Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.quote:
Op naar Roy dan Yv.quote:
Er zat er net nog een tegenover me. Ow wacht, dat was een spiegel.quote:
Ohw dan moet je naar Malta.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roy zeurt niet, hij dacht dat Barb aan het zeuren was.
Zou niet verkeerd zijn. Zie je ze hier niet terug.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.
Wij doen hier niet aan seks voor het huwelijk, gij heidenquote:
Dan moet je het maar gewoon ondergaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben niet de uitvoerende partij hoor
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan seks voor het huwelijk, gij heiden
Wil ik een keer behulpzaam zijn...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben niet de uitvoerende partij hoor
En dan gaan wij zeuren dat zij seks hebben en wij niet en voor je het weet moet je meedoen....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn. Zie je ze hier niet terug.
Zeesterren en plankenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je het maar gewoon ondergaan.
Ik houd het wel bij een persoon, goed?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan gaan wij zeuren dat zij seks hebben en wij niet en voor je het weet moet je meedoen....
Als ze er eenmaal ligt gaat ze vast wel actief meedoen.quote:
Je mag namen noemen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.
Tuurlijk vind ik dat goed. Heeft ook mijn voorkeurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij een persoon, goed?
Dat weet ik.quote:
1 keer meegemaakt. Wat een turn-off was dat....quote:
Nee, integendeel zelfs.quote:
Bitchslap hem even, Royco.quote:
Dat gaat niet meer goed komen denk ik.quote:
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.quote:
Wat zijn O kredieten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef artelligence het volgende:
Nu we het toch over zeesterren hebben... De laatste keer dat ik gedoken heb is alweer bijna 7 jaar geledenIk was lekker aardig wat duiken aan het maken :/
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
shaniquaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
Kan ie zijn blauwe plekken showen, zoo alpha allesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
Beter dan niets.quote:
Welkom in 2015 Thijs.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb zowaar een prei-ovenschotel gegeten. En het was nog lekker ook
Weet niet of ik gaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu wordt het gewoon irritant, Fax.
Lach je me nu uit?quote:
"En daar stond ik, omsingeld door 20 andere Fok!ers. Mijn benen voelde zwaar aan en ik wist dat ik hier maar op 1 manier levend uit ging komen. Mijn leven flitste even aan me voorbij. Als een softcore porno film van sbs6."quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ie zijn blauwe plekken showen, zoo alpha alles
Je komt gewoon, wat is dat nuquote:
quote:
Agossiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, hebben hebben hebben.
Als jij het zegt maakt het hopelijk wat indrukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu wordt het gewoon irritant, Fax.
Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje.quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het geheim oefenen en indruk maken op alle dames met je paintballskills.
Wel lief, jammer van het ras.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, hebben hebben hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dus............... maar ik heb dan ook geen ovenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje.
http://www.yourtango.com/(...)ments-50-shades-greyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Amaiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, hebben hebben hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Enorm tofquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet
Of we organiseren er gewoon eentje als jij een keer in NL bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet
Die zijn voorlopig van de baanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw hondenplannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |