abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149999837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je komt gewoon, wat is dat nu :(
Tja :@
pi_149999852
Wanneer is er een meet in Rotterdam? Als ik er dan toch ben kom ik ook wel ff wat drinken
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:56:12 #213
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149999865
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Lach je me nu uit? ;(
Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje. :@
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149999876
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In het geheim oefenen en indruk maken op alle dames met je paintballskills.
Uhuh
pi_149999879
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Omg, hebben hebben hebben.
Wel lief, jammer van het ras.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149999963
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef aeque het volgende:

[..]

Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje. :@
Ik dus............... maar ik heb dan ook geen oven :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150000014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhuh
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
pi_150000089
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
http://www.yourtango.com/(...)ments-50-shades-grey
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150000147
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:59:24 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000157
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Omg, hebben hebben hebben.
Amai O+!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Amai O+!
Hoe gaat het met jouw hondenplannen?
pi_150000229
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
;(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:00:55 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet :@
Enorm tof O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:00:59 #224
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150000247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet :@
Of we organiseren er gewoon eentje als jij een keer in NL bent. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:01:04 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw hondenplannen?
Die zijn voorlopig van de baan :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000301
Ik ga even douchen en dutten :@
pi_150000303
Wanneer is het nou? ;(
pi_150000343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die zijn voorlopig van de baan :).
Houden zo, honden :')
pi_150000351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die zijn voorlopig van de baan :).
In je eentje met werk etc een hond nemen is ook een hele onderneming.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:02:40 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000358
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef bamibij het volgende:

[..]

Houden zo, honden :')
Rot op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:02:42 #231
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150000361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef bamibij het volgende:
Wanneer is het nou? ;(
21 mrt
pi_150000383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Enorm tof O+
O+
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef aeque het volgende:

[..]

Of we organiseren er gewoon eentje als jij een keer in NL bent. :)
Dat kan ook natuurlijk :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:03:07 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

In je eentje met werk etc een hond nemen is ook een hele onderneming.
Dat is het hem. En ik vind het ook niet eerlijk een hond acht uur per dag alleen te laten in huis/tuin :).

En omdat ik wel echt een huisdier om me heen wil hebben zit ik nu te denken aan konijnen/cavia's of een paar kipjes in de tuin. Dat laatste is afhankelijk van hoe groot mijn tuin wordt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:03:52 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

O+

[..]

Dat kan ook natuurlijk :@
Opties genoeg :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:04:02 #235
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150000447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

O+

[..]

Dat kan ook natuurlijk :@
Is misschien makkelijker dan erop gokken dat jij een keer in NL bent wanneer er een meet is. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150000452
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is het hem. En ik vind het ook niet eerlijk een hond acht uur per dag alleen te laten in huis/tuin :).

En omdat ik wel echt een huisdier om me heen wil hebben zit ik nu te denken aan konijnen/cavia's of een paar kipjes in de tuin. Dat laatste is afhankelijk van hoe groot mijn tuin wordt.
Nee, das zielig ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:04:21 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is het hem. En ik vind het ook niet eerlijk een hond acht uur per dag alleen te laten in huis/tuin :).

En omdat ik wel echt een huisdier om me heen wil hebben zit ik nu te denken aan konijnen/cavia's of een paar kipjes in de tuin. Dat laatste is afhankelijk van hoe groot mijn tuin wordt.
Konijntjes O+

Wel minimaal 2, want gezelschapsdieren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:04:27 #238
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, das zielig ;(
Daarom :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000473
quote:
Hmm, sommige dingen herken ik niet. Die komen dan uit het boek denk ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:04:38 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Konijntjes O+

Wel minimaal 2, want gezelschapsdieren.
En jij denkt dat ik dat niet weet omdat :D?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')