1254 stuks.. Zie ik net.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:01 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik dat ook even met al mijn berichtjes.
Dat kan alleen via hier zoals ik al gepost had. Google is snel maar niet zo snel, geen links naar andere sites, fb en dergelijke. Daarnaast veel andere websites zoals deze waarin de namen veel vaker genoemd worden en al langer bestaan. Dus binnen 16 uur door google gevonden worden wanneer je zoekt op Kris en lisanne, nee dat kan niet. En als je site al gevonden zou worden door google dan staat hij ergens op pagina 3 of 4 max.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:00 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Tja, ik zie het "probleem" ook niet zo, maar heb het uit respect maar gedaan.
De vraag blijft: Hoe hebben ze de site zo snel gevonden?
Sorry jackie12! Had je bericht inderdaad nog nog niet gezien...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
het gaat snel daarom nog een keer
Oke dank jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:03 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Sorry jackie12! Had je bericht inderdaad nog nog niet gezien...
Ik heb al jouw vragen (1 t/m 20) en die van Domnivoor gepost. Daarnaast zijn er ook een aantal vragen van een ex-user geplaatst.
Thanks voor de heldere uitleg!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat kan alleen via hier zoals ik al gepost had. Google is snel maar niet zo snel, geen links naar andere sites, fb en dergelijke. Daarnaast veel andere websites zoals deze waarin de namen veel waker genoemd worden en al langer bestaan. Dus binnen 16 uur door google gevonden worden wanneer je zoekt op Kris en lisanne, nee dat kan niet. En als je site al gevonden zou worden door google dan staat hij ergens op pagina 3 of 4 max.
Thanx!quote:
Wat loopt er nog dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef agter het volgende:
[..]
In Panama is het onderzoek overigens nog niet afgesloten.
Dat heb ik inderdaad al gedaan. Daarom is het misschien een beetje stom van me geweest om de printscreen hier nu al te plaatsten. Ik denk dat ik nu wel kan fluiten naar een reply.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef Lutalo het volgende:
@wat.ik.je.brom, voor v ragen kun je je melden tot ( jij weet het emailadres/tel.nr.) wat daar vermeld staat: ga je dat doen?
Dan hadden ze ook een account kunnen aanmaken en ons hier vriendelijk doch dringend kunnen verzoeken om te stoppen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:05 schreef agter het volgende:
Om eerlijk te zijn: als men (wie precies eigenlijk?) moeite heeft met die site, dan denk ik dat ze dit topic ook niet zo fijn vinden.
Was de OP niet vol?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:00 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom zetten we die vragen niet in de OP?
En waarom zou een user dat gaan tippen? Ik vind het maar raar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:06 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Thanks voor de heldere uitleg!
Dan zijn ze dus getipt door een user, óf ze houden dit forum goed in de gaten...
Een link naar een verzamelpost moet kunnen.quote:
oh die ,nou en ?quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef agter het volgende:
[..]
Thanx!
Blijft een raar verhaal en een vreemd verzoek, vind je niet? Ik twijfelde eerst aan jou, maar dat is onterecht gebleken. Gelukkig!
In Panama is het onderzoek overigens nog niet afgesloten.
Tja, dat weten ze zelf nog niet:quote:
Ik was benieuwd of het Dick S was. Zijn expertise zit in een andere hoek dan NvP. Daarom vroeg ik het.quote:
"Auw aan de enkel en auw aan de voet. Slecht weer, iedereen weer naar huis."quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:22 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, dat is weten ze zelf nog niet:
18 jan 2015
"P vertelt dat ze de zaak nog niet sluit. Er wordt de komende dagen besloten wat ze nu verder gaan doen. "We gaan de zoektocht evalueren."
"
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-en-lisanne-deceptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |