Dank je wel!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Het wordt echt véél spannender gemaakt dan dat het daadwerkelijk is, maar goed...
Komt 'ie!![]()
[ afbeelding ]
En je begon zo goed met het vragenlijstje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Het wordt echt véél spannender gemaakt dan dat het daadwerkelijk is, maar goed...
Komt 'ie!![]()
[ afbeelding ]
Ah, kijk eens aan. Voor vragen kunnen we contact opnemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Komt 'ie!![]()
[ afbeelding ]
Haha, inderdaad! Yes, de mail is al verzonden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:47 schreef agter het volgende:
[..]
Dank je wel!
Het adres van de website klopt niet eens..proest!
Ik neem aan dat je vragen gaat stellen, op dat adres wat ze je geven?
Met je privemailadres?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Yes, de mail is al verzonden.
Dat vroeg ik hem ook al.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef StaceySinger het volgende:
Dus na 1 zo'n email haal je direct een hele website offline ?
dit is de urlquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:47 schreef agter het volgende:
[..]
Dank je wel!
Het adres van de website klopt niet eens..proest!
Ik neem aan dat je de vragen gaat stellen, op dat adres wat ze je geven?
Ja, had ook wel een professioneler aanpak verwacht. Ik denk dat het een troll isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef agter het volgende:
[..]
Dat vroeg ik hem ook al.
Ze mogen wel wat specifieker zijn als ze willen dat we niet eens normale vragen kunnen bespreken.
Er staat niet eens waarom ie offline moet voor het onderzoek.
Jahoor, why not?quote:
Mag ik vragen of de mail 'ondertekend' was met een naam van een persoon die wij hier vaker noemen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Yes, de mail is al verzonden.
En dat is dus heel wat anders dan allevragenopeenrij.com.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit is de url![]()
https://allevragenopeenrij.wordpress.com/
Ik denk dat het om de contactpersoon van één van de families gaat...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:55 schreef agter het volgende:
[..]
Mag ik vragen of de mail 'ondertekend' was met een naam van een persoon die wij hier vaker noemen?
Als je initialen zou willen geven, dan graag.
Iemand van fok?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:54 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, had ook wel een professioneler aanpak verwacht. Ik denk dat het een troll is
het gaat snel daarom nog een keerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:29 schreef jackie12 het volgende:
Sjezus, ga een paar uurtjes iets anders doen en we zijn 8 pagina's verder!
Lijkt wel een chat-box.
Heb snel alles even gelezen en heb een vraag wat ik je brom:
Wat waren de vragen die je al in dat stuk had gezet.
Waren dat de vragen van gisteravond of was het aangevuld met je eigen vragen?
Oh en ik ben wie ik ben. Berichten mag altijd via mn FB
Iemand die wij hier al kennen? Of een nieuwe naam?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:57 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik denk dat het om de contactpersoon van één van de families gaat...
Tja, ik zie het "probleem" ook niet zo, maar heb het uit respect maar gedaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef StaceySinger het volgende:
Dus na 1 zo'n email haal je direct een hele website offline ?
Een bekende.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
Iemand die wij hier al kennen? Of een nieuwe naam?
Waarom zetten we die vragen niet in de OP?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
het gaat snel daarom nog een keer
Ok, dan doe ik dat ook even met al mijn berichtjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
het gaat snel daarom nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |