De coordinaten van de broek zijn wel bij benadering. In een van de filmpjes wordt namelijk gezegd dat deze ergen voor de kabelbrug gevonden is. De exacte plek weten wet niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:00 schreef El_Matador het volgende:
Grijzemassa:
[ afbeelding ]
Die rare bocht in de Pata de Macho is supersteil. Broekje ligt op zo'n 780 m. Einde van de bocht bergop is 1080 m...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ligt ze op de grond. En Grijzemassa en Marrije: ik denk dat jullie gelijk hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Nova het volgende:
Aoibhin weet met haar humoristische posts vaak het gesprek luchtiger te maken
De blauwe lijn in onderstaande kaart zou de juiste plek van de rivier moeten zijn. Echter aan de westkant van Hut 13 loopt zo te zien ook een rivier. Waar deze precies begint is onduidelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:29 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ha Mata, Let even op dat de rivier Pata de Macho fout in de kaart is gezet door de maker. Bij hut 13 loopt hij bergop en ligt niet in de eigenlijk bedding, die wat naar links ligt, onderaan de helling. Als we hierop gaan focussen moet dat wel worden opgemerkt.
Hut 13 is dus eigenlijk de perfecte schuilplaats, het ideale basiskamp.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
De blauwe lijn in onderstaande kaart zou de juiste plek van de rivier moeten zijn. Echter aan de oostkant van Hut 13 loopt zo te zien ook een rivier. Waar deze precies begint is onduidelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Domnivoor het volgende:
Zo zie ik die haarfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ligt ze op de grond. En Grijzemassa en Marrije: ik denk dat jullie gelijk hebben.Het is misschien wel de belangrijkste foto die we kennen. Waarom is/wordt hij nooit genoemd, door onderzoekers, familie of pers? Waarom werd hij intussen wel 'gelekt' in een quasi-terloops shot in een televisiereportage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
Zo zie ik die haarfoto:Die hoort in de OP bij de overige interpretaties. Ik kan alleen de oorspronkelijke post niet meer wijzigen om hem daar bij te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens staat er in de OP dat het interpretaties van het hoofd van Kris zijn maar ik heb nog niet bevestigd gezien dat het inderdaad Kris is op de foto.
Nog gekker: gelekt door de andere familie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:19 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Waarom werd hij intussen wel 'gelekt' in een quasi-terloops shot in een televisiereportage?
Plaats die post opnieuw met deze foto erbij. Dan kan die link in de OP.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:20 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die hoort in de OP bij de overige interpretaties. Ik kan alleen de oorspronkelijke post niet meer wijzigen om hem daar bij te zetten.
Ok doe ik. Als er nog meer interpretaties zijn, laat even weten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Plaats die post opnieuw met deze foto erbij. Dan kan die link in de OP.
ja mijn in het water interpretatie, zal hem ook weer ff plaatsenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ok doe ik. Als er nog meer interpretaties zijn, laat even weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
???????......quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:20 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die hoort in de OP bij de overige interpretaties. Ik kan alleen de oorspronkelijke post niet meer wijzigen om hem daar bij te zetten.
Overigens staat er in de OP dat het interpretaties van het hoofd van Kris zijn maar ik heb nog niet bevestigd gezien dat het inderdaad Kris is op de foto.
Ja ik heb nog een interpretatie: 11.30 jij bent niet de topicopener.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:04 schreef Geruisloos het volgende:
Ik heb hieronder wat kaarten gezet die door iedereen gebruikt kunnen worden. Ik heb ze aanzienlijk simpeler gemaakt zodat je zelf dingen op de kaarten kunt tekenen, en ze in de originele resolutie opgeslagen in jpg (bijna 48 megapixel).
Alleen Terrein
Terrein met Grid
Terrein met Locaties
Terrein met Grid en Locaties
Terrein en Schaal
Terrein met Schaal en Grid
Terrein met Schaal en Locaties
Terrein met Schaal, Grid en Locaties
Mocht je op zoek zijn naar andere combinaties, laat het weten.
Nee, die zie ik niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
soort van mogelijke wonden, rode vlekken?
ja als we deze nou eens in betere resolutie konden bekijken...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:19 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het is misschien wel de belangrijkste foto die we kennen. Waarom is/wordt hij nooit genoemd, door onderzoekers, familie of pers? Waarom werd hij intussen wel 'gelekt' in een quasi-terloops shot in een televisiereportage?
Zo zie ik die haarfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ligt ze op de grond. En Grijzemassa en Marrije: ik denk dat jullie gelijk hebben.Oogkas, mee eens en dan nog een oogkas rechts van het woord jukbeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Nova het volgende:
Aoibhin weet met haar humoristische posts vaak het gesprek luchtiger te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |