abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148998137
Ik zie niet in wat er mis is met kritische vragen stellen door mensen met beste bedoelingen. Op een forum of op zoiets als WordPress. Daarom twijfel ik nog steeds of de e-mail niet geschreven is door een troll.
pi_148998140
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:01 schreef agter het volgende:
Zouden ze dit topic ook het liefst weg willen hebben?
Als ze mijn simpele site al als een "bedreiging" ervaren, dan wil ik niet weten hoe ze over dit topic denken. Haha
pi_148998167
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ik heb meteen na het lezen van de e-mail de site offline gehaald. Ik "schrok" er best een beetje van. Je weet niet wat voor "schade" je eventueel met je goede bedoelingen aan kunt richten... Nu ik er wat langer over nadenk, zou iets meer informatie wel op zijn plaatst zijn geweest. Even afwachten...
Ik vind dat je goed gehandeld hebt. Maar voor het offline houden mogen ze van mij wel iets meer uitleg geven.
pi_148998200
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:06 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met kritische vragen stellen door mensen met beste bedoelingen. Op een forum of op zoiets als WordPress. Daarom twijfel ik nog steeds of de e-mail niet geschreven is door een troll.
Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?
pi_148998229
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?
Dat zeg jij, dat zien wij (nog) niet.
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 00:10:43 #181
45833 crew  Fogel
pi_148998269
quote:

[..]

Kan je gewoon opvragen bij een willekeurige whois server.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_148998336
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

Kan je gewoon opvragen bij een willekeurige whois server.
Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?
pi_148998382
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?
Jij weet wie de afzender is?
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 00:15:08 #184
45833 crew  Fogel
pi_148998400
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ah zo, ik las het verkeerd. Een afzenderadres "spoofen" is erg simpel.
Maar in de headers van de mail zou je nog wel wat informatie kunnen halen waar het eigenlijk vandaan komt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_148998406
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:14 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Jij weet wie de afzender is?
Ja, maar dat was al duidelijk, toch? :)
pi_148998501
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar in de headers van de mail zou je nog wel wat informatie kunnen halen waar het eigenlijk vandaan komt.
@brom anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.
pi_148998502
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ok, dat wist ik niet! Bedankt voor de uitleg! :)

Maar... áls het inderdaad fake is, wie zou dan in godsnaam al deze moeite doen en waarom?
pi_148998537
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.
Mocht er geen reactie meer komen, dan is dat zeker een optie! Thanks!
pi_148998539
quote:

[..]

Dan mail je het nog even ter verificatie naar het contactadres van AFK via hun site. Of de email daadwerkelijk van hun afkomstig is.
Make my day!
pi_148998556
Huh, ik snap iets niet.

Watikjebrom, hoe is die e-mail naar jou verzonden?
Werd bij de website ook meteen een e-mailadres gemaakt die de e-mails naar jouw privemailadres doorstuurde of was er gewoon zo'n textveld op de website wat je kan invullen en op 'verzenden' kan klikken?
pi_148998579
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:

[..]

@brom anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.
Volgens AFK is dit het tel.nr:

( http://www.answersforkris.com/contact/ )

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 24-01-2015 00:23:44 (telefoonnr onder de link is OK, niet hier) ]
Make my day!
pi_148998590
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:09 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dat zeg jij, dat zien wij (nog) niet.
True, true... Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet een hele nacht wakker blijf om aan website te werken (om deze nog geen 24 uur later te verwijderen) just for fun? Toch?!
pi_148998601
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Er stonden wel meer vragen op, maar heb (helaas) geen back-up gemaakt. Stom!

Voor de duidelijkheid: Ik heb de site niet onder dwang moeten sluiten. Het is me vriendelijk verzocht. :)
Nu ik de vragen herlees kan ik me bij dat verzoek van alles voorstellen. Met name de vragen van Torero dringen vrij ver binnen in het privédomein van de families. Dat de vragen op een separate site verschijnen kan aanleiding zijn voor allerlei mensen en ook voor journalisten om die vragen te gaan oppakken. M.i. zullen de families na deze laatste zoektocht - die ook nog eens niet heel bevredigend is verlopen - de zaak willen sluiten en hun verlies verwerken.

Ik wens ze daar veel sterkte mee. (Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)
pi_148998636
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef matteo_111 het volgende:

[..]
(Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)
Wrijf het er maar in. Zij niet meer. :')
pi_148998641
Was het iemand van WS misschien? B?
pi_148998649
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:20 schreef Physsic het volgende:
Huh, ik snap iets niet.

Watikjebrom, hoe is die e-mail naar jou verzonden?
Werd bij de website ook meteen een e-mailadres gemaakt die de e-mails naar jouw privemailadres doorstuurde of was er gewoon zo'n textveld op de website wat je kan invullen en op 'verzenden' kan klikken?
De mail is rechtstreeks via mijn (nu verwijderde) wordpressprofiel naar mij verzonden. Die dien je standaard aan te maken als je jouw wordpress site niet zelf host.
pi_148998659
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Nu ik de vragen herlees kan ik me bij dat verzoek van alles voorstellen. Met name de vragen van Torero dringen vrij ver binnen in het privédomein van de families. Dat de vragen op een separate site verschijnen kan aanleiding zijn voor allerlei mensen en ook voor journalisten om die vragen te gaan oppakken. M.i. zullen de families na deze laatste zoektocht - die ook nog eens niet heel bevredigend is verlopen - de zaak willen sluiten en hun verlies verwerken.

Ik wens ze daar veel sterkte mee. (Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)
Mooi verwoord, dit hadden ze dan toch ook in de mail kunnen zetten?
pi_148998677
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:23 schreef schuschuho het volgende:
Was het iemand van WS misschien? B?
Ik krijg er idd een Mol gevoel bij. Ben niet de enige, zo te lezen.
Make my day!
pi_148998693
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:21 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

True, true... Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet een hele nacht wakker blijf om aan website te werken (om deze nog geen 24 uur later te verwijderen) just for fun? Toch?!
Ben je er zo lang mee bezig geweest? Maar oké, point taken.
pi_148998710
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:25 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ben je er zo lang mee bezig geweest? Maar oké, point taken.
Zat die vanmorgen te vertellen, hij had maar 2 uur geslapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')