abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149997879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

:6
Heb je dat echt gedaan? Ik zou je bijna toevoegen.
pi_149997887
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd :')
pi_149997889
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn :)
Stiekem zijn we toch jaloers? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149997891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef bamibij het volgende:
Faxie heeft 11 tenen :')
:')
pi_149997900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Oei, je rechter ja (sorry, zat meer naar je voeten te kijken). Gevallen?
Ja slechte landing auw ;(
pi_149997906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

:')
Ik hoopte dat mensen t gingen natellen vlegel
pi_149997907
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef aeque het volgende:

[..]

Gotham. _O_
Laatste aflevering met Red Hood was weer geweldig :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149997913
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je dat echt gedaan? Ik zou je bijna toevoegen.
Dat heb ik ja
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:16:25 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Stiekem zijn we toch jaloers? :@
Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef bamibij het volgende:
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd :')
HUUUUUUUUUUUUUUU :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:17:00 #61
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149997938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Laatste aflevering met Red Hood was weer geweldig :9
Niet teveel verklappen, moet nog een paar afleveringen kijken. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149997941
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ik hoopte dat mensen t gingen natellen vlegel
De 11e teen is niet in beeld
pi_149997944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

7 seconds of heaven?
que?
pi_149997945
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef bamibij het volgende:
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd :')
Je kan ook trouwen als je nog studeert, hoor.
pi_149997947
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Nee, dat inderdaad niet :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149997950
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Eens.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149997952
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Ik heb er eerder medelijden mee _O-
pi_149997964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik las bezemkast :').
Waar het hart van vol is
pi_149997970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

HUUUUUUUUUUUUUUU :')
De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:18:33 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb er eerder medelijden mee _O-
Me too.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997993
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef aeque het volgende:

[..]

Niet teveel verklappen, moet nog een paar afleveringen kijken. :P
Ik zeg niks. Geniet ervan ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:18:58 #72
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998013
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Wat is daar mis mee?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998019
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Als hij het leuk vindt, prima toch. Niemand heeft de wijsheid in pacht.
pi_149998024
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:20:05 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149998048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen :')
Idem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')