abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:19:28 #1
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148989360
Antwoorden voor Kris

Nieuws
Zoektocht hervat - Video NOS - 14 januari 2015
Speurhonden zoeken - Video SBS6 - 14 januari 2015

Uitzending EenVandaag 3-12
Martijn F. bij Pauw 22-11
Kaart van Baru (voormalige gids uit Boquete)
• Zaak Lisanne en Kris op websleuths.com: deel 7

Overzichtskaart - Geruisloos - 09-12
Verschillende kaarten op een rijtje - 14-12

Uitgebreide video door de ouders van Kris

Antwoorden voor Kris door Answers for Kris

Vondsten en coördinaten in Google Maps

Mogelijke routes van de quebrada's naar de 2e kabelbrug (Kris' jeans)
lichtblauw - volgt Quebrada 2, op 2 manieren vanaf Quebrada 1 te bereiken
groen - voorgestelde route Baru (ex-gids Panama, nu Duitsland)
roze - mogelijk pad over/langs de paddocks

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag

Foto's van de wandeling
SPOILER
Analyses van de foto's
Lijst met fototijden van alle foto's (EenVandaag)
Interpretaties verscheidene FOK!kers nachtfoto van hoofd van Kris
SPOILER
Overzicht en analyses van de telefoongegevens

Geruisloos - 22-10
SPOILER
Nieuwslinks

2014

Kaarten en luchtfoto's

SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris
SPOILER
Zoekacties

SPOILER
Algemene foto's

SPOILER
Interviews / getuigen
SPOILER
Flora, fauna, klimaat, zon en maan
SPOILER
Informatie op video

SPOILER
Informatieve posts
SPOILER
Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)

Landingsbaan:

• Westelijk van waar de resten zouden zijn gevonden; tegenover Cerro Punta:

Algemene informatie Boquete en Bocas:

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:38 schreef Grijzemassa het volgende:
Hier een heel uitgebreide lijst met van alles in Bocas del1 Toro, klik op info van een regel en je ziet een kaart met de coördinaten
http://mapasamerica.dices(...)ocas-del-Toro-6.html

En ook handig het zelfde van de provicie Chiriqui
http://mapasamerica.dices.net/panama/provincia-Chiriqui-1.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 23-01-2015 21:30:42 ]
pi_148989401
Dank.
pi_148989404
Top!
Make my day!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:21:01 #4
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148989405
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vind dit misschien wel de belangrijkste vraag.
Is er nog een onderzoek.
Zo niet, dat is de kans groot dat ze de bemoeienis oid gewoon vervelend vonden.
Zo wel..
- Wat voor onderzoek? (Prive?)
- Welke vragen zouden een probleem zijn?
- Waarom?

EDIT:
Kan iemand anders nieuw topic openen?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:22:34 #5
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148989457
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:08 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Omdat iedereen zo'n verzoek naast zich neer kan leggen.
Als FOK! een verzoek krijgt om dit topic te sluiten gaat het wel dicht denk ik. Ze hebben er al zo veel problemen mee gehad...
pi_148989530
SPOILER
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:26:23 #7
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148989585
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:09 schreef agter het volgende:

Zijn er eigenlijk mensen van buiten deze groep die contact met jou gezocht hebben over je komende reis?
Niet n.a.v. wat er hier over geschreven is.
pi_148990329
Mbt de OP:
Landingsbaan:
• Westelijk van waar Kris en Lisanne zaten; tegenover Cerro Punta:

We weten niet waar ze zaten. We weten alleen waar ongeveer, volgens de vinders, enkele resten zijn gevonden.
pi_148990381
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Niet n.a.v. wat er hier over geschreven is.
Okay, thanx! Als jet zo gevoelig zou liggen, zouden ze wel contact opnemen, denk ik zo.
Make my day!
pi_148990422
Misschien is dit topic wel onderdeel van het lopende onderzoek en willen ze het centraal houden.
Ik hoor niets meer van Dick S. wie weet leest hij mee :7
Dit topic heeft volgens mij wel de meeste informatie en de snelste up dates van binnenlandse en buitenlandse pers en achtergrond info over bepaalde personen die in beeld zijn gekomen bij de zaak.
pi_148990482
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:51 schreef Grijzemassa het volgende:
Misschien is dit topic wel onderdeel van het lopende onderzoek en willen ze het centraal houden.
Dit topic heeft volgens mij wel de meeste informatie en de snelste up dates van binnenlandse en buitenlandse pers en achtergrond info over bepaalde personen die in beeld zijn gekomen bij de zaak.
Ja, ik zou eigenlijk wel willen weten wie er allemaal meelezen. :7
Make my day!
pi_148990499
Die vragenlijst kan toch ook gewoon hier gemaakt worden en in de OP gezet?
pi_148990530
Hoe kun je iemand uit een vorig topic quoten?

Anyway, agter, meen je dat wat jou betreft de site terug online kan? Zie jij er de meerwaarde ook van in, of houd je gewoon van een lekker potje provoceren? Haha
pi_148990599
Wat was de url van je wordpress site waar je een email van AFK op ontvangen hebt?
pi_148990610
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:53 schreef 11en30 het volgende:
Ja dan komen we er ook achter of het om de vragen gaat of om de nieuwe website.
Als de vragen hier staan en dat is geen probleem, dan is dat duidelijk.
Dan wil men het volgens mij centraal houden om reacties te volgen.
En anders volgt hier ook een verzoek om het te verwijderen, als het om de vragen gaat.
pi_148990656
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:54 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Hoe kun je iemand uit een vorig topic quoten?

Anyway, agter, meen je dat wat jou betreft de site terug online kan? Zie jij er de meerwaarde ook van in, of houd je gewoon van een lekker potje provoceren? Haha
Dan post je die vragenlijst hier. En zetten we hem in de OP.
Make my day!
pi_148990717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:53 schreef 11en30 het volgende:
Dat kan zeker, maar dan is het o.a onmogelijk om elke vraag individueel te bespreken... Voor je het weet, loopt alles door elkaar.

Het was juist de bedoeling dat elke vraag en categorie, los van elkaar besproken konden worden. Iets wat op een forum haast onmogelijk is.
pi_148990751
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:59 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Dat kan zeker, maar dan is het o.a onmogelijk om elke vraag individueel te bespreken... Voor je het weet, loopt alles door elkaar.
Het meeste valt toch niet te bespreken.

En wat was de naam van je vragensite? Url?
pi_148990766
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:24 schreef 11en30 het volgende:
SPOILER
Thanks. Heb alle vragen nog even doorgelezen en zou niet weten hoe deze kritische vragen een onderzoek in gevaar kunnen brengen. Waarschijnlijk denk ik dan te simpel.

Zoals eerder gezegd: dan had dit topic ook gesloten moeten worden.
pi_148990792
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:00 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Het meeste valt toch niet te bespreken.

En wat was de naam van je vragensite? Url?
allevragenopeenrij.wordpress.com
pi_148990824
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:02 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

allevragenopeenrij.wordpress.com
waarom is die website ineens weg ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_148990863
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:01 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Thanks. Heb alle vragen nog even doorgelezen en zou niet weten hoe deze kritische vragen een onderzoek in gevaar kunnen brengen. Maar misschien denk ik nu wel te simpel.
Zoals eerder gezegd: dan had dit topic ook gesloten moeten worden.
Ben ik helemaal met je eens. Er stonden wel meer vragen op, maar heb (helaas) geen back-up gemaakt. Stom!

Voor de duidelijheid: Ik heb de site niet onder dwang moeten sluiten. Het is me vriendelijk verzocht. :)
pi_148990867
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:56 schreef 11en30 het volgende:
Wat was de url van je wordpress site waar je een email van AFK op ontvangen hebt?
AFK als in Fonds voor Kunst?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 21:06:19 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148990930
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef MidnightB00m het volgende:

AFK als in Fonds voor Kunst?
Answers For Kris lijkt me logischer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148990964
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Er stonden wel meer vragen op, maar heb (helaas) geen back-up gemaakt. Stom!

Voor de duidelijheid: Ik heb de site niet onder dwang moeten sluiten. Het is me vriendelijk verzocht. :)
En dat heb je dan maar meteen gedaan?
Ook de email laat je niet zien. Ook al quote je hier maar een gedeelte, maar ook dat doe je niet.
Een vreemd verhaal.
Kom maar op met een passage uit die mail.
Make my day!
pi_148991058
Misschien is het voor de ouders ook heel prettig hier af en toe te zien dat Kris en Lisanne niet vergeten worden. Wanneer je via google zoekt op Kris en Lisanne, kom je vrij snel uit op dit forum.

Ze moeten hier wel hebben meegelezen omdat anders nooit binnen 16 uur de website hadden kunnen vinden. Google is niet zo snel met het herkennen en hoog plaatsen van nieuwe sites. Dat weet ik omdat mijn bedrijf in zijn tak altijd hoog staat. Ook zijn er niet heel veel verwijzingen geweest naar die site van buitenaf. En had google hem al gevonden dan had op pagina 3 of vier gestaan.

Eens dat hier heel veel informatie verzameld wordt ook vanuit buitenlandse media. En binnen no time, gedeeld en besproken wordt hier.
pi_148991092
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef agter het volgende:

[..]

En dat heb je dan maar meteen gedaan?
Ook de email laat je niet zien. Ook al quote je hier maar een gedeelte, maar ook dat doe je niet.
Een vreemd verhaal.
Kom maar op met een passage uit die mail.
Huh? Ik mág de e-mail hier niet publiceren... Dat was toch al duidelijk gemaakt door een moderator?

Ik weer niet waar de uitspatting plots vandaan komt, maar ik ga geen ban riskeren voor een lappie tekst, sorry!
pi_148991133
Ik heb je mijn emailadres gegeven, kun je de mail forwarden?
pi_148991219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien is het voor de ouders ook heel prettig hier af en toe te zien dat Kris en Lisanne niet vergeten worden. Wanneer je via google zoekt op Kris en Lisanne, kom je vrij snel uit op dit forum.

Ze moeten hier wel hebben meegelezen omdat anders nooit binnen 16 uur de website hadden kunnen vinden. Google is niet zo snel met het herkennen en hoog plaatsen van nieuwe sites. Dat weet ik omdat mijn bedrijf in zijn tak altijd hoog staat. Ook zijn er niet heel veel verwijzingen geweest naar die site van buitenaf. En had google hem al gevonden dan had op pagina 3 of vier gestaan.

Eens dat hier heel veel informatie verzameld wordt ook vanuit buitenlandse media. En binnen no time, gedeeld en besproken wordt hier.
Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.
pi_148991238
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Ik denk bijvoorbeeld niet dat ouders zitten te wachten op onbevestigde vermoedens van orgaanhandel.
Wat dan nog. Dit is BNW. Daar horen die vermoedens thuis.
pi_148991261
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef 11en30 het volgende:
Sorry, ik kan pas over 6 dagen PM berichten lezen en beantwoorden.
pi_148991275
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:11 schreef 11en30 het volgende:
Ik weet niet hoe je je e-mailadres hebt gegeven, maar hij kan zn pm/dms nog niet lezen hea.
pi_148991300
Ik ben ook nieuw en kon ze wel lezen maar niet antwoorden.
pi_148991331
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Answers For Kris lijkt me logischer.
Och natuurlijk! Ik linkte de afkorting niet, schaam me diep.
Maar als de e-mail en verzoek echt afkomstig is van Answers For Kris dan zou ik de website ook down hebben gehaald.
pi_148991362
Inderdaad, "onderzoek in gevaar brengen" of niet, dan doe je het gewoon uit respect.
pi_148991370
quote:

[..]

Eens en de hypothese was op het randje, ik heb hem 3 x aangepast om hem zo netjes mogelijk te laten zijn en niemand daarin te veroordelen of met de intentie mensen te kwetsen. Ik ben me ervan bewust dat het heel vervelend kan overkomen, toch denk ik momenteel die richting in.

Ik heb het gepost en het is gelezen, wat mijn betreft halen we hem weg.
pi_148991371
quote:

[..]

Kan een aanname zijn. De ouders van verdwenen Humphrey dachten dat namelijk wel én hebben uitspraken daarover gedaan in de media.
pi_148991432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:18 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Inderdaad, "onderzoek in gevaar brengen" of niet, dan doe je het gewoon uit respect.
Je mag de mail forwarden naar -edit-

Dan zal ik hem DM-en. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door agter op 23-01-2015 21:31:50 ]
Make my day!
pi_148991438
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:15 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Sorry, ik kan pas over 6 dagen PM berichten lezen en beantwoorden.
lol
pi_148991455
Stuur het maar naar dit adres.

SPOILER
(Ik haal het weer weg als de mail aangekomen is)

[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 23-01-2015 21:59:06 ]
pi_148991483
Vlgs mij heeft @Lavender niet gezegd dat er geen email geplaatst mocht worden, het ging om dm en pm.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_148991499
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:19 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Kan een aanname zijn. De ouders van verdwenen Humphrey dachten dat namelijk wel én hebben uitspraken daarover gedaan in de media.
Dat is waar ook. Dan is het wel heel erg respectloos naar de ouders van hem om weg te kijken.
pi_148991648
Er wordt hier al maanden van alles en nog wat gepost en dat is geen probleem.
Een nieuwe poster (wat is jouw visie?) maakt een nieuw forumpje aan (waarin geen namen in de titel) staan en in no time moet dat weg?
Als dit serieus is, zou ik denken dat de vragen over de bloedgroepen het 'probleem' zijn.
pi_148991703
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef agter het volgende:

[..]

Je mag de mail forwarden naar...

Dan zal ik hem DM-en. :)
Top. DM 'm dan ook naar mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Physsic op 23-01-2015 21:35:49 ]
pi_148991720
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Top. DM 'm dan ook naar mij.
Tuurlijk. Als ik hem heb. :)
Make my day!
pi_148991808
Jongens, zoals ik net al zei: Zodra alle functies voor mij beschikbaar zijn, dan komt de (afgeschermde) mail naar iedereen toe die daar interesse in heeft.

Ik ga de mail op dit moment niet via mijn privé e-mailadres forwarden naar wie dan ook, sorry!

De inhoud van de mail (zoals je over 6 dagen kunt zien), was kort en krachtig.

Ik heb in het vorige topic de inhoud (op twee zinnen na) al prijs gegeven.

Laten we het nu niet spectaculairder maken dan het is. :)
pi_148991858
Wat een deceptie. -O- Geen mail.
pi_148991966
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Jongens, zoals ik net al zei: Zodra alle functies voor mij beschikbaar zijn, dan komt de (afgeschermde) mail naar iedereen toe die daar interesse in heeft.

Ik ga de mail op dit moment niet via mijn privé e-mailadres forwarden naar wie dan ook, sorry!

De inhoud van de mail (zoals je over 6 dagen kunt zien), was kort en krachtig.

Ik heb in het vorige topic de inhoud (op twee zinnen na) al prijs gegeven.

Laten we het nu niet spectaculairder maken dan het is. :)
:')
Make my day!
pi_148991975
Als e-mails plaatsen hier wél is toegestaan (dan heb ik het verkeerd begrepen), dan wil ik hier best een printscreen plaatsen...
pi_148992029
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat is waar ook. Dan is het wel heel erg respectloos naar de ouders van hem om weg te kijken.
Daarom is het gewoon heel lastig om te bepalen wat wel of niet kan en besproken mag worden. Als er maar met respect over wordt gesproken denk ik dan :)
pi_148992122
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:34 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Als e-mails plaatsen hier wél is toegestaan (dan heb ik het verkeerd begrepen), dan wil ik hier best een printscreen plaatsen...
Ik ben geen mod, maar ik had het idee dat Lavender het verkeerd begrepen (dat het om een pm ging ipv e-mail) had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Physsic op 23-01-2015 22:19:53 ]
pi_148992141
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:34 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Lijkt mij wel. Als users printscreen mogen posten van Facebook updates van derden voor de lol (zie Facebookergenissen), dan zou dit ook mogen. Wel zorgen dat privacygevoelige gevens zijn afgeschermd (zoals e-mailadres, naam, foto etc).
pi_148992142
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:34 schreef agter het volgende:

[..]

:')
Je maakt zelf een onzin e-mailadres aan, maar verwacht wel van mij dat ik mijn privé-gegevens op straat leg? (Dan heb ik het nog niet eens over die van de afzender...) Boe-hoe.
pi_148992200
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:39 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Lijkt mij wel. Als users printscreen mogen posten van Facebook updates van derden voor de lol (zie Facebookergenissen), dan zou dit ook mogen. Wel zorgen dat privacygevoelige gevens zijn afgeschermd (zoals e-mailadres, naam, foto etc).
Zodra ik de goedkeurig van een moderator heb, vind ik dat geen enkel probleem.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 21:42:20 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148992274
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:38 schreef Physsic het volgende:

Ik ben mod, maar ik had het idee dat Lavender het verkeerd begrepen (dat het om een pm ging ipv e-mail) had.
Je blauwe kleurtje is even weggevallen?
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 21:45:24 #56
45833 crew  Fogel
pi_148992401
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:40 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Indien "..Wel zorgen dat privacygevoelige gevens zijn afgeschermd (zoals e-mailadres, naam, foto etc)." daaraan voldaan wordt, ga je gang.
Voornamen mogen, achternamen alleen de eerste letter.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_148992844
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:40 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ok! Nou aardig van je :) Ben benieuwd.
pi_148993292
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:45 schreef Fogel het volgende:

[..]

Indien "..Wel zorgen dat privacygevoelige gevens zijn afgeschermd (zoals e-mailadres, naam, foto etc)." daaraan voldaan wordt, ga je gang.
Voornamen mogen, achternamen alleen de eerste letter.
Top, zal mijn pc even opstarten. Printscreen komt er zo aan. :)
  vrijdag 23 januari 2015 @ 22:12:09 #59
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148993503
quote:
:D Echt. Ik wacht met tandenpoetsen.
pi_148993756
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je blauwe kleurtje is even weggevallen?
Omg.. Hele grote faal.
Ik bedoelde natuurlijk, ik ben geen mod.

Shameonme. :@ :@
  vrijdag 23 januari 2015 @ 22:20:26 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148993858
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:18 schreef Physsic het volgende:

Omg.. Hele grote faal.
Ik bedoelde natuurlijk, ik ben geen mod.

Shameonme. :@ :@
Niks mis met een beetje ambitie tonen.
pi_148994138
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik ben geen mod, maar ik had het idee dat Lavender het verkeerd begrepen (dat het om een pm ging ipv e-mail) had.

Het is gewoon heel duidelijk: geen p-of dm hier plaatsen.
Verder heeft Fogel daarnet al antwoord gegeven wb de mail.
pi_148994295
Sjezus, ga een paar uurtjes iets anders doen en we zijn 8 pagina's verder!
Lijkt wel een chat-box.

Heb snel alles even gelezen en heb een vraag wat ik je brom:
Wat waren de vragen die je al in dat stuk had gezet.
Waren dat de vragen van gisteravond of was het aangevuld met je eigen vragen?

Oh en ik ben wie ik ben. Berichten mag altijd via mn FB
pi_148994348
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is gewoon heel duidelijk: geen p-of dm hier plaatsen.
Verder heeft Fogel daarnet al antwoord gegeven wb de mail.
Dat weet ik, dat heb ik namelijk net ook al meerdere keren gezegd.
Ik geef alleen maar aan dat ik dacht dat jij verkeerd begreep waar het precies over ging, omdat niemand net van plan was om een dm/pm hier te posten.
pi_148994401
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat heb ik namelijk net ook al meerdere keren gezegd.
Ik geef alleen maar aan dat ik dacht dat jij verkeerd begreep waar het precies over ging, omdat niemand net van plan was om een dm/pm hier te posten.
Nou nee, dat hebben jij en nog een paar verschillende keren gezegd en dat is doorgekomen hoor :)
pi_148994430
Oké, ik kan hiet dus blijkbaar geen foto's uploaden? Iemand een idee hoe ik dit ga aanpakken? :)
pi_148994511
https://imgur.com/
Geen account nodig. Uploaden dan de url hier plakken.
pi_148994621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nee, dat hebben jij en nog een paar verschillende keren gezegd en dat is doorgekomen hoor :)
Nee.
pi_148994704
10 uur later >> proest :O
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_148994793
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:51 schreef Grijzemassa het volgende:
Ja, ik denk ook dat er meegelezen wordt.
Ja, ik heb veel waardering voor wat jullie met zijn allen hebben ontdekt, nagecheckt.
Zelf heb ik daar veel aan gehad toen ik 1 april begon met eigen onderzoek. Het was heel
fijn om vaak te constateren dat ik en jullie hier dezelfde zaken belangrijk vonden om uit te zoeken.
De eerste maand vooral heel veel alle trails via video napluizen enz. Op een gegeven moment
kwamen we (ik thuis en het forum) tegelijkertijd bij het onderwerp Pata de Macho.

Ok. Ik moet uit de "kast" komen; begrijp ik! Dat is een beetje een ethisch dilemma bij mij, maar
ik begrijp dat ik moet kiezen. Of meedoen en vertellen wat ik gedroomd heb (3 x) ongeacht of de
reacties daarop positief of negatief zijn en vervolgens mijn scenario geven en de vragen stellen die ik heb. Dat wil ik ook graag! Mijn motivatie voor dit alles en echt er zitten heel veel uurtjes in.
Dat is dat ik toen ik het hoorde het in en in triest vond en ook het gevoel had dat de meisjes wellicht om zichzelf positief weer op te stellen na de teleurstelling toch misschien een grens voorbij zijn gegaan. Wat ze anders niet zouden doen. Dus toch misschien vertrouwd ogende personen het voordeel van de twijfel gunnen.
Maar ik wil doorgaan omdat ik de ouders antwoorden gun. En die komen alleen door onderzoek.
Ik gun ze rust in hun ziel op een gegeven moment. Dat ze het los kunnen laten.
Mijn dilemma: de dromen zijn sinds 1-2 jaar en bleek eenmaal exact juist. Voor mij is dit dus ook nog erg nieuw. Maar liever geef ik ze natuurlijk openlijk aan de ouders en loop met een gids en Sinaproc een drie-viertal locaties af. Ik ben niet heel fit, maar dat heb ik er ook voorover.
Voor mij is het lastige dat als de ouders er niets van willen weten (dat respecteer ik ook) ik nog twijfel of ik het dan wel hier moet melden of dat ik het gewoon moet laten rusten. Ook hier.
Daar heb ik van de week een gesprek met iemand over. Dan bepaal ik mijn standpunt daarin.
Het mooiste zou kunnen zijn dat er een vorm van samenwerking tussen forum en ouders en hun onderzoek zou zijn. Met bijv. afgebakende terreinen om hen niet voor de voeten te lopen. Ik weet niet of dat haalbaar is.
1 april ben ik begonnen met een 100 vragen lijst en gestopt bij 50 om de reden van - het moet ook zinvol zijn- met de aanname dat met 100 vragen en stel 50 antwoorden of meer er een aardig beeld van een case zou moeten zijn. Zomaar een aanname die voor mijzelf goed voelde.
Voor mij is bijv. een prangende vraag: Waar is dat ''suonada golpeado" door de Nederlandse zoekploeg met de honden precies gehoord? (echogeluid) en zo nog veel meer dus.

Geef mij nog een paar dagen dan zal ik hier laten weten wat ik doe en het wel of niet delen.
Ik wil het maar al te graag delen laat dat duidelijk zijn. Het is veel fijner om met elkaar mee te denken en dingen uit te zoeken dan al die maanden in je eentje.

Slachtofferrollen doe ik niet aan! Maar dus een dilemma en ik moet een keuze maken wat ik ook ga doen.

Begrijpen jullie mijn verhaal?

In elk geval aan jullie al mijn complimenten tot nu toe. Ik vind het ontroerend dat zovelen door willen chercheren, want dat is het toch, dat moet de ouders toch ook goed doen, buiten dat het misschien lastig is voor hen op een bepaald moment.

Ik zeg doorgaan, maar of ik dat moet doen, weet ik niet. Ik ga natuurlijk ook niet in de jungle lopen als van te voren duidelijk is dat de ouders met mijn dromen niets van doen willen hebben. Het gaat niet om mijn gelijk halen, het hogere doel is de ouders te helpen. Als dat elkaar tegenspreekt dan moet ik stoppen.
pi_148994848
Het wordt echt véél spannender gemaakt dan dat het daadwerkelijk is, maar goed...

Komt 'ie! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 23-01-2015 22:46:41 (afbeelding gefixed) ]
pi_148994903
pi_148994912
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Het wordt echt véél spannender gemaakt dan dat het daadwerkelijk is, maar goed...

[ afbeelding ]
_O-
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148994957
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee.
:?
pi_148995013
quote:

[ afbeelding ]
Dank je wel!
Het adres van de website klopt niet eens..proest! _O-

Ik neem aan dat je de vragen gaat stellen, op dat adres wat ze je geven?
Make my day!
pi_148995060
quote:

[ afbeelding ]
En je begon zo goed met het vragenlijstje.
Dan maar verder op dit forum in de vorm van een map in OP?
pi_148995065
quote:
Bedankt beste!
pi_148995076
quote:

[ afbeelding ]
Ah, kijk eens aan. Voor vragen kunnen we contact opnemen.
We hebben de lijst nog, toch? :p
pi_148995108
Dus na 1 zo'n email haal je direct een hele website offline ?
pi_148995143
@wat.ik.je.brom, voor v ragen kun je je melden tot ( jij weet het emailadres/tel.nr.) wat daar vermeld staat: ga je dat doen?
pi_148995165
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:47 schreef agter het volgende:

[..]

Dank je wel!

Ik neem aan dat je vragen gaat stellen, op dat adres wat ze je geven?
Haha, inderdaad! Yes, de mail is al verzonden.
pi_148995192
De emailer wil ons onderzoek niet in de weg staan. Dat is mooi.
pi_148995232
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Met je privemailadres?
pi_148995251
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef StaceySinger het volgende:
Dat vroeg ik hem ook al.
Ze mogen wel wat specifieker zijn als ze willen dat we niet eens normale vragen kunnen bespreken.
Er staat niet eens waarom ie offline moet voor het onderzoek.
Make my day!
pi_148995276
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:47 schreef agter het volgende:

[..]

Dank je wel!

Ik neem aan dat je de vragen gaat stellen, op dat adres wat ze je geven?
dit is de url ;)

https://allevragenopeenrij.wordpress.com/
pi_148995333
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef agter het volgende:

[..]

Dat vroeg ik hem ook al.
Ze mogen wel wat specifieker zijn als ze willen dat we niet eens normale vragen kunnen bespreken.
Er staat niet eens waarom ie offline moet voor het onderzoek.
Ja, had ook wel een professioneler aanpak verwacht. Ik denk dat het een troll is :P
pi_148995358
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Met je privemailadres?
Jahoor, why not?

Bij nader inzien, had ik misschien beter kunnen wachten met het posten vd afbeelding tot ik een reply heb ontvangen.

Als er inderdaad meegelezen wordt, dan acht ik de kans erg klein dat ik er nog iets van ga horen... Maar goed, we zullen zien!
pi_148995361
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Mag ik vragen of de mail 'ondertekend' was met een naam van een persoon die wij hier vaker noemen?
Als je initialen zou willen geven, dan graag. :)
Make my day!
pi_148995436
quote:
En dat is dus heel wat anders dan allevragenopeenrij.com.
Jammer dat die site nu verwijderd is...had dus niet gehoeven. :D
Make my day!
pi_148995455
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:55 schreef agter het volgende:

[..]

Mag ik vragen of de mail 'ondertekend' was met een naam van een persoon die wij hier vaker noemen?
Als je initialen zou willen geven, dan graag. :)
Ik denk dat het om de contactpersoon van één van de families gaat... ;)
pi_148995473
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:54 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja, had ook wel een professioneler aanpak verwacht. Ik denk dat het een troll is :P
Iemand van fok?
Make my day!
pi_148995524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:29 schreef jackie12 het volgende:
Sjezus, ga een paar uurtjes iets anders doen en we zijn 8 pagina's verder!
Lijkt wel een chat-box.

Heb snel alles even gelezen en heb een vraag wat ik je brom:
Wat waren de vragen die je al in dat stuk had gezet.
Waren dat de vragen van gisteravond of was het aangevuld met je eigen vragen?

Oh en ik ben wie ik ben. Berichten mag altijd via mn FB
het gaat snel daarom nog een keer
pi_148995530
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:57 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ik denk dat het om de contactpersoon van één van de families gaat... ;)
Iemand die wij hier al kennen? Of een nieuwe naam?
Make my day!
pi_148995563
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef StaceySinger het volgende:
Tja, ik zie het "probleem" ook niet zo, maar heb het uit respect maar gedaan.

De vraag blijft: Hoe hebben ze de site zo snel gevonden?
pi_148995580
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef agter het volgende:

[..]

Iemand die wij hier al kennen? Of een nieuwe naam?
Een bekende.
pi_148995581
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Waarom zetten we die vragen niet in de OP?
Make my day!
pi_148995595
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:00 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Een bekende.
Initialen?
Man of vrouw?
Make my day!
pi_148995642
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ok, dan doe ik dat ook even met al mijn berichtjes.
pi_148995676
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:00 schreef agter het volgende:

[..]

Initialen?
Man of vrouw?
Wie is ut, dus duvel op die mic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')