Alles komt goed, schatjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
Ach. Als het m niet wordt dan is het iig goed besproken en eerlijk uitgekomen. Fijn dat het nu gebeurd en niet later dan /positieve kant ervan inzien.
Maakt het niet minder kut.
Jij zag hem ook?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een foto van hun voeten op fb plaatsen.
Zo voelde het anders wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Hell en back lijkt me dan wel weer wat ongeloofwaardig Thijs
Liefquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ongeveer tot Frankrijk zou reizen om je te redden.
Heb meerdere keren hier gevraagd waar de foto van was, maar nooit antwoord gehad hier eigenlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef bamibij het volgende:
Wat een fucking geile foto eigenlijk in de OP altijd hier
Thxquote:
Ik doel op mijn verleden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JIj hebt dat een keer geprobeerd voor iemand?
Ja Zuid-Frankrijk, kunnen we nog een beetje rustig bijkomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief
Zuid-Frankrijk?
[..]
Heb meerdere keren hier gevraagd waar de foto van was, maar nooit antwoord gehad hier eigenlijk
In het zonnetjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja Zuid-Frankrijk, kunnen we nog een beetje rustig bijkomen.
Als dat geen autist wordtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Blijkbaar is er een fokbaby op komst. MissBliss is zwanger van Re.
Kan niet missen inderdaad.quote:
Geboorte vindt ook plaats op een zolder uiteraard.quote:
Met Sunchaser die domme vragen stelt voor de camera, tijdens de bevalling.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geboorte vindt ook plaats op een zolder uiteraard.
Verwekt tegen een zoldermuurtje aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geboorte vindt ook plaats op een zolder uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |