quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De prinses zit altijd in een ander kasteel
Ach gosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De prinses zit altijd in een ander kasteel
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alles met jou. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
The whole realm is under my protection.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....
Nogal logisch, drie posts hierboven zeg je dat je niet wil trouwen. Prinsessen trouwen altijd in het sprookje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De prinses zit altijd in een ander kasteel
En Malta schijnbaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The whole realm is under my protection.
Behalve Australië
En dan kom je thuis en zit daar de heksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nogal logisch, drie posts hierboven zeg je dat je niet wil trouwen. Prinsessen trouwen altijd in het sprookje.
Heb je al een draak gezien dan?quote:
Hoe cute.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alles met jou. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
Dat jij in de friendzone zit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je snapt de referentie toch wel he?
Meerdere zelfs.quote:
Dan doet Roy zijn werk niet goed nee.quote:
Hue hue huequote:
Via de achteruitgang?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Fascination het volgende:
Als ik in het juiste kasteel kom, is de prins mij altijd net voor.
Wij ruimen onze eigen rotzooi op.quote:
Nee, Marioquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat jij in de friendzone zit?
Ja.quote:
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij ruimen onze eigen rotzooi op.
Hmm.quote:
Dat doe ik dan ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |