Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.quote:
Op naar Roy dan Yv.quote:
Er zat er net nog een tegenover me. Ow wacht, dat was een spiegel.quote:
Ohw dan moet je naar Malta.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roy zeurt niet, hij dacht dat Barb aan het zeuren was.
Zou niet verkeerd zijn. Zie je ze hier niet terug.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.
Wij doen hier niet aan seks voor het huwelijk, gij heidenquote:
Dan moet je het maar gewoon ondergaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben niet de uitvoerende partij hoor
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan seks voor het huwelijk, gij heiden
Wil ik een keer behulpzaam zijn...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben niet de uitvoerende partij hoor
En dan gaan wij zeuren dat zij seks hebben en wij niet en voor je het weet moet je meedoen....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn. Zie je ze hier niet terug.
Zeesterren en plankenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je het maar gewoon ondergaan.
Ik houd het wel bij een persoon, goed?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan gaan wij zeuren dat zij seks hebben en wij niet en voor je het weet moet je meedoen....
Als ze er eenmaal ligt gaat ze vast wel actief meedoen.quote:
Je mag namen noemen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.
Tuurlijk vind ik dat goed. Heeft ook mijn voorkeurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij een persoon, goed?
Dat weet ik.quote:
1 keer meegemaakt. Wat een turn-off was dat....quote:
Nee, integendeel zelfs.quote:
Bitchslap hem even, Royco.quote:
Dat gaat niet meer goed komen denk ik.quote:
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.quote:
Wat zijn O kredieten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef artelligence het volgende:
Nu we het toch over zeesterren hebben... De laatste keer dat ik gedoken heb is alweer bijna 7 jaar geledenIk was lekker aardig wat duiken aan het maken :/
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
shaniquaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
Kan ie zijn blauwe plekken showen, zoo alpha allesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
Beter dan niets.quote:
Welkom in 2015 Thijs.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb zowaar een prei-ovenschotel gegeten. En het was nog lekker ook
Weet niet of ik gaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu wordt het gewoon irritant, Fax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |