Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'.
Laten we daar nou niet leven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
Jij kan paardrijden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Laten we daar nou niet leven.
Al zie ik mijzelf wel als droomprins natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.
En draken doden.quote:
Waarmee? Niet in de liefde denk ik. Maar Thxs,idemquote:
Vast wel. Everyone but mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Harmankardon het volgende:
Iedereen maak een agenda-aantekening Fok! SC 2.0 op 24-2-2025 en gegarandeerd dat er flink wat getrouwd zijn.
Niet eens met mij?quote:
+1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel met 100% zekerheid zeggen over mijzelf ja
quote:
Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.quote:
Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij hier weleens een draak gezien?
They fear me
Ik wil alles met jouquote:
De prinses zit altijd in een ander kasteelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De prinses zit altijd in een ander kasteel
Ach gosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De prinses zit altijd in een ander kasteel
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alles met jou. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
The whole realm is under my protection.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....
Nogal logisch, drie posts hierboven zeg je dat je niet wil trouwen. Prinsessen trouwen altijd in het sprookje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
De prinses zit altijd in een ander kasteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |