Nee hoor, ik sla beide over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Chocola?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer
Idem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen
Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te gevenquote:
Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammerquote:
Goeie.quote:
Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer
Dan weinig verder nog denk ik ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De taart is chocolade natuurlijk.
Is er iets dat je me wil vertellen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn
Cyanidequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Dat kan maar is niet jouw keuze.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer
Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
Je kan altijd nog scheiden he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Op trouwfeestjes heb je meestal wel een aantal wanhopige bruidsmeisjes jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te geven
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
IS niet echt de insteek van trouwen, he?quote:
Dus het gaat niet om hem maar om jou?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer
Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'.
Klopt ik zeg ook alleen dat ik zijn keuzequote:
Vingers gekruisd houden tijdens het jawoord. Protip.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IS niet echt de insteek van trouwen, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |