quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Anders wat later. Komen we je ophalen op Schiphol
Boeit niet. Barb komt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
we? het is geen NPO programma hoor.
Wequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Anders wat later. Komen we je ophalen op Schiphol
Haha, geheel met camera ploeg. Ik zeg doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
we? het is geen NPO programma hoor.
Het idee is wel grappig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
we? het is geen NPO programma hoor.
Met een spandoek:quote:
quote:
Niet dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Het idee is wel grappig.Paar van die autisten met spandoeken.
Iedereen zich schamen...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met een spandoek:
"SC RELATIES HEET JE WELKOM TERUG IN NL"
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met een spandoek:
"SC RELATIES HEET JE WELKOM TERUG IN NL"
Het idee is wel grappig of je echt moet doen is wat anders.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met een spandoek:
"SC RELATIES HEET JE WELKOM TERUG IN NL"
Ik ga niet met een hele groep FOK!ers Barb van het vliegveld halen, dank je feestelijk.quote:
Die ene keer dat we van zolder af komen. Kunnen we het net zo goed groot aanpakken.quote:
Dit ja. Gok dat hij de hal niet eens verlaat maar zich meldt bij ; heeft u iets aan te geven' zodat het een andere uitgang wordt.quote:
Dit iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Het idee is wel grappig of je echt moet doen is wat anders.
En dan met zijn allen in slowmotion op hem af rennen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met een spandoek:
"SC RELATIES HEET JE WELKOM TERUG IN NL"
We sturen jou gewoon als afvaardiging.quote:
Dan grijpt de beveiliging in denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan met zijn allen in slowmotion op hem af rennen?
ik pas.
Dat doen ze denk ik al zodra ze dat spandoek zienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan grijpt de beveiliging in denk ik.
Prima.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
We sturen jou gewoon als afvaardiging.
Staat ze daar in haar eentje met zo'n groot spandoekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
We sturen jou gewoon als afvaardiging.
Wat zou jij doen als je kon kiezen tussen alleen Samzz, of een andere man en Samzz?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga ook wel mee hoor, als Barb dat wil tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |