Waarom?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
NvP treed toch op als contactpersoon namens de familie? Dan komt die mail namens de ouders en niet namens de familierechercheur/onderzoekers.
We moeten er ook niet meer van maken dan dat het is, een verzoek om de site offline te halen.
Nou, dat is nogal wat. Stel je voor dat ik elke site die mij onwelgevallig schijnt vriendelijk doch dringend verzoek om offline te gaan ......quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
We moeten er ook niet meer van maken dan dat het is, een verzoek om de site offline te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als de e-mail inderdaad afkomstig is van N.v.P. dan vond ik het wel een heel summier e-mailtje. Ook niet van: bedankt voor het meedenken en het volgen van de zaak maar helaas is het zo dat deze website ons huidig onderzoek in gevaar brengt. Hierbij een verzoek...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
NvP treed toch op als contactpersoon namens de familie? Dan komt die mail namens de ouders en niet namens de familierechercheur/onderzoekers.
Dat mag of je ergens succes hebt is een tweede.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:28 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nou, dat is nogal wat. Stel je voor dat ik elke site die mij onwelgevallig schijnt verzoek om offline te gaan......
Hoe in godsnaam kunnen wij het "onderzoek" in gevaar brengen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:30 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, als de e-mail inderdaad afkomstig is van N.v.P. dan vond ik het wel een heel summier e-mailtje. Ook niet van: bedankt voor het meedenken en het volgen van de zaak maar helaas is het zo dat deze website ons huidig onderzoek in gevaar brengt. Hierbij een verzoek...
Vele hier hebben een mail gestuurd naar de contactpersoon, ik niet en de meeste hebben niet eens een reactie gehad (ook geen standaard bedankt maar liever niet)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:30 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, als de e-mail inderdaad afkomstig is van N.v.P. dan vond ik het wel een heel summier e-mailtje. Ook niet van: bedankt voor het meedenken en het volgen van de zaak maar helaas is het zo dat deze website ons huidig onderzoek in gevaar brengt. Hierbij een verzoek...
Inderdaad, helemaal mee eens. Er was IMO niks aanstootgevends aan heel die vragen-site te ontdekken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:26 schreef 11en30 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de voor de hand liggende vragen die hier regelmatig voorbij komen als probleem gezien worden. Maar wat dan wel?
Misschien werd er gedacht dat onze vakantiegangers die hele vragenlijst ter plaatse zouden gaan onderzoeken met ondervragingen en al. Kan me voorstellen dat je dan flink in de weg loopt ja. Dus dat het meer gericht is tegen de irl expeditie dan tegen de online vragen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dan stond ik net op het punt een flinke sponsoring te doen voor onderzoekMoet ik dan ook niet meer doen... Of wordt dat dan wel weer op prijs gesteld?
Ja, die vraag stelde ik ook eerder paar posten hierbovenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam kunnen wij het "onderzoek" in gevaar brengen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:30 schreef Physsic het volgende:
Watikjebrom,info, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat horen journalisten in principe toch ook gewoon te doen? Misschien hadden we dan niet zulke tegenstrijdige mediaberichten gehad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:35 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Misschien werd er gedacht dat onze vakantiegangers die hele vragenlijst ter plaatse zouden gaan onderzoeken met ondervragingen en al. Kan me voorstellen dat je dan flink in de weg loopt ja.
Als je toch terugleest zie je ook dat je geen achternamen mag gebruiken. Is niks nieuws trouwens.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, die vraag stelde ik ook eerder paar posten hierboven
Ik zie geen gevaar in onderzoek vanuit perspectief van P. Het enige waar ik op kan komen is als er een eventueel verdachte in het vizier is. Maar daar hebben ze niets over los gelaten en hebben wij ook al eerder druk over lopen speculeren.
Daarom vroeg ik Domni ook meteen of iemand van buiten mss contact met hem opgenomen had over zijn vakantie. Maar dat was niet het geval.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:35 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Misschien werd er gedacht dat onze vakantiegangers die hele vragenlijst ter plaatse zouden gaan onderzoeken met ondervragingen en al. Kan me voorstellen dat je dan flink in de weg loopt ja. Dus dat het meer gericht is tegen de irl expeditie dan tegen de online vragen.
Hopelijk krijg je nog iets meer uitleg. Er zal vast een goede reden voor zijn. Ik denk dat het te maken heeft met de plannen om daar een eigen onderzoek te beginnen. Daar zou ik iig niet blij mee zijn als ik hun was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:35 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Er was IMO niks aanstootgevends aan heel die vragen-site te ontdekken.
Je zoekt de media zelf op (wat logisch is!). Het is heel normaal dat mensen dan vragen gaan stellen, toch?
Héél dubbel allemaal...
Ik zou graag wat meer willen weten waarom die site een lopend onderzoek in gevaar brengt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Wie van jullie is van mening dat de site terug online moet én ziet er ook de meerwaarde van in?
Dat ben ik met je eens, maar op de homepage was duidelijk te lezen waarom de site in het leven is geroepen...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nog iets meer uitleg. Er zal vast een goede reden voor zijn. Ik denk dat het te maken heeft met de plannen om daar een eigen onderzoek te beginnen. Daar zou ik iig niet blij mee zijn.
Sorry Fogel! Ik dacht altijd dat het haar voornaam was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je toch terugleest zie je ook dat je geen achternamen mag gebruiken. Is niks nieuws trouwens.
De volgende post met een achternaam gooi ik zonder pardon helemaal leeg in plaats van alleen een edit. Bespaar jezelf en de mods de moeite.
Verder verwijs ik naar BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen voor eventuele opmerkingen over moderatie, hier is dat offtopic.
Me to.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:45 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Sorry Fogel! Ik dacht altijd dat het haar voornaam was.
Ah OK, ik moest het zelf ook opzoeken hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:45 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Sorry Fogel! Ik dacht altijd dat het haar voornaam was.
Het geeft dan ook meteen duidelijk aan wat de gemiddelde mening hier is van het onderzoek wat tot op heden is uitgevoerd daar in Panama. Wat een fiasco zeg, de laatste zoektocht... en als ze daar dan wat konden doen dan was het niet zo erg voor andere zaken die hier in Nederland die even moesten wachten. De reddingshonden die nog hier waren konden overuren draaien met al die verdwenen papa's.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nog iets meer uitleg. Er zal vast een goede reden voor zijn. Ik denk dat het te maken heeft met de plannen om daar een eigen onderzoek te beginnen. Daar zou ik iig niet blij mee zijn.
Me too! Laten we hopen dat er een reactie gaat komen. Ik vond de eerste mail wel een beetje karig moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zou graag wat meer willen weten waarom die site een lopend onderzoek in gevaar brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |