quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Of we organiseren er gewoon eentje als jij een keer in NL bent.
Dat is het hem. En ik vind het ook niet eerlijk een hond acht uur per dag alleen te laten in huis/tuinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
In je eentje met werk etc een hond nemen is ook een hele onderneming.
Opties genoegquote:
Is misschien makkelijker dan erop gokken dat jij een keer in NL bent wanneer er een meet is.quote:
Nee, das zieligquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het hem. En ik vind het ook niet eerlijk een hond acht uur per dag alleen te laten in huis/tuin.
En omdat ik wel echt een huisdier om me heen wil hebben zit ik nu te denken aan konijnen/cavia's of een paar kipjes in de tuin. Dat laatste is afhankelijk van hoe groot mijn tuin wordt.
Konijntjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het hem. En ik vind het ook niet eerlijk een hond acht uur per dag alleen te laten in huis/tuin.
En omdat ik wel echt een huisdier om me heen wil hebben zit ik nu te denken aan konijnen/cavia's of een paar kipjes in de tuin. Dat laatste is afhankelijk van hoe groot mijn tuin wordt.
Hmm, sommige dingen herken ik niet. Die komen dan uit het boek denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.yourtango.com/(...)ments-50-shades-grey
En jij denkt dat ik dat niet weet omdatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Konijntjes
Wel minimaal 2, want gezelschapsdieren.
Ik zal het laten weten wanneer ik in NL benquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Is misschien makkelijker dan erop gokken dat jij een keer in NL bent wanneer er een meet is.
Ik bedoelde er niets mee hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat niet weet omdat?
Een speciale Barb meet, je ego groeit nu al zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal het laten weten wanneer ik in NL ben
overstap op weg naar Ierland?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Morgen ben ik er!"quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders wat later. Komen we je ophalen op Schipholquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef Barbusse het volgende:
Het idee was april, maar ik weet niet of dat lukt vanwege werk
we? het is geen NPO programma hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Anders wat later. Komen we je ophalen op Schiphol
Mijn ego is al groot zat johquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Een speciale Barb meet, je ego groeit nu al zeker?
Ik weet nog niet of het Ierland gaat worden, Barcelona of Lissabon lijken me ook erg tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |