SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's
• Lijst met fototijden van alle foto's (EenVandaag)
• Interpretaties verscheidene FOK!kers nachtfoto van hoofd van KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens
Geruisloos - 22-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks
• 2014
Kaarten en luchtfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews / getuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)
Landingsbaan:
• Westelijk van waar de resten zouden zijn gevonden; tegenover Cerro Punta:
Algemene informatie Boquete en Bocas:quote:Op maandag 12 januari 2015 22:38 schreef Grijzemassa het volgende:
Hier een heel uitgebreide lijst met van alles in Bocas del1 Toro, klik op info van een regel en je ziet een kaart met de coördinaten
http://mapasamerica.dices(...)ocas-del-Toro-6.html
En ook handig het zelfde van de provicie Chiriqui
http://mapasamerica.dices.net/panama/provincia-Chiriqui-1.html
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 23-01-2015 21:30:42 ]![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Vind dit misschien wel de belangrijkste vraag.
Is er nog een onderzoek.
Zo niet, dat is de kans groot dat ze de bemoeienis oid gewoon vervelend vonden.
Zo wel..
- Wat voor onderzoek? (Prive?)
- Welke vragen zouden een probleem zijn?
- Waarom?
EDIT:
Kan iemand anders nieuw topic openen?![]()
Als FOK! een verzoek krijgt om dit topic te sluiten gaat het wel dicht denk ik. Ze hebben er al zo veel problemen mee gehad...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:08 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Omdat iedereen zo'n verzoek naast zich neer kan leggen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet n.a.v. wat er hier over geschreven is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:09 schreef agter het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen van buiten deze groep die contact met jou gezocht hebben over je komende reis?![]()
Mbt de OP:
Landingsbaan:
• Westelijk van waar Kris en Lisanne zaten; tegenover Cerro Punta:
We weten niet waar ze zaten. We weten alleen waar ongeveer, volgens de vinders, enkele resten zijn gevonden.![]()
Okay, thanx! Als jet zo gevoelig zou liggen, zouden ze wel contact opnemen, denk ik zo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet n.a.v. wat er hier over geschreven is.Make my day!![]()
Misschien is dit topic wel onderdeel van het lopende onderzoek en willen ze het centraal houden.
Ik hoor niets meer van Dick S. wie weet leest hij mee![]()
Dit topic heeft volgens mij wel de meeste informatie en de snelste up dates van binnenlandse en buitenlandse pers en achtergrond info over bepaalde personen die in beeld zijn gekomen bij de zaak.![]()
Ja, ik zou eigenlijk wel willen weten wie er allemaal meelezen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:51 schreef Grijzemassa het volgende:
Misschien is dit topic wel onderdeel van het lopende onderzoek en willen ze het centraal houden.
Dit topic heeft volgens mij wel de meeste informatie en de snelste up dates van binnenlandse en buitenlandse pers en achtergrond info over bepaalde personen die in beeld zijn gekomen bij de zaak.
Make my day!![]()
Hoe kun je iemand uit een vorig topic quoten?
Anyway, agter, meen je dat wat jou betreft de site terug online kan? Zie jij er de meerwaarde ook van in, of houd je gewoon van een lekker potje provoceren? Haha![]()
Ja dan komen we er ook achter of het om de vragen gaat of om de nieuwe website.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:53 schreef 11en30 het volgende:
Die vragenlijst kan toch ook gewoon hier gemaakt worden en in de OP gezet?
Als de vragen hier staan en dat is geen probleem, dan is dat duidelijk.
Dan wil men het volgens mij centraal houden om reacties te volgen.
En anders volgt hier ook een verzoek om het te verwijderen, als het om de vragen gaat.![]()
Dan post je die vragenlijst hier. En zetten we hem in de OP.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:54 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Hoe kun je iemand uit een vorig topic quoten?
Anyway, agter, meen je dat wat jou betreft de site terug online kan? Zie jij er de meerwaarde ook van in, of houd je gewoon van een lekker potje provoceren? HahaMake my day!![]()
Dat kan zeker, maar dan is het o.a onmogelijk om elke vraag individueel te bespreken... Voor je het weet, loopt alles door elkaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:53 schreef 11en30 het volgende:
Die vragenlijst kan toch ook gewoon hier gemaakt worden en in de OP gezet?
Het was juist de bedoeling dat elke vraag en categorie, los van elkaar besproken konden worden. Iets wat op een forum haast onmogelijk is.![]()
Het meeste valt toch niet te bespreken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:59 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar dan is het o.a onmogelijk om elke vraag individueel te bespreken... Voor je het weet, loopt alles door elkaar.
En wat was de naam van je vragensite? Url?![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:24 schreef 11en30 het volgende:
Thanks. Heb alle vragen nog even doorgelezen en zou niet weten hoe deze kritische vragen een onderzoek in gevaar kunnen brengen. Waarschijnlijk denk ik dan te simpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals eerder gezegd: dan had dit topic ook gesloten moeten worden.![]()
allevragenopeenrij.wordpress.comquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het meeste valt toch niet te bespreken.
En wat was de naam van je vragensite? Url?![]()
waarom is die website ineens weg ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:02 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
allevragenopeenrij.wordpress.com"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ben ik helemaal met je eens. Er stonden wel meer vragen op, maar heb (helaas) geen back-up gemaakt. Stom!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:01 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Thanks. Heb alle vragen nog even doorgelezen en zou niet weten hoe deze kritische vragen een onderzoek in gevaar kunnen brengen. Maar misschien denk ik nu wel te simpel.
Zoals eerder gezegd: dan had dit topic ook gesloten moeten worden.
Voor de duidelijheid: Ik heb de site niet onder dwang moeten sluiten. Het is me vriendelijk verzocht.![]()
![]()
AFK als in Fonds voor Kunst?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:56 schreef 11en30 het volgende:
Wat was de url van je wordpress site waar je een email van AFK op ontvangen hebt?![]()
Answers For Kris lijkt me logischer.quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
En dat heb je dan maar meteen gedaan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Er stonden wel meer vragen op, maar heb (helaas) geen back-up gemaakt. Stom!
Voor de duidelijheid: Ik heb de site niet onder dwang moeten sluiten. Het is me vriendelijk verzocht.
Ook de email laat je niet zien. Ook al quote je hier maar een gedeelte, maar ook dat doe je niet.
Een vreemd verhaal.
Kom maar op met een passage uit die mail.Make my day!![]()
Misschien is het voor de ouders ook heel prettig hier af en toe te zien dat Kris en Lisanne niet vergeten worden. Wanneer je via google zoekt op Kris en Lisanne, kom je vrij snel uit op dit forum.
Ze moeten hier wel hebben meegelezen omdat anders nooit binnen 16 uur de website hadden kunnen vinden. Google is niet zo snel met het herkennen en hoog plaatsen van nieuwe sites. Dat weet ik omdat mijn bedrijf in zijn tak altijd hoog staat. Ook zijn er niet heel veel verwijzingen geweest naar die site van buitenaf. En had google hem al gevonden dan had op pagina 3 of vier gestaan.
Eens dat hier heel veel informatie verzameld wordt ook vanuit buitenlandse media. En binnen no time, gedeeld en besproken wordt hier.![]()
Huh? Ik mág de e-mail hier niet publiceren... Dat was toch al duidelijk gemaakt door een moderator?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef agter het volgende:
[..]
En dat heb je dan maar meteen gedaan?
Ook de email laat je niet zien. Ook al quote je hier maar een gedeelte, maar ook dat doe je niet.
Een vreemd verhaal.
Kom maar op met een passage uit die mail.
Ik weer niet waar de uitspatting plots vandaan komt, maar ik ga geen ban riskeren voor een lappie tekst, sorry!![]()
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien is het voor de ouders ook heel prettig hier af en toe te zien dat Kris en Lisanne niet vergeten worden. Wanneer je via google zoekt op Kris en Lisanne, kom je vrij snel uit op dit forum.
Ze moeten hier wel hebben meegelezen omdat anders nooit binnen 16 uur de website hadden kunnen vinden. Google is niet zo snel met het herkennen en hoog plaatsen van nieuwe sites. Dat weet ik omdat mijn bedrijf in zijn tak altijd hoog staat. Ook zijn er niet heel veel verwijzingen geweest naar die site van buitenaf. En had google hem al gevonden dan had op pagina 3 of vier gestaan.
Eens dat hier heel veel informatie verzameld wordt ook vanuit buitenlandse media. En binnen no time, gedeeld en besproken wordt hier.![]()
Wat dan nog. Dit is BNW. Daar horen die vermoedens thuis.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.![]()
Sorry, ik kan pas over 6 dagen PM berichten lezen en beantwoorden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef 11en30 het volgende:
Ik heb je mijn emailadres gegeven, kun je de mail forwarden?![]()
Ik weet niet hoe je je e-mailadres hebt gegeven, maar hij kan zn pm/dms nog niet lezen hea.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef 11en30 het volgende:
Ik heb je mijn emailadres gegeven, kun je de mail forwarden?![]()
Och natuurlijk! Ik linkte de afkorting niet, schaam me diep.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Answers For Kris lijkt me logischer.
Maar als de e-mail en verzoek echt afkomstig is van Answers For Kris dan zou ik de website ook down hebben gehaald.![]()
Eens en de hypothese was op het randje, ik heb hem 3 x aangepast om hem zo netjes mogelijk te laten zijn en niemand daarin te veroordelen of met de intentie mensen te kwetsen. Ik ben me ervan bewust dat het heel vervelend kan overkomen, toch denk ik momenteel die richting in.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.
Ik heb het gepost en het is gelezen, wat mijn betreft halen we hem weg.![]()
Kan een aanname zijn. De ouders van verdwenen Humphrey dachten dat namelijk wel én hebben uitspraken daarover gedaan in de media.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.![]()
Je mag de mail forwarden naar -edit-quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Inderdaad, "onderzoek in gevaar brengen" of niet, dan doe je het gewoon uit respect.
Dan zal ik hem DM-en.
[ Bericht 6% gewijzigd door agter op 23-01-2015 21:31:50 ]Make my day!![]()
lolquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:15 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Sorry, ik kan pas over 6 dagen PM berichten lezen en beantwoorden.![]()
Stuur het maar naar dit adres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik haal het weer weg als de mail aangekomen is)
[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 23-01-2015 21:59:06 ]![]()
Vlgs mij heeft @Lavender niet gezegd dat er geen email geplaatst mocht worden, het ging om dm en pm.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Dat is waar ook. Dan is het wel heel erg respectloos naar de ouders van hem om weg te kijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:19 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Kan een aanname zijn. De ouders van verdwenen Humphrey dachten dat namelijk wel én hebben uitspraken daarover gedaan in de media.![]()
Er wordt hier al maanden van alles en nog wat gepost en dat is geen probleem.
Een nieuwe poster (wat is jouw visie?) maakt een nieuw forumpje aan (waarin geen namen in de titel) staan en in no time moet dat weg?
Als dit serieus is, zou ik denken dat de vragen over de bloedgroepen het 'probleem' zijn.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Top. DM 'm dan ook naar mij.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef agter het volgende:
[..]
Je mag de mail forwarden naar...
Dan zal ik hem DM-en.
[ Bericht 1% gewijzigd door Physsic op 23-01-2015 21:35:49 ]![]()
Jongens, zoals ik net al zei: Zodra alle functies voor mij beschikbaar zijn, dan komt de (afgeschermde) mail naar iedereen toe die daar interesse in heeft.
Ik ga de mail op dit moment niet via mijn privé e-mailadres forwarden naar wie dan ook, sorry!
De inhoud van de mail (zoals je over 6 dagen kunt zien), was kort en krachtig.
Ik heb in het vorige topic de inhoud (op twee zinnen na) al prijs gegeven.
Laten we het nu niet spectaculairder maken dan het is.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Jongens, zoals ik net al zei: Zodra alle functies voor mij beschikbaar zijn, dan komt de (afgeschermde) mail naar iedereen toe die daar interesse in heeft.
Ik ga de mail op dit moment niet via mijn privé e-mailadres forwarden naar wie dan ook, sorry!
De inhoud van de mail (zoals je over 6 dagen kunt zien), was kort en krachtig.
Ik heb in het vorige topic de inhoud (op twee zinnen na) al prijs gegeven.
Laten we het nu niet spectaculairder maken dan het is.
Make my day!![]()
Als e-mails plaatsen hier wél is toegestaan (dan heb ik het verkeerd begrepen), dan wil ik hier best een printscreen plaatsen...![]()
Daarom is het gewoon heel lastig om te bepalen wat wel of niet kan en besproken mag worden. Als er maar met respect over wordt gesproken denk ik danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Dan is het wel heel erg respectloos naar de ouders van hem om weg te kijken.![]()
![]()
Ik ben geen mod, maar ik had het idee dat Lavender het verkeerd begrepen (dat het om een pm ging ipv e-mail) had.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:34 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Als e-mails plaatsen hier wél is toegestaan (dan heb ik het verkeerd begrepen), dan wil ik hier best een printscreen plaatsen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Physsic op 23-01-2015 22:19:53 ]![]()
Lijkt mij wel. Als users printscreen mogen posten van Facebook updates van derden voor de lol (zie Facebookergenissen), dan zou dit ook mogen. Wel zorgen dat privacygevoelige gevens zijn afgeschermd (zoals e-mailadres, naam, foto etc).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:34 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Als e-mails plaatsen hier wél is toegestaan (dan heb ik het verkeerd begrepen), dan wil ik hier best een printscreen plaatsen...![]()
Je maakt zelf een onzin e-mailadres aan, maar verwacht wel van mij dat ik mijn privé-gegevens op straat leg? (Dan heb ik het nog niet eens over die van de afzender...) Boe-hoe.quote:![]()
Zodra ik de goedkeurig van een moderator heb, vind ik dat geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Als users printscreen mogen posten van Facebook updates van derden voor de lol (zie Facebookergenissen), dan zou dit ook mogen. Wel zorgen dat privacygevoelige gevens zijn afgeschermd (zoals e-mailadres, naam, foto etc).![]()
Je blauwe kleurtje is even weggevallen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:38 schreef Physsic het volgende:
Ik ben mod, maar ik had het idee dat Lavender het verkeerd begrepen (dat het om een pm ging ipv e-mail) had.Curiosity cultured the cat
Indien "..Wel zorgen dat privacygevoelige gevens zijn afgeschermd (zoals e-mailadres, naam, foto etc)." daaraan voldaan wordt, ga je gang.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:40 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Zodra ik de goedkeurig van een moderator heb, vind ik dat geen enkel probleem.
Voornamen mogen, achternamen alleen de eerste letter.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ok! Nou aardig van jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:40 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Zodra ik de goedkeurig van een moderator heb, vind ik dat geen enkel probleem.Ben benieuwd.
![]()
Top, zal mijn pc even opstarten. Printscreen komt er zo aan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Indien "..Wel zorgen dat privacygevoelige gevens zijn afgeschermd (zoals e-mailadres, naam, foto etc)." daaraan voldaan wordt, ga je gang.
Voornamen mogen, achternamen alleen de eerste letter.![]()
![]()
Omg.. Hele grote faal.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je blauwe kleurtje is even weggevallen?
Ik bedoelde natuurlijk, ik ben geen mod.
Shameonme.![]()
![]()
![]()
Niks mis met een beetje ambitie tonen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:18 schreef Physsic het volgende:
Omg.. Hele grote faal.
Ik bedoelde natuurlijk, ik ben geen mod.
Shameonme.
Curiosity cultured the cat
Het is gewoon heel duidelijk: geen p-of dm hier plaatsen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben geen mod, maar ik had het idee dat Lavender het verkeerd begrepen (dat het om een pm ging ipv e-mail) had.
Verder heeft Fogel daarnet al antwoord gegeven wb de mail.![]()
Sjezus, ga een paar uurtjes iets anders doen en we zijn 8 pagina's verder!
Lijkt wel een chat-box.
Heb snel alles even gelezen en heb een vraag wat ik je brom:
Wat waren de vragen die je al in dat stuk had gezet.
Waren dat de vragen van gisteravond of was het aangevuld met je eigen vragen?
Oh en ik ben wie ik ben. Berichten mag altijd via mn FB![]()
Dat weet ik, dat heb ik namelijk net ook al meerdere keren gezegd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gewoon heel duidelijk: geen p-of dm hier plaatsen.
Verder heeft Fogel daarnet al antwoord gegeven wb de mail.
Ik geef alleen maar aan dat ik dacht dat jij verkeerd begreep waar het precies over ging, omdat niemand net van plan was om een dm/pm hier te posten.![]()
Nou nee, dat hebben jij en nog een paar verschillende keren gezegd en dat is doorgekomen hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat heb ik namelijk net ook al meerdere keren gezegd.
Ik geef alleen maar aan dat ik dacht dat jij verkeerd begreep waar het precies over ging, omdat niemand net van plan was om een dm/pm hier te posten.![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, dat hebben jij en nog een paar verschillende keren gezegd en dat is doorgekomen hoor![]()
10 uur later >> proest
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ja, ik denk ook dat er meegelezen wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:51 schreef Grijzemassa het volgende:
Dit topic heeft volgens mij wel de meeste informatie en de snelste up dates van binnenlandse en buitenlandse pers en achtergrond info over bepaalde personen die in beeld zijn gekomen bij de zaak.
Ja, ik heb veel waardering voor wat jullie met zijn allen hebben ontdekt, nagecheckt.
Zelf heb ik daar veel aan gehad toen ik 1 april begon met eigen onderzoek. Het was heel
fijn om vaak te constateren dat ik en jullie hier dezelfde zaken belangrijk vonden om uit te zoeken.
De eerste maand vooral heel veel alle trails via video napluizen enz. Op een gegeven moment
kwamen we (ik thuis en het forum) tegelijkertijd bij het onderwerp Pata de Macho.
Ok. Ik moet uit de "kast" komen; begrijp ik! Dat is een beetje een ethisch dilemma bij mij, maar
ik begrijp dat ik moet kiezen. Of meedoen en vertellen wat ik gedroomd heb (3 x) ongeacht of de
reacties daarop positief of negatief zijn en vervolgens mijn scenario geven en de vragen stellen die ik heb. Dat wil ik ook graag! Mijn motivatie voor dit alles en echt er zitten heel veel uurtjes in.
Dat is dat ik toen ik het hoorde het in en in triest vond en ook het gevoel had dat de meisjes wellicht om zichzelf positief weer op te stellen na de teleurstelling toch misschien een grens voorbij zijn gegaan. Wat ze anders niet zouden doen. Dus toch misschien vertrouwd ogende personen het voordeel van de twijfel gunnen.
Maar ik wil doorgaan omdat ik de ouders antwoorden gun. En die komen alleen door onderzoek.
Ik gun ze rust in hun ziel op een gegeven moment. Dat ze het los kunnen laten.
Mijn dilemma: de dromen zijn sinds 1-2 jaar en bleek eenmaal exact juist. Voor mij is dit dus ook nog erg nieuw. Maar liever geef ik ze natuurlijk openlijk aan de ouders en loop met een gids en Sinaproc een drie-viertal locaties af. Ik ben niet heel fit, maar dat heb ik er ook voorover.
Voor mij is het lastige dat als de ouders er niets van willen weten (dat respecteer ik ook) ik nog twijfel of ik het dan wel hier moet melden of dat ik het gewoon moet laten rusten. Ook hier.
Daar heb ik van de week een gesprek met iemand over. Dan bepaal ik mijn standpunt daarin.
Het mooiste zou kunnen zijn dat er een vorm van samenwerking tussen forum en ouders en hun onderzoek zou zijn. Met bijv. afgebakende terreinen om hen niet voor de voeten te lopen. Ik weet niet of dat haalbaar is.
1 april ben ik begonnen met een 100 vragen lijst en gestopt bij 50 om de reden van - het moet ook zinvol zijn- met de aanname dat met 100 vragen en stel 50 antwoorden of meer er een aardig beeld van een case zou moeten zijn. Zomaar een aanname die voor mijzelf goed voelde.
Voor mij is bijv. een prangende vraag: Waar is dat ''suonada golpeado" door de Nederlandse zoekploeg met de honden precies gehoord? (echogeluid) en zo nog veel meer dus.
Geef mij nog een paar dagen dan zal ik hier laten weten wat ik doe en het wel of niet delen.
Ik wil het maar al te graag delen laat dat duidelijk zijn. Het is veel fijner om met elkaar mee te denken en dingen uit te zoeken dan al die maanden in je eentje.
Slachtofferrollen doe ik niet aan! Maar dus een dilemma en ik moet een keuze maken wat ik ook ga doen.
Begrijpen jullie mijn verhaal?
In elk geval aan jullie al mijn complimenten tot nu toe. Ik vind het ontroerend dat zovelen door willen chercheren, want dat is het toch, dat moet de ouders toch ook goed doen, buiten dat het misschien lastig is voor hen op een bepaald moment.
Ik zeg doorgaan, maar of ik dat moet doen, weet ik niet. Ik ga natuurlijk ook niet in de jungle lopen als van te voren duidelijk is dat de ouders met mijn dromen niets van doen willen hebben. Het gaat niet om mijn gelijk halen, het hogere doel is de ouders te helpen. Als dat elkaar tegenspreekt dan moet ik stoppen.![]()
Het wordt echt véél spannender gemaakt dan dat het daadwerkelijk is, maar goed...
Komt 'ie!![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 23-01-2015 22:46:41 (afbeelding gefixed) ]![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Het wordt echt véél spannender gemaakt dan dat het daadwerkelijk is, maar goed...
Komt 'ie!![]()
[ afbeelding ]
Abracadabra, tapate guarra!![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Komt 'ie!![]()
[ afbeelding ]
Het adres van de website klopt niet eens..proest!
Ik neem aan dat je de vragen gaat stellen, op dat adres wat ze je geven?Make my day!![]()
En je begon zo goed met het vragenlijstje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Komt 'ie!![]()
[ afbeelding ]
Dan maar verder op dit forum in de vorm van een map in OP?![]()
Ah, kijk eens aan. Voor vragen kunnen we contact opnemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Komt 'ie!![]()
[ afbeelding ]
We hebben de lijst nog, toch? :p![]()
Dus na 1 zo'n email haal je direct een hele website offline ?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
@wat.ik.je.brom, voor v ragen kun je je melden tot ( jij weet het emailadres/tel.nr.) wat daar vermeld staat: ga je dat doen?Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Haha, inderdaad! Yes, de mail is al verzonden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:47 schreef agter het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik neem aan dat je vragen gaat stellen, op dat adres wat ze je geven?![]()
Met je privemailadres?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Yes, de mail is al verzonden.![]()
Dat vroeg ik hem ook al.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef StaceySinger het volgende:
Dus na 1 zo'n email haal je direct een hele website offline ?
Ze mogen wel wat specifieker zijn als ze willen dat we niet eens normale vragen kunnen bespreken.
Er staat niet eens waarom ie offline moet voor het onderzoek.Make my day!![]()
dit is de urlquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:47 schreef agter het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik neem aan dat je de vragen gaat stellen, op dat adres wat ze je geven?![]()
https://allevragenopeenrij.wordpress.com/"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ja, had ook wel een professioneler aanpak verwacht. Ik denk dat het een troll isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef agter het volgende:
[..]
Dat vroeg ik hem ook al.
Ze mogen wel wat specifieker zijn als ze willen dat we niet eens normale vragen kunnen bespreken.
Er staat niet eens waarom ie offline moet voor het onderzoek.![]()
![]()
Jahoor, why not?quote:
Bij nader inzien, had ik misschien beter kunnen wachten met het posten vd afbeelding tot ik een reply heb ontvangen.
Als er inderdaad meegelezen wordt, dan acht ik de kans erg klein dat ik er nog iets van ga horen... Maar goed, we zullen zien!![]()
Mag ik vragen of de mail 'ondertekend' was met een naam van een persoon die wij hier vaker noemen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Yes, de mail is al verzonden.
Als je initialen zou willen geven, dan graag.
Make my day!![]()
En dat is dus heel wat anders dan allevragenopeenrij.com.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit is de url![]()
https://allevragenopeenrij.wordpress.com/
Jammer dat die site nu verwijderd is...had dus niet gehoeven.
Make my day!![]()
Ik denk dat het om de contactpersoon van één van de families gaat...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:55 schreef agter het volgende:
[..]
Mag ik vragen of de mail 'ondertekend' was met een naam van een persoon die wij hier vaker noemen?
Als je initialen zou willen geven, dan graag.![]()
![]()
Iemand van fok?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:54 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, had ook wel een professioneler aanpak verwacht. Ik denk dat het een troll isMake my day!![]()
het gaat snel daarom nog een keerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:29 schreef jackie12 het volgende:
Sjezus, ga een paar uurtjes iets anders doen en we zijn 8 pagina's verder!
Lijkt wel een chat-box.
Heb snel alles even gelezen en heb een vraag wat ik je brom:
Wat waren de vragen die je al in dat stuk had gezet.
Waren dat de vragen van gisteravond of was het aangevuld met je eigen vragen?
Oh en ik ben wie ik ben. Berichten mag altijd via mn FB![]()
Iemand die wij hier al kennen? Of een nieuwe naam?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:57 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik denk dat het om de contactpersoon van één van de families gaat...Make my day!![]()
Tja, ik zie het "probleem" ook niet zo, maar heb het uit respect maar gedaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef StaceySinger het volgende:
Dus na 1 zo'n email haal je direct een hele website offline ?
De vraag blijft: Hoe hebben ze de site zo snel gevonden?![]()
Een bekende.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
Iemand die wij hier al kennen? Of een nieuwe naam?![]()
Waarom zetten we die vragen niet in de OP?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
het gaat snel daarom nog een keerMake my day!![]()
Ok, dan doe ik dat ook even met al mijn berichtjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
het gaat snel daarom nog een keer![]()
1254 stuks.. Zie ik net.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:01 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik dat ook even met al mijn berichtjes.Make my day!![]()
Dat kan alleen via hier zoals ik al gepost had. Google is snel maar niet zo snel, geen links naar andere sites, fb en dergelijke. Daarnaast veel andere websites zoals deze waarin de namen veel vaker genoemd worden en al langer bestaan. Dus binnen 16 uur door google gevonden worden wanneer je zoekt op Kris en lisanne, nee dat kan niet. En als je site al gevonden zou worden door google dan staat hij ergens op pagina 3 of 4 max.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:00 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Tja, ik zie het "probleem" ook niet zo, maar heb het uit respect maar gedaan.
De vraag blijft: Hoe hebben ze de site zo snel gevonden?![]()
Sorry jackie12! Had je bericht inderdaad nog nog niet gezien...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
het gaat snel daarom nog een keer
Ik heb al jouw vragen (1 t/m 20) en die van Domnivoor gepost. Daarnaast zijn er ook een aantal vragen van een ex-user geplaatst.![]()
Oke dank jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:03 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Sorry jackie12! Had je bericht inderdaad nog nog niet gezien...
Ik heb al jouw vragen (1 t/m 20) en die van Domnivoor gepost. Daarnaast zijn er ook een aantal vragen van een ex-user geplaatst.![]()
Om eerlijk te zijn: als men (wie precies eigenlijk?) moeite heeft met die site, dan denk ik dat ze dit topic ook niet zo fijn vinden.Make my day!![]()
Thanks voor de heldere uitleg!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat kan alleen via hier zoals ik al gepost had. Google is snel maar niet zo snel, geen links naar andere sites, fb en dergelijke. Daarnaast veel andere websites zoals deze waarin de namen veel waker genoemd worden en al langer bestaan. Dus binnen 16 uur door google gevonden worden wanneer je zoekt op Kris en lisanne, nee dat kan niet. En als je site al gevonden zou worden door google dan staat hij ergens op pagina 3 of 4 max.
Dan zijn ze dus getipt door een user, óf ze houden dit forum goed in de gaten...![]()
Thanx!quote:
Blijft een raar verhaal en een vreemd verzoek, vind je niet? Ik twijfelde eerst aan jou, maar dat is onterecht gebleken. Gelukkig!
In Panama is het onderzoek overigens nog niet afgesloten.Make my day!![]()
Wat loopt er nog dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef agter het volgende:
[..]
In Panama is het onderzoek overigens nog niet afgesloten.![]()
Dat heb ik inderdaad al gedaan. Daarom is het misschien een beetje stom van me geweest om de printscreen hier nu al te plaatsten. Ik denk dat ik nu wel kan fluiten naar een reply.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef Lutalo het volgende:
@wat.ik.je.brom, voor v ragen kun je je melden tot ( jij weet het emailadres/tel.nr.) wat daar vermeld staat: ga je dat doen?![]()
![]()
Dan hadden ze ook een account kunnen aanmaken en ons hier vriendelijk doch dringend kunnen verzoeken om te stoppen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:05 schreef agter het volgende:
Om eerlijk te zijn: als men (wie precies eigenlijk?) moeite heeft met die site, dan denk ik dat ze dit topic ook niet zo fijn vinden.
Ze hebben eerst alle media aandacht gevraagd en zelf zaken gedeeld met het grote publiek. Persoonlijk vond ik de foto van de haren erg schokkend op tv omdat ik hem niet had verwacht.
Ook hebben zij elk medium gebruikt om geld op te halen voor hun onderzoeken en dan vervolgens deze topics veroordelen omdat hier gepraat wordt en gezocht wordt naar een oplossing?
Dan hebben ze het goed verkeerd aangepakt in de eerste paar maanden...![]()
Was de OP niet vol?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:00 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom zetten we die vragen niet in de OP?![]()
![]()
En waarom zou een user dat gaan tippen? Ik vind het maar raar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:06 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Thanks voor de heldere uitleg!
Dan zijn ze dus getipt door een user, óf ze houden dit forum goed in de gaten...![]()
Een link naar een verzamelpost moet kunnen.quote:
Ik heb alleen zelf geen zin om zo'n post bij te houden.![]()
oh die ,nou en ?quote:"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Geen probleemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef agter het volgende:
[..]
Thanx!
Blijft een raar verhaal en een vreemd verzoek, vind je niet? Ik twijfelde eerst aan jou, maar dat is onterecht gebleken. Gelukkig!
In Panama is het onderzoek overigens nog niet afgesloten.!
Het is ook erg vreemd allemaal...
Ik denk dat FOK! ook vast wel een verzoek heeft ontvangen. Dat kan haast niet anders als je kijkt naar de hoeveelheid info die hier te vinden is. Maar ja, als ze daar aan toegeven, dan kunnen ze half BNW wel sluiten...![]()
Tja, dat weten ze zelf nog niet:quote:
18 jan 2015
"P vertelt dat ze de zaak nog niet sluit. Er wordt de komende dagen besloten wat ze nu verder gaan doen. "We gaan de zoektocht evalueren."
"
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-en-lisanne-deceptie
[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 23-01-2015 23:30:48 (achternaam weg) ]Make my day!![]()
Ik was benieuwd of het Dick S was. Zijn expertise zit in een andere hoek dan NvP. Daarom vroeg ik het.quote:Make my day!![]()
"Auw aan de enkel en auw aan de voet. Slecht weer, iedereen weer naar huis."quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:22 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, dat is weten ze zelf nog niet:
18 jan 2015
"P vertelt dat ze de zaak nog niet sluit. Er wordt de komende dagen besloten wat ze nu verder gaan doen. "We gaan de zoektocht evalueren."
"
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-en-lisanne-deceptie
[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 23-01-2015 23:31:01 (quote van achternaam) ]Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Hoe kunnen kritische vragen nou een lopend onderzoek in gevaar brengen? In ieder geval een onderzoek vanuit perspectief van P dan.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 23-01-2015 23:31:16 (achternaam weg) ]![]()
Ik kan me niet voorstellen dat de voor de hand liggende vragen die hier regelmatig voorbij komen als probleem gezien worden. Maar wat dan wel?![]()
![]()
Ik denk dat wij hier verder zijn met het onderzoek dan wie dan ook.
P leest vast mee en is jaloers.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 23-01-2015 23:31:28 (achternaam weg) ]![]()
NvP treed toch op als contactpersoon namens de familie? Dan komt die mail namens de ouders en niet namens de familierechercheur/onderzoekers.
We moeten er ook niet meer van maken dan dat het is, een verzoek om de site offline te halen.![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
NvP treed toch op als contactpersoon namens de familie? Dan komt die mail namens de ouders en niet namens de familierechercheur/onderzoekers.
We moeten er ook niet meer van maken dan dat het is, een verzoek om de site offline te halen.![]()
Nou, het is een hele poos goed gegaan, maar nu beginnen jullie opnieuw met achternamen. Hou daar maar weer mee op aub.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou, dat is nogal wat. Stel je voor dat ik elke site die mij onwelgevallig schijnt vriendelijk doch dringend verzoek om offline te gaan ......quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Watikjebrom,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, als de e-mail inderdaad afkomstig is van N.v.P. dan vond ik het wel een heel summier e-mailtje. Ook niet van: bedankt voor het meedenken en het volgen van de zaak maar helaas is het zo dat deze website ons huidig onderzoek in gevaar brengt. Hierbij een verzoek...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat mag of je ergens succes hebt is een tweede.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:28 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nou, dat is nogal wat. Stel je voor dat ik elke site die mij onwelgevallig schijnt verzoek om offline te gaan......
En dan stond ik net op het punt een flinke sponsoring te doen voor onderzoekMoet ik dan ook niet meer doen... Of wordt dat dan wel weer op prijs gesteld?
![]()
Hoe in godsnaam kunnen wij het "onderzoek" in gevaar brengen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:30 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, als de e-mail inderdaad afkomstig is van N.v.P. dan vond ik het wel een heel summier e-mailtje. Ook niet van: bedankt voor het meedenken en het volgen van de zaak maar helaas is het zo dat deze website ons huidig onderzoek in gevaar brengt. Hierbij een verzoek...![]()
Vele hier hebben een mail gestuurd naar de contactpersoon, ik niet en de meeste hebben niet eens een reactie gehad (ook geen standaard bedankt maar liever niet)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:30 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, als de e-mail inderdaad afkomstig is van N.v.P. dan vond ik het wel een heel summier e-mailtje. Ook niet van: bedankt voor het meedenken en het volgen van de zaak maar helaas is het zo dat deze website ons huidig onderzoek in gevaar brengt. Hierbij een verzoek...![]()
Inderdaad, helemaal mee eens. Er was IMO niks aanstootgevends aan heel die vragen-site te ontdekken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:26 schreef 11en30 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de voor de hand liggende vragen die hier regelmatig voorbij komen als probleem gezien worden. Maar wat dan wel?
Je zoekt de media zelf op (wat logisch is!). Het is heel normaal dat mensen dan vragen gaan stellen, toch?
Héél dubbel allemaal...![]()
Misschien werd er gedacht dat onze vakantiegangers die hele vragenlijst ter plaatse zouden gaan onderzoeken met ondervragingen en al. Kan me voorstellen dat je dan flink in de weg loopt ja. Dus dat het meer gericht is tegen de irl expeditie dan tegen de online vragen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dan stond ik net op het punt een flinke sponsoring te doen voor onderzoekMoet ik dan ook niet meer doen... Of wordt dat dan wel weer op prijs gesteld?
![]()
Ja, die vraag stelde ik ook eerder paar posten hierbovenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam kunnen wij het "onderzoek" in gevaar brengen?
Ik zie geen gevaar in onderzoek vanuit perspectief van P. Het enige waar ik op kan komen is als er een eventueel verdachte in het vizier is. Maar daar hebben ze niets over los gelaten en hebben wij ook al eerder druk over lopen speculeren.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 23-01-2015 23:40:03 (achternaam weg) ]![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:30 schreef Physsic het volgende:
Watikjebrom,info, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat horen journalisten in principe toch ook gewoon te doen? Misschien hadden we dan niet zulke tegenstrijdige mediaberichten gehad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:35 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Misschien werd er gedacht dat onze vakantiegangers die hele vragenlijst ter plaatse zouden gaan onderzoeken met ondervragingen en al. Kan me voorstellen dat je dan flink in de weg loopt ja.![]()
Als je toch terugleest zie je ook dat je geen achternamen mag gebruiken. Is niks nieuws trouwens.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, die vraag stelde ik ook eerder paar posten hierboven
Ik zie geen gevaar in onderzoek vanuit perspectief van P. Het enige waar ik op kan komen is als er een eventueel verdachte in het vizier is. Maar daar hebben ze niets over los gelaten en hebben wij ook al eerder druk over lopen speculeren.
De volgende post met een achternaam gooi ik zonder pardon helemaal leeg in plaats van alleen een edit. Bespaar jezelf en de mods de moeite.
Verder verwijs ik naar BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen voor eventuele opmerkingen over moderatie, hier is dat offtopic.I'm surrounded by morons!
Daarom vroeg ik Domni ook meteen of iemand van buiten mss contact met hem opgenomen had over zijn vakantie. Maar dat was niet het geval.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:35 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Misschien werd er gedacht dat onze vakantiegangers die hele vragenlijst ter plaatse zouden gaan onderzoeken met ondervragingen en al. Kan me voorstellen dat je dan flink in de weg loopt ja. Dus dat het meer gericht is tegen de irl expeditie dan tegen de online vragen.Make my day!![]()
Inderdaad journalisten mogen toch ook zelfstandig onderzoek doen?
Wanneer ze iets of iemand in het vizier houden daar, dan is het niet heel verstandig om daar zelf te gaan rondlopen. Maar dat gaan ze natuurlijk nooit vertellen.
Ik vermoed dat ze het dan wel via de mods gaan spelen.![]()
Hopelijk krijg je nog iets meer uitleg. Er zal vast een goede reden voor zijn. Ik denk dat het te maken heeft met de plannen om daar een eigen onderzoek te beginnen. Daar zou ik iig niet blij mee zijn als ik hun was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:35 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Er was IMO niks aanstootgevends aan heel die vragen-site te ontdekken.
Je zoekt de media zelf op (wat logisch is!). Het is heel normaal dat mensen dan vragen gaan stellen, toch?
Héél dubbel allemaal...![]()
Ik zou graag wat meer willen weten waarom die site een lopend onderzoek in gevaar brengt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Wie van jullie is van mening dat de site terug online moet én ziet er ook de meerwaarde van in?Make my day!![]()
Dat ben ik met je eens, maar op de homepage was duidelijk te lezen waarom de site in het leven is geroepen...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nog iets meer uitleg. Er zal vast een goede reden voor zijn. Ik denk dat het te maken heeft met de plannen om daar een eigen onderzoek te beginnen. Daar zou ik iig niet blij mee zijn.![]()
Sorry Fogel! Ik dacht altijd dat het haar voornaam was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je toch terugleest zie je ook dat je geen achternamen mag gebruiken. Is niks nieuws trouwens.
De volgende post met een achternaam gooi ik zonder pardon helemaal leeg in plaats van alleen een edit. Bespaar jezelf en de mods de moeite.
Verder verwijs ik naar BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen voor eventuele opmerkingen over moderatie, hier is dat offtopic.![]()
Me to.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:45 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Sorry Fogel! Ik dacht altijd dat het haar voornaam was.![]()
Ah OK, ik moest het zelf ook opzoeken hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:45 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Sorry Fogel! Ik dacht altijd dat het haar voornaam was.
I'm surrounded by morons!
Het geeft dan ook meteen duidelijk aan wat de gemiddelde mening hier is van het onderzoek wat tot op heden is uitgevoerd daar in Panama. Wat een fiasco zeg, de laatste zoektocht... en als ze daar dan wat konden doen dan was het niet zo erg voor andere zaken die hier in Nederland die even moesten wachten. De reddingshonden die nog hier waren konden overuren draaien met al die verdwenen papa's.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nog iets meer uitleg. Er zal vast een goede reden voor zijn. Ik denk dat het te maken heeft met de plannen om daar een eigen onderzoek te beginnen. Daar zou ik iig niet blij mee zijn.![]()
Me too! Laten we hopen dat er een reactie gaat komen. Ik vond de eerste mail wel een beetje karig moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zou graag wat meer willen weten waarom die site een lopend onderzoek in gevaar brengt.![]()
Die gedachtegang kan ik volgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nog iets meer uitleg. Er zal vast een goede reden voor zijn. Ik denk dat het te maken heeft met de plannen om daar een eigen onderzoek te beginnen. Daar zou ik iig niet blij mee zijn als ik hun was.
Mss zijn 'ze' al een tijdje geïnfiltreerd in dit topic. Post er iemand mee.Make my day!![]()
Ja maar de 2 onderwerpen liepen hier een beetje rommelig door mekaar heen. Misschien was het niet helemaal duidelijk. Je kunt er een mailtje achteraan gooien dat je de site voorlopig offline hebt gehaald maar wel iets meer toelichting vraagt. Komt er niks dan kun je de site weer online zetten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:45 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar op de homepage was duidelijk te lezen waarom de site in het leven is geroepen...![]()
Als ik even mag:
Kris en Lisanne zijn vermist vanaf begin april.
Half juni is de rugzak gevonden en niet lang daarna wat kleren en resten.
Dit was een klap voor beide ouders want dit betekende dat kris en Lisanne zijn overleden.
De ouders van Kris zijn vervolgens nog een paar keer naar Panama gegaan omdat ze heel veel dingen verdacht vonden en zijn oa. de trail zelf gaan lopen.
De ouders van Lisanne legden zich er vrij snel bij neer en gaan uit van verdwalen.
De ouders van Kris niet en hebben oa oud-rechercheurs gevraagd ter helpen.
Deze oud-rechercheurs gaan uit van een misdrijf en gaan er van uit dat de spullen en resten zijn geplaatst.
Een paar weken geleden is er nog een keer een zoektocht geweest in opdracht van Hans.
Van niemand anders.
Voorwaarde was wel dat Panama mee ging. NB Betzaida zelf.
Nu dit op een teleurstelling is uitgedraaid en Hans nog steeds denkt aan een misdrijf zal het denk ik niet lang meer duren voordat er meer oud-nieuws (voor ons nieuw-nieuws) naar buiten zal komen.
Als N v P idd degene is die gereageerd heeft dan hoop ik dat ze het nu eindelijk over een andere boeg gaan gooien.
[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 23-01-2015 23:57:19 ]![]()
Daarom had ik nog even gewacht op hun antwoord voordat ik de site uit de lucht haalde. Dat 'pressiemiddel' heb je nu weggegeven... Ik denk dus dat je weinig antwoord terug kunt verwachten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Me too! Laten we hopen dat er een reactie gaat komen. Ik vond de eerste mail wel een beetje karig moet ik zeggen...Make my day!![]()
Straks hebben we nog een infiltrant die met ons mee wil...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef agter het volgende:
[..]
Die gedachtegang kan ik volgen.
Mss zijn 'ze' al een tijdje geïnfiltreerd in dit topic. Post er iemand mee.![]()
![]()
Misschien kan je een nieuwe (serieuzere) mail sturen met dat je niet begrijpt over welk onderzoek het gaat, aangezien het onderzoek volgens andere bronnen afgerond is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Me too! Laten we hopen dat er een reactie gaat komen. Ik vond de eerste mail wel een beetje karig moet ik zeggen...
Ik verwacht niet dat je een reactie op je vorige mail krijgt namelijk. :p![]()
Ja p met haar zwakke enkelsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Straks hebben we nog een infiltrant die met ons mee wil...![]()
Goed plan! Thanks voor het meedenken!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja maar de 2 onderwerpen liepen hier een beetje rommelig door mekaar heen. Misschien was het niet helemaal duidelijk. Je kunt er een mailtje achteraan gooien dat je de site voorlopig offline hebt gehaald maar wel iets meer toelichting vraagt. Komt er niks dan kun je de site weer online zetten.
Even een leuk feitje: De website was binnen 24 uur al meer dan 350x bezocht haha. Of dat allemaal unieke bezoeken zijn betwijfel ik 😝![]()
Eens.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja maar de 2 onderwerpen liepen hier een beetje rommelig door mekaar heen. Misschien was het niet helemaal duidelijk. Je kunt er een mailtje achteraan gooien dat je de site voorlopig offline hebt gehaald maar wel iets meer toelichting vraagt. Komt er niks dan kun je de site weer online zetten.![]()
Wie is de Mol?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Straks hebben we nog een infiltrant die met ons mee wil...Make my day!![]()
Die site is binnen een paar minuten opnieuw online.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:51 schreef agter het volgende:
[..]
Daarom had ik nog even gewacht op hun antwoord voordat ik de site uit de lucht haalde. Dat 'pressiemiddel' heb je nu weggegeven... Ik denk dus dat je weinig antwoord terug kunt verwachten.
Watikjebrom heeft snel gehandeld. Misschien mede omdat hij het niet het risico wilde lopen dat er inderdaad een onderzoek belemmerd werd.![]()
Tel jij zelf ook mee?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:52 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Goed plan! Thanks voor het meedenken!
Even een leuk feitje: De website was binnen 24 uur al meer dan 350x bezocht haha. Of dat allemaal unieke bezoeken zijn betwijfel ik 😝![]()
Misschien is de uitkomst van de evaluatie wel dat het onderzoek gesloten gaat worden, niemand belemmert dat toch een eigen expeditie?![]()
Nee, doe dan maar een verkrachtinkje + moord.... bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Ik denk niet veel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:54 schreef schuschuho het volgende:
Wat gebeurd er als je hem gewoon weer online zet?
Maar het is wel heel interessant om te horen waarom ze die site niet wilden...
Kennelijk was er iets van aas waardoor ze beten. Maar wat was dat?Make my day!![]()
Ja, ik snap eerlijk gezegd niet waarom OH zo'n taboe is om te bespreken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:56 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nee, doe dan maar een verkrachtinkje + moord.... bijvoorbeeldMake my day!![]()
of een verdwaling met alle ellende, het is toch allemaal even verschrikkelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:56 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nee, doe dan maar een verkrachtinkje + moord.... bijvoorbeeld![]()
Waarschijnlijk helemaal niks. Maar dat voelt voor mij persoonlijk toch niet helemaal lekker op dit moment. Mede omdat het allemaal zo vaag is... Straks heb ik het allemaal gedaan haha.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:54 schreef schuschuho het volgende:
Wat gebeurd er als je hem gewoon weer online zet?
Nee, ik wacht nog even een eventuele reactie af.![]()
Niet doen. I.i.g NOG niet doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Wie van jullie is van mening dat de site terug online moet én ziet er ook de meerwaarde van in?
Ik vind dat je de ouders de kans moet geven hun onderzoek verder te laten doen.![]()
Dat begrijp ik. Maar een beetje meer informatie over wat en hoe het belemmerd wordt, zou wel op zijn plaats zijn, toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die site is binnen een paar minuten opnieuw online.
Watikjebrom heeft snel gehandeld. Misschien mede omdat hij het niet het risico wilde lopen dat er inderdaad een onderzoek belemmerd werd.Make my day!![]()
Zeker! I agree.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef agter het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar een beetje meer informatie over wat en hoe het belemmerd wordt, zou wel op zijn plaats zijn, toch?![]()
Waarom? Dit korte mailtje werkte goed. De site is direct offline gezet. Missie volbracht en geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef agter het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar een beetje meer informatie over wat en hoe het belemmerd wordt, zou wel op zijn plaats zijn, toch?![]()
Ik heb meteen na het lezen van de e-mail de site offline gehaald. Ik "schrok" er best een beetje van. Je weet niet wat voor "schade" je eventueel met je goede bedoelingen aan kunt richten... Nu ik er wat langer over nadenk, zou iets meer informatie wel op zijn plaatst zijn geweest. Even afwachten...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis is met kritische vragen stellen door mensen met beste bedoelingen. Op een forum of op zoiets als WordPress. Daarom twijfel ik nog steeds of de e-mail niet geschreven is door een troll.![]()
Als ze mijn simpele site al als een "bedreiging" ervaren, dan wil ik niet weten hoe ze over dit topic denken. Hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:01 schreef agter het volgende:
Zouden ze dit topic ook het liefst weg willen hebben?![]()
Ik vind dat je goed gehandeld hebt. Maar voor het offline houden mogen ze van mij wel iets meer uitleg geven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik heb meteen na het lezen van de e-mail de site offline gehaald. Ik "schrok" er best een beetje van. Je weet niet wat voor "schade" je eventueel met je goede bedoelingen aan kunt richten... Nu ik er wat langer over nadenk, zou iets meer informatie wel op zijn plaatst zijn geweest. Even afwachten...![]()
Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:06 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met kritische vragen stellen door mensen met beste bedoelingen. Op een forum of op zoiets als WordPress. Daarom twijfel ik nog steeds of de e-mail niet geschreven is door een troll.![]()
Dat zeg jij, dat zien wij (nog) niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?![]()
Kan je gewoon opvragen bij een willekeurige whois server.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?I'm surrounded by morons!
Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je gewoon opvragen bij een willekeurige whois server.![]()
Jij weet wie de afzender is?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?![]()
Ah zo, ik las het verkeerd. Een afzenderadres "spoofen" is erg simpel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?
Maar in de headers van de mail zou je nog wel wat informatie kunnen halen waar het eigenlijk vandaan komt.I'm surrounded by morons!
@brom anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah zo, ik las het verkeerd. Een afzenderadres "spoofen" is erg simpel.
Maar in de headers van de mail zou je nog wel wat informatie kunnen halen waar het eigenlijk vandaan komt.![]()
Ok, dat wist ik niet! Bedankt voor de uitleg!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah zo, ik las het verkeerd. Een afzenderadres "spoofen" is erg simpel.
Maar in de headers van de mail zou je nog wel wat informatie kunnen halen waar het eigenlijk vandaan komt.
Maar... áls het inderdaad fake is, wie zou dan in godsnaam al deze moeite doen en waarom?![]()
Mocht er geen reactie meer komen, dan is dat zeker een optie! Thanks!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.![]()
Dan mail je het nog even ter verificatie naar het contactadres van AFK via hun site. Of de email daadwerkelijk van hun afkomstig is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?Make my day!![]()
Huh, ik snap iets niet.
Watikjebrom, hoe is die e-mail naar jou verzonden?
Werd bij de website ook meteen een e-mailadres gemaakt die de e-mails naar jouw privemailadres doorstuurde of was er gewoon zo'n textveld op de website wat je kan invullen en op 'verzenden' kan klikken?![]()
Volgens AFK is dit het tel.nr:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:
[..]
@brom anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.
( http://www.answersforkris.com/contact/ )
[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 24-01-2015 00:23:44 (telefoonnr onder de link is OK, niet hier) ]Make my day!![]()
True, true... Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet een hele nacht wakker blijf om aan website te werken (om deze nog geen 24 uur later te verwijderen) just for fun? Toch?!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:09 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dat zeg jij, dat zien wij (nog) niet.![]()
Nu ik de vragen herlees kan ik me bij dat verzoek van alles voorstellen. Met name de vragen van Torero dringen vrij ver binnen in het privédomein van de families. Dat de vragen op een separate site verschijnen kan aanleiding zijn voor allerlei mensen en ook voor journalisten om die vragen te gaan oppakken. M.i. zullen de families na deze laatste zoektocht - die ook nog eens niet heel bevredigend is verlopen - de zaak willen sluiten en hun verlies verwerken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Er stonden wel meer vragen op, maar heb (helaas) geen back-up gemaakt. Stom!
Voor de duidelijkheid: Ik heb de site niet onder dwang moeten sluiten. Het is me vriendelijk verzocht.
Ik wens ze daar veel sterkte mee. (Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)![]()
Wrijf het er maar in. Zij niet meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
(Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)![]()
![]()
De mail is rechtstreeks via mijn (nu verwijderde) wordpressprofiel naar mij verzonden. Die dien je standaard aan te maken als je jouw wordpress site niet zelf host.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:20 schreef Physsic het volgende:
Huh, ik snap iets niet.
Watikjebrom, hoe is die e-mail naar jou verzonden?
Werd bij de website ook meteen een e-mailadres gemaakt die de e-mails naar jouw privemailadres doorstuurde of was er gewoon zo'n textveld op de website wat je kan invullen en op 'verzenden' kan klikken?![]()
Mooi verwoord, dit hadden ze dan toch ook in de mail kunnen zetten?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Nu ik de vragen herlees kan ik me bij dat verzoek van alles voorstellen. Met name de vragen van Torero dringen vrij ver binnen in het privédomein van de families. Dat de vragen op een separate site verschijnen kan aanleiding zijn voor allerlei mensen en ook voor journalisten om die vragen te gaan oppakken. M.i. zullen de families na deze laatste zoektocht - die ook nog eens niet heel bevredigend is verlopen - de zaak willen sluiten en hun verlies verwerken.
Ik wens ze daar veel sterkte mee. (Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)![]()
Ik krijg er idd een Mol gevoel bij. Ben niet de enige, zo te lezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:23 schreef schuschuho het volgende:
Was het iemand van WS misschien? B?Make my day!![]()
Ben je er zo lang mee bezig geweest? Maar oké, point taken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:21 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
True, true... Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet een hele nacht wakker blijf om aan website te werken (om deze nog geen 24 uur later te verwijderen) just for fun? Toch?!![]()
Zat die vanmorgen te vertellen, hij had maar 2 uur geslapenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:25 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ben je er zo lang mee bezig geweest? Maar oké, point taken.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi verwoord, dit hadden ze dan toch ook in de mail kunnen zetten?
En..
In de mail staat dat het ivm het lopend onderzoek is.
Niet ivm met prive domein, onderzoek afsluiten, berusting vinden.Make my day!![]()
Ja, helaas wel... Ben om +/- 02:00u begonnen en ging om 08:30u naar bed, om vervolgens om 10:30u weer "fris" aan het werk te gaan hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:25 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ben je er zo lang mee bezig geweest? Maar oké, point taken.![]()
Ze is contactpersoon namens de familie niet namens het OMquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:27 schreef agter het volgende:
[..]
Ja.
En..
Niet ivm met prive domein, onderzoek afsluiten, berusting vinden.![]()
Wow. Bikkel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:27 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ja, helaas wel... Ben om +/- 02:00u begonnen en ging om 08:30u naar bed, om vervolgens om 10:30u weer "fris" aan het werk te gaan haha![]()
Goh, journalisten die goed hun werk willen doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Nu ik de vragen herlees kan ik me bij dat verzoek van alles voorstellen. Met name de vragen van Torero dringen vrij ver binnen in het privédomein van de families. Dat de vragen op een separate site verschijnen kan aanleiding zijn voor allerlei mensen en ook voor journalisten om die vragen te gaan oppakken. M.i. zullen de families na deze laatste zoektocht - die ook nog eens niet heel bevredigend is verlopen - de zaak willen sluiten en hun verlies verwerken.
Ik wens ze daar veel sterkte mee. (Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)
Voor de rest kan ik me wel in je punten vinden. Maar hoe weet je dat ze de zaak willen sluiten? Er werd juist een tegenovergesteld argument gegeven.
Of is het dat door deze vragen het lastig wordt bevonden om de zaak te gaan sluiten?![]()
Dan kan je daar toch elk willekeurig adres bij invullen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:24 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
De mail is rechtstreeks via mijn (nu verwijderde) wordpressprofiel naar mij verzonden. Die dien je standaard aan te maken als je jouw wordpress site niet zelf host.
Ik had ook een post op die Wordpress geplaatst.
Bij e-mailadres heb ik: nee@nee.com neergezet.![]()
Ja, als ze zelf toe zijn aan het afsluiten van de vragen bij de zaak. We gaan dat ongetwijfeld nog merken de komende 1 a 2 weken. Ik vermoed dat ze nog een keer bij RTL late night of zo zullen aanzitten en de verwerking enz bespreken. En dan finito met de publiciteit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:01 schreef agter het volgende:
Zouden ze dit topic ook het liefst weg willen hebben?![]()
Nog even de vragen op een rij:
1- Wat kost een ritje vanaf de taalschool in Boquete naar het begin van de Pianista.
2- Waar is Feliciano zijn finca op de BING kaart
3- Hoe lang is het lopen vanaf het begin van de Pianista (restaurant) naar de top
4- Kunnen de dingen met de telefoon ook achteraf zijn gedaan
5- Wat voor water zat er in het flesje
6- Hoe lang is het lopen vanaf de mirador naar de 1e rivierovergang
7 -Steeparea
8- Waren Kris en Lisanne bij de boekingen toen Feliciano kwam of bleven ze in hun hangmatje liggen
9- Waarom is er geen watervallen geboekt
10- Hoe zijn ze bij de Pianista gekomen
11- Wanneer was de massage
12- Waar werd de eerste foto gemaakt op de Piansta
13- Hoe ver kun je met een 4x4 komen
14- Is Osman nou verdronken of is er een onderzoek
15- Is het pad achter de mirador 1 pad of niet
16- kun je de quebrada's naar beneden volgen
17- kun je van de 2e naar de 3e kabelbrug komen zonder die hut midden in de paddock te zien
18- Hoe laag staat die rivier na 2 maanden droogte
19- Kan er gemanipuleerd zijn met de fotocamera zoals Perico aantoonde zonder dat het NFI dat zag
20- Zijn K en L nou in Costa Rica geweest of niet
21- Zijn er foto's van 31 maart bekend waar ze al een begin stukje van de Pianista hebben gedaan?
Er wordt in de Telegraaf van 4 oktober jl. gezegd dat Kris en Lisanne op 1 april om 11.05 aan de Pianista zijn begonnen. Ik vraag mij af waarom dat tijdstip wordt gehanteerd.
22- Zijn er foto's gemaakt op 1 april die dit bevestigen? (dus dat er foto's zijn van het begin van de Pianista van 1 april?)
23- Zijn er foto's en/of video's gemaakt met de telefoons op en na 1 april?
24- Is er na de eerste noodoproep met de IPhone van Kris op 1 april 16.39 uur en de eerste noodoproep met de Samsung van Lisanne om 16.52 uur daarna nog geprobeerd te bellen of is echt de volgende poging pas weer de volgende ochtend gedaan om 6.58 uur?
Wat mij opvalt is dat de handelingen die gedaan zijn met de telefoons (noodoproep, screenshot) je ook kunt doen met een vergrendeld slot.
25- Is het 100% zeker dat er iedere keer de juiste pincode werd ingevoerd?
26- Zijn de telefoons ook echt uit gedaan of hebben ze constant op stand-by gestaan totdat de accu leeg was?
27- Is het flesje water onderzocht op DNA en is het water onderzocht op wat voor water er in zat?
28- Zijn er naast de noodoproepen ook nog sms-jes/appjes of telefoontjes naar huis geprobeerd?
In een nieuwsbericht werd gesproken over de telefoons en de camera die met plakband aan elkaar waren gehecht, is bekend:
29a- is dat waar?
29b- door wie? (door de Panamezen voor verzending?)
De rugzak is gevonden langs de rivier en klaarblijkelijk puntgaaf
30- Is de rugzak onderzocht of deze ook echt in de rivier kan hebben gelegen of dat deze alleen door regenwater vochtig is geworden. En waren bv de telefoons en de zonnebrilletjes ook beschadigd?
Ik denk dat Kris en Lisanne pas op 1 april hun boekingen deden maar in de media wordt gezegd dat dit al op 31 maart was
31- Hebben Kris en Lisanne al voor 1 april tegen hun ouders verteld/ge-appt/ge-smst dat ze op 2 april de aardbeientour zouden doen en op 5 april vulkaan Baru of hebben de ouders dit pas achteraf gehoord?
32 - Welke bloedgroep hadden K&L? (Schijnbaar hebben mensen met rode haren een verhoogde kans op een speciale bloedgroep die erg in trek is.)
33 - Welke apotheek hebben K&L bezocht in Boquete? (Ik heb me laten vertellen dat er minimaal twee zijn.)
[ Bericht 4% gewijzigd door agter op 24-01-2015 00:53:03 ]Make my day!![]()
Als dat de reden was, dan hadden ze AFK ook wel offline gehaald, lijkt me.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:27 schreef agter het volgende:
[..]
Ja.
En..
Niet ivm met prive domein, onderzoek afsluiten, berusting vinden.![]()
oplossing tegen trollen en een eventuele molSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb mezelf voorgenomen, dat als ik maandagochtend om 09:00u nog geen reply heb ontvangen, ik de telefoon pak. Goed plan?![]()
check even de spoilerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:32 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Heb mezelf voorgenomen, dat als ik maandagochtend om 09:00u nog geen reply heb ontvangen, ik de telefoon pak. Goed plan?![]()
Goed punt!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als dat de reden was, dan hadden ze AFK ook wel offline gehaald, lijkt me.Make my day!![]()
Ik las zojuist iets van brom over vragen die waren toegevoegd door een ouduser, waar zijn die dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:31 schreef agter het volgende:
Nog even de vragen op een rij:
Jackie:
1- Wat kost een ritje vanaf de taalschool in Boquete naar het begin van de Pianista.
2- Waar is Feliciano zijn finca op de BING kaart
3- Hoe lang is het lopen vanaf het begin van de Pianista (restaurant) naar de top
4- Kunnen de dingen met de telefoon ook achteraf zijn gedaan
5- Wat voor water zat er in het flesje
6- Hoe lang is het lopen vanaf de mirador naar de 1e rivierovergang
7 -Steeparea
8- Waren Kris en Lisanne bij de boekingen toen Feliciano kwam of bleven ze in hun hangmatje liggen
9- Waarom is er geen watervallen geboekt
10- Hoe zijn ze bij de Pianista gekomen
11- Wanneer was de massage
12- Waar werd de eerste foto gemaakt op de Piansta
13- Hoe ver kun je met een 4x4 komen
14- Is Osman nou verdronken of is er een onderzoek
15- Is het pad achter de mirador 1 pad of niet
16- kun je de quebrada's naar beneden volgen
17- kun je van de 2e naar de 3e kabelbrug komen zonder die hut midden in de paddock te zien
18- Hoe laag staat die rivier na 2 maanden droogte
19- Kan er gemanipuleerd zijn met de fotocamera zoals Perico aantoonde zonder dat het NFI dat zag
20- Zijn K en L nou in Costa Rica geweest of niet
enz enz enz enz
Domni/Mata
1- Zijn er foto's van 31 maart bekend waar ze al een begin stukje van de Pianista hebben gedaan?
Er wordt in de Telegraaf van 4 oktober jl. gezegd dat Kris en Lisanne op 1 april om 11.05 aan de Pianista zijn begonnen. Ik vraag mij af waarom dat tijdstip wordt gehanteerd.
2- Zijn er foto's gemaakt op 1 april die dit bevestigen? (dus dat er foto's zijn van het begin van de Pianista van 1 april?)
3- Zijn er foto's en/of video's gemaakt met de telefoons op en na 1 april?
4- Is er na de eerste noodoproep met de IPhone van Kris op 1 april 16.39 uur en de eerste noodoproep met de Samsung van Lisanne om 16.52 uur daarna nog geprobeerd te bellen of is echt de volgende poging pas weer de volgende ochtend gedaan om 6.58 uur?
Wat mij opvalt is dat de handelingen die gedaan zijn met de telefoons (noodoproep, screenshot) je ook kunt doen met een vergrendeld slot.
5- Is het 100% zeker dat er iedere keer de juiste pincode werd ingevoerd?
6- Zijn de telefoons ook echt uit gedaan of hebben ze constant op stand-by gestaan totdat de accu leeg was?
7- Is het flesje water onderzocht op DNA en is het water onderzocht op wat voor water er in zat?
8- Zijn er naast de noodoproepen ook nog sms-jes/appjes of telefoontjes naar huis geprobeerd?
In een nieuwsbericht werd gesproken over de telefoons en de camera die met plakband aan elkaar waren gehecht, is bekend:
9-1- is dat waar?
9-2- door wie? (door de Panamezen voor verzending?)
De rugzak is gevonden langs de rivier en klaarblijkelijk puntgaaf
10- Is de rugzak onderzocht of deze ook echt in de rivier kan hebben gelegen of dat deze alleen door regenwater vochtig is geworden. En waren bv de telefoons en de zonnebrilletjes ook beschadigd?
Ik denk dat Kris en Lisanne pas op 1 april hun boekingen deden maar in de media wordt gezegd dat dit al op 31 maart was
11- Hebben Kris en Lisanne al voor 1 april tegen hun ouders verteld/ge-appt/ge-smst dat ze op 2 april de aardbeientour zouden doen en op 5 april vulkaan Baru of hebben de ouders dit pas achteraf gehoord?![]()
Daar kan ik je niets over vertellen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik las zojuist iets van brom over vragen die waren toegevoegd door een ouduser, waar zijn die dan.
brom, welke vragen nog meer?Make my day!![]()
Ik heb de website niet eens kunnen bekijken, maar stonden er ook vragen van Suddenintuition bij?quote:![]()
Ik weet niet of ze de zaak willen sluiten. Als ze dat willen dan zitten ze niet te wachten op verstorende vragensites. Zou ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:29 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Goh, journalisten die goed hun werk willen doen.
Voor de rest kan ik me wel in je punten vinden. Maar hoe weet je dat ze de zaak willen sluiten? Er werd juist een tegenovergesteld argument gegeven.
Of is het dat door deze vragen het lastig wordt bevonden om de zaak te gaan sluiten?
Als mensen vragen blijven stellen over de toedracht is dat verstorend. Waarschijnlijk hebben zij ook nog een berg vragen, want de zaak is niet 'opgelost'. Dat moet je ook kunnen loslaten, in rust.
Zo van een afstand bezien lijkt de familie van Lisanne daar eerder mee begonnen dan die van Kris.
Als de zaak nog niet rijp is voor sluiting zullen we ook dat snel genoeg merken. Ze hebben professionele adviseurs.![]()
Dat is inderdaad het geval als je een bericht plaatst op de website zelf. Niet als de communicatie via de mail zelf verloopt. Op mijn openbare wordpress-account, stond mijn e-mailadress (zag ik toevallig tijdens het de-activeren) niet op privé.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan kan je daar toch elk willekeurig adres bij invullen?
Ik had ook een post op die Wordpress geplaatst.
Bij e-mailadres heb ik: nee@nee.com neergezet.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:32 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
yepquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik heb de website niet eens kunnen bekijken, maar stonden er ook vragen van Suddenintuition bij?![]()
De orgaanhandel mag hier niet besproken worden? en ook niet op de website die wat.ik.je.bromquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wat dan nog. Dit is BNW. Daar horen die vermoedens thuis.
Had geopend![]()
We hebben nooit zo snel een topic volgeschreven, terwijl er helemaal geen nieuws is. En de actiefste veelschrijver is er niet eens bij
[ Bericht 100% gewijzigd door Domnivoor op 24-01-2015 00:44:13 ]![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:38 schreef vronie het volgende:
[..]
De orgaanhandel mag hier niet besproken worden? en ook niet op de website die wat.ik.je.brom
Had geopendMake my day!![]()
Op mijn website mocht alles besproken worden. Zolang het maar met respect is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:38 schreef vronie het volgende:
[..]
De orgaanhandel mag hier niet besproken worden? en ook niet op de website die wat.ik.je.brom
Had geopend![]()
Misschien heeft de schrijver het argument gebruik waarvan hij/zij verwacht dat het het beste aankomt?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi verwoord, dit hadden ze dan toch ook in de mail kunnen zetten?![]()
Aaaaaaah, oke.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het geval als je een bericht plaatst op de website zelf. Niet als de communicatie via de mail zelf verloopt. Op mijn openbare wordpress-account, stond mijn e-mailadress (zag ik toevallig tijdens het de-activeren) niet op privé.
Dus niet via je wordpress profiel, maar gewoon je emailadres van de site geplukt en via de normale weg de email verstuurd.
Dan neem ik aan dat het geen troll is.![]()
Ik heb ze niet en ben ook zelf niet op de site geweest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Kan iemand mij die vragen toesturen via een PM?![]()
Dat kan ik wel begrijpen. Maar in veel zaken zijn er genoeg mensen en initiatieven die verder discussiëren en speculeren en daarnaast van alle tijden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze de zaak willen sluiten. Als ze dat willen dan zitten ze niet te wachten op verstorende vragensites. Zou ik ook niet doen.
Als mensen vragen blijven stellen over de toedracht is dat verstorend. Waarschijnlijk hebben zij ook nog een berg vragen, want de zaak is niet 'opgelost'. Dat moet je ook kunnen loslaten, in rust.
Zo van een afstand bezien lijkt de familie van Lisanne daar eerder mee begonnen dan die van Kris.
Als de zaak nog niet rijp is voor sluiting zullen we ook dat snel genoeg merken. Ze hebben professionele adviseurs.![]()
Als ik het goed heb begrepen, mag er hier niet over óf namens users met een ban gesproken worden? Het waren in ieder geval geen aanstootgevende vragen. Niks wat hier nog niet besproken is volgens mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:36 schreef agter het volgende:
[..]
Daar kan ik je niets over vertellen.
brom, welke vragen nog meer?![]()
Je hoeft geen namen te noemen. Ik wil alleen de vragenlijst zo compleet mogelijk inzichtelijk maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, mag er hier niet over óf namens users met een ban gesproken worden? Het waren in ieder geval geen aanstootgevende vragen. Niks wat hier nog niet besproken is volgens mij.
Dus als je nog vragen weet?Make my day!![]()
Inderdaad! Wat een verhaal hé... Ik denk me ook even leuk aan te melden hier...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Aaaaaaah, oke.
Dus niet via je wordpress profiel, maar gewoon je emailadres van de site geplukt en via de normale weg de email verstuurd.
Dan neem ik aan dat het geen troll is.![]()
![]()
zullen we het ergens anders over hebben?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef Physsic het volgende:
Die hele vragenlijst is toch net gepost?![]()
Volgens mij ging het over orgaanhandel. Maar die vragen van Suddenintuition zijn hier nog niet gepost, want je mag niet posten namens een gebande user. Maar ik vraag haar zelf wel even, kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, mag er hier niet over óf namens users met een ban gesproken worden? Het waren in ieder geval geen aanstootgevende vragen. Niks wat hier nog niet besproken is volgens mij.![]()
Niemand kan ons verbieden daar verder over te FOK-ken, behalve de moderatoren, maar dat wil niet zeggen dat ze daar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:42 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen. Maar in veel zaken zijn er genoeg mensen en initiatieven die verder discussiëren en speculeren en daarnaast van alle tijden.![]()
Torero = mataquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja met de vragen van Jackie en Domnivoor
en hij meldde dat een oud-user hier ook vragen had gestuurd.
Dat zou dan Sudden zijn of El matador![]()
Uit m'n bolletje:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:44 schreef agter het volgende:
[..]
Je hoeft geen namen te noemen. Ik wil alleen de vragenlijst zo compleet mogelijk inzichtelijk maken.
Welke bloedgroep hadden K&L? (Schijnbaar hebben mensen met rode haren een verhoogde kans op een speciale bloedgroep die erg in trek is.)
Welke apotheek hebben K&L bezocht in Boquete? (Ik heb me laten vertellen dat er minimaal twee zijn.)
Ik denk nog even verder...![]()
Dat zou helemaal top zijn!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over orgaanhandel. Maar die vragen van Suddenintuition zijn hier nog niet gepost, want je mag niet posten namens een gebande user. Maar ik vraag haar zelf wel even, kan ook natuurlijk.![]()
![]()
Niet alleen op fora, maar er zijn ook genoeg mensen die hun eigen website en initiatieven hebben opgericht. Maar wil ook niet zeggen dat ze er er niet blij mee zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Niemand kan ons verbieden daar verder over te FOK-ken, behalve de moderatoren, maar dat wil niet zeggen dat ze daar blij mee zijn.![]()
![]()
Super!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:48 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Uit m'n bolletje:
Welke bloedgroep hadden K&L? (Schijnbaar hebben mensen met rode haren een verhoogde kans op een speciale bloedgroep die erg in trek is.)
Welke apotheek hebben K&L bezocht in Boquete? (Ik heb me laten vertellen dat er minimaal twee zijn.)
Ik denk nog even verder...
Ik heb mijn lijstje hierboven aangevuld met deze vragen, tevens doorgenummerd, en de user-namen weggehaald (is voor de vragen ook niet van belang).Make my day!![]()
https://www.dropbox.com/s/yst4dgdpx3hhpqo/Vragen.txt?dl=0quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Kan iemand mij die vragen toesturen via een PM?![]()
Ik wil die vragen graag verzameld zien in de OP. Dus als iemand aanvullende vragen heeft op bovenstaande, dan graag.
Dan zitten we nog met een andere kwestie: wat als de ouders dus niet zitten te wachten op onze discussie op fok of waar dan ook.. Gaan we dan gewoon door of zijn er mensen die dan willen afhaken?
Hoe denken jullie daar over?Make my day!![]()
Precies, die namen voegen niks toe. Er waren nog een aantal vragen die door (gluurders?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:53 schreef agter het volgende:
[..]
Super!
Ik heb mijn lijstje hierboven aangevuld met deze vragen, tevens doorgenummerd, en de user-namen weggehaald (is voor de vragen ook niet van belang).) gepost zijn op de site, maar die ben ik kwijt... Maakt ook niet uit verder... Hadden in ieder geval niks met *handel te maken.
Denk dat je de lijst zo aardig compleet hebt!![]()
Spoiler gelezen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Precies, die namen voegen niks toe. Er waren nog een aantal vragen die door (gluurders?) gepost zijn op de site, maar die ben ik kwijt... Maakt ook niet uit verder... Hadden in ieder geval niks met *handel te maken.
Denk dat je de lijst zo aardig compleet hebt!![]()
Goede vraag! Ik persoonlijk ben sowieso van plan om mijn "gluurderspak" weer uit de kast te halen. Niet uit "angst" of iets dergelijks, maar meer omdat ik inhoudelijk niet heel veel toe te voegen heb. Ik vond het leuk om me bezig te houden met de vragen-site, maar nu dat geen optie meer is (op dit moment in ieder geval), beschouw ik mezelf niet echt meer als nuttig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef agter het volgende:
Ik wil die vragen graag verzameld zien in de OP. Dus als iemand aanvullende vragen heeft op bovenstaande, dan graag.
Dan zitten we nog met een andere kwestie: wat als de ouders dus niet zitten te wachten op onze discussie op fok of waar dan ook.. Gaan we dan gewoon door of zijn er mensen die dan willen afhaken?
Hoe denken jullie daar over?![]()
![]()
Gluurders kunnen ook de spoilers lezen. Althans, ik heb daar nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
meelezers kunnen die niet openen, een mol moet dus ingelogd zijn
edit:foutje met de quote![]()
Ik heb dit aangemaakt:
http://allevragenopeenrij.freeforums.net
Ik dacht, misschien kunnen we elke vraag een eigen topic geven (met vraag = TT).
En als mensen die vraag dan willen bespreken of commentaar hebben kunnen ze reageren.![]()
Dus je reden om hier mee te gaan posten was om die vragensite op te zetten?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:07 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Goede vraag! Ik persoonlijk ben sowieso van plan om mijn "gluurderspak" weer uit de kast te halen. Niet uit "angst" of iets dergelijks, maar meer omdat ik inhoudelijk niet heel veel toe te voegen heb. Ik vond het leuk om me bezig te houden met de vragen-site, maar nu dat geen optie meer is (op dit moment in ieder geval), beschouw ik mezelf niet echt meer als nuttig.Make my day!![]()
Over een week kun je DM-en.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Gluurders kunnen ook de spoilers lezen. Althans, ik heb daar nooit problemen mee gehad.
Vreemd ik kon dat niet, wat de reden was om me in te schrijven![]()
Alsof dat niet kan als lurker?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:10 schreef agter het volgende:
[..]
Dus je reden om hier mee te gaan posten was om die vragensite op te zetten?![]()
Heel goed! Zo heb ik het inderdaad ook gedaan!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:09 schreef Physsic het volgende:
Ik heb dit aangemaakt:
Ik dacht, misschien kunnen we elke vraag een eigen topic geven (met vraag = TT).
En als mensen die vraag dan willen bespreken of commentaar hebben kunnen ze reageren.
Op die manier houd je de boel een stuk overzichtelijker![]()
![]()
Ik kan het me voorstellen dat wanneer je enthousiast hier begint en je binnen 20 uur weer wordt teruggefloten door NvP, je misschien even zoiets hebt van laat maar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:10 schreef agter het volgende:
[..]
Dus je reden om hier mee te gaan posten was om die vragensite op te zetten?![]()
Nee, ik bedoel het niet zo dramatisch haha.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:10 schreef agter het volgende:
[..]
Dus je reden om hier mee te gaan posten was om die vragensite op te zetten?
Natuurlijk blijf ik ook wel posten, maar niet meer zo gestoord veel als de afgelopen twee dagen!![]()
![]()
Voor de leden van de expeditie:
http://api.ning.com/files(...)s90iq4tQ0MUM2-s5W991*i*oBgUNysizO9gsP4ujBiF4kQuuZbkid/SafetyTrifoldOUTSIDE.jpg
Deel van een folder van 5 pagina's die ze daar nu hebben.![]()
Kan je je proberen te herinneren welke categorieen je allemaal had?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Heel goed! Zo heb ik het inderdaad ook gedaan!
Op die manier houd je de boel een stuk overzichtelijker![]()
![]()
errorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:15 schreef matteo_111 het volgende:
Voor de leden van de expeditie:
http://api.ning.com/files(...)s90iq4tQ0MUM2-s5W991*i*oBgUNysizO9gsP4ujBiF4kQuuZbkid/SafetyTrifoldOUTSIDE.jpg
Deel van een folder van 5 pagina's die ze daar nu hebben.![]()
Alle vragen op één hoop, en per vraag gaan kijken in welke categorie 'ie het beste past.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kan je je proberen te herinneren welke categorieen je allemaal had?
Panama (algemeen)
Boquete
Bocas del Torro
Costa Rica
Klimaat
Criminaliteit
Pianista / Mirador
Rivieren
Excursies
Gidsen
Fotocamera
Mobiele Telefoons
NFI
Etc.![]()
Meh, als dat e-mailbericht echt is heeft dat + posts van Mateo toch wel beetje op mijn gevoel in gespeeld![]()
![]()
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:20 schreef MidnightB00m het volgende:
Meh, als dat e-mailbericht echt is heeft dat + posts van Mateo toch wel beetje op mijn gevoel in gespeeldMake my day!![]()
Owjee, die post heb ik gemist denk ik... Was het zo erg?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:20 schreef MidnightB00m het volgende:
Meh, als dat e-mailbericht echt is heeft dat + posts van Mateo toch wel beetje op mijn gevoel in gespeeld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:09 schreef Physsic het volgende:
Ik heb dit aangemaakt:
En als mensen die vraag dan willen bespreken of commentaar hebben kunnen ze reageren.volgende patiënt!
![]()
Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ga twijfelen over de "echtheid" van de door mij ontvangen e-mail. Helemaal na wat "Fogel" schreef...
Naast het contact zoeken met de afzender (wat ik via de mail al gedaan heb), zijn er nog andere, meer technische manieren, om de afzender te verifiëren?
Getver, het zit me blijkbaar toch hoger dan ik dacht!![]()
Nou welkom bij de club! o ja en dit stop pas wanneer het opgelost is dusquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:35 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ga twijfelen over de "echtheid" van de door mij ontvangen e-mail. Helemaal na wat "Fogel" schreef...
Naast het contact zoeken met de afzender (wat ik via de mail al gedaan heb), zijn er nog andere, meer technische manieren, om de afzender te verifiëren?
Mag ik mod worden? of kan dat niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:09 schreef Physsic het volgende:
Ik heb dit aangemaakt:
En als mensen die vraag dan willen bespreken of commentaar hebben kunnen ze reageren.![]()
![]()
Sure. Moet je een account hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mag ik mod worden? of kan dat niet?![]()
..en als je op eigenschappen klikt van het bericht?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:35 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Dat staat er:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:48 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
..en als je op eigenschappen klikt van het bericht?
Afzender: info
E-mail: info@
En dan de tijd en datum.
Of bedoel je dit niet?![]()
Maar dan moet je hier aan houden http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.htmlquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mag ik mod worden? of kan dat niet?![]()
ik bedoel, op het icoontje van het bericht gaan staan en met rechtermuisknop openen en dan op eigenschappen klikkenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:51 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat staat er:
Afzender: info
E-mail: info@
En dan de tijd en datum.
Of bedoel je dit niet?![]()
Oké, ik zal even mijn pc opstarten. Bedankt voor het meedenken!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
ik bedoel, op het icoontje van het bericht gaan staan en met rechtermuisknop openen en dan op eigenschappen klikken![]()
![]()
Als je aan je rust toe bent moet je dit hier aangeven hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:05 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Oké, ik zal even mijn pc opstarten. Bedankt voor het meedenken!
Het is wel zo dat door dat jij je hier aangemeld hebt dit topic weer actief is![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:19 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Hmzzz, "eigenschappen" is dan niet beschikbaar. Wél "element inspecteren"...ik zie het niet voor me, maar als je bericht opent en in het venster van het bericht met de rechtermuisknop klikt, misschien krijg je dan wel eigenschappen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:19 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Hmzzz, "eigenschappen" is dan niet beschikbaar. Wél "element inspecteren"...![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:17 schreef vronie het volgende:
[..]
Als je aan je rust toe bent moet je dit hier aangeven hoor.
Het is wel zo dat door dat jij je hier aangemeld hebt dit topic weer actief is
Ik kan morgen gelukkig uitslapen haha.![]()
Helaas, dat werkt ook niet...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:21 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
[..]
ik zie het niet voor me, maar als je bericht opent en in het venster van het bericht met de rechtermuisknop klikt, misschien krijg je dan wel eigenschappen.![]()
Ja, inderdaad. Ik wacht nog even een eventuele reactie af, anders bel ik sowieso.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:09 schreef jackie12 het volgende:
Morgen gewoon even N v P bellen en je weet of zij het is
Thanks!![]()
Ik denk overigens dat een vragenlijst op een open toegankelijke site, niet toegestaan is (door who-ever). Niet alleen om de totaal misplaatste vragen, maar ook om de onnodige pijnlijke vragen. Niet meer dan logisch. lijkt me. Zoiets mag geen eigen leven gaan leiden en zeker niet een met een lange IJ.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:24 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik wacht nog even een eventuele reactie af, anders bel ik sowieso.
Thanks!
Een site als dit, en dan een vragenlijst in een spoiler, maakt het veel minder makkelijker vindbaar.
Dat is mijn mening.![]()
kom zeg, nog even. Eerst alle media benaderen en bankrekening openen voor donaties en nu ineens mag niemand meer wat zeggen/doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:30 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat een vragenlijst op een open toegankelijke site, niet toegestaan is (door who-ever). Niet alleen om de totaal misplaatste vragen, maar ook om de onnodige pijnlijke vragen. Niet meer dan logisch. lijkt me. Zoiets mag geen eigen leven gaan leiden en zeker niet een met een lange IJ.
Een site als dit, en dan een vragenlijst in een spoiler, maakt het veel minder makkelijker vindbaar.
Dat is mijn mening.
Ik snap het emotioneel gezien maar das niet helemaal fair! Het gaat niet om gebrek aan respect of gebrek aan inlevingsvermogen wat ik heb voor de betrokkenen. Maar ze slaan om als een blad aan een boom.
Leg dat dan ook even uit: de familie trekt zich terug uit de media en wil de zaak laten rusten, is dat dan zo moeilijk te communiceren als contactpersoon?![]()
En ik ga hier niet beweren hoe ze moeten handelen/rouwen of reageren en voor dat laatste geldt het andersom ook.![]()
Ik vind het wel netjes dat de pagina is verwijderd zolang hij niet weet of de afzender echt nvp is.
Als de familie het echt niet wil zou ik het lekker bij fok laten, gewoon alle vragen in de op.![]()
Even een ander onderwerp.
Kris en Lisanne zijn even na 11.00 uur begonnen aan de Pianista. Op de lijst van eenvandaag is de eerste foto van 11....?
Laten we aannemen dat het een foto genomen is van 11.05 zoals de Telegraaf schreef.(11.05 begin Pianista)
De taxi's rijden niet verder dan het restaurant.
M.a.w de eerste foto moet dan van het restaurant zijn of iets anders van het directe begin.
Om 11.05 de eerste foto en dan om 13.01 de foto van Lisanne op de mirador.
Dat is binnen 2 uur.
Als ik me even verplaats dan zou ik (met astma) na 2 uur klimmen aangekomen boven maar 1 ding willen; even rusten en even wat drinken. Aan een foto maken van mezelf zou niet direct op mn lijstje staan. Dat kan straks wel.
Dus laten we zeggen 12.50 aankomst mirador. Daarna even wat eten, drinken, verfrissen.
Foto klik klik om 13.01 en om 13.54 de laatste foto
Ik heb net even weer AFK gekeken en de ouders doen er net zo lang over als K en L om bij de 1e quebrada te komen vanaf de mirador maar deden er veel langer over om van het begin van de Pianista naar de top te komen namelijk 2.15 uur tot 2,5 uur met gids.
(staat ook op de verschillende sites dat het 2,5 tot 3 uur lopen is)
Kris en Lisanne moeten vanaf het begin van de Pianista tot aan de top er iets van 1.45 uur over hebben gedaan inclusief even rusten.
Ik denk niet mogelijk.
En dan hebben ze ook nog foto's gemaakt onderweg op de Pianista en zijn ze in een keer goed gelopen.
Dan hebben ze het een half uur tot 3 kwartier sneller gedaan dan hun ouders met gids.(en zij stopten niet voor wat foto's)
Wat als ik naar Panama ga en ik doe er met mijn goede conditie er zonder gids ruim 2 uur over?
Is het dan nog steeds raar dat ik denk dat Kris en Lisanne niet alleen waren en een lift hebben gehad?
[ Bericht 1% gewijzigd door jackie12 op 24-01-2015 03:35:40 ]![]()
Daar zat ik gisteren ook nog over na te denken.
Dat ze fris op de foto staan op de mirador, dat dat best kan als ze even uitgerust hebben. Even wat gedronken, misschien eten, op adem komen. Om je heen kijken en ja daar is de beste plek voor een foto. Dan ben je zo minstens 5 minuten verder, laten we zeggen 10. Dan hebben ze de trail vlot gelopen. Ik weet niet of het niet kan, maar krap aan denk ik.
Maar ik hou ook rekening met de mogelijkheid dat zij met een gids waren of dat ze een deel van het begin een lift hebben gekregen.![]()
Sommigen denken toch ook dat ze het eerste stuk een lift hebben gehad?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:18 schreef jackie12 het volgende:
Even een ander onderwerp.
Kris en Lisanne zijn even na 11.00 uur begonnen aan de Pianista. Op de lijst van eenvandaag is de eerste foto van 11....?
Laten we aannemen dat het een foto genomen is van 11.05 zoals de Telegraaf schreef.(11.05 begin Pianista)
De taxi's rijden niet verder dan het restaurant.
M.a.w de eerste foto moet dan van het restaurant zijn of iets anders van het directe begin.
Om 11.05 de eerste foto en dan om 13.01 de foto van Lisanne op de mirador.
Dat is binnen 2 uur.
Als ik me even verplaats dan zou ik (met astma) na 2 uur klimmen aangekomen boven maar 1 ding willen; even rusten en even wat drinken. Aan een foto maken van mezelf zou niet direct op mn lijstje staan. Dat kan straks wel.
Dus laten we zeggen 12.50 aankomst mirador. Daarna even wat eten, drinken, verfrissen.
Foto klik klik om 13.01 en om 13.54 de laatste foto
Ik heb net even weer AFK gekeken en de ouders doen er net zo lang over als K en L om bij de 1e quebrada te komen vanaf de mirador maar deden er veel langer over om van het begin van de Pianista naar de top te komen namelijk 2.15 uur tot 2,5 uur met gids.
(staat ook op de verschillende sites dat het 2,5 tot 3 uur lopen is)
Kris en Lisanne moeten vanaf het begin van de Pianista tot aan de top er iets van 1.45 uur over hebben gedaan inclusief even rusten.
Ik denk niet mogelijk.
En dan hebben ze ook nog foto's gemaakt onderweg op de Pianista en zijn ze in een keer goed gelopen.
Dan hebben ze het een half uur tot 3 kwartier sneller gedaan dan hun ouders met gids.(en zij stopten niet voor wat foto's)
Wat als ik naar Panama ga en ik doe er met mijn goede conditie er zonder gids ruim 2 uur over?
Is het dan nog steeds raar dat ik denk dat Kris en Lisanne niet alleen waren en een lift hebben gehad?![]()
Goedemorgen! Zo werken en ga lekker lopend door de sneeuw baggeren en lange ochtendwandeling maken (durf niet op de fiets met dit weer)quote:
Nou als het echt zo is dat zulke dingen het onderzoek in gevaar brengen, dan doet dit forum dat ook indirect.
Plus Mateo maakte wel punten met het afsluiten van de zaak voor de ouderers& nabestaanden.
Dus ja, nu voel ik me beetje schuldig eigenlijk.![]()
Onderzoeken die lopen in gevaar brengen is in tegenspraak met de zaak laten rusten en afsluiten. Dus nee, geen punten van mij. En denk je niet dat je jezelf veel te belangrijk maakt als je je schuldig gaat zitten voelen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:46 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Plus Mateo maakte wel punten met het afsluiten van de zaak voor de ouderers& nabestaanden.
Dus ja, nu voel ik me beetje schuldig eigenlijk.![]()
Dat is inderdaad wel argument dat is gegeven, maar voelt nu wel dubbel. Ach, dat is ook wel weer zo inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:52 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Onderzoeken die lopen in gevaar brengen is in tegenspraak met de zaak laten rusten en afsluiten. Dus nee, geen punten van mij. En denk je niet dat je jezelf veel te belangrijk maakt als je je schuldig gaat zitten voelen?![]()
![]()
mee eensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Niet doen. I.i.g NOG niet doen.
Ik vind dat je de ouders de kans moet geven hun onderzoek verder te laten doen.![]()
Eva Wiessing met cameraman en gids en stukjes draaien onderweg kostte het ruim 2 uur om de top te bereiken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 04:36 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet of het niet kan, maar krap aan denk ik.
Maar ik hou ook rekening met de mogelijkheid dat zij met een gids waren of dat ze een deel van het begin een lift hebben gekregen.
http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.html
Die pauzes om te filmen en interviewen kosten ook behoorlijk wat tijd dus ik denk dat het wel binnen 2 uur te doen is.![]()
Want als precies dezelfde vragen op Fok staan lopen ze geen onderzoek in de weg?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:09 schreef Marrije het volgende:
Als de familie het echt niet wil zou ik het lekker bij fok laten, gewoon alle vragen in de op.![]()
![]()
Lol dat doe je wel. In de eerste post erboven al:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:46 schreef ootjekatootje het volgende:
En ik ga hier niet beweren hoe ze moeten handelen/rouwen of reageren en voor dat laatste geldt het andersom ook.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #153 - Lopend onderzoek...
Dus nu geldt het andersom ook.![]()
![]()
Alle vragen in de OP, wel zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:09 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel netjes dat de pagina is verwijderd zolang hij niet weet of de afzender echt nvp is.
Staat een stukje in het ad vandaag maar zie het niet op hun website. Ze hebben maar 1x kort gezocht....een totale fiasco.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: