Huh? Ik mág de e-mail hier niet publiceren... Dat was toch al duidelijk gemaakt door een moderator?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef agter het volgende:
[..]
En dat heb je dan maar meteen gedaan?
Ook de email laat je niet zien. Ook al quote je hier maar een gedeelte, maar ook dat doe je niet.
Een vreemd verhaal.
Kom maar op met een passage uit die mail.
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien is het voor de ouders ook heel prettig hier af en toe te zien dat Kris en Lisanne niet vergeten worden. Wanneer je via google zoekt op Kris en Lisanne, kom je vrij snel uit op dit forum.
Ze moeten hier wel hebben meegelezen omdat anders nooit binnen 16 uur de website hadden kunnen vinden. Google is niet zo snel met het herkennen en hoog plaatsen van nieuwe sites. Dat weet ik omdat mijn bedrijf in zijn tak altijd hoog staat. Ook zijn er niet heel veel verwijzingen geweest naar die site van buitenaf. En had google hem al gevonden dan had op pagina 3 of vier gestaan.
Eens dat hier heel veel informatie verzameld wordt ook vanuit buitenlandse media. En binnen no time, gedeeld en besproken wordt hier.
Wat dan nog. Dit is BNW. Daar horen die vermoedens thuis.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.
Sorry, ik kan pas over 6 dagen PM berichten lezen en beantwoorden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef 11en30 het volgende:
Ik heb je mijn emailadres gegeven, kun je de mail forwarden?
Ik weet niet hoe je je e-mailadres hebt gegeven, maar hij kan zn pm/dms nog niet lezen hea.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef 11en30 het volgende:
Ik heb je mijn emailadres gegeven, kun je de mail forwarden?
Och natuurlijk! Ik linkte de afkorting niet, schaam me diep.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Answers For Kris lijkt me logischer.
Eens en de hypothese was op het randje, ik heb hem 3 x aangepast om hem zo netjes mogelijk te laten zijn en niemand daarin te veroordelen of met de intentie mensen te kwetsen. Ik ben me ervan bewust dat het heel vervelend kan overkomen, toch denk ik momenteel die richting in.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.
Kan een aanname zijn. De ouders van verdwenen Humphrey dachten dat namelijk wel én hebben uitspraken daarover gedaan in de media.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag de mail forwarden naar -edit-quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Inderdaad, "onderzoek in gevaar brengen" of niet, dan doe je het gewoon uit respect.
lolquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:15 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Sorry, ik kan pas over 6 dagen PM berichten lezen en beantwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik haal het weer weg als de mail aangekomen is)
[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 23-01-2015 21:59:06 ]
Dat is waar ook. Dan is het wel heel erg respectloos naar de ouders van hem om weg te kijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:19 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Kan een aanname zijn. De ouders van verdwenen Humphrey dachten dat namelijk wel én hebben uitspraken daarover gedaan in de media.
Top. DM 'm dan ook naar mij.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef agter het volgende:
[..]
Je mag de mail forwarden naar...
Dan zal ik hem DM-en.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Jongens, zoals ik net al zei: Zodra alle functies voor mij beschikbaar zijn, dan komt de (afgeschermde) mail naar iedereen toe die daar interesse in heeft.
Ik ga de mail op dit moment niet via mijn privé e-mailadres forwarden naar wie dan ook, sorry!
De inhoud van de mail (zoals je over 6 dagen kunt zien), was kort en krachtig.
Ik heb in het vorige topic de inhoud (op twee zinnen na) al prijs gegeven.
Laten we het nu niet spectaculairder maken dan het is.
Daarom is het gewoon heel lastig om te bepalen wat wel of niet kan en besproken mag worden. Als er maar met respect over wordt gesproken denk ik danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Dan is het wel heel erg respectloos naar de ouders van hem om weg te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |