Je kan altijd nog scheiden he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
Op trouwfeestjes heb je meestal wel een aantal wanhopige bruidsmeisjes jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt waardeloos. Trouwfeestjes zijn dan weer wel leuk, zolang je ze zelf niet hoeft te geven
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet officieel voor eeuwig vastzitten aan een vent.
IS niet echt de insteek van trouwen, he?quote:
Dus het gaat niet om hem maar om jou?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niks hoor maar vanaf je 19e dezelfde chick hebben om op je 24ste mee te trouwen en vanaf je 21ste al burgerlijk worden met samenwonen, fulltime werken enzo vind ik persoonlijk gewoon een beetje jammer
Had hem liever nog een paar jaar als vrijgezelle stapmaat gehad niet als iemand die vrijdagavond boer zoekt vrouw terugkijkt met het vrouwtje
In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'.
Klopt ik zeg ook alleen dat ik zijn keuzequote:
Vingers gekruisd houden tijdens het jawoord. Protip.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IS niet echt de insteek van trouwen, he?
Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want tegenwoordig is het ook echt 'voor eeuwig'.
Laten we daar nou niet leven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In sprookjesland en met een droomprins wel hoor!
Jij kan paardrijden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Laten we daar nou niet leven.
Al zie ik mijzelf wel als droomprins natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel de inzet moeten zijn als je trouwt. Maar inderdaad, trouwen zegt niks meer tegenwoordig.
En draken doden.quote:
Waarmee? Niet in de liefde denk ik. Maar Thxs,idemquote:
Vast wel. Everyone but mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Harmankardon het volgende:
Iedereen maak een agenda-aantekening Fok! SC 2.0 op 24-2-2025 en gegarandeerd dat er flink wat getrouwd zijn.
Niet eens met mij?quote:
+1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel met 100% zekerheid zeggen over mijzelf ja
quote:
Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.quote:
Ik ben nog nooit van m'n leven in Beneden-Leeuwen geweest, ik weet niet wat voor watjes ze daar als draken hebben....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij hier weleens een draak gezien?
They fear me
Ik wil alles met jouquote:
De prinses zit altijd in een ander kasteelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Maar vooral de prinses redden ben ik goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |