Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'.
Laten we daar nou niet leven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
Jij kan paardrijden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Laten we daar nou niet leven.
Al zie ik mijzelf wel als droomprins natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.
En draken doden.quote:
Waarmee? Niet in de liefde denk ik. Maar Thxs,idemquote:
Vast wel. Everyone but mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Harmankardon het volgende:
Iedereen maak een agenda-aantekening Fok! SC 2.0 op 24-2-2025 en gegarandeerd dat er flink wat getrouwd zijn.
Niet eens met mij?quote:
+1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel met 100% zekerheid zeggen over mijzelf ja
quote:
Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.quote:
Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij hier weleens een draak gezien?
They fear me
Ik wil alles met jouquote:
De prinses zit altijd in een ander kasteelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De prinses zit altijd in een ander kasteel
Ach gosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alles met jou. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
The whole realm is under my protection.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....
Nogal logisch, drie posts hierboven zeg je dat je niet wil trouwen. Prinsessen trouwen altijd in het sprookje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
En Malta schijnbaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The whole realm is under my protection.
Behalve Australië
En dan kom je thuis en zit daar de heksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nogal logisch, drie posts hierboven zeg je dat je niet wil trouwen. Prinsessen trouwen altijd in het sprookje.
Heb je al een draak gezien dan?quote:
Hoe cute.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alles met jou. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
Dat jij in de friendzone zit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je snapt de referentie toch wel he?
Meerdere zelfs.quote:
Dan doet Roy zijn werk niet goed nee.quote:
Hue hue huequote:
Via de achteruitgang?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Fascination het volgende:
Als ik in het juiste kasteel kom, is de prins mij altijd net voor.
Wij ruimen onze eigen rotzooi op.quote:
Nee, Marioquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat jij in de friendzone zit?
Ja.quote:
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij ruimen onze eigen rotzooi op.
Hmm.quote:
Dat doe ik dan ook niet.quote:
Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.quote:
Op naar Roy dan Yv.quote:
Er zat er net nog een tegenover me. Ow wacht, dat was een spiegel.quote:
Ohw dan moet je naar Malta.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roy zeurt niet, hij dacht dat Barb aan het zeuren was.
Zou niet verkeerd zijn. Zie je ze hier niet terug.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.
Wij doen hier niet aan seks voor het huwelijk, gij heidenquote:
Dan moet je het maar gewoon ondergaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben niet de uitvoerende partij hoor
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan seks voor het huwelijk, gij heiden
Wil ik een keer behulpzaam zijn...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben niet de uitvoerende partij hoor
En dan gaan wij zeuren dat zij seks hebben en wij niet en voor je het weet moet je meedoen....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn. Zie je ze hier niet terug.
Zeesterren en plankenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je het maar gewoon ondergaan.
Ik houd het wel bij een persoon, goed?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan gaan wij zeuren dat zij seks hebben en wij niet en voor je het weet moet je meedoen....
Als ze er eenmaal ligt gaat ze vast wel actief meedoen.quote:
Je mag namen noemen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was zouden sommige users hier in een eindeloze orgie zitten.
Tuurlijk vind ik dat goed. Heeft ook mijn voorkeurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij een persoon, goed?
Dat weet ik.quote:
1 keer meegemaakt. Wat een turn-off was dat....quote:
Nee, integendeel zelfs.quote:
Bitchslap hem even, Royco.quote:
Dat gaat niet meer goed komen denk ik.quote:
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.quote:
Wat zijn O kredieten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef artelligence het volgende:
Nu we het toch over zeesterren hebben... De laatste keer dat ik gedoken heb is alweer bijna 7 jaar geledenIk was lekker aardig wat duiken aan het maken :/
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Na de paintballmeet ga je gewoon in Rotterdam scoren Fax.
shaniquaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ie zijn blauwe plekken showen, zoo alpha allesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Beter dan niets.quote:
Welkom in 2015 Thijs.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb zowaar een prei-ovenschotel gegeten. En het was nog lekker ook
Weet niet of ik gaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu wordt het gewoon irritant, Fax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |