Hehehequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo, kamer totaal opgeruimd
Ik heb tapijt ben ik achtergekomen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en nu weer zo.
All those mixed emotions
Is het over?quote:
Maar jij bent tot nu toe toch bijna altijd naar hem geweest?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef Californium het volgende:
heeft aangegeven dat hij twijfelt ivm de afstand
Ik heb aangegeven dat ik best offers wil maken. Maar ik snap zijn twijfels natuurlijk ontzettend goed dus de kans is groot dat het einde verhaal is.quote:
Ehm neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jij bent tot nu toe toch bijna altijd naar hem geweest?
Och meiske tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik best offers wil maken. Maar ik snap zijn twijfels natuurlijk ontzettend goed dus de kans is groot dat het einde verhaal is.
Jullie zien elkaar elk weekend toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm nee. Het komt erop neer dat hij me vaker wil zien.
Ehm nee. .quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zien elkaar elk weekend toch?
Soms voelt dat als niet genoeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zien elkaar elk weekend toch?
En soms als teveel.quote:
Dan zit er iets niet goed.quote:
Weet niet of ik dit een positief of negatief iets moet vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het meer dan genoeg vinden voor ons Yv
Altijd positief natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zit er iets niet goed.
[..]
Weet niet of ik dit een positief of negatief iets moet vinden
Waarom is de afstand nu wel een probleem en eerder niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef Californium het volgende:
heeft aangegeven dat hij twijfelt ivm de afstand
Zoiets kan er op latere momenten altijd nog uitkomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is de afstand nu wel een probleem en eerder niet?
Meer dan 2 uur reistijd?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:04 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind Groningen - Nijmegen best prima te doen eigenlijk
Met de trein zou dat zomaar kunnen ja inderdaad. Met de auto niet.quote:
Nijmegen-Groningen is met de auto wel bijna 2 uur hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met de trein zou dat zomaar kunnen ja inderdaad. Met de auto niet.
Maarja dan nog, zou mij niets verrekken als je verliefdbent, ik ben vaak genoeg vanuit Maastricht naar Leeuwarden gegaan voor mijn vriendin.
Dat denk ik ook. Jullie moeten het beide willen, anders komt het alleen van jou af en dat gaat ook tegenwerken op een moment.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef Californium het volgende:
Was eerder geen probleem maar nu wordt het iig serieuzer... maar ik ben best bereid vaker heen en weer te reizen. Als hij dat ookwel is dan is er geen probleem. Ik denk dat dat de hamvraag is
Ja, of je trekt het juist niet meer omdat je zo verliefd bent en elkaar weinig kunt zien door de afstand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met de trein zou dat zomaar kunnen ja inderdaad. Met de auto niet.
Maarja dan nog, zou mij niets verrekken als je verliefdbent, ik ben vaak genoeg vanuit Maastricht naar Leeuwarden gegaan voor mijn vriendin.
Moet wel wat sneller kunnen toch, ik doe er vanaf Den Haag 2 uur over. Gas wel altijd goed door, dat wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nijmegen-Groningen is met de auto wel bijna 2 uur hoor.
Vanaf mij is het dik 2 uur, en ik zit een kwartier vanaf Nijmegen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet wel wat sneller kunnen toch, ik doe er vanaf Den Haag 2 uur over. Gas wel altijd goed door, dat wel.
Ja, dat is ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, of je trekt het juist niet meer omdat je zo verliefd bent en elkaar weinig kunt zien door de afstand.
Die ziet er wel héél jong uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:26 schreef Harmankardon het volgende:
#durftebekennen
Hoe schattig is die zangeres van Echosmith?![]()
Hoe fucked-up is het dat ik twee keer zo oud ben
Precies dat. Komt wel goed Caliquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
Ach. Als het m niet wordt dan is het iig goed besproken en eerlijk uitgekomen. Fijn dat het nu gebeurd en niet later dan /positieve kant ervan inzien.
Maakt het niet minder kut.
Ze is 17.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die ziet er wel héél jong uit.
dan ga ik me nog haast schuldig voelen als ik daar op zou geilenquote:
Ik geil ook niet op d'r, ik val niet eens op vrouwen die echt jonger zijn dan ik, eerder ouder. Het is meer dat je soms van die momenten hebt dat je beseft dat je oud word. Dit is er zo eentjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die ziet er wel héél jong uit.
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geil ook niet op d'r, ik val niet eens op vrouwen die echt jonger zijn dan ik, eerder ouder. Het is meer dat je soms van die momenten hebt dat je beseft dat je oud word. Dit is er zo eentje
Jij bent zelf ook nog een lekker jong ding, dus dan mag dat nogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan ga ik me nog haast schuldig voelen als ik daar op zou geilen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand?
Het is een mooie meid, daar is niks mis mee om te zeggen ook al is ze 17.
smoothquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook nog een lekker jong ding, dus dan mag dat nog
Hij kan nog voor een van de broers gaan uit de band.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wowow Yv, hou je in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een mogelijkheid.
Vrijgezellenleven is zo makkelijk soms.
Samskequote:
Dat laatste heeft weer andere nadelen. Ik hoop voor cali dat haar vriend bereid is toch te reizen. Twee uur valt op zich nog mee en ik zou het voor de liefde best over hebben aangezien ik in het verleden ook geen moeite met Maastricht - Breda had.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een mogelijkheid.
Vrijgezellenleven is zo makkelijk soms.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste heeft weer andere nadelen. Ik hoop voor cali dat haar vriend bereid is toch te reizen. Twee uur valt op zich nog mee en ik zou het voor de liefde best over hebben aangezien ik in het verleden ook geen moeite met Maastricht - Breda had.
Rationeel van mij hequote:
Goed zo!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Rationeel van mij heeven met vriendin gebeld. Voel me even opgelucht. Nu weer verder werken.
1 pagina is ver? Het is dat ik op de trein stond te wachten net...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]jij leest altijd vies ver terug
WTFquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
You got to be kidding me...
Niets mis met bereidheid vooral de hoeveelheid is van belang in dezen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste heeft weer andere nadelen. Ik hoop voor cali dat haar vriend bereid is toch te reizen. Twee uur valt op zich nog mee en ik zou het voor de liefde best over hebben aangezien ik in het verleden ook geen moeite met Maastricht - Breda had.
Die moeite neem ik niet neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
1 pagina is ver? Het is dat ik op de trein stond te wachten net...
Dat komt vast goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets mis met bereidheid vooral de hoeveelheid is van belang in dezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |