Dat doen ze denk ik al zodra ze dat spandoek zienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan grijpt de beveiliging in denk ik.
Prima.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
We sturen jou gewoon als afvaardiging.
Staat ze daar in haar eentje met zo'n groot spandoekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
We sturen jou gewoon als afvaardiging.
Wat zou jij doen als je kon kiezen tussen alleen Samzz, of een andere man en Samzz?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga ook wel mee hoor, als Barb dat wil tenminste
Nee geen spandoek, gewoon alleen Samzz in een mooie jurk die jou dan omhelst(bespringt).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Staat ze daar in haar eentje met zo'n groot spandoek
En dan krijgt ze het niet goed uitgeklapt, kun jij het niet goed lezen en vertrek je en ben je boos omdat je denkt dat we je vergeten zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe niet aan spandoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als Samzz er staat ziet hij dat spandoek denk ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan krijgt ze het niet goed uitgeklapt, kun jij het niet goed lezen en vertrek je en ben je boos omdat je denkt dat we je vergeten zijn.
Van dat spandoek maakt ze een Jurkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik blijf wel eenzaam en alleen op mijn zolderkamerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je kon kiezen tussen alleen Samzz, of een andere man en Samzz?
Misschien kan je bij Fax langs.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van dat spandoek maakt ze een Jurk
[..]
Ik blijf wel eenzaam en alleen op mijn zolderkamer
Niks mis met Samzz in mooie jurkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee geen spandoek, gewoon alleen Samzz in een mooie jurk die jou dan omhelst(bespringt).
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met Samzz in mooie jurk
Dan moet ik helemaal naar Putte. En dat is echt in de middle of fucking nowherequote:
Ik trek Audrey wel voor je uit de kastquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met Samzz in mooie jurk
Narnia.quote:
Bohquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek Audrey wel voor je uit de kast.
Ik ookquote:
Dus je wilt eigenlijk naar Fax?quote:
Dan had ik wel gezegd ik wil naar Putte of ik wil naar Fax of ik wil Fax en dat stond er niet toch?quote:
Ik lees toch net dat Putte in Narnia ligt, wel zo sociaal om dan even bij Fax langs te gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd ik wil naar Putte of ik wil naar Fax of ik wil Fax en dat stond er niet toch?
nu welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd ik wil naar Putte of ik wil naar Fax of ik wil Fax en dat stond er niet toch?
En wie weet wil ze dan ineens niet meer naar Narnia als ze Faxie ontmoetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lees toch net dat Putte in Narnia ligt, wel zo sociaal om dan even bij Fax langs te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |