Dit betreft de Iphone of niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:23 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, de telefoon is heel vaak aangezet om, ik denk ook, het bereik te checken. Veel vaker dan in ons belschema staat.
De telefoon was op 31 maart om 16.44 bij Spanish at the rivier. En is die dag niet uitgezet.
Zeker.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Er zijn veel te weinig details bekend over die telefoon, waardoor ons werk hier in ernstige mate wordt gehinderd.
Omdat van deze camera ontzettend veel default gegevens bekend zijn, tot en met generic datavelden gegenereerd door Canon aan toe, hoe alles er moet uitzien.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef MeloD het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor metadata van foto's en tijdstippen getuigen?
Maakt voor de strekking niet uit. Ik noemde het als voorbeeld, dat een methode die nogal een gedoe is, en riskat bovendien, die ook nog peanuts is vergeleken bij wat in containers verstopt wordt, toch gebruikt blijft worden. Dat je dus niet af kunt leiden uit het veel lagere rendement, dat het niet gebeurt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:57 schreef Za het volgende:
[..]
Je gaat voor het gemak even voorbij aan het feit dat een bolletjesslikker gemiddeld een afstand van 7.800 kilometer overbrugt, terwijl deze zgn mule door de onherbergzame jungle van Alto Romero hierbij vergeleken slechts luttle kilometers aflegd.
Zolang het maar niet onlogisch is. Anders zijn er criminelen bij betrokkenquote:Drugs mules met een rugzak van 20 kg cocaine op hun rug door de jungle LOL.
Gut.. nou, laat verder ook maar.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Za het volgende:
[..]
"se conectó al gsm y despues de la llamada se desconecta" Estrella de Panama.
Miriam G. heeft verklaard dat ze op 31 maart de hele dag buitenshuis waren "om de stad te leren kennen" en dat ze aan het eind van de middag / tegen de avond thuiskwamen. Dat komt goed overeen met het tijdstip van 16:44.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef 11en30 het volgende:
Power on (om bereik te checken?) ook op een moment buiten het schema (en patroon) van Geruisloos (11:46).
Wat kunnen we herleiden uit het contact met de wifi van Spanish by the river?
Dat er die ochtend van 1 april geen contact met de wifi is geweest? Of dat er niet (succesvol) op de wifi is ingelogd?
Dat ze op 31mrt om 16:44 niet op het Pianista pad waren om dat te verkennen? Of toen al weer terug? Hoe past dat in de getuigenverklaringentheorie?
Nice.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:49 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Miriam G. heeft verklaard dat ze op 31 maart de hele dag buitenshuis waren "om de stad te leren kennen" en dat ze aan het eind van de middag / tegen de avond thuiskwamen. Dat komt goed overeen met het tijdstip van 16:44.
http://www.panamaamerica.(...)-su-paso-por-boquete
In dat geval zou die aandacht zeker terecht zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef Perico het volgende:
Als je hier op zeker in de originele foto's die rechtstreeks uit de camera zouden moeten komen significante afwijkingen van de norm ontdekt, of verdwenen velden, wat dan ook, heb je een directe link naar menselijke manipulatie.
Maar ja, wij hebben die originelen niet. Helaas.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:51 schreef JustinCase het volgende:
[..]
In dat geval zou die aandacht zeker terecht zijn.
Nee ga vooral je gang.quote:
Toevalligerwijs spreek ik wel Spaans en er staat zelfs dat ná de oproep de verbinding wordt verbroken, alsof er sprake zou zijn geweest van een volwaardige oproep.quote:EDIT:
Sorry, dit klinkt nogal onvriendelijk. Maar er is (niet verwonderlijk) veel taal- en spraakverwarring, die voor mij een reden zou zijn om geen stellige uitspraken te doen op grond van vertaalde stukjes krant. Ik spreek geen Spaans, maar ik zie wel dat het zinnetje hierboven iets anders betekent dan "de oproep wordt verbroken".
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:37 schreef ToniB het volgende:
Rechtsboven in de foto zie je het rood- witte t-shirt . Ik denk dat dit de juiste stand, zou nog een beetje naar links moeten kantelen. De foto is van boven naar beneden gefotografeerd. Je ziet dan een stukje van haar rechter oor van achter gezien.in het midden een licht bruine haarclip. En ik zie ook nog een vinger met rode nagellak door het haar steken. (Ik zie het beter op mijn telefoon dan op de pc). Van dat oor ben ik nog niet zeker echter
[ afbeelding ]
ToniB, dat zie ik allemaal niet. Kun je dat op de foto erbij zetten?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:37 schreef ToniB het volgende:
Rechtsboven in de foto zie je het rood- witte t-shirt . Ik denk dat dit de juiste stand is en dan is de foto is van boven naar beneden gefotografeerd. Je ziet dan een stukje van haar rechter oor van achter gezien.in het midden een licht bruine haarclip. En ik zie ook nog een vinger met rode nagellak door het haar steken. (Ik zie het beter op mijn telefoon dan op de pc).
[ afbeelding ]
ik ga een poging wagen momentquote:Op donderdag 4 december 2014 00:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ToniB, dat zie ik allemaal niet. Kun je dat op de foto erbij zetten?
Ik dacht een linkeroor te zien en ik kreeg net een DM van iemand die dat ook dacht.
In tegendeel het maakt voor de strekking alles uit, je maakte een vergelijking:quote:Op woensdag 3 december 2014 23:09 schreef JustinCase het volgende:
Maakt voor de strekking niet uit. Ik noemde het als voorbeeld, dat een methode die nogal een gedoe is, en riskat bovendien, die ook nog peanuts is vergeleken bij wat in containers verstopt wordt, toch gebruikt blijft worden. Dat je dus niet af kunt leiden uit het veel lagere rendement, dat het niet gebeurt.
Ik kan hier niets uit opmaken.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:58 schreef ToniB het volgende:
[ afbeelding ]
rood is haarclip
groen is vinger met nagellak
blauw is rood wit t-shirt
geel is arm/oor (of ook een deel van het t-shirt).
snap je vraag niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:17 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik kan hier niets uit opmaken.
Toni een vraag plaatsen jij de nachtfoto waarop kris te zien zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |