abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149998066
Trouwen :r -O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:29 #77
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998105
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer :o
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:34 #78
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998108
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Nee hoor, ik sla beide over.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:55 #79
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer :o
Chocola?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:03 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen :')
Idem.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998128
* wacht op FB verzoek.....

;(
pi_149998130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
Trouwen :r -O-
Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te geven :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:21 #83
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998137
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef aeque het volgende:

[..]

Chocola?
De taart is chocolade natuurlijk.
pi_149998142
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef aeque het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
pi_149998145
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef aeque het volgende:

[..]

Chocola?
Goeie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:31 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer :o
Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:47 #87
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

De taart is chocolade natuurlijk.
Dan weinig verder nog denk ik ja.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:10 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn :)
Is er iets dat je me wil vertellen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_149998187
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Cyanide ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:33 #90
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998191
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
Dat kan maar is niet jouw keuze. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:39 #91
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef yats het volgende:

[..]

Is er iets dat je me wil vertellen?
Ik hoop dat je gelukkig wordt?
pi_149998197
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Je kan altijd nog scheiden he.
pi_149998215
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te geven :P
Op trouwfeestjes heb je meestal wel een aantal wanhopige bruidsmeisjes ja :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:24:06 #94
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998221
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998223
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je kan altijd nog scheiden he.
IS niet echt de insteek van trouwen, he? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149998228
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
Dus het gaat niet om hem maar om jou? :7
pi_149998234
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef yats het volgende:

[..]

Nee hoor, ik sla beide over.
Carriereman.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:24:39 #98
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998236
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
pi_149998254
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat kan maar is niet jouw keuze. :P
Klopt ik zeg ook alleen dat ik zijn keuze :') vind en dat ik ongelukkig zou worden in die situatie
pi_149998260
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

IS niet echt de insteek van trouwen, he? :')
Vingers gekruisd houden tijdens het jawoord. Protip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')