En Malta schijnbaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The whole realm is under my protection.
Behalve Australië
En dan kom je thuis en zit daar de heksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nogal logisch, drie posts hierboven zeg je dat je niet wil trouwen. Prinsessen trouwen altijd in het sprookje.
Heb je al een draak gezien dan?quote:
Hoe cute.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alles met jou. Behalve trouwen en kinderen krijgen.
Dat jij in de friendzone zit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je snapt de referentie toch wel he?
Meerdere zelfs.quote:
Dan doet Roy zijn werk niet goed nee.quote:
Hue hue huequote:
Via de achteruitgang?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Fascination het volgende:
Als ik in het juiste kasteel kom, is de prins mij altijd net voor.
Wij ruimen onze eigen rotzooi op.quote:
Nee, Marioquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat jij in de friendzone zit?
Ja.quote:
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij ruimen onze eigen rotzooi op.
Hmm.quote:
Dat doe ik dan ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |