Stiekem zijn we toch jaloers?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn
Ja slechte landing auwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, je rechter ja (sorry, zat meer naar je voeten te kijken). Gevallen?
Laatste aflevering met Red Hood was weer geweldigquote:
Dat heb ik jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan? Ik zou je bijna toevoegen.
Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.quote:
HUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef bamibij het volgende:
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd
Niet teveel verklappen, moet nog een paar afleveringen kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laatste aflevering met Red Hood was weer geweldig
De 11e teen is niet in beeldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik hoopte dat mensen t gingen natellen vlegel
Je kan ook trouwen als je nog studeert, hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef bamibij het volgende:
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd
Nee, dat inderdaad nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Ik heb er eerder medelijden meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Ik zeg niks. Geniet ervanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet teveel verklappen, moet nog een paar afleveringen kijken.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
De "" was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Als hij het leuk vindt, prima toch. Niemand heeft de wijsheid in pacht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
De "" was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
De "" was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Idem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |