abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147263434
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:23 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, de telefoon is heel vaak aangezet om, ik denk ook, het bereik te checken. Veel vaker dan in ons belschema staat.
De telefoon was op 31 maart om 16.44 bij Spanish at the rivier. En is die dag niet uitgezet.
Dit betreft de Iphone of niet?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147263454
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:10 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Dit betreft de Iphone of niet?
Idd.
Tov ons belschema wel.
Make my day!
  woensdag 3 december 2014 @ 22:20:17 #278
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147263771
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Er zijn veel te weinig details bekend over die telefoon, waardoor ons werk hier in ernstige mate wordt gehinderd.
Zeker.
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_147263927
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:20 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Zeker.
Dat is een snelle reactie! ;)
Make my day!
pi_147264656
Waarom zoveel aandacht voor metadata van foto's en tijdstippen getuigen? Wat mij veel vruchtbaardere aanwijzingen voor meer dan een "gewone" verdwaling geven zijn dingen als verspreiding resten (incl kleding), gebrek aan afscheidsboodschap en wel erg schoon haar na 8 dagen jungle.
  woensdag 3 december 2014 @ 22:57:03 #281
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147265166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef MeloD het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor metadata van foto's en tijdstippen getuigen?
Omdat van deze camera ontzettend veel default gegevens bekend zijn, tot en met generic datavelden gegenereerd door Canon aan toe, hoe alles er moet uitzien.

Als je hier op zeker in de originele foto's die rechtstreeks uit de camera zouden moeten komen significante afwijkingen van de norm ontdekt, of verdwenen velden, wat dan ook, heb je een directe link naar menselijke manipulatie.

Omdat zo'n apparaat doorgaans op 1 manier reageert en registreert en 'onpartijdig' is.
pi_147265587
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:57 schreef Za het volgende:

[..]

Je gaat voor het gemak even voorbij aan het feit dat een bolletjesslikker gemiddeld een afstand van 7.800 kilometer overbrugt, terwijl deze zgn mule door de onherbergzame jungle van Alto Romero hierbij vergeleken slechts luttle kilometers aflegd.
Maakt voor de strekking niet uit. Ik noemde het als voorbeeld, dat een methode die nogal een gedoe is, en riskat bovendien, die ook nog peanuts is vergeleken bij wat in containers verstopt wordt, toch gebruikt blijft worden. Dat je dus niet af kunt leiden uit het veel lagere rendement, dat het niet gebeurt.
quote:
Drugs mules met een rugzak van 20 kg cocaine op hun rug door de jungle LOL.
Zolang het maar niet onlogisch is. Anders zijn er criminelen bij betrokken ;)
pi_147265670
Die foto van dat rode haar, ligt ze niet in het water?
pi_147266029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Za het volgende:

[..]

"se conectó al gsm y despues de la llamada se desconecta" Estrella de Panama.
Gut.. nou, laat verder ook maar.

EDIT:
Sorry, dit klinkt nogal onvriendelijk. Maar er is (niet verwonderlijk) veel taal- en spraakverwarring, die voor mij een reden zou zijn om geen stellige uitspraken te doen op grond van vertaalde stukjes krant. Ik spreek geen Spaans, maar ik zie wel dat het zinnetje hierboven iets anders betekent dan "de oproep wordt verbroken".

[ Bericht 12% gewijzigd door JustinCase op 03-12-2014 23:43:39 ]
pi_147266424
Rechtsboven in de foto zie je het rood- witte t-shirt . Ik denk dat dit de juiste stand is en dan is de foto is van boven naar beneden gefotografeerd. Je ziet dan een stukje van haar rechter oor van achter gezien.in het midden een licht bruine haarclip. En ik zie ook nog een vinger met rode nagellak door het haar steken. (Ik zie het beter op mijn telefoon dan op de pc).

[ Bericht 6% gewijzigd door ToniB op 04-12-2014 00:23:12 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 23:49:07 #286
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_147266784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef 11en30 het volgende:
Power on (om bereik te checken?) ook op een moment buiten het schema (en patroon) van Geruisloos (11:46).

Wat kunnen we herleiden uit het contact met de wifi van Spanish by the river?
Dat er die ochtend van 1 april geen contact met de wifi is geweest? Of dat er niet (succesvol) op de wifi is ingelogd?
Dat ze op 31mrt om 16:44 niet op het Pianista pad waren om dat te verkennen? Of toen al weer terug? Hoe past dat in de getuigenverklaringentheorie?
Miriam G. heeft verklaard dat ze op 31 maart de hele dag buitenshuis waren "om de stad te leren kennen" en dat ze aan het eind van de middag / tegen de avond thuiskwamen. Dat komt goed overeen met het tijdstip van 16:44.
http://www.panamaamerica.(...)-su-paso-por-boquete
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_147266844
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:49 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Miriam G. heeft verklaard dat ze op 31 maart de hele dag buitenshuis waren "om de stad te leren kennen" en dat ze aan het eind van de middag / tegen de avond thuiskwamen. Dat komt goed overeen met het tijdstip van 16:44.
http://www.panamaamerica.(...)-su-paso-por-boquete
Nice.
Make my day!
pi_147266854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef Perico het volgende:
Als je hier op zeker in de originele foto's die rechtstreeks uit de camera zouden moeten komen significante afwijkingen van de norm ontdekt, of verdwenen velden, wat dan ook, heb je een directe link naar menselijke manipulatie.
In dat geval zou die aandacht zeker terecht zijn.
pi_147266870
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:51 schreef JustinCase het volgende:

[..]

In dat geval zou die aandacht zeker terecht zijn.
Maar ja, wij hebben die originelen niet. Helaas.
Make my day!
pi_147267069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:25 schreef JustinCase het volgende:

Gut.. nou, laat verder ook maar.
Nee ga vooral je gang.

quote:
EDIT:
Sorry, dit klinkt nogal onvriendelijk. Maar er is (niet verwonderlijk) veel taal- en spraakverwarring, die voor mij een reden zou zijn om geen stellige uitspraken te doen op grond van vertaalde stukjes krant. Ik spreek geen Spaans, maar ik zie wel dat het zinnetje hierboven iets anders betekent dan "de oproep wordt verbroken".
Toevalligerwijs spreek ik wel Spaans en er staat zelfs dat ná de oproep de verbinding wordt verbroken, alsof er sprake zou zijn geweest van een volwaardige oproep.

(hetgeen gelijk verklaard waarom er in Panama zoveel onderzoek is geweest betreffende oproep terug te vinden op de logs van de hulpdienst)
pi_147268120
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:37 schreef ToniB het volgende:
Rechtsboven in de foto zie je het rood- witte t-shirt . Ik denk dat dit de juiste stand, zou nog een beetje naar links moeten kantelen. De foto is van boven naar beneden gefotografeerd. Je ziet dan een stukje van haar rechter oor van achter gezien.in het midden een licht bruine haarclip. En ik zie ook nog een vinger met rode nagellak door het haar steken. (Ik zie het beter op mijn telefoon dan op de pc). Van dat oor ben ik nog niet zeker echter
[ afbeelding ]
  donderdag 4 december 2014 @ 00:46:34 #292
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147268127
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:37 schreef ToniB het volgende:
Rechtsboven in de foto zie je het rood- witte t-shirt . Ik denk dat dit de juiste stand is en dan is de foto is van boven naar beneden gefotografeerd. Je ziet dan een stukje van haar rechter oor van achter gezien.in het midden een licht bruine haarclip. En ik zie ook nog een vinger met rode nagellak door het haar steken. (Ik zie het beter op mijn telefoon dan op de pc).
[ afbeelding ]
ToniB, dat zie ik allemaal niet. Kun je dat op de foto erbij zetten?
Ik dacht een linkeroor te zien en ik kreeg net een DM van iemand die dat ook dacht.
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_147268194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:46 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

ToniB, dat zie ik allemaal niet. Kun je dat op de foto erbij zetten?
Ik dacht een linkeroor te zien en ik kreeg net een DM van iemand die dat ook dacht.
ik ga een poging wagen moment
pi_147268195
Verdorie,was er maar een foto van Kris waar ze vol de camera in kijkt met een papiertje voor hoor borst met "papa,mama ik hou van jullie maar we zijn verdwaald"
Dan kon ik me vandaag ontloggen van FOK, alle verdwalers een rondje aanbieden op mijn kosten bij hun laatste meeting in hun cafeetje in Utrecht en was het tabee.
Maar nee hoor!
Moet daar weer zo nodig een foto opduiken van (waarschijnlijk) Kris van de achterkant (leeft ze nog?), mist daar een foto en zijn alle tijden die wij tot nu toe kennen allemaal onzeker.

Dit duurt veel te lang zo.
Vriendin zeurt, kinderen zeuren en mn moeder zei, Jack wat een wallen heb je,gaat het wel goed met je?

Ik ben er klaar mee.
Ik ga eind maart naar Panama. Gooi daar wat mensen in de kofferbak voor een niet al te vriendelijk verhoor en al ga ik daarna jaren de bak in, alles beter dan deze kwelling hier.
pi_147268270
Maar totdat het maart is doe ik nog even gezellig mee.

vraag: wat is op 1 april het tijdsverschil met Nederland?
pi_147268325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:09 schreef JustinCase het volgende:

Maakt voor de strekking niet uit. Ik noemde het als voorbeeld, dat een methode die nogal een gedoe is, en riskat bovendien, die ook nog peanuts is vergeleken bij wat in containers verstopt wordt, toch gebruikt blijft worden. Dat je dus niet af kunt leiden uit het veel lagere rendement, dat het niet gebeurt.
In tegendeel het maakt voor de strekking alles uit, je maakte een vergelijking:
"Met één rugzak door de jungle, vervoer je denk ik minstens zoveel als twintig bolletjes-slikkers. Gepakte slikkers vertellen wel eens hoeveel geld ze krijgen voor 1 vlucht. Ik meen dat het per keer om duizenden euro's ging. etc."

Een kilo cocaine middels bolletjesslikkers (7.800 km) gaat van een waarde van 3000 dollar opeens naar 32.000 euro, welke waardevermeerdering van de cocaine zie jij wanneer je het een paar km door de jungle van Panama verplaatst? Of lopen de mannen met hun rugzakken met 20 kg cocaine gelijk door tot halverwege Costa Rica? Is er sprake van een estafette van mules op deze enige route wellicht?
pi_147268331

rood is haarclip
groen is vinger met nagellak
blauw is rood wit t-shirt
geel is arm/oor (of ook een deel van het t-shirt).

[ Bericht 3% gewijzigd door ToniB op 04-12-2014 01:09:29 ]
pi_147268581
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:58 schreef ToniB het volgende:
[ afbeelding ]
rood is haarclip
groen is vinger met nagellak
blauw is rood wit t-shirt
geel is arm/oor (of ook een deel van het t-shirt).

Ik kan hier niets uit opmaken.
Toni een vraag plaatsen jij de nachtfoto waarop kris te zien zou zijn.
pi_147268692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:17 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik kan hier niets uit opmaken.
Toni een vraag plaatsen jij de nachtfoto waarop kris te zien zou zijn.
snap je vraag niet.
pi_147268779
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef ToniB het volgende:

[..]

snap je vraag niet.
Foto 542
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')