor iemand?
Ik doel op mijn verleden.

Maar als ik iemand echt graag mag ben ik tot veel bereid.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:01:59 #16
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149997465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Lief :)
Zuid-Frankrijk?

[..]

Heb meerdere keren hier gevraagd waar de foto van was, maar nooit antwoord gehad hier eigenlijk
Ja Zuid-Frankrijk, kunnen we nog een beetje rustig bijkomen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:03:12 #17
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997505
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja Zuid-Frankrijk, kunnen we nog een beetje rustig bijkomen.
In het zonnetje :)
pi_149997531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Blijkbaar is er een fokbaby op komst. MissBliss is zwanger van Re.
Als dat geen autist wordt
pi_149997562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als dat geen autist wordt
Kan niet missen inderdaad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:05:01 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als dat geen autist wordt
Geboorte vindt ook plaats op een zolder uiteraard.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_149997612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geboorte vindt ook plaats op een zolder uiteraard.
Met Sunchaser die domme vragen stelt voor de camera, tijdens de bevalling.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149997618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geboorte vindt ook plaats op een zolder uiteraard.
Verwekt tegen een zoldermuurtje aan.
pi_149997627
Zo. Gotham was weer vet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:07:42 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997641
Goede TT.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:07:50 #25
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997644
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Gotham was weer vet.
Die hebben goede castingmensen daar. Die jr joker. Echt te creepy.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:07:51 #26
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997645
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Met Sunchaser die domme vragen stelt voor de camera, tijdens de bevalling.
"Ja, het is zo donker hier, maar zie je het hoofdje al?"

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef bamibij het volgende:

[..]

Verwekt tegen een zoldermuurtje aan.
Echte Fok-liefde O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_149997677
quote:
18s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een foto van hun voeten op fb plaatsen.
:6
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:09:19 #28
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997689
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

:6
Wat is er met je voeten?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:10:14 #29
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997715
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ja, het is zo donker hier, maar zie je het hoofdje al?"

[..]

Echte Fok-liefde O+
Blij dat ik dat nooit zal kennen :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wat is er met je voeten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149997738
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149997755
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Niet iedereen hoor
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:11:21 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997757
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Ik ben niemand ;(?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet iedereen hoor
Alleen wij niet inderdaad. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:11:44 #35
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997768
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mee? Zie niks raars volgens mij
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:12:01 #36
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149997777
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Ik ben helemaal niet zwanger :{w
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:12:04 #37
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997779
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Leuk toch?
pi_149997789
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wat is er mee? Zie niks raars volgens mij
Zie je dat verschil bij m'n enkels niet? :{
pi_149997817
Faxie heeft 11 tenen :')
pi_149997818
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Die hebben goede castingmensen daar. Die jr joker. Echt te creepy.
En Alfred _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:13:06 #41
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997819
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zie je dat verschil bij m'n enkels niet? :{
Oei, je rechter ja (sorry, zat meer naar je voeten te kijken). Gevallen?
pi_149997821
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Iedereen die overblijft komt in de bezemklas en dan word je ingedeeld. Prima toch?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:13:50 #43
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Iedereen die overblijft komt in de bezemklas en dan word je ingedeeld. Prima toch?
7 seconds of heaven?
pi_149997842
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Dat lijkt alleen maar zo Fas. :* De meeste relaties lopen weer stuk. Kunnen ze bij jou uithuilen met knabbeltjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:14:00 #45
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

7 minutes of heaven?
pi_149997852
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Leuk toch?
Weet niet. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149997861
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Neen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:14:32 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Iedereen die overblijft komt in de bezemklas en dan word je ingedeeld. Prima toch?
Ik las bezemkast :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:14:44 #49
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997870
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Weet niet. :)
Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:14:53 #50
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149997877
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Gotham was weer vet.
Gotham. _O_
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149997879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

:6
Heb je dat echt gedaan? Ik zou je bijna toevoegen.
pi_149997887
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd :')
pi_149997889
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn :)
Stiekem zijn we toch jaloers? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149997891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef bamibij het volgende:
Faxie heeft 11 tenen :')
:')
pi_149997900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Oei, je rechter ja (sorry, zat meer naar je voeten te kijken). Gevallen?
Ja slechte landing auw ;(
pi_149997906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

:')
Ik hoopte dat mensen t gingen natellen vlegel
pi_149997907
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef aeque het volgende:

[..]

Gotham. _O_
Laatste aflevering met Red Hood was weer geweldig :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149997913
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je dat echt gedaan? Ik zou je bijna toevoegen.
Dat heb ik ja
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:16:25 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Stiekem zijn we toch jaloers? :@
Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef bamibij het volgende:
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd :')
HUUUUUUUUUUUUUUU :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:17:00 #61
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149997938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Laatste aflevering met Red Hood was weer geweldig :9
Niet teveel verklappen, moet nog een paar afleveringen kijken. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149997941
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ik hoopte dat mensen t gingen natellen vlegel
De 11e teen is niet in beeld
pi_149997944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

7 seconds of heaven?
que?
pi_149997945
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef bamibij het volgende:
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd :')
Je kan ook trouwen als je nog studeert, hoor.
pi_149997947
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Nee, dat inderdaad niet :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149997950
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Eens.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149997952
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Ik heb er eerder medelijden mee _O-
pi_149997964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik las bezemkast :').
Waar het hart van vol is
pi_149997970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

HUUUUUUUUUUUUUUU :')
De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:18:33 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb er eerder medelijden mee _O-
Me too.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997993
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef aeque het volgende:

[..]

Niet teveel verklappen, moet nog een paar afleveringen kijken. :P
Ik zeg niks. Geniet ervan ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:18:58 #72
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998013
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Wat is daar mis mee?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998019
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Als hij het leuk vindt, prima toch. Niemand heeft de wijsheid in pacht.
pi_149998024
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:20:05 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149998048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen :')
Idem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_149998066
Trouwen :r -O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:29 #77
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998105
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer :o
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:34 #78
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998108
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Nee hoor, ik sla beide over.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:55 #79
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer :o
Chocola?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:03 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen :')
Idem.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998128
* wacht op FB verzoek.....

;(
pi_149998130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
Trouwen :r -O-
Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te geven :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:21 #83
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998137
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef aeque het volgende:

[..]

Chocola?
De taart is chocolade natuurlijk.
pi_149998142
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef aeque het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
pi_149998145
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef aeque het volgende:

[..]

Chocola?
Goeie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:31 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer :o
Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:47 #87
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

De taart is chocolade natuurlijk.
Dan weinig verder nog denk ik ja.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:10 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn :)
Is er iets dat je me wil vertellen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_149998187
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Cyanide ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:33 #90
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998191
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
Dat kan maar is niet jouw keuze. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:39 #91
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef yats het volgende:

[..]

Is er iets dat je me wil vertellen?
Ik hoop dat je gelukkig wordt?
pi_149998197
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Je kan altijd nog scheiden he.
pi_149998215
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te geven :P
Op trouwfeestjes heb je meestal wel een aantal wanhopige bruidsmeisjes ja :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:24:06 #94
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998221
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998223
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je kan altijd nog scheiden he.
IS niet echt de insteek van trouwen, he? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149998228
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
Dus het gaat niet om hem maar om jou? :7
pi_149998234
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef yats het volgende:

[..]

Nee hoor, ik sla beide over.
Carriereman.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:24:39 #98
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998236
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
pi_149998254
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat kan maar is niet jouw keuze. :P
Klopt ik zeg ook alleen dat ik zijn keuze :') vind en dat ik ongelukkig zou worden in die situatie
pi_149998260
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

IS niet echt de insteek van trouwen, he? :')
Vingers gekruisd houden tijdens het jawoord. Protip.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:11 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998269
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:31 #102
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
Laten we daar nou niet leven. ;(

Al zie ik mijzelf wel als droomprins natuurlijk. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:39 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Cyanide ^O^
Ik ben niet zo moordzuchtig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:54 #104
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998294
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef aeque het volgende:

[..]

Laten we daar nou niet leven. ;(

Al zie ik mijzelf wel als droomprins natuurlijk. :)
Jij kan paardrijden?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:26:12 #105
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij kan paardrijden?
Vast wel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:26:24 #106
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij kan paardrijden?
En zwaardvechten
pi_149998332
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149998336
Iedereen maak een agenda-aantekening Fok! SC 2.0 op 24-2-2025 en gegarandeerd dat er flink wat getrouwd zijn.
pi_149998348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En zwaardvechten
En draken doden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:27:11 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelukkig wordt?
Waarmee? Niet in de liefde denk ik. Maar Thxs,idem
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:27:31 #111
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En draken doden.
Heb jij hier weleens een draak gezien?
They fear me
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:27:34 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Harmankardon het volgende:
Iedereen maak een agenda-aantekening Fok! SC 2.0 op 24-2-2025 en gegarandeerd dat er flink wat getrouwd zijn.
Vast wel. Everyone but me :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998387
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel. Everyone but me :P.
Jij en Fylax. Schrijf maar op.
pi_149998389
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel. Everyone but me :P.
Niet eens met mij? :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:28:21 #115
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998399
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel. Everyone but me :P.
Ik kan dat ook wel met 100% zekerheid zeggen over mijzelf ja
pi_149998409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik kan dat ook wel met 100% zekerheid zeggen over mijzelf ja
+1
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:28:51 #117
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En zwaardvechten
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En draken doden.
Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb jij hier weleens een draak gezien?
They fear me
Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:29:20 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998423
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet eens met mij? :'(
Ik wil alles met jou O+. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998428
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.
De prinses zit altijd in een ander kasteel :'(
pi_149998440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

De prinses zit altijd in een ander kasteel :'(
:')!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:30:04 #122
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998441
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

De prinses zit altijd in een ander kasteel :'(
Ach gos
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998445
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil alles met jou O+. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
O+ O+ O+ O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:30:11 #124
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....
The whole realm is under my protection.
Behalve Australië
pi_149998471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

De prinses zit altijd in een ander kasteel :'(
Nogal logisch, drie posts hierboven zeg je dat je niet wil trouwen. Prinsessen trouwen altijd in het sprookje.
pi_149998476
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

:')!
Je snapt de referentie toch wel he? :@
pi_149998488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

The whole realm is under my protection.
Behalve Australië
En Malta schijnbaar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149998492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nogal logisch, drie posts hierboven zeg je dat je niet wil trouwen. Prinsessen trouwen altijd in het sprookje.
En dan kom je thuis en zit daar de heks ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:31:37 #129
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998499
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En Malta schijnbaar.
Heb je al een draak gezien dan?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998503
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil alles met jou O+. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
Hoe cute. O+
pi_149998504
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je snapt de referentie toch wel he? :@
Dat jij in de friendzone zit?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:32:06 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998521
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef aeque het volgende:

[..]

Heb je al een draak gezien dan?
Z'n ex woont op 't eiland.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:32:13 #133
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998526
Net of slimme prinsessen tegenwoordig nog wachten in een tochtig kasteel, zitten gewoon lekker ergens waar CV is hoor.
pi_149998528
Als ik in het juiste kasteel kom, is de prins mij altijd net voor.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149998534
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef aeque het volgende:

[..]

Heb je al een draak gezien dan?
Meerdere zelfs.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:32:25 #136
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998539
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En Malta schijnbaar.
Ja, jullie bellen niet.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:32:50 #137
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998555
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Meerdere zelfs.
Dan doet Roy zijn werk niet goed nee.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998560
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Z'n ex woont op 't eiland.
Hue hue hue :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149998565
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Fascination het volgende:
Als ik in het juiste kasteel kom, is de prins mij altijd net voor.
Via de achteruitgang? :@
pi_149998572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, jullie bellen niet.
Wij ruimen onze eigen rotzooi op.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149998576
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat jij in de friendzone zit?
Nee, Mario :(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:33:25 #142
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998577
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hue hue hue :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998580
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Via de achteruitgang? :@
Ja. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:34:52 #144
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wij ruimen onze eigen rotzooi op.
Dan moet je ook niet zeuren.
pi_149998646
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, Mario :(
Hmm. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:35:19 #146
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet zeuren.
Wie zeurt...
pi_149998672
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet zeuren.
Dat doe ik dan ook niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:35:57 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wie zeurt...
Krijgt een beurt :@?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:36:20 #149
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998696
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wie zeurt...
Krijgt in dit geval geen beurt
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:36:23 #150
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998698
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Krijgt een beurt :@?
That's what I heard
pi_149998719
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Krijgt een beurt :@?
Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:36:59 #152
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

That's what I heard
Op naar Roy dan Yv.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:37:16 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998742
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Meerdere zelfs.
Er zat er net nog een tegenover me. Ow wacht, dat was een spiegel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:37:50 #154
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998759
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef aeque het volgende:

[..]

Op naar Roy dan Yv.
Roy zeurt niet, hij dacht dat Barb aan het zeuren was.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:38:19 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

That's what I heard
Even gaan zeuren dan :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:38:41 #156
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998799
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Roy zeurt niet, hij dacht dat Barb aan het zeuren was.
Ohw dan moet je naar Malta.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998810
Beurt is eigenlijk een hele vreemde term voor sex :?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:39:00 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998815
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.
Zou niet verkeerd zijn. Zie je ze hier niet terug.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998856
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef aeque het volgende:

[..]

Ohw dan moet je naar Malta.
Wij doen hier niet aan seks voor het huwelijk, gij heiden :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:40:05 #160
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998860
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef aeque het volgende:

[..]

Ohw dan moet je naar Malta.
Ik ben niet de uitvoerende partij hoor
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:40:38 #161
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998875
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik ben niet de uitvoerende partij hoor
Dan moet je het maar gewoon ondergaan.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:40:47 #162
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998880
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wij doen hier niet aan seks voor het huwelijk, gij heiden :{w
Mijn excuses.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik ben niet de uitvoerende partij hoor
Wil ik een keer behulpzaam zijn... ;(
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998897
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zou niet verkeerd zijn. Zie je ze hier niet terug.
En dan gaan wij zeuren dat zij seks hebben en wij niet en voor je het weet moet je meedoen....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149998930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan moet je het maar gewoon ondergaan.
Zeesterren en planken ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:42:16 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998956
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dan gaan wij zeuren dat zij seks hebben en wij niet en voor je het weet moet je meedoen....
Ik houd het wel bij een persoon, goed?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hmm. ;(
pi_149998976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wie zeurt...
Ik zeur behoorlijk wat af anders ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:42:52 #168
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zeesterren en planken ;(
Als ze er eenmaal ligt gaat ze vast wel actief meedoen.
Hier komt ze onschuldig en braaf over maar stiekem is het gewoon een beest in bed.
pi_149998990
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.
Je mag namen noemen hoor :*
pi_149999019
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik houd het wel bij een persoon, goed?
Tuurlijk vind ik dat goed. Heeft ook mijn voorkeur :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149999046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je mag namen noemen hoor :*
Dat weet ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149999049
Zeesterren in bed :r
pi_149999139
Zeesterren in bed O+
pi_149999142
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:44 schreef bamibij het volgende:
Zeesterren in bed :r
Beter dan niets ;(
pi_149999169
Ik zeester altijd in bed, emancipatie werkt twee kanten op :{w
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:46:08 #176
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149999184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:44 schreef bamibij het volgende:
Zeesterren in bed :r
1 keer meegemaakt. Wat een turn-off was dat....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:46:36 #178
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149999200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Beter dan niets ;(
Snap out of it Fax
pi_149999242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Beter dan niets ;(
Nee, integendeel zelfs.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149999263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Snap out of it Fax
Bitchslap hem even, Royco.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:48:29 #181
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149999297
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Snap out of it Fax
Dat gaat niet meer goed komen denk ik. ;(
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149999298
:'(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:50:21 #183
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149999393
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bitchslap hem even, Royco.
pi_149999442
Nu we het toch over zeesterren hebben... De laatste keer dat ik gedoken heb is alweer bijna 7 jaar geleden :') Ik was lekker aardig wat duiken aan het maken :/
pi_149999445
Tijd voor een porno muziekje dan maar:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149999478
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:51:44 #187
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149999485
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:48 schreef Faxie het volgende:
:'(
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149999515
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Beter dan niets ;(
Nu wordt het gewoon irritant, Fax. :')
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:52:13 #189
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149999518
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef artelligence het volgende:
Nu we het toch over zeesterren hebben... De laatste keer dat ik gedoken heb is alweer bijna 7 jaar geleden :') Ik was lekker aardig wat duiken aan het maken :/
Wat zijn O kredieten? :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149999527
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:

[..]

Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
_O_
pi_149999529
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:

[..]

Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
shaniqua :)
pi_149999537
Goede avond :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_149999543
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:

[..]

Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
Kan ie zijn blauwe plekken showen, zoo alpha alles :7
pi_149999565
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef aeque het volgende:

[..]

Wat zijn O kredieten? :P
Al aangepast. Kut autocorrect. Wil te snel typen.
pi_149999567
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

shaniqua :)
Beter dan niets. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:52:57 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149999578
Ik heb zowaar een prei-ovenschotel gegeten. En het was nog lekker ook :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:53:16 #197
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149999598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb zowaar een prei-ovenschotel gegeten. En het was nog lekker ook :9
Welkom in 2015 Thijs. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149999613
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Beter dan niets. :)
Niets mis mee inderdaad.
pi_149999625
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:

[..]

Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
Weet niet of ik ga
pi_149999654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu wordt het gewoon irritant, Fax. :')
:@
pi_149999659


Omg, hebben hebben hebben.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:54:12 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149999676
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef aeque het volgende:

[..]

Welkom in 2015 Thijs. :)
Lach je me nu uit? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:54:26 #203
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149999699
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kan ie zijn blauwe plekken showen, zoo alpha alles :7
"En daar stond ik, omsingeld door 20 andere Fok!ers. Mijn benen voelde zwaar aan en ik wist dat ik hier maar op 1 manier levend uit ging komen. Mijn leven flitste even aan me voorbij. Als een softcore porno film van sbs6."
pi_149999707
Teckels O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:54:35 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149999714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weet niet of ik ga
Je komt gewoon, wat is dat nu :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_149999720
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

shaniqua :)
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149999723
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Omg, hebben hebben hebben.
Agossie O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:55:40 #208
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149999814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weet niet of ik ga
Gewoon komen joh. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149999824
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weet niet of ik ga
In het geheim oefenen en indruk maken op alle dames met je paintballskills.
pi_149999834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu wordt het gewoon irritant, Fax. :')
Als jij het zegt maakt het hopelijk wat indruk
pi_149999837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je komt gewoon, wat is dat nu :(
Tja :@
pi_149999852
Wanneer is er een meet in Rotterdam? Als ik er dan toch ben kom ik ook wel ff wat drinken
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:56:12 #213
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149999865
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Lach je me nu uit? ;(
Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje. :@
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149999876
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In het geheim oefenen en indruk maken op alle dames met je paintballskills.
Uhuh
pi_149999879
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Omg, hebben hebben hebben.
Wel lief, jammer van het ras.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149999963
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef aeque het volgende:

[..]

Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje. :@
Ik dus............... maar ik heb dan ook geen oven :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150000014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhuh
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
pi_150000089
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
http://www.yourtango.com/(...)ments-50-shades-grey
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150000147
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:59:24 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000157
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Omg, hebben hebben hebben.
Amai O+!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Amai O+!
Hoe gaat het met jouw hondenplannen?
pi_150000229
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
;(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:00:55 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet :@
Enorm tof O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:00:59 #224
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150000247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet :@
Of we organiseren er gewoon eentje als jij een keer in NL bent. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:01:04 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw hondenplannen?
Die zijn voorlopig van de baan :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000301
Ik ga even douchen en dutten :@
pi_150000303
Wanneer is het nou? ;(
pi_150000343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die zijn voorlopig van de baan :).
Houden zo, honden :')
pi_150000351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die zijn voorlopig van de baan :).
In je eentje met werk etc een hond nemen is ook een hele onderneming.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:02:40 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000358
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef bamibij het volgende:

[..]

Houden zo, honden :')
Rot op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:02:42 #231
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150000361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef bamibij het volgende:
Wanneer is het nou? ;(
21 mrt
pi_150000383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Enorm tof O+
O+
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef aeque het volgende:

[..]

Of we organiseren er gewoon eentje als jij een keer in NL bent. :)
Dat kan ook natuurlijk :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:03:07 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

In je eentje met werk etc een hond nemen is ook een hele onderneming.
Dat is het hem. En ik vind het ook niet eerlijk een hond acht uur per dag alleen te laten in huis/tuin :).

En omdat ik wel echt een huisdier om me heen wil hebben zit ik nu te denken aan konijnen/cavia's of een paar kipjes in de tuin. Dat laatste is afhankelijk van hoe groot mijn tuin wordt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:03:52 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

O+

[..]

Dat kan ook natuurlijk :@
Opties genoeg :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:04:02 #235
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150000447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

O+

[..]

Dat kan ook natuurlijk :@
Is misschien makkelijker dan erop gokken dat jij een keer in NL bent wanneer er een meet is. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150000452
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is het hem. En ik vind het ook niet eerlijk een hond acht uur per dag alleen te laten in huis/tuin :).

En omdat ik wel echt een huisdier om me heen wil hebben zit ik nu te denken aan konijnen/cavia's of een paar kipjes in de tuin. Dat laatste is afhankelijk van hoe groot mijn tuin wordt.
Nee, das zielig ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:04:21 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is het hem. En ik vind het ook niet eerlijk een hond acht uur per dag alleen te laten in huis/tuin :).

En omdat ik wel echt een huisdier om me heen wil hebben zit ik nu te denken aan konijnen/cavia's of een paar kipjes in de tuin. Dat laatste is afhankelijk van hoe groot mijn tuin wordt.
Konijntjes O+

Wel minimaal 2, want gezelschapsdieren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:04:27 #238
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, das zielig ;(
Daarom :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000473
quote:
Hmm, sommige dingen herken ik niet. Die komen dan uit het boek denk ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:04:38 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Konijntjes O+

Wel minimaal 2, want gezelschapsdieren.
En jij denkt dat ik dat niet weet omdat :D?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000499
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef aeque het volgende:

[..]

Is misschien makkelijker dan erop gokken dat jij een keer in NL bent wanneer er een meet is. :P
Ik zal het laten weten wanneer ik in NL ben :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:05:43 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000551
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik dat niet weet omdat :D?
Ik bedoelde er niets mee hoor :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:05:52 #243
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150000559
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zal het laten weten wanneer ik in NL ben :)
Een speciale Barb meet, je ego groeit nu al zeker? :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:05:54 #244
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150000562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zal het laten weten wanneer ik in NL ben :)
overstap op weg naar Ierland?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:05:58 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zal het laten weten wanneer ik in NL ben :)
"Morgen ben ik er!"

:P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150000584
Het idee was april, maar ik weet niet of dat lukt vanwege werk -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150000599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

21 mrt
^O^ danku
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:06:37 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef Barbusse het volgende:
Het idee was april, maar ik weet niet of dat lukt vanwege werk -O-
Anders wat later. Komen we je ophalen op Schiphol :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:07:28 #249
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150000661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Anders wat later. Komen we je ophalen op Schiphol :D
we? het is geen NPO programma hoor.
pi_150000675
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:05 schreef aeque het volgende:

[..]

Een speciale Barb meet, je ego groeit nu al zeker? :P
Mijn ego is al groot zat joh :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

overstap op weg naar Ierland?
Ik weet nog niet of het Ierland gaat worden, Barcelona of Lissabon lijken me ook erg tof :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150000681
Gewoon in de zomer ergens, dan is het hier ook lekker weer
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150000696
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Anders wat later. Komen we je ophalen op Schiphol :D
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:08:19 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

we? het is geen NPO programma hoor.
Boeit niet. Barb komt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:08:21 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000704
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Anders wat later. Komen we je ophalen op Schiphol :D
We :D?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

we? het is geen NPO programma hoor.
Haha, geheel met camera ploeg. Ik zeg doen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:08:27 #256
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150000714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

we? het is geen NPO programma hoor.
Het idee is wel grappig. :) Paar van die autisten met spandoeken. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:08:48 #257
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000734
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-
Met een spandoek:

"SC RELATIES HEET JE WELKOM TERUG IN NL"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:09:14 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

We :D?
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef aeque het volgende:

[..]

Het idee is wel grappig. :) Paar van die autisten met spandoeken. :')
Niet dan? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150000774
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Met een spandoek:

"SC RELATIES HEET JE WELKOM TERUG IN NL"
Iedereen zich schamen...
pi_150000776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Met een spandoek:

"SC RELATIES HEET JE WELKOM TERUG IN NL"
_O_
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:09:55 #261
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150000787
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Niet dan? :@
Het idee is wel grappig of je echt moet doen is wat anders. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150000793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Met een spandoek:

"SC RELATIES HEET JE WELKOM TERUG IN NL"


Godverdomme :') _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150000797
Autist meldt om spandoek vast te houden :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:10:18 #264
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000801
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Niet dan? :@
Ik ga niet met een hele groep FOK!ers Barb van het vliegveld halen, dank je feestelijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:10:19 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000802
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Iedereen zich schamen...
Die ene keer dat we van zolder af komen. Kunnen we het net zo goed groot aanpakken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:10:26 #266
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150000807
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Iedereen zich schamen...
Dit ja. Gok dat hij de hal niet eens verlaat maar zich meldt bij ; heeft u iets aan te geven' zodat het een andere uitgang wordt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:10:35 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000812
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:09 schreef aeque het volgende:

[..]

Het idee is wel grappig of je echt moet doen is wat anders. :P
Dit idd :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:11:07 #268
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150000835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Met een spandoek:

"SC RELATIES HEET JE WELKOM TERUG IN NL"
En dan met zijn allen in slowmotion op hem af rennen?
ik pas.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:11:33 #269
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150000855
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit idd :P.
We sturen jou gewoon als afvaardiging. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:11:34 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan met zijn allen in slowmotion op hem af rennen?
ik pas.
Dan grijpt de beveiliging in denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150000927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan grijpt de beveiliging in denk ik.
Dat doen ze denk ik al zodra ze dat spandoek zien :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:12:51 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000928
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef aeque het volgende:

[..]

We sturen jou gewoon als afvaardiging. :)
Prima.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000964
Ik ga ook wel mee hoor, als Barb dat wil tenminste :@
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150000997
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef aeque het volgende:

[..]

We sturen jou gewoon als afvaardiging. :)
Staat ze daar in haar eentje met zo'n groot spandoek ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:14:46 #275
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150001011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga ook wel mee hoor, als Barb dat wil tenminste :@
Wat zou jij doen als je kon kiezen tussen alleen Samzz, of een andere man en Samzz?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:15:32 #276
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150001047
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Staat ze daar in haar eentje met zo'n groot spandoek ;(
Nee geen spandoek, gewoon alleen Samzz in een mooie jurk die jou dan omhelst(bespringt). :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:15:42 #277
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150001052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Staat ze daar in haar eentje met zo'n groot spandoek ;(
En dan krijgt ze het niet goed uitgeklapt, kun jij het niet goed lezen en vertrek je en ben je boos omdat je denkt dat we je vergeten zijn.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:15:58 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150001068
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Staat ze daar in haar eentje met zo'n groot spandoek ;(
Ik doe niet aan spandoeken :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:16:15 #279
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150001082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan krijgt ze het niet goed uitgeklapt, kun jij het niet goed lezen en vertrek je en ben je boos omdat je denkt dat we je vergeten zijn.
Als Samzz er staat ziet hij dat spandoek denk ik sowieso niet. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150001088
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Staat ze daar in haar eentje met zo'n groot spandoek ;(
Van dat spandoek maakt ze een Jurk :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je kon kiezen tussen alleen Samzz, of een andere man en Samzz?
Ik blijf wel eenzaam en alleen op mijn zolderkamer :'(
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:17:30 #281
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150001136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van dat spandoek maakt ze een Jurk :D

[..]

Ik blijf wel eenzaam en alleen op mijn zolderkamer :'(
Misschien kan je bij Fax langs.
pi_150001145
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef aeque het volgende:

[..]

Nee geen spandoek, gewoon alleen Samzz in een mooie jurk die jou dan omhelst(bespringt). :)
Niks mis met Samzz in mooie jurk O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:18:27 #283
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150001192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niks mis met Samzz in mooie jurk O+
Ik bedoel maar. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150001239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Misschien kan je bij Fax langs.
Dan moet ik helemaal naar Putte. En dat is echt in de middle of fucking nowhere
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150001270
Putte? Waar de neuk is da?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:20:18 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150001280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niks mis met Samzz in mooie jurk O+
Ik trek Audrey wel voor je uit de kast :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150001298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef bamibij het volgende:
Putte? Waar de neuk is da?
Narnia.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:21:08 #288
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150001323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik trek Audrey wel voor je uit de kast :).
Boh :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150001371
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil ook naar Narnia
Ik ook *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150001397
Dan moeten jullie maar in Fax' z'n kast kruipen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:23:19 #292
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150001429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil ook naar Narnia
Dus je wilt eigenlijk naar Fax?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:24:12 #293
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150001480
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef aeque het volgende:

[..]

Dus je wilt eigenlijk naar Fax?
Dan had ik wel gezegd ik wil naar Putte of ik wil naar Fax of ik wil Fax en dat stond er niet toch?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:25:13 #294
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150001538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dan had ik wel gezegd ik wil naar Putte of ik wil naar Fax of ik wil Fax en dat stond er niet toch?
Ik lees toch net dat Putte in Narnia ligt, wel zo sociaal om dan even bij Fax langs te gaan.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:25:28 #295
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150001551
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dan had ik wel gezegd ik wil naar Putte of ik wil naar Fax of ik wil Fax en dat stond er niet toch?
nu wel
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:26:09 #296
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150001608
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik lees toch net dat Putte in Narnia ligt, wel zo sociaal om dan even bij Fax langs te gaan.
En wie weet wil ze dan ineens niet meer naar Narnia als ze Faxie ontmoet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:26:50 #298
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150001618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Goed opgelet.
altijd
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:27:33 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150001652
Putte is volgens mij wel redelijk bij mij in de buurt. Voor zover iets bij mij in de buurt is :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150001691
Ik ga zo the Water Deviner kijken denk ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150001710
Vol
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')