Als ze mijn simpele site al als een "bedreiging" ervaren, dan wil ik niet weten hoe ze over dit topic denken. Hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:01 schreef agter het volgende:
Zouden ze dit topic ook het liefst weg willen hebben?
Ik vind dat je goed gehandeld hebt. Maar voor het offline houden mogen ze van mij wel iets meer uitleg geven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik heb meteen na het lezen van de e-mail de site offline gehaald. Ik "schrok" er best een beetje van. Je weet niet wat voor "schade" je eventueel met je goede bedoelingen aan kunt richten... Nu ik er wat langer over nadenk, zou iets meer informatie wel op zijn plaatst zijn geweest. Even afwachten...
Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:06 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met kritische vragen stellen door mensen met beste bedoelingen. Op een forum of op zoiets als WordPress. Daarom twijfel ik nog steeds of de e-mail niet geschreven is door een troll.
Dat zeg jij, dat zien wij (nog) niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?
Kan je gewoon opvragen bij een willekeurige whois server.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?
Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je gewoon opvragen bij een willekeurige whois server.
Jij weet wie de afzender is?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?
Ah zo, ik las het verkeerd. Een afzenderadres "spoofen" is erg simpel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?
@brom anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah zo, ik las het verkeerd. Een afzenderadres "spoofen" is erg simpel.
Maar in de headers van de mail zou je nog wel wat informatie kunnen halen waar het eigenlijk vandaan komt.
Ok, dat wist ik niet! Bedankt voor de uitleg!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah zo, ik las het verkeerd. Een afzenderadres "spoofen" is erg simpel.
Maar in de headers van de mail zou je nog wel wat informatie kunnen halen waar het eigenlijk vandaan komt.
Mocht er geen reactie meer komen, dan is dat zeker een optie! Thanks!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.
Dan mail je het nog even ter verificatie naar het contactadres van AFK via hun site. Of de email daadwerkelijk van hun afkomstig is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Volgens AFK is dit het tel.nr:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:
[..]
@brom anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.
True, true... Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet een hele nacht wakker blijf om aan website te werken (om deze nog geen 24 uur later te verwijderen) just for fun? Toch?!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:09 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dat zeg jij, dat zien wij (nog) niet.
Nu ik de vragen herlees kan ik me bij dat verzoek van alles voorstellen. Met name de vragen van Torero dringen vrij ver binnen in het privédomein van de families. Dat de vragen op een separate site verschijnen kan aanleiding zijn voor allerlei mensen en ook voor journalisten om die vragen te gaan oppakken. M.i. zullen de families na deze laatste zoektocht - die ook nog eens niet heel bevredigend is verlopen - de zaak willen sluiten en hun verlies verwerken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Er stonden wel meer vragen op, maar heb (helaas) geen back-up gemaakt. Stom!
Voor de duidelijkheid: Ik heb de site niet onder dwang moeten sluiten. Het is me vriendelijk verzocht.
Wrijf het er maar in. Zij niet meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
(Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)
De mail is rechtstreeks via mijn (nu verwijderde) wordpressprofiel naar mij verzonden. Die dien je standaard aan te maken als je jouw wordpress site niet zelf host.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:20 schreef Physsic het volgende:
Huh, ik snap iets niet.
Watikjebrom, hoe is die e-mail naar jou verzonden?
Werd bij de website ook meteen een e-mailadres gemaakt die de e-mails naar jouw privemailadres doorstuurde of was er gewoon zo'n textveld op de website wat je kan invullen en op 'verzenden' kan klikken?
Mooi verwoord, dit hadden ze dan toch ook in de mail kunnen zetten?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Nu ik de vragen herlees kan ik me bij dat verzoek van alles voorstellen. Met name de vragen van Torero dringen vrij ver binnen in het privédomein van de families. Dat de vragen op een separate site verschijnen kan aanleiding zijn voor allerlei mensen en ook voor journalisten om die vragen te gaan oppakken. M.i. zullen de families na deze laatste zoektocht - die ook nog eens niet heel bevredigend is verlopen - de zaak willen sluiten en hun verlies verwerken.
Ik wens ze daar veel sterkte mee. (Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)
Ik krijg er idd een Mol gevoel bij. Ben niet de enige, zo te lezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:23 schreef schuschuho het volgende:
Was het iemand van WS misschien? B?
Ben je er zo lang mee bezig geweest? Maar oké, point taken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:21 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
True, true... Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet een hele nacht wakker blijf om aan website te werken (om deze nog geen 24 uur later te verwijderen) just for fun? Toch?!
Zat die vanmorgen te vertellen, hij had maar 2 uur geslapenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:25 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ben je er zo lang mee bezig geweest? Maar oké, point taken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |