abonnement Unibet Coolblue
pi_147534598
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zou langs het pad dat evenwijdig aan de CD naar het zuidoosten loopt moeten liggen. Niet een locatie om heen te gaan vanuit de paddocks of de quebrada's waar wij mee zitten...
Ze zouden dan inderdaad te ver van de vindplaats van de resten en de rugzak zijn.
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:37:53 #102
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147534599
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:07 schreef JustinCase het volgende:

De heilige thumbnail-data van Perico. Het ultieme bewijs van manipulatie door mensenhanden, volgens hem.
Hoi, het zit je blijkbaar hoog, dat ik niet eerder reageerde, dus krijg ik weer van onder uit de zak. Op het ene moment moet het over waarschijnlijkheden gaan en het andere moment, toch mijns inziens om mijn expertise wat in twijfel te trekken, kom je met een theoretische er met de haren bijgesleepte mogelijkheid, die enkel fotografen met een archief van honderdduizenden foto's, de zogenaamde beroepsidioten, heel misschien, als ze idioot genoeg zijn, zouden kunnen uitvoeren.

Net zoals audiofielen kabels willen van drieduizend euro per stuk en een betonnen pilaar van tien meter onder de grond tot in hun woonkamer gieten, zodat hun apparatuur trillingvrij staat. Van die orde en grootte is het

Iets, dat de morsige Panamees die heel snel in een paar minuten die geheugenkaart leeghaalde, achteraf natuurlijk meteen ging uitvoeren, na het verkleinen van de foto. Want oh oh oh, die 8 bytes erbij, dat is echt teveel he.

quote:
(*) FYI, het gaat om z.g. meta-data in een fotobestand (bijv. IMG_007.JPG), die voor sommige veelgebruikers a pain in the ass zijn, reden waarom er tools en Windows registersleutels circuleren om er volautomatisch vanaf te komen. Perico wist dit niet, en helaas heeft die er een prestige-kwestie van gemaakt. Heeft het nu over "in deskrediet brengen". Vanwege dat goede tegenargument.
Als je stoer wilt doen, moet je niet met een link komen naar hoe thumbnails ververst kunnen worden in Windows Verkenner. Dat heeft er namelijk niets mee te maken.

Ik heb zelf zat experimenten uitgevoerd... originele Canon Powershot foto's met een hele rits aan beschikbare programma's verkleind naar 1024x768. De metadata en de thumbnail notaties in die metadata, bleven hetzelfde, en beschikbaar.

Windows maakt namelijk per directory zelf een thumbs database aan en gebruikt hiervoor NIET de metadata van de foto's, da's al 20 jaar zo.

Nogmaals, voor de laatste keer... die foto metadata zijn een archief, waarin veel wordt genoteerd en niets uit wordt verwijderd -- niet door de camera, of door Windows. In mijn experimenten bleven de drie thumbnail velden altijd erin staan.

Natuurlijk hebben programmeurs er wel mee te maken, van websites, dus ook nieuwssites. Dat er foto's kunnen zijn (en het is daar geen Windows Verkenner online), die mogelijk geen thumbnail informatie bevatten omdat ze hevig bewerkt zijn.

Die schrijven dan een script waardoor ze op een pagina online allemaal automatisch een thumbnail krijgen, ook in hele uitzonderlijke gevallen overigens.

Maar dat is hier niet van toepassing, want als je alleen maar een foto verkleint en de naam van het bestand verandert en zelfs als je de kleuren of belichting zou aanpassen, blijven de metadatavelden intact, ook van kopieen zoals de onze.

En verdwijnt er toch niet zo maar een set thumbnail cijfers, die dus niets van doen heeft met een thumbnail database van alle afbeeldingen in een Windows 7 of 8 directory.

De parameter die vals spel aangeeft, die blijft overigens overeind, daar hoeft niet aan getornd te worden. Als de originele foto's nu wel die thumbnaildata bevatten plus de goede parameter, kan dit boek dicht en is alles in orde.
pi_147534607
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zou langs het pad dat evenwijdig aan de CD naar het zuidoosten loopt moeten liggen. Niet een locatie om heen te gaan vanuit de paddocks of de quebrada's waar wij mee zitten...
Dat pad bij de CD kruist de Pianista ongeveer op de top, toch?
En aangezien ze al verder gelopen zijn, is het idd wellicht niet zo voor de hand liggend.
Make my day!
pi_147534642
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:06 schreef Grijzemassa het volgende:
Cerro Pata de Macho is 4.1 km van sendero El Pianista

http://www.mbendi.com/attraction/cerro-pate-macho-2104606
Het merkteken voor Pianista is niet dat van de Mirador. Dat ligt verder westelijk (links), nog voorbij het volgende merkteken voor Cerro Horqueta.
.
pi_147534652


Detail van de 2 quebrada's die dicht bij elkaar liggen. Van Q1 (foto) naar Q2 (uitroepteken) is ~20 min volgens Baru. Wat als ze niet het pad maar al Quebrada 1 naar het noordoosten gevolgd hebben?



Uitgezoomd, je ziet de paddocks in geel, Huis 13 van Serracin (rondje 25) en de loop van Quebrada 2, die uiteindelijk de Culebra/Changuinola voedt.



Verder weg. 16 is de Cerro Pata de Macho met nog ten oosten ervan de rivier. Daar onder de wolken moet ergens die foto met die overhang zijn genomen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147534665
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze zouden dan inderdaad te ver van de vindplaats van de resten en de rugzak zijn.
Niet perse, de rio Pata de Machu mondt uit in de rio Culebra en daar zijn alle vondsten gedaan langs/op de oevers
pi_147534719
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:40 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Het merkteken voor Pianista is niet dat van de Mirador. Dat ligt verder westelijk (links), nog voorbij het volgende merkteken voor Cerro Horqueta.
.
Dat zag ik ook wel! Maar ik heb het helemaal niet over de mirador gehad :?
Ik had het over de afstand tot de Pianista trail na de mirador
pi_147534743
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:45 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat zag ik ook wel! Maar ik heb het helemaal niet over de mirador gehad :?
Ik had het over de afstand tot de Pianista trail na de mirador
Als je op die link op Pianista klikt, dan hebben ze het over de Pianista Mountain?
Make my day!
pi_147534762
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:38 schreef agter het volgende:

[..]

Dat pad bij de CD kruist de Pianista ongeveer op de top, toch?
En aangezien ze al verder gelopen zijn, is het idd wellicht niet zo voor de hand liggend.
Verder weg nog zelfs.

Het ligt in een rechte lijn loodrecht op de CD aan de noordkant ervan van waar die geisoleerde rode lijn met die kronkel erin rechtsonder staat...

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147534784
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:46 schreef agter het volgende:

[..]

Als je op die link op Pianista klikt, dan hebben ze het over de Pianista Mountain?
Ja die ligt naast de Pianista trail, ten oosten van

Maar waar het mij om gaat is de afstand van de paddock tot de sendero Pata de Macho
pi_147534790
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verder weg nog zelfs.

Het ligt in een rechte lijn loodrecht op de CD aan de noordkant ervan van waar die geisoleerde rode lijn met die kronkel erin rechtsonder staat...

[ afbeelding ]
Dat is wel uit de route, idd.
Make my day!
pi_147534794
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:42 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Niet perse, de rio Pata de Machu mondt uit in de rio Culebra
Ja, bij de 2e kabelbrug.

quote:
en daar zijn alle vondsten gedaan langs/op de oevers
Het spijkerbroekje daar of stroomopwaarts langs de Culebra.

De rugzak en resten zijn stroomafwaarts langs de Culebra gevonden. Donkerblauwe lijn op het kaartje, en een steil gebied.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147534822
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

Kris en Lisanne zouden dus wel bij zonsondergang bij de rivier, de 1e kabelbrug kunnen zijn. Dat is ongeveer 4-4.3 km either way en daar hadden ze 4 uur voor....

In principe 3 directe routes; de route Baru (groen), langs de paddocks, de roze route Huis 12 over de paddocks en de blauwe route, de quebrada/riviertje volgend langs Huis 13 (Serravin?).

Of inderdaad via de SINAPROCroute de steile Pata de Macho naar beneden volgend...

Grote vraag blijft:

Kunnen Feliciano G. en Plinio M. op deze kaart intekenen waar ze gezocht hebben en wanneer dat precies was?
Hoi Mata,

Ik wil niet vervelend doen, maar jouw roze route is volgens mij geheel nieuw en nooit ergens benoemd of uitgetekend.
Dat wil niet zeggen dat de meiden hem niet gelopen zijn (ongeveer) maar dan straight door de bush.

Baru heeft het gehad over een pad dat van de paddock via huis 12 naar huis 13 loopt, dat bewoond is. Vergelijk de lijnen op je eigen kaart, met mijn toevoeging van pad, kruisingen en gestippeld doortrekken van het pad tussen huis 12 en 13. Ik postte hem al eerder, maar kreeg toen weinig aandacht.

http://s8.photobucket.com(...)0d9cad.jpg.html?o=14

Overigens moeten we zo'n soort kaart zeker hebben!
pi_147534851
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:52 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Hoi Mata,

Ik wil niet vervelend doen, maar jouw roze route is volgens mij geheel nieuw en nooit ergens benoemd of uitgetekend.
Klopt, het is een mogelijke route, is er iets mis mee?

quote:
Dat wil niet zeggen dat de meiden hem niet gelopen zijn (ongeveer) maar dan straight door de bush.

Baru heeft het gehad over een pad dat van de paddock via huis 12 naar huis 13 loopt, dat bewoond is. Vergelijk de lijnen op je eigen kaart, met mijn toevoeging van pad, kruisingen en gestippeld doortrekken van het pad tussen huis 12 en 13. Ik postte hem al eerder, maar kreeg toen weinig aandacht.
Ja, het pad van Baru is mijn groene lijn. Heb het op jouw kaart en op zijn eigen BING gezien. De paddocks lopen langs de roze lijn waar ook Huis 12 aanligt. Het gebied naar Huis 13 is ook open, vast ook paddock.

quote:
http://s8.photobucket.com(...)0d9cad.jpg.html?o=14

Overigens moeten we zo'n soort kaart zeker hebben!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147534987
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:

Klopt, het is een mogelijke route, is er iets mis mee?
Op zich niet, maar - ehh hij zou een eigen leven kunnen gaan leiden . . . :+
pi_147535004
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:04 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Op zich niet, maar - ehh hij zou een eigen leven kunnen gaan leiden . . . :+
True, maar ik zet hem er ook niet bij als verplichte route. Groen (Baru's idee, waar vandaan eigenlijk?) of blauw (quebrada 2 volgend) kan ook...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147535026
Dus gezien de afstand (meiden hadden 7 dagen tot de nachtfoto's), de uitmondingen in de rivier waar de vondsten zijn gedaan, zouden ze hier ook geweest kunnen zijn.

Zouden ze, de berg die ze hebben moet oversteken, kunnen aanzien voor de Mirador? En daarna erachter zijn gekomen dat ze niet goed zaten? Of is de vegetatie/begroeiing daar heel anders?

In dat dal/plek is volgens de geplastificeerde zoekkaart wel gezocht, staat alleen niet bij wanneer.
  zaterdag 13 december 2014 @ 01:14:39 #118
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_147535080
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:33 schreef El_Matador het volgende:
Antonio Saraceni, originating of Calabria, Italy, man of pioneer spirit, decides to emigrate toward America. He settled down in Boquete, town of which he was a founder along with men of bravery. He walked in the forest, sowing coffee seeds in lands at approximately 1500mt above the oceans and he left us an inheritance: the love for the coffee and the constant work…
Today, as children of the fourth generation, we continue after the dream that brought to this man to our lands; to cultivate a coffee of quality that allows to the next generations to live with the dignity that gives any work made with love. We cultivate an excellent coffee and our properties are still located between 1300m to 1500m this guarantee us a great quality product. Deep volcanic soils with great content of organic matter, complemented with a precipitation of little more than 2000mm. of rain, very well distributed, and a defined period of drought.
An ideal temperature, thanks to the fresh breeze of the mountains culminates an appropriate environment to produce a cup of coffee of great flavors.


[ afbeelding ]

http://scap-panama.com/archives/291
Informatie die ik een tijdje geleden vond over Antonio (die zijn naam verspaanste tot Serracin):

Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_147535436


[ Bericht 100% gewijzigd door vronie op 13-12-2014 01:49:47 ]
pi_147535484
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:44 schreef vronie het volgende:

[..]

Hier ook nog een mooi verslag.
http://www.vermist.nl/dagboekrhww/

[..]

Duidelijk.
Ik vraag me meteen af: welke bevindingen? Er waren dus wel bevindingen.
Make my day!
pi_147535495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:37 schreef Perico het volgende:

[..]

Hoi, het zit je blijkbaar hoog, dat ik niet eerder reageerde,
Welnee, het was gewoon een voorbeeld van goede tegenargumenten. Omdat ik door ene Ootje katootje beticht werd die niet te geven.
quote:
dus krijg ik weer van onder uit de zak. Op het ene moment moet het over waarschijnlijkheden gaan en het andere moment, toch mijns inziens om mijn expertise wat in twijfel te trekken, kom je met een theoretische er met de haren bijgesleepte mogelijkheid, die enkel fotografen met een archief van honderdduizenden foto's, de zogenaamde beroepsidioten, heel misschien, als ze idioot genoeg zijn, zouden kunnen uitvoeren.
Nou, wat ik ervan begreep is, dat ze die al jaren 24/7 uitvoeren, en alleen zochten om een manier om dat in een volgende versie van Windows te kunnen blijven doen. Dat is zelfs vrij letterlijk wat er gepost werd. Dus ik snap weinig van je aanval op die lui. Maar nogmaals, het was een voorbeeld voor ene Ootjekatootje. Een vrij goed voorbeeld, vind je ook niet?
quote:
Net zoals audiofielen kabels willen van drieduizend euro per stuk en een betonnen pilaar van tien meter onder de grond tot in hun woonkamer gieten, zodat hun apparatuur trillingvrij staat. Van die orde en grootte is het
Toe maar. Volgens jou bestond die reden om zulke data te strippen helemaal niet, en je had er al evident een prestigezaak van gemaakt op WS. Dat je nu niet meer terug kunt, begrijp ik, en in dat kader ook de vergelijking met geflipte audiofielen. Zonder dat is het een bezopen vergelijking. Zeg eens, Perico, waarom trek jij je dit zo persoonlijk aan? Waarom flipte je zo op WS, toen je eenvoudig een voorbeeld kreeg van iets dat volgens jou niet bestond? Kwam je er zelfs op FOK! over klagen, dat jou dat (wat? joost mag het weten) werd "nagedragen"? Quod non: jij flipte, als enige.
quote:
Iets, dat de morsige Panamees die heel snel in een paar minuten die geheugenkaart leeghaalde, achteraf natuurlijk meteen ging uitvoeren, na het verkleinen van de foto. Want oh oh oh, die 8 bytes erbij, dat is echt teveel he.

[..]

Als je stoer wilt doen, moet je niet met een link komen naar hoe thumbnails ververst kunnen worden in Windows Verkenner. Dat heeft er namelijk niets mee te maken.
Jij negeert consequent, en tegen beter weten in, dat in die link werd uitgelegd hoe je bulk-gewijs alle thumbnail-data kunt strippen, in een hele directory-tree. En hoe gewenst een bepaalde groep dat vindt. Een groep gebruikers, die dat al jaren deed, (bijna) wanhopig vroeg hoe het moest in een bepaalde Windows-versie, en daar snel een afdoende antwoord op kreeg. Vecht je persoonlijke vete maar met die lui uit. Ik neem aan dat ze bestaan, en geen idioten zijn. Wel beheerders van (vrij) grote hoeveelheden foto's.

DAT die behoefte bestaat (en vervuld wordt) kon volgens jou niet. Je was in je kuif gepikt. De rest van je verhaal dient om dat te verhullen. Die rest zijnde:

quote:
Ik heb zelf zat experimenten uitgevoerd... originele Canon Powershot foto's met een hele rits aan beschikbare programma's verkleind naar 1024x768. De metadata en de thumbnail notaties in die metadata, bleven hetzelfde, en beschikbaar.

Windows maakt namelijk per directory zelf een thumbs database aan en gebruikt hiervoor NIET de metadata van de foto's, da's al 20 jaar zo.

Nogmaals, voor de laatste keer... die foto metadata zijn een archief, waarin veel wordt genoteerd en niets uit wordt verwijderd -- niet door de camera, of door Windows. In mijn experimenten bleven de drie thumbnail velden altijd erin staan.

Natuurlijk hebben programmeurs er wel mee te maken, van websites, dus ook nieuwssites. Dat er foto's kunnen zijn (en het is daar geen Windows Verkenner online), die mogelijk geen thumbnail informatie bevatten omdat ze hevig bewerkt zijn.

Die schrijven dan een script waardoor ze op een pagina online allemaal automatisch een thumbnail krijgen, ook in hele uitzonderlijke gevallen overigens.

Maar dat is hier niet van toepassing, want als je alleen maar een foto verkleint en de naam van het bestand verandert en zelfs als je de kleuren of belichting zou aanpassen, blijven de metadatavelden intact, ook van kopieen zoals de onze.

En verdwijnt er toch niet zo maar een set thumbnail cijfers, die dus niets van doen heeft met een thumbnail database van alle afbeeldingen in een Windows 7 of 8 directory.

De parameter die vals spel aangeeft, die blijft overigens overeind, daar hoeft niet aan getornd te worden. Als de originele foto's nu wel die thumbnaildata bevatten plus de goede parameter, kan dit boek dicht en is alles in orde.
Juist ja.
pi_147535650
Ik weet er het fijne niet van, van thumbnails en strippen. Maar als ik Google op "thumbnail photo strip" krijg ik wel veel hits.
Het heeft kennelijk veel te maken met het medium waarop je de foto wilt tonen. Maar goed, ik ben een leek...
Make my day!
pi_147535683
Ik denk haast dat niemand hier meer reageert op alle lange tekst van jou Justin case en Jackie12.
En zich meer bezig houden met andere posters die meer informatie brengen.
pi_147535773
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:09 schreef vronie het volgende:
Ik denk haast dat niemand hier meer reageert op alle lange tekst van jouw en Jackie12.
En zich meer bezig houden met andere posters die meer informatie brengen.
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dit wel een wezenlijke discussie.

Perico stelt regelmatig dat het voor hem duidelijk is dat er met de foto's geknoeid is. Hij geeft daar ook duidelijk zijn argumenten bij. Ik weet daar weinig van, dus kan niets inbrengen, steunen of weerleggen.
Maar JIC kan daar dus wel wat mee. En geeft tegenargumenten.

Het is maar net waar je interesse ligt.
Ik heb weer niets met orgaanhandel, of mensen die rotsen denken te herkennen.
Make my day!
pi_147535813
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:09 schreef vronie het volgende:
Ik denk haast dat niemand hier meer reageert op alle lange tekst van jou Justin case en Jackie12.
En zich meer bezig houden met andere posters die meer informatie brengen.
Als ik iets schrijf dan onderbouw ik dat het liefst zo uitgebreid mogelijk.
Moet dan ook hartelijk lachen om de users die zeggen dat ik ongegrond mensen beschuldig.
Die mensen nemen dan waarschijnlijk niet de moeite om mijn teksten te lezen.

Wat betreft Justin Case heb je gelijk maar dat komt vooral omdat zijn posts meestal gaan om andere mensen hun posts onderuit te halen of aan te vallen.
Kan me geen zinnige post van hem herinneren over iets wat ie zelf heeft bedacht of ontdekt (bovendien voor mij veel te ingewikkeld geschreven)
pi_147535835
Stel dat ze de rio Pata de Macho, die ze als je de rode lijn van Mata doortrekt over moesten steken, stroomopwaarts gevolgd zijn. In de veronderstelling of in de hoop dat ze zo terug zouden lopen.

De zoektocht van synaproc begon vanaf de kant van de mirador richting Pata de Macho.(zwarte lijn)
Dan waren K en L aan de andere kant, daar is niet gezocht

[ Bericht 2% gewijzigd door Grijzemassa op 13-12-2014 02:36:17 ]
pi_147535855
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:20 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als ik iets schrijf dan onderbouw ik dat het liefst zo uitgebreid mogelijk.
Moet dan ook hartelijk lachen om de users die zeggen dat ik ongegrond mensen beschuldig.
Die mensen nemen dan waarschijnlijk niet de moeite om mijn teksten te lezen.

Wat betreft Justin Case heb je gelijk maar dat komt vooral omdat zijn posts meestal gaan om andere mensen hun posts onderuit te halen of aan te vallen.
Kan me geen zinnige post van hem herinneren over iets wat ie zelf heeft bedacht of ontdekt (bovendien voor mij veel te ingewikkeld geschreven)
Maar je beschuldigd ze dus wel?
Overigens doe jij in deze post precies datgene wat je JIC verwijt. Maar dat zul jij wel niet zo zien..
Make my day!
pi_147535875
Wat mij vooral opvalt aan de kaartjes (al tijden) en aan alle foto's en video's van dat gebied is dat het niet een ondoordringbare jungle is.
Nee, paddocks, hutjes en huisjes, rivieren en paden.

Tis mooi dat sommigen daar aan werken maar hoe duidelijker die worden, hoe kleiner ik de kans acht dat je daar met zn 2en kunt verdwalen met de dood tot gevolg.
pi_147535896
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:24 schreef agter het volgende:

[..]

Maar je beschuldigd ze dus wel?
Overigens doe jij in deze post precies datgene wat je JIC verwijt. Maar dat zul jij wel niet zo zien..
Jij moet maar eens reageren op mijn scenario waar je zo om zeurde.
Verder valt het me iedere keer op dat als iemand mij beledigt en ik zeg wat terug dat je dan mij aanspreekt.
pi_147535938
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:16 schreef agter het volgende:

[..]

Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dit wel een wezenlijke discussie.

Perico stelt regelmatig dat het voor hem duidelijk is dat er met de foto's geknoeid is. Hij geeft daar ook duidelijk zijn argumenten bij. Ik weet daar weinig van, dus kan niets inbrengen of weerleggen.
Maar JIC kan daar dus wel wat mee. En geeft tegenargumenten.

Het is maar net waar je interesse ligt.
Ik heb weer niets met orgaanhandel, of mensen die rotsen denken te herkennen.
Eens. Iedereen heeft zo zijn eigen inbreng. Jackie is overtuigd van een misdaad en dat mag. Ik snap zijn argumenten ook. Alleen ik vind het moeilijk om met vinger naar iemand te wijzen met alle informatie die wij nog hebben. Een ander gaat meer uit van feiten en een ander weer van een verdwaling.

Wilde dat ik wat meer mee kon praten over de routes en kaartjes, aangezien ik ook steeds minder feiten kan onthouden en me zo nu en dan vergis;)

Ik krijg trouwens nog steeds niet de indruk dat Kris leeft op de foto van 8 april. Wat als ze wel ergens vast zijn gehouden bij een rots/soort boot en Lisanne is ontsnapt of vrijgelaten (onder mom van: succes in de jungle met je telefoon zonder bereik) en tijdens deze escapade de camera is gebruikt om te vluchten. Lisanne is vervolgens richting locatie tas gevlucht en de derden terug gekeerd richting Boquete, waar ze broekje van Kris hebben achtergelaten om het als een ongeluk te laten lijken.

EDIT: kan niet. Hoe komen de gevonden resten dan op hun plek.

[ Bericht 1% gewijzigd door MidnightB00m op 13-12-2014 02:39:24 ]
pi_147535959
Mata kan hier het topic "vermoord door de Panamese prutsers" noemen en iedereen houdt zich stil.

Ik niet. Als je er zo over denkt, prima.
Maar om je eigen waarheid zo op te dringen aan anderen door het topic zo te noemen hoe kun je mij dan betichten van laster.
pi_147535978
Link van vronie meen ik:

http://www.vermist.nl/dagboekrhww/

De zoekdag van vrijdag begon op een golfterrein. “Of misschien moet ik zeggen, een voormálig golfterrein”, vertelt inzetleider Louise Smits. “Want toen we daar aankwamen bleek het gras bijna kniehoog te staan. En dat maakte een zoekactie eigenlijk onmogelijk, omdat het risico op de aanwezigheid van slangen te groot was. Het gebied was door de autoriteiten aangewezen, omdat het in een louche omgeving ligt waar in het verleden vreemde dingen zijn gebeurd. Wat precies werd ons niet verteld, maar het had blijkbaar met misdaad te maken. Uiteindelijk hebben we ons beperkt tot de paden en is een andere groep naar de warmwaterbronnen gegaan. Helaas zonder resultaat.”

:o :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147536013
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:33 schreef jackie12 het volgende:
Mata kan hier het topic "vermoord door de Panamese prutsers" noemen en iedereen houdt zich stil.

Ik niet. Als je er zo over denkt, prima.
Maar om je eigen waarheid zo op te dringen aan anderen door het topic zo te noemen hoe kun je mij dan betichten van laster.
Ik kom met argumenten tegen de Prutsers. Ze hebben overduidelijk gefaald, daar is iedereen het over eens.

Jij komt alleen met loze beschuldigingen, hearsay, tertiaire bronnen, een hoop fantasie en een weigering wederhoor toe te passen waar je wel de kans voor hebt.

En dat bij degene die hier uit beste wil en samenwerking het meeste gedaan heeft, schaam je, man.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147536022
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:27 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Jij moet maar eens reageren op mijn scenario waar je zo om zeurde.
Verder valt het me iedere keer op dat als iemand mij beledigt en ik zeg wat terug dat je dan mij aanspreekt.
Ga er dan ook inhoudelijk op in, ipv ad hominem. Want dat doe je nu dus weer.
Make my day!
pi_147536027
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:21 schreef Grijzemassa het volgende:
Stel dat ze de rio Pata de Macho, die ze als je de rode lijn van Mata doortrekt over moesten steken, stroomopwaarts gevolgd zijn. In de veronderstelling of in de hoop dat ze zo terug zouden lopen.

De zoektocht van synaproc begon vanaf de kant van de mirador richting Pata de Macho.(zwarte lijn)
Dan waren K en L aan de andere kant, daar is niet gezocht
Die vallei van de Pata de Macho is heel nauw en (dus) steil. Je ziet het profiel. Het is absoluut niet de meest logische plek om te gaan klimmen, zeker niet in het geval van mogelijke blessures. Want waarom dan niet langs de toegankelijker weg; de 2e quebrada-uitloper? Dan ga je terug naar de Mirador.

Die route lijkt me gezien het kaartbeeld echt heel bits, zeker omhoog in alle ellende...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147536035
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:35 schreef El_Matador het volgende:
Link van vronie meen ik:

http://www.vermist.nl/dagboekrhww/

De zoekdag van vrijdag begon op een golfterrein. “Of misschien moet ik zeggen, een voormálig golfterrein”, vertelt inzetleider Louise Smits. “Want toen we daar aankwamen bleek het gras bijna kniehoog te staan. En dat maakte een zoekactie eigenlijk onmogelijk, omdat het risico op de aanwezigheid van slangen te groot was. Het gebied was door de autoriteiten aangewezen, omdat het in een louche omgeving ligt waar in het verleden vreemde dingen zijn gebeurd. Wat precies werd ons niet verteld, maar het had blijkbaar met misdaad te maken. Uiteindelijk hebben we ons beperkt tot de paden en is een andere groep naar de warmwaterbronnen gegaan. Helaas zonder resultaat.”

:o :o
Is al eens eerder voorbij gekomen, gepost door Jackie of Sudden volgens mij.

Maar behalve dat daar in het verleden iets is gebeurd met misdaad, wat voor aanleiding was er om daar te beginnen met zoeken? Vervolgens de warmwaterbronnen.
Ligt dit allemaal in gebied van Valcun Baru?
pi_147536036
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:33 schreef jackie12 het volgende:
Mata kan hier het topic "vermoord door de Panamese prutsers" noemen en iedereen houdt zich stil.

Ik niet. Als je er zo over denkt, prima.
Maar om je eigen waarheid zo op te dringen aan anderen door het topic zo te noemen hoe kun je mij dan betichten van laster.
Dat staat niet bovenaan mijn topic. Ik zie alleen " Panamese Prutsers..." staan.
Make my day!
pi_147536042
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:43 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Is al eens eerder voorbij gekomen, gepost door Jackie of Sudden volgens mij.

Maar behalve dat daar in het verleden iets is gebeurd met misdaad, wat voor aanleiding was er om daar te beginnen met zoeken? Vervolgens de warmwaterbronnen.
Ligt dit allemaal in gebied van Valcun Baru?
Ja geen idee, ze zeggen niet waar ze zoeken en kaartjes ook niet gezien.

Vond het wel opvallend. Ik kan in die paddocks geen golfbaan zien, vrees dat ze daar ook niet geweest zijn. Ze sliepen tenslotte elke dag in Boquete, aan de verkeerde kant van de continentale scheiding. :|W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147536046
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kom met argumenten tegen de Prutsers. Ze hebben overduidelijk gefaald, daar is iedereen het over eens.

Jij komt alleen met loze beschuldigingen, hearsay, tertiaire bronnen, een hoop fantasie en een weigering wederhoor toe te passen waar je wel de kans voor hebt.

En dat bij degene die hier uit beste wil en samenwerking het meeste gedaan heeft, schaam je, man.
Wat een grappenmaker ben jij.

Ik weet niet hoeveel kloons je hebt en dat je misschien niet meer precies weet vanuit welk persoon je tegen wie wat hebt verteld maar je mij als eerste !! dm-de op 10 november na mijn scenario dan ik lees toch echt "Hey goed verhaal" "vallen weinig gaten in te schieten"

Maar een maand later is het natuurlijk opeens ongefundeerd omdat we met zn allen achter Mata zijn ideeen aan moeten hobbelen

Laat me niet lachen. _O-
  zaterdag 13 december 2014 @ 02:47:56 #140
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147536053
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:50 schreef JustinCase het volgende:
Dus ik snap weinig van je aanval op die lui. Maar nogmaals, het was een voorbeeld voor ene Ootjekatootje. Een vrij goed voorbeeld, vind je ook niet?
Welnee, we praten compleet langs elkaar heen. Jij zegt appels, ik peren. Jij trekt overigens hier ten aanval, als ik ergens op aangesproken word, verdedig ik me alleen maar.

Nogmaals, voor de elfendertigste keer:

De Canon Powershot maakt een foto. Dan noteert de camera waardes voor drie thumbnailvelden, in de metadata file, om die te definieren. Die waardes blijven daarin staan, net als de temperatuur, of welk veld dan ook.

Als ik de foto dan kleiner maak, blijven die velden erin staan, het heeft ook helemaal niets meer te maken met die goede oude tijd, toen er naast iedere foto een thumbnail bestand fysiek bewaard werd. Die optie hebben de dure Canon camera's wel, met hun .RAW formaat, maar deze Canon Powershot van Lisanne niet.

Die waarde blijft in het register staan. En als ze missen, is dat zeer opmerkelijk en gaan alarmbellen rinkelen, wat je er ook voor theoretische strohalm tegenover zet.

quote:
Zeg eens, Perico, waarom trek jij je dit zo persoonlijk aan? Waarom flipte je zo op WS, toen je eenvoudig een voorbeeld kreeg van iets dat volgens jou niet bestond? Kwam je er zelfs op FOK! over klagen, dat jou dat (wat? joost mag het weten) werd "nagedragen"? Quod non: jij flipte, als enige.
Gut och gut, wat ben jij, het psychiatrisch geweten van Fok, dat alles scrupuleus in de gaten houdt? Ik reageer enkel op zuigende users, zoals jij en een meneer op Websleuths die meteen in een onderkoelde edoch schuimbekkende modus zorgvuldige argumentatie met veel misbaar gingen aanvallen, gebruik makend van een theoretische onwaarschijnlijkheid.

Dit is echt een geval van "de meester in zijn wijsheid gist, de leerling in zijn waan beslist". Ik weeg zoveel tacit knowledge mee, waar jij geen weet van hebt, in mijn bevindingen en oordeel.

Nogmaals, daar mag hier iedereen het hartgrondig mee oneens zijn en er het zijne of hare van denken, maar als het zo wordt gebracht alsof ik niet eens weet waar ik over praat, dan voel ik me geroepen om dat recht te zetten.

quote:
DAT die behoefte bestaat (en vervuld wordt) kon volgens jou niet. Je was in je kuif gepikt. De rest van je verhaal dient om dat te verhullen. Die rest zijnde:
Je weet echt helemaal niet, helemaal niet, helemaal niet, waar het over gaat. Je snapt het gewoon niet en dat doe je expres, want het is leuk om mij op de kast te jagen en in de verdediging te zien schieten.

Je hebt je lol gehad, ik ga gewoon niet meer reageren en dat is niet omdat jij gelijk hebt, want als je echt deze prietpraat steeds verkondigt, die geen ene moer of biet te maken heeft met metadata van een Canon foto... dan houdt het gewoon een keer op.

Thumbnail notaties in een metadatabestand is Mars, Thumbnails strippen in een Windows operatie = een exoplaneet in een ander sterrenstelsel

Dan kan menigeen die het niets zegt of klepel en klok niet eens weet te hangen denken dat het om eergevoel of weet ik wat gaat, maar ik heb er geen problemen mee om per direct voorgoed uit dit topic te verdwijnen, net zoals zovele anderen er hier mee opgehouden zijn en vrolijk offline leads uitzoeken.
pi_147536054
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:43 schreef agter het volgende:

[..]

Dat staat niet bovenaan mijn topic. Ik zie alleen " Panamese Prutsers..." staan.
Is veranderd (terecht!) door Lavenderr
pi_147536071
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:46 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat een grappenmaker ben jij.

Ik weet niet hoeveel kloons je hebt en dat je misschien niet meer precies weet vanuit welk persoon je tegen wie wat hebt verteld maar je mij als eerste !! dm-de op 10 november na mijn scenario dan ik lees toch echt "Hey goed verhaal" "vallen weinig gaten in te schieten"

Maar een maand later is het natuurlijk opeens ongefundeerd omdat we met zn allen achter Mata zijn ideeen aan moeten hobbelen

Laat me niet lachen. _O-
Gozer, ik heb geen kloons nodig om mijn punt te maken.

Je bent ook vergeten dat er nieuwe feiten zijn opgedoken, maar die negeer je. Jouw verhaal is nog hetzelfde als in augustus, toen werd er ook al wat van die waanzinnige beschuldigingen van je gezegd...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147536083
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja geen idee, ze zeggen niet waar ze zoeken en kaartjes ook niet gezien.

Vond het wel opvallend. Ik kan in die paddocks geen golfbaan zien, vrees dat ze daar ook niet geweest zijn. Ze sliepen tenslotte elke dag in Boquete, aan de verkeerde kant van de continentale scheiding. :|W
Ja... Lijkt me toch dat je enigzins gericht gaat zoeken en al wat info hebt ontvangen. Anders is het zoeken naar een speld in de hooiberg. Of denk ik nu te idealistisch...
pi_147536084
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:48 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Is veranderd (terecht!) door Lavenderr
Oh okay, nou dan heeft mss niet iedereen zich stil gehouden. Ik heb het niet eens gezien, ieg. Dus zo vreemd is het niet dat niet iedereen ageerde.
Overigens: was jouw laatste topictitel niet iets van 'het meisje met het rode haar'? Ook niet echt neutraal, aangezien Hannie door een totalitair regime vermoord is... ;)
Make my day!
pi_147536106
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:46 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat een grappenmaker ben jij.

Ik weet niet hoeveel kloons je hebt en dat je misschien niet meer precies weet vanuit welk persoon je tegen wie wat hebt verteld maar je mij als eerste !! dm-de op 10 november na mijn scenario dan ik lees toch echt "Hey goed verhaal" "vallen weinig gaten in te schieten"

Maar een maand later is het natuurlijk opeens ongefundeerd omdat we met zn allen achter Mata zijn ideeen aan moeten hobbelen

Laat me niet lachen. _O-
Waarom zet je dit in het topicreeks? Vind het wat te ver gaan om DM hier te posten en iemand verdenken van het hebben van meerdere kloons. Jij en Mata denken anders over dingen, period. Nu elkaar niet zo persoonlijk aanvallen, vind ik niet leuk om te lezen. Doe het anders via PM/DM.

Vond trouwens opmerking over sleutels heel interessant.
pi_147536125
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:56 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Waarom zet je dit in het topicreeks? Vind het wat te ver gaan om DM hier te posten en iemand verdenken van het hebben van meerdere kloons. Jij en Mata denken anders over dingen, period. Nu elkaar niet zo persoonlijk aanvallen, vind ik niet leuk om te lezen. Doe het anders via PM/DM.
Helemaal mee eens.
heeft dit iets met Alpha Males ofzo te maken?
Make my day!
pi_147536131
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 december 2014 02:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gozer, ik heb geen kloons nodig om mijn punt te maken.

Je bent ook vergeten dat er nieuwe feiten zijn opgedoken, maar die negeer je. Jouw verhaal is nog hetzelfde als in augustus, toen werd er ook al wat van die waanzinnige beschuldigingen van je gezegd...
Het enige nieuwe feit wat er bij is gekomen is de foto van een rossig meisje van de achterkant.
(waarschijnlijk Kris)
Het is geen feit dat ze dit is en is het zelfs niet eens een feit dat als ze het wel is dat ze hier nog leeft. (ik denk wel dat ze dit is maar betwijfel of ze hier leeft)
Jij maakt van dit feit dat ze nog leven, ik maak van dit feit dat als ze beiden nog leven het voor mij nog ongeloofwaardiger maakt dat ze niet gevonden zijn of zelf de weg niet hebben terug gevonden.
Verschil van gedachte.

Maar je hebt wel gelijk, na augustus zijn er veel nieuwe feiten bij gekomen die mijn scenario nog sterker en geloofwaardiger maken ipv te ontkrachten
pi_147536136
Grijzemassa:



Die rare bocht in de Pata de Macho is supersteil. Broekje ligt op zo'n 780 m. Einde van de bocht bergop is 1080 m...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147536182
Aks jullie zo hard aan het werk zijn met met van alles, ga hele topicreeks vanaf het begin weer opnieuw lezen en kijken of ik nog wat bijzonders tegenkomen.
pi_147536190
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 03:11 schreef MidnightB00m het volgende:
Aks jullie zo hard aan het werk zijn met met van alles, ga hele topicreeks vanaf het begin weer opnieuw lezen en kijken of ik nog wat bijzonders tegenkomen.
Dapper!
Daar ben ik ook ooit eens aan begonnen. Maar er staan ook zaken in die later weer achterhaald zijn, gerectificeerd etc. Vond dat erg lastig.
Het is best veel informatie, en al helemaal veel details.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')