Niet iedereen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Echt iedereen krijgt een relatie of wordt zwanger. Wtf is dit.
Ik ben niemandquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Alleen wij niet inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]Wat is er mee? Zie niks raars volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal niet zwangerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Leuk toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Zie je dat verschil bij m'n enkels niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is er mee? Zie niks raars volgens mij
En Alfredquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die hebben goede castingmensen daar. Die jr joker. Echt te creepy.
Oei, je rechter ja (sorry, zat meer naar je voeten te kijken). Gevallen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie je dat verschil bij m'n enkels niet?
Iedereen die overblijft komt in de bezemklas en dan word je ingedeeld. Prima toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
7 seconds of heaven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Iedereen die overblijft komt in de bezemklas en dan word je ingedeeld. Prima toch?
Dat lijkt alleen maar zo Fas.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Weet niet.quote:
Neen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Ik las bezemkastquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Iedereen die overblijft komt in de bezemklas en dan word je ingedeeld. Prima toch?
Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijnquote:
Stiekem zijn we toch jaloers?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is alleen niet leuk als het diegene is waar jij een oog je op hebt, anders toch fijn dat mensen gelukkig zijn
Ja slechte landing auwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, je rechter ja (sorry, zat meer naar je voeten te kijken). Gevallen?
Laatste aflevering met Red Hood was weer geweldigquote:
Dat heb ik jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan? Ik zou je bijna toevoegen.
Ik ben echt niet jaloers op mensen die kinderen krijgen.quote:
HUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef bamibij het volgende:
Een vriend van 24 van me gaat binnenkort trouwen, wtf als ik 24 ben ik misschien nog niet eens afgestudeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |