abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148997504
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Hopelijk krijg je nog iets meer uitleg. Er zal vast een goede reden voor zijn. Ik denk dat het te maken heeft met de plannen om daar een eigen onderzoek te beginnen. Daar zou ik iig niet blij mee zijn als ik hun was.
Die gedachtegang kan ik volgen.
Mss zijn 'ze' al een tijdje geïnfiltreerd in dit topic. Post er iemand mee.
Make my day!
pi_148997513
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:45 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar op de homepage was duidelijk te lezen waarom de site in het leven is geroepen...
Ja maar de 2 onderwerpen liepen hier een beetje rommelig door mekaar heen. Misschien was het niet helemaal duidelijk. Je kunt er een mailtje achteraan gooien dat je de site voorlopig offline hebt gehaald maar wel iets meer toelichting vraagt. Komt er niks dan kun je de site weer online zetten.
pi_148997602
Als ik even mag:

Kris en Lisanne zijn vermist vanaf begin april.
Half juni is de rugzak gevonden en niet lang daarna wat kleren en resten.

Dit was een klap voor beide ouders want dit betekende dat kris en Lisanne zijn overleden.
De ouders van Kris zijn vervolgens nog een paar keer naar Panama gegaan omdat ze heel veel dingen verdacht vonden en zijn oa. de trail zelf gaan lopen.
De ouders van Lisanne legden zich er vrij snel bij neer en gaan uit van verdwalen.
De ouders van Kris niet en hebben oa oud-rechercheurs gevraagd ter helpen.
Deze oud-rechercheurs gaan uit van een misdrijf en gaan er van uit dat de spullen en resten zijn geplaatst.

Een paar weken geleden is er nog een keer een zoektocht geweest in opdracht van Hans.
Van niemand anders.
Voorwaarde was wel dat Panama mee ging. NB Betzaida zelf.

Nu dit op een teleurstelling is uitgedraaid en Hans nog steeds denkt aan een misdrijf zal het denk ik niet lang meer duren voordat er meer oud-nieuws (voor ons nieuw-nieuws) naar buiten zal komen.
Als N v P idd degene is die gereageerd heeft dan hoop ik dat ze het nu eindelijk over een andere boeg gaan gooien.

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 23-01-2015 23:57:19 ]
pi_148997637
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Me too! Laten we hopen dat er een reactie gaat komen. Ik vond de eerste mail wel een beetje karig moet ik zeggen...
Daarom had ik nog even gewacht op hun antwoord voordat ik de site uit de lucht haalde. Dat 'pressiemiddel' heb je nu weggegeven... Ik denk dus dat je weinig antwoord terug kunt verwachten.
Make my day!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 23:51:30 #155
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148997646
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef agter het volgende:

[..]

Die gedachtegang kan ik volgen.
Mss zijn 'ze' al een tijdje geïnfiltreerd in dit topic. Post er iemand mee.
Straks hebben we nog een infiltrant die met ons mee wil... :{w
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_148997660
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Me too! Laten we hopen dat er een reactie gaat komen. Ik vond de eerste mail wel een beetje karig moet ik zeggen...
Misschien kan je een nieuwe (serieuzere) mail sturen met dat je niet begrijpt over welk onderzoek het gaat, aangezien het onderzoek volgens andere bronnen afgerond is.

Ik verwacht niet dat je een reactie op je vorige mail krijgt namelijk. :p
pi_148997676
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:51 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ja p met haar zwakke enkels
pi_148997682
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ja maar de 2 onderwerpen liepen hier een beetje rommelig door mekaar heen. Misschien was het niet helemaal duidelijk. Je kunt er een mailtje achteraan gooien dat je de site voorlopig offline hebt gehaald maar wel iets meer toelichting vraagt. Komt er niks dan kun je de site weer online zetten.
Goed plan! Thanks voor het meedenken!

Even een leuk feitje: De website was binnen 24 uur al meer dan 350x bezocht haha. Of dat allemaal unieke bezoeken zijn betwijfel ik 😝
pi_148997693
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Eens.
pi_148997701
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:51 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Wie is de Mol?
Make my day!
pi_148997731
Wat gebeurd er als je hem gewoon weer online zet?
pi_148997739
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:51 schreef agter het volgende:

[..]

Daarom had ik nog even gewacht op hun antwoord voordat ik de site uit de lucht haalde. Dat 'pressiemiddel' heb je nu weggegeven... Ik denk dus dat je weinig antwoord terug kunt verwachten.
Die site is binnen een paar minuten opnieuw online.

Watikjebrom heeft snel gehandeld. Misschien mede omdat hij het niet het risico wilde lopen dat er inderdaad een onderzoek belemmerd werd.
pi_148997769
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:52 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Goed plan! Thanks voor het meedenken!

Even een leuk feitje: De website was binnen 24 uur al meer dan 350x bezocht haha. Of dat allemaal unieke bezoeken zijn betwijfel ik 😝
Tel jij zelf ook mee?
pi_148997778
Misschien is de uitkomst van de evaluatie wel dat het onderzoek gesloten gaat worden, niemand belemmert dat toch een eigen expeditie?
pi_148997783
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.
Nee, doe dan maar een verkrachtinkje + moord.... bijvoorbeeld :{
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_148997795
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:54 schreef schuschuho het volgende:
Ik denk niet veel.
Maar het is wel heel interessant om te horen waarom ze die site niet wilden...
Kennelijk was er iets van aas waardoor ze beten. Maar wat was dat?
Make my day!
pi_148997831
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:56 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ja, ik snap eerlijk gezegd niet waarom OH zo'n taboe is om te bespreken.
Make my day!
pi_148997852
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:56 schreef Lutalo het volgende:

[..]

of een verdwaling met alle ellende, het is toch allemaal even verschrikkelijk
pi_148997858
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:54 schreef schuschuho het volgende:
Waarschijnlijk helemaal niks. Maar dat voelt voor mij persoonlijk toch niet helemaal lekker op dit moment. Mede omdat het allemaal zo vaag is... Straks heb ik het allemaal gedaan haha.

Nee, ik wacht nog even een eventuele reactie af.
pi_148997878
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Wie van jullie is van mening dat de site terug online moet én ziet er ook de meerwaarde van in?
Niet doen. I.i.g NOG niet doen.
Ik vind dat je de ouders de kans moet geven hun onderzoek verder te laten doen.
pi_148997882
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die site is binnen een paar minuten opnieuw online.

Watikjebrom heeft snel gehandeld. Misschien mede omdat hij het niet het risico wilde lopen dat er inderdaad een onderzoek belemmerd werd.
Dat begrijp ik. Maar een beetje meer informatie over wat en hoe het belemmerd wordt, zou wel op zijn plaats zijn, toch?
Make my day!
pi_148997938
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef agter het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Maar een beetje meer informatie over wat en hoe het belemmerd wordt, zou wel op zijn plaats zijn, toch?
Zeker! I agree.
pi_148997958
quote:

[..]

Waarom? Dit korte mailtje werkte goed. De site is direct offline gezet. Missie volbracht en geen woorden meer aan vuil maken.
pi_148997980
Zouden ze dit topic ook het liefst weg willen hebben?
Make my day!
pi_148998066
quote:

[..]

Ik heb meteen na het lezen van de e-mail de site offline gehaald. Ik "schrok" er best een beetje van. Je weet niet wat voor "schade" je eventueel met je goede bedoelingen aan kunt richten... Nu ik er wat langer over nadenk, zou iets meer informatie wel op zijn plaatst zijn geweest. Even afwachten...
pi_148998137
Ik zie niet in wat er mis is met kritische vragen stellen door mensen met beste bedoelingen. Op een forum of op zoiets als WordPress. Daarom twijfel ik nog steeds of de e-mail niet geschreven is door een troll.
pi_148998140
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:01 schreef agter het volgende:
Zouden ze dit topic ook het liefst weg willen hebben?
Als ze mijn simpele site al als een "bedreiging" ervaren, dan wil ik niet weten hoe ze over dit topic denken. Haha
pi_148998167
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ik heb meteen na het lezen van de e-mail de site offline gehaald. Ik "schrok" er best een beetje van. Je weet niet wat voor "schade" je eventueel met je goede bedoelingen aan kunt richten... Nu ik er wat langer over nadenk, zou iets meer informatie wel op zijn plaatst zijn geweest. Even afwachten...
Ik vind dat je goed gehandeld hebt. Maar voor het offline houden mogen ze van mij wel iets meer uitleg geven.
pi_148998200
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:06 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met kritische vragen stellen door mensen met beste bedoelingen. Op een forum of op zoiets als WordPress. Daarom twijfel ik nog steeds of de e-mail niet geschreven is door een troll.
Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?
pi_148998229
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ik begrijp je volkomen, maar hoe kan een troll (zonder een website te hacken, of ik heb iets gemist) e-mailen met een adres dat verbonden is aan het domein?
Dat zeg jij, dat zien wij (nog) niet.
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 00:10:43 #181
45833 crew  Fogel
pi_148998269
quote:

[..]

Kan je gewoon opvragen bij een willekeurige whois server.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_148998336
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

Kan je gewoon opvragen bij een willekeurige whois server.
Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?
pi_148998382
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Het adres staat ook op de website. Ik bedoel het e-mailadres van de afzender?
Jij weet wie de afzender is?
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 00:15:08 #184
45833 crew  Fogel
pi_148998400
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ah zo, ik las het verkeerd. Een afzenderadres "spoofen" is erg simpel.
Maar in de headers van de mail zou je nog wel wat informatie kunnen halen waar het eigenlijk vandaan komt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_148998406
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:14 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Jij weet wie de afzender is?
Ja, maar dat was al duidelijk, toch? :)
pi_148998501
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar in de headers van de mail zou je nog wel wat informatie kunnen halen waar het eigenlijk vandaan komt.
@brom anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.
pi_148998502
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ok, dat wist ik niet! Bedankt voor de uitleg! :)

Maar... áls het inderdaad fake is, wie zou dan in godsnaam al deze moeite doen en waarom?
pi_148998537
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.
Mocht er geen reactie meer komen, dan is dat zeker een optie! Thanks!
pi_148998539
quote:

[..]

Dan mail je het nog even ter verificatie naar het contactadres van AFK via hun site. Of de email daadwerkelijk van hun afkomstig is.
Make my day!
pi_148998556
Huh, ik snap iets niet.

Watikjebrom, hoe is die e-mail naar jou verzonden?
Werd bij de website ook meteen een e-mailadres gemaakt die de e-mails naar jouw privemailadres doorstuurde of was er gewoon zo'n textveld op de website wat je kan invullen en op 'verzenden' kan klikken?
pi_148998579
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:

[..]

@brom anders bel je haar morgen even om te checken of het echt is en waarom die vragen in de weg zitten.
Volgens AFK is dit het tel.nr:

( http://www.answersforkris.com/contact/ )

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 24-01-2015 00:23:44 (telefoonnr onder de link is OK, niet hier) ]
Make my day!
pi_148998590
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:09 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dat zeg jij, dat zien wij (nog) niet.
True, true... Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet een hele nacht wakker blijf om aan website te werken (om deze nog geen 24 uur later te verwijderen) just for fun? Toch?!
pi_148998601
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Er stonden wel meer vragen op, maar heb (helaas) geen back-up gemaakt. Stom!

Voor de duidelijkheid: Ik heb de site niet onder dwang moeten sluiten. Het is me vriendelijk verzocht. :)
Nu ik de vragen herlees kan ik me bij dat verzoek van alles voorstellen. Met name de vragen van Torero dringen vrij ver binnen in het privédomein van de families. Dat de vragen op een separate site verschijnen kan aanleiding zijn voor allerlei mensen en ook voor journalisten om die vragen te gaan oppakken. M.i. zullen de families na deze laatste zoektocht - die ook nog eens niet heel bevredigend is verlopen - de zaak willen sluiten en hun verlies verwerken.

Ik wens ze daar veel sterkte mee. (Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)
pi_148998636
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef matteo_111 het volgende:

[..]
(Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)
Wrijf het er maar in. Zij niet meer. :')
pi_148998641
Was het iemand van WS misschien? B?
pi_148998649
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:20 schreef Physsic het volgende:
Huh, ik snap iets niet.

Watikjebrom, hoe is die e-mail naar jou verzonden?
Werd bij de website ook meteen een e-mailadres gemaakt die de e-mails naar jouw privemailadres doorstuurde of was er gewoon zo'n textveld op de website wat je kan invullen en op 'verzenden' kan klikken?
De mail is rechtstreeks via mijn (nu verwijderde) wordpressprofiel naar mij verzonden. Die dien je standaard aan te maken als je jouw wordpress site niet zelf host.
pi_148998659
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:22 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Nu ik de vragen herlees kan ik me bij dat verzoek van alles voorstellen. Met name de vragen van Torero dringen vrij ver binnen in het privédomein van de families. Dat de vragen op een separate site verschijnen kan aanleiding zijn voor allerlei mensen en ook voor journalisten om die vragen te gaan oppakken. M.i. zullen de families na deze laatste zoektocht - die ook nog eens niet heel bevredigend is verlopen - de zaak willen sluiten en hun verlies verwerken.

Ik wens ze daar veel sterkte mee. (Ik heb zelf twee dochters rond die leeftijd.)
Mooi verwoord, dit hadden ze dan toch ook in de mail kunnen zetten?
pi_148998677
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:23 schreef schuschuho het volgende:
Was het iemand van WS misschien? B?
Ik krijg er idd een Mol gevoel bij. Ben niet de enige, zo te lezen.
Make my day!
pi_148998693
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:21 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

True, true... Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet een hele nacht wakker blijf om aan website te werken (om deze nog geen 24 uur later te verwijderen) just for fun? Toch?!
Ben je er zo lang mee bezig geweest? Maar oké, point taken.
pi_148998710
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:25 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ben je er zo lang mee bezig geweest? Maar oké, point taken.
Zat die vanmorgen te vertellen, hij had maar 2 uur geslapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')