Lach je me nu uit?quote:
"En daar stond ik, omsingeld door 20 andere Fok!ers. Mijn benen voelde zwaar aan en ik wist dat ik hier maar op 1 manier levend uit ging komen. Mijn leven flitste even aan me voorbij. Als een softcore porno film van sbs6."quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ie zijn blauwe plekken showen, zoo alpha alles
Je komt gewoon, wat is dat nuquote:
quote:
Agossiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, hebben hebben hebben.
Als jij het zegt maakt het hopelijk wat indrukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu wordt het gewoon irritant, Fax.
Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje.quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het geheim oefenen en indruk maken op alle dames met je paintballskills.
Wel lief, jammer van het ras.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, hebben hebben hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dus............... maar ik heb dan ook geen ovenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje.
http://www.yourtango.com/(...)ments-50-shades-greyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Amaiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, hebben hebben hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Enorm tofquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet
Of we organiseren er gewoon eentje als jij een keer in NL bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet
Die zijn voorlopig van de baanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw hondenplannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |