abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148991058
Misschien is het voor de ouders ook heel prettig hier af en toe te zien dat Kris en Lisanne niet vergeten worden. Wanneer je via google zoekt op Kris en Lisanne, kom je vrij snel uit op dit forum.

Ze moeten hier wel hebben meegelezen omdat anders nooit binnen 16 uur de website hadden kunnen vinden. Google is niet zo snel met het herkennen en hoog plaatsen van nieuwe sites. Dat weet ik omdat mijn bedrijf in zijn tak altijd hoog staat. Ook zijn er niet heel veel verwijzingen geweest naar die site van buitenaf. En had google hem al gevonden dan had op pagina 3 of vier gestaan.

Eens dat hier heel veel informatie verzameld wordt ook vanuit buitenlandse media. En binnen no time, gedeeld en besproken wordt hier.
pi_148991092
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef agter het volgende:

[..]

En dat heb je dan maar meteen gedaan?
Ook de email laat je niet zien. Ook al quote je hier maar een gedeelte, maar ook dat doe je niet.
Een vreemd verhaal.
Kom maar op met een passage uit die mail.
Huh? Ik mág de e-mail hier niet publiceren... Dat was toch al duidelijk gemaakt door een moderator?

Ik weer niet waar de uitspatting plots vandaan komt, maar ik ga geen ban riskeren voor een lappie tekst, sorry!
pi_148991133
Ik heb je mijn emailadres gegeven, kun je de mail forwarden?
pi_148991219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien is het voor de ouders ook heel prettig hier af en toe te zien dat Kris en Lisanne niet vergeten worden. Wanneer je via google zoekt op Kris en Lisanne, kom je vrij snel uit op dit forum.

Ze moeten hier wel hebben meegelezen omdat anders nooit binnen 16 uur de website hadden kunnen vinden. Google is niet zo snel met het herkennen en hoog plaatsen van nieuwe sites. Dat weet ik omdat mijn bedrijf in zijn tak altijd hoog staat. Ook zijn er niet heel veel verwijzingen geweest naar die site van buitenaf. En had google hem al gevonden dan had op pagina 3 of vier gestaan.

Eens dat hier heel veel informatie verzameld wordt ook vanuit buitenlandse media. En binnen no time, gedeeld en besproken wordt hier.
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.
pi_148991238
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.
Wat dan nog. Dit is BNW. Daar horen die vermoedens thuis.
pi_148991261
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef 11en30 het volgende:
Sorry, ik kan pas over 6 dagen PM berichten lezen en beantwoorden.
pi_148991275
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef 11en30 het volgende:
Ik weet niet hoe je je e-mailadres hebt gegeven, maar hij kan zn pm/dms nog niet lezen hea.
pi_148991300
Ik ben ook nieuw en kon ze wel lezen maar niet antwoorden.
pi_148991331
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Answers For Kris lijkt me logischer.
Och natuurlijk! Ik linkte de afkorting niet, schaam me diep.
Maar als de e-mail en verzoek echt afkomstig is van Answers For Kris dan zou ik de website ook down hebben gehaald.
pi_148991362
Inderdaad, "onderzoek in gevaar brengen" of niet, dan doe je het gewoon uit respect.
pi_148991370
quote:

[..]

Eens en de hypothese was op het randje, ik heb hem 3 x aangepast om hem zo netjes mogelijk te laten zijn en niemand daarin te veroordelen of met de intentie mensen te kwetsen. Ik ben me ervan bewust dat het heel vervelend kan overkomen, toch denk ik momenteel die richting in.

Ik heb het gepost en het is gelezen, wat mijn betreft halen we hem weg.
pi_148991371
quote:

[..]

Kan een aanname zijn. De ouders van verdwenen Humphrey dachten dat namelijk wel én hebben uitspraken daarover gedaan in de media.
pi_148991432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Inderdaad, "onderzoek in gevaar brengen" of niet, dan doe je het gewoon uit respect.
Je mag de mail forwarden naar -edit-

Dan zal ik hem DM-en. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door agter op 23-01-2015 21:31:50 ]
Make my day!
pi_148991438
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:15 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Sorry, ik kan pas over 6 dagen PM berichten lezen en beantwoorden.
lol
pi_148991455
Stuur het maar naar dit adres.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik haal het weer weg als de mail aangekomen is)

[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 23-01-2015 21:59:06 ]
pi_148991483
Vlgs mij heeft @Lavender niet gezegd dat er geen email geplaatst mocht worden, het ging om dm en pm.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_148991499
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:19 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Kan een aanname zijn. De ouders van verdwenen Humphrey dachten dat namelijk wel én hebben uitspraken daarover gedaan in de media.
Dat is waar ook. Dan is het wel heel erg respectloos naar de ouders van hem om weg te kijken.
pi_148991648
Er wordt hier al maanden van alles en nog wat gepost en dat is geen probleem.
Een nieuwe poster (wat is jouw visie?) maakt een nieuw forumpje aan (waarin geen namen in de titel) staan en in no time moet dat weg?
Als dit serieus is, zou ik denken dat de vragen over de bloedgroepen het 'probleem' zijn.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_148991703
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef agter het volgende:

[..]

Je mag de mail forwarden naar...

Dan zal ik hem DM-en. :)
Top. DM 'm dan ook naar mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Physsic op 23-01-2015 21:35:49 ]
pi_148991720
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Top. DM 'm dan ook naar mij.
Tuurlijk. Als ik hem heb. :)
Make my day!
pi_148991808
Jongens, zoals ik net al zei: Zodra alle functies voor mij beschikbaar zijn, dan komt de (afgeschermde) mail naar iedereen toe die daar interesse in heeft.

Ik ga de mail op dit moment niet via mijn privé e-mailadres forwarden naar wie dan ook, sorry!

De inhoud van de mail (zoals je over 6 dagen kunt zien), was kort en krachtig.

Ik heb in het vorige topic de inhoud (op twee zinnen na) al prijs gegeven.

Laten we het nu niet spectaculairder maken dan het is. :)
pi_148991858
Wat een deceptie. -O- Geen mail.
pi_148991966
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Jongens, zoals ik net al zei: Zodra alle functies voor mij beschikbaar zijn, dan komt de (afgeschermde) mail naar iedereen toe die daar interesse in heeft.

Ik ga de mail op dit moment niet via mijn privé e-mailadres forwarden naar wie dan ook, sorry!

De inhoud van de mail (zoals je over 6 dagen kunt zien), was kort en krachtig.

Ik heb in het vorige topic de inhoud (op twee zinnen na) al prijs gegeven.

Laten we het nu niet spectaculairder maken dan het is. :)
:')
Make my day!
pi_148991975
Als e-mails plaatsen hier wél is toegestaan (dan heb ik het verkeerd begrepen), dan wil ik hier best een printscreen plaatsen...
pi_148992029
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat is waar ook. Dan is het wel heel erg respectloos naar de ouders van hem om weg te kijken.
Daarom is het gewoon heel lastig om te bepalen wat wel of niet kan en besproken mag worden. Als er maar met respect over wordt gesproken denk ik dan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')