abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:11 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998269
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:31 #102
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
Laten we daar nou niet leven. ;(

Al zie ik mijzelf wel als droomprins natuurlijk. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:39 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Cyanide ^O^
Ik ben niet zo moordzuchtig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:54 #104
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998294
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef aeque het volgende:

[..]

Laten we daar nou niet leven. ;(

Al zie ik mijzelf wel als droomprins natuurlijk. :)
Jij kan paardrijden?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:26:12 #105
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij kan paardrijden?
Vast wel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:26:24 #106
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij kan paardrijden?
En zwaardvechten
pi_149998332
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149998336
Iedereen maak een agenda-aantekening Fok! SC 2.0 op 24-2-2025 en gegarandeerd dat er flink wat getrouwd zijn.
pi_149998348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En zwaardvechten
En draken doden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:27:11 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelukkig wordt?
Waarmee? Niet in de liefde denk ik. Maar Thxs,idem
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:27:31 #111
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En draken doden.
Heb jij hier weleens een draak gezien?
They fear me
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:27:34 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Harmankardon het volgende:
Iedereen maak een agenda-aantekening Fok! SC 2.0 op 24-2-2025 en gegarandeerd dat er flink wat getrouwd zijn.
Vast wel. Everyone but me :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998387
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel. Everyone but me :P.
Jij en Fylax. Schrijf maar op.
pi_149998389
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel. Everyone but me :P.
Niet eens met mij? :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:28:21 #115
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998399
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel. Everyone but me :P.
Ik kan dat ook wel met 100% zekerheid zeggen over mijzelf ja
pi_149998409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik kan dat ook wel met 100% zekerheid zeggen over mijzelf ja
+1
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:28:51 #117
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En zwaardvechten
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En draken doden.
Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb jij hier weleens een draak gezien?
They fear me
Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:29:20 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998423
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet eens met mij? :'(
Ik wil alles met jou O+. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998428
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.
De prinses zit altijd in een ander kasteel :'(
pi_149998440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

De prinses zit altijd in een ander kasteel :'(
:')!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:30:04 #122
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998441
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

De prinses zit altijd in een ander kasteel :'(
Ach gos
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998445
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil alles met jou O+. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
O+ O+ O+ O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:30:11 #124
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....
The whole realm is under my protection.
Behalve Australië
pi_149998471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

De prinses zit altijd in een ander kasteel :'(
Nogal logisch, drie posts hierboven zeg je dat je niet wil trouwen. Prinsessen trouwen altijd in het sprookje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')