abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:23:39 #91
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef yats het volgende:

[..]

Is er iets dat je me wil vertellen?
Ik hoop dat je gelukkig wordt?
pi_149998197
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Je kan altijd nog scheiden he.
pi_149998215
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te geven :P
Op trouwfeestjes heb je meestal wel een aantal wanhopige bruidsmeisjes ja :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:24:06 #94
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998221
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998223
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je kan altijd nog scheiden he.
IS niet echt de insteek van trouwen, he? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_149998228
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer

Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
Dus het gaat niet om hem maar om jou? :7
pi_149998234
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef yats het volgende:

[..]

Nee hoor, ik sla beide over.
Carriereman.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:24:39 #98
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998236
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
pi_149998254
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat kan maar is niet jouw keuze. :P
Klopt ik zeg ook alleen dat ik zijn keuze :') vind en dat ik ongelukkig zou worden in die situatie
pi_149998260
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

IS niet echt de insteek van trouwen, he? :')
Vingers gekruisd houden tijdens het jawoord. Protip.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:11 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998269
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'. :P
Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:31 #102
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
Laten we daar nou niet leven. ;(

Al zie ik mijzelf wel als droomprins natuurlijk. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:39 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Cyanide ^O^
Ik ben niet zo moordzuchtig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:25:54 #104
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998294
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef aeque het volgende:

[..]

Laten we daar nou niet leven. ;(

Al zie ik mijzelf wel als droomprins natuurlijk. :)
Jij kan paardrijden?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:26:12 #105
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij kan paardrijden?
Vast wel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:26:24 #106
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Jij kan paardrijden?
En zwaardvechten
pi_149998332
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149998336
Iedereen maak een agenda-aantekening Fok! SC 2.0 op 24-2-2025 en gegarandeerd dat er flink wat getrouwd zijn.
pi_149998348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En zwaardvechten
En draken doden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:27:11 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149998355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelukkig wordt?
Waarmee? Niet in de liefde denk ik. Maar Thxs,idem
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:27:31 #111
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149998370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En draken doden.
Heb jij hier weleens een draak gezien?
They fear me
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:27:34 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Harmankardon het volgende:
Iedereen maak een agenda-aantekening Fok! SC 2.0 op 24-2-2025 en gegarandeerd dat er flink wat getrouwd zijn.
Vast wel. Everyone but me :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998387
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel. Everyone but me :P.
Jij en Fylax. Schrijf maar op.
pi_149998389
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel. Everyone but me :P.
Niet eens met mij? :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:28:21 #115
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_149998399
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast wel. Everyone but me :P.
Ik kan dat ook wel met 100% zekerheid zeggen over mijzelf ja
pi_149998409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik kan dat ook wel met 100% zekerheid zeggen over mijzelf ja
+1
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:28:51 #117
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_149998414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En zwaardvechten
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En draken doden.
Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_149998420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb jij hier weleens een draak gezien?
They fear me
Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:29:20 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149998423
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet eens met mij? :'(
Ik wil alles met jou O+. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149998428
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.
De prinses zit altijd in een ander kasteel :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')