abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:58:17 #1
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997359


:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten over van alles en nog wat. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:58:51 #2
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149997370
TT loos ;(
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149997374
Mensen die een foto van hun voeten op fb plaatsen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:07 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997381
Yvie_lu = lege TT's ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:16 #5
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997384
Hell en back lijkt me dan wel weer wat ongeloofwaardig Thijs
pi_149997387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
Ach. Als het m niet wordt dan is het iig goed besproken en eerlijk uitgekomen. Fijn dat het nu gebeurd en niet later dan /positieve kant ervan inzien.

Maakt het niet minder kut.
Alles komt goed, schatje :*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:21 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997391
quote:
18s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een foto van hun voeten op fb plaatsen.
Jij zag hem ook? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:35 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Hell en back lijkt me dan wel weer wat ongeloofwaardig Thijs
Zo voelde het anders wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:59:57 #9
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149997403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

True love etc
Ik denk dat ik ongeveer tot Frankrijk zou reizen om je te redden.
pi_149997404
Wat een fucking geile foto eigenlijk in de OP altijd hier
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:00:07 #11
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo voelde het anders wel.
JIj hebt dat een keer geprobeerd voor iemand?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:01:05 #12
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997431
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ongeveer tot Frankrijk zou reizen om je te redden.
Lief :)
Zuid-Frankrijk?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef bamibij het volgende:
Wat een fucking geile foto eigenlijk in de OP altijd hier
Heb meerdere keren hier gevraagd waar de foto van was, maar nooit antwoord gehad hier eigenlijk
pi_149997432
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Alles komt goed, schatje :*
Thx :*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_149997434
Blijkbaar is er een fokbaby op komst. MissBliss is zwanger van Re.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:01:27 #15
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

JIj hebt dat een keer geprobeerd voor iemand?
Ik doel op mijn verleden.

Maar als ik iemand echt graag mag ben ik tot veel bereid.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:01:59 #16
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149997465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Lief :)
Zuid-Frankrijk?

[..]

Heb meerdere keren hier gevraagd waar de foto van was, maar nooit antwoord gehad hier eigenlijk
Ja Zuid-Frankrijk, kunnen we nog een beetje rustig bijkomen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:03:12 #17
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997505
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja Zuid-Frankrijk, kunnen we nog een beetje rustig bijkomen.
In het zonnetje :)
pi_149997531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Blijkbaar is er een fokbaby op komst. MissBliss is zwanger van Re.
Als dat geen autist wordt
pi_149997562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als dat geen autist wordt
Kan niet missen inderdaad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:05:01 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als dat geen autist wordt
Geboorte vindt ook plaats op een zolder uiteraard.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_149997612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geboorte vindt ook plaats op een zolder uiteraard.
Met Sunchaser die domme vragen stelt voor de camera, tijdens de bevalling.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149997618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geboorte vindt ook plaats op een zolder uiteraard.
Verwekt tegen een zoldermuurtje aan.
pi_149997627
Zo. Gotham was weer vet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:07:42 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997641
Goede TT.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:07:50 #25
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997644
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Gotham was weer vet.
Die hebben goede castingmensen daar. Die jr joker. Echt te creepy.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:07:51 #26
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149997645
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Met Sunchaser die domme vragen stelt voor de camera, tijdens de bevalling.
"Ja, het is zo donker hier, maar zie je het hoofdje al?"

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:06 schreef bamibij het volgende:

[..]

Verwekt tegen een zoldermuurtje aan.
Echte Fok-liefde O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_149997677
quote:
18s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een foto van hun voeten op fb plaatsen.
:6
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:09:19 #28
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997689
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

:6
Wat is er met je voeten?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:10:14 #29
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997715
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ja, het is zo donker hier, maar zie je het hoofdje al?"

[..]

Echte Fok-liefde O+
Blij dat ik dat nooit zal kennen :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wat is er met je voeten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149997738
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149997755
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Niet iedereen hoor
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:11:21 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997757
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Ik ben niemand ;(?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet iedereen hoor
Alleen wij niet inderdaad. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:11:44 #35
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997768
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mee? Zie niks raars volgens mij
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:12:01 #36
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149997777
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Ik ben helemaal niet zwanger :{w
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:12:04 #37
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997779
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Leuk toch?
pi_149997789
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wat is er mee? Zie niks raars volgens mij
Zie je dat verschil bij m'n enkels niet? :{
pi_149997817
Faxie heeft 11 tenen :')
pi_149997818
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Die hebben goede castingmensen daar. Die jr joker. Echt te creepy.
En Alfred _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:13:06 #41
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997819
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zie je dat verschil bij m'n enkels niet? :{
Oei, je rechter ja (sorry, zat meer naar je voeten te kijken). Gevallen?
pi_149997821
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Iedereen die overblijft komt in de bezemklas en dan word je ingedeeld. Prima toch?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:13:50 #43
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Iedereen die overblijft komt in de bezemklas en dan word je ingedeeld. Prima toch?
7 seconds of heaven?
pi_149997842
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Dat lijkt alleen maar zo Fas. :* De meeste relaties lopen weer stuk. Kunnen ze bij jou uithuilen met knabbeltjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:14:00 #45
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

7 minutes of heaven?
pi_149997852
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Leuk toch?
Weet niet. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149997861
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Neen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:14:32 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Iedereen die overblijft komt in de bezemklas en dan word je ingedeeld. Prima toch?
Ik las bezemkast :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:14:44 #49
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149997870
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Weet niet. :)
Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:14:53 #50
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149997877
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Gotham was weer vet.
Gotham. _O_
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149997879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

:6
Heb je dat echt gedaan? Ik zou je bijna toevoegen.
pi_149997887
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd :')
pi_149997889
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn :)
Stiekem zijn we toch jaloers? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149997891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef bamibij het volgende:
Faxie heeft 11 tenen :')
:')
pi_149997900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Oei, je rechter ja (sorry, zat meer naar je voeten te kijken). Gevallen?
Ja slechte landing auw ;(
pi_149997906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

:')
Ik hoopte dat mensen t gingen natellen vlegel
pi_149997907
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef aeque het volgende:

[..]

Gotham. _O_
Laatste aflevering met Red Hood was weer geweldig :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149997913
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je dat echt gedaan? Ik zou je bijna toevoegen.
Dat heb ik ja
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:16:25 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Stiekem zijn we toch jaloers? :@
Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef bamibij het volgende:
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd :')
HUUUUUUUUUUUUUUU :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:17:00 #61
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149997938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Laatste aflevering met Red Hood was weer geweldig :9
Niet teveel verklappen, moet nog een paar afleveringen kijken. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149997941
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ik hoopte dat mensen t gingen natellen vlegel
De 11e teen is niet in beeld
pi_149997944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

7 seconds of heaven?
que?
pi_149997945
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef bamibij het volgende:
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd :')
Je kan ook trouwen als je nog studeert, hoor.
pi_149997947
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Nee, dat inderdaad niet :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149997950
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Eens.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149997952
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.
Ik heb er eerder medelijden mee _O-
pi_149997964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik las bezemkast :').
Waar het hart van vol is
pi_149997970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

HUUUUUUUUUUUUUUU :')
De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:18:33 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149997990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb er eerder medelijden mee _O-
Me too.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149997993
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:17 schreef aeque het volgende:

[..]

Niet teveel verklappen, moet nog een paar afleveringen kijken. :P
Ik zeg niks. Geniet ervan ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:18:58 #72
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998013
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Wat is daar mis mee?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998019
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Als hij het leuk vindt, prima toch. Niemand heeft de wijsheid in pacht.
pi_149998024
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

De " :') " was meer voor hem bedoeld, meneer werkt ook al vanaf z'n 21ste fulltime.
Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 18:20:05 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_149998048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen :')
Idem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_149998066
Trouwen :r -O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:29 #77
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998105
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer :o
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:34 #78
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998108
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Nee hoor, ik sla beide over.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:21:55 #79
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer :o
Chocola?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:03 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit nog ga trouwen :')
Idem.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998128
* wacht op FB verzoek.....

;(
pi_149998130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
Trouwen :r -O-
Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te geven :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:21 #83
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998137
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef aeque het volgende:

[..]

Chocola?
De taart is chocolade natuurlijk.
pi_149998142
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef aeque het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
pi_149998145
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef aeque het volgende:

[..]

Chocola?
Goeie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:31 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Mooie jurk, sprookjeskasteel, taart, Hawaii, droomprins, wat wil een vrouw nog meer :o
Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:47 #87
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

De taart is chocolade natuurlijk.
Dan weinig verder nog denk ik ja.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:10 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn :)
Is er iets dat je me wil vertellen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_149998187
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Cyanide ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:33 #90
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998191
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
Dat kan maar is niet jouw keuze. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:39 #91
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef yats het volgende:

[..]

Is er iets dat je me wil vertellen?
Ik hoop dat je gelukkig wordt?
pi_149998197
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Je kan altijd nog scheiden he.
pi_149998215
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te geven :P
Op trouwfeestjes heb je meestal wel een aantal wanhopige bruidsmeisjes ja :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:24:06 #94
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998221
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998223
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je kan altijd nog scheiden he.
IS niet echt de insteek van trouwen, he? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149998228
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
Dus het gaat niet om hem maar om jou? :7
pi_149998234
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef yats het volgende:

[..]

Nee hoor, ik sla beide over.
Carriereman.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:24:39 #98
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998236
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
pi_149998254
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat kan maar is niet jouw keuze. :P
Klopt ik zeg ook alleen dat ik zijn keuze :') vind en dat ik ongelukkig zou worden in die situatie
pi_149998260
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

IS niet echt de insteek van trouwen, he? :')
Vingers gekruisd houden tijdens het jawoord. Protip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')