abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149999659


Omg, hebben hebben hebben.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:54:12 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149999676
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef aeque het volgende:

[..]

Welkom in 2015 Thijs. :)
Lach je me nu uit? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:54:26 #203
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149999699
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kan ie zijn blauwe plekken showen, zoo alpha alles :7
"En daar stond ik, omsingeld door 20 andere Fok!ers. Mijn benen voelde zwaar aan en ik wist dat ik hier maar op 1 manier levend uit ging komen. Mijn leven flitste even aan me voorbij. Als een softcore porno film van sbs6."
pi_149999707
Teckels O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:54:35 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149999714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weet niet of ik ga
Je komt gewoon, wat is dat nu :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_149999720
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

shaniqua :)
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149999723
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Omg, hebben hebben hebben.
Agossie O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:55:40 #208
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149999814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weet niet of ik ga
Gewoon komen joh. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149999824
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weet niet of ik ga
In het geheim oefenen en indruk maken op alle dames met je paintballskills.
pi_149999834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu wordt het gewoon irritant, Fax. :')
Als jij het zegt maakt het hopelijk wat indruk
pi_149999837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je komt gewoon, wat is dat nu :(
Tja :@
pi_149999852
Wanneer is er een meet in Rotterdam? Als ik er dan toch ben kom ik ook wel ff wat drinken
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:56:12 #213
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149999865
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Lach je me nu uit? ;(
Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje. :@
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149999876
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In het geheim oefenen en indruk maken op alle dames met je paintballskills.
Uhuh
pi_149999879
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Omg, hebben hebben hebben.
Wel lief, jammer van het ras.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149999963
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef aeque het volgende:

[..]

Als je dat nog nooit eerder gegeten had een beetje. :@
Ik dus............... maar ik heb dan ook geen oven :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150000014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhuh
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
pi_150000089
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
http://www.yourtango.com/(...)ments-50-shades-grey
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150000147
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:59:24 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000157
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Omg, hebben hebben hebben.
Amai O+!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150000228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Amai O+!
Hoe gaat het met jouw hondenplannen?
pi_150000229
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat.
;(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:00:55 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150000241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet :@
Enorm tof O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:00:59 #224
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150000247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Als ik in NL ben wil ik ook wel eens naar een meet :@
Of we organiseren er gewoon eentje als jij een keer in NL bent. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:01:04 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150000258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw hondenplannen?
Die zijn voorlopig van de baan :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')