abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147533772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:51 schreef agter het volgende:
Het is ook zo zonde geweest dan men niet meteen wist waar de dames zijn gaan lopen. Had dagen kunnen schelen, en mss wel hun leven kunnen sparen.
??
pi_147533807
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Wat is het huis of wat is het iets ten zuiden van nr 25 op zijn kaart?
Dat moet huis 13 zijn.

Je ziet trouwens de Cerro Pata de Macho aangegeven op de kaart van Baru. Op de Continental Divide, ten zuidoosten van de Mirador. Idd waar de Pata de Machorivier ontspringt. De bovenloop daarvan (die quebrada) zie je op de foto waar je die high res van wilt hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147533869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar hadden we het vanmiddag toch helemaal niet over?
Weet jij echt niet meer waarover je het had? Dan zal ik je geheugen opfrissen:
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Je slaat alle ideeën van tafel zonder zelf met een goed tegenargument te komen.
Dus ik gaf een paar voorbeelden die het tegendeel aantonen: goede tegenargumenten.
Geen van alle met argumenten bestreden, omdat ze evident kloppen.
quote:
Juist zo'n reactie als hierboven bedoeld ik, vermoeiend.
Waar jij moe van wordt, boeit niet. Wil je mijn tegenvoorbeelden tegen jouw vreemde beweringen niet?
Zeur dan niet, dan laat ik jou met rust.;
quote:
Jij slaat constant door in de scenario's en legt mensen woorden in de mond die ze niet eens gebruikt/bedoeld hebben.
Aan scenario's doe ik niet (zo ja, laat maar eens zien waar, behalve voor de grap - dus ter vergelijking, en met als strekking: kijk, zo makkelijk schud een mens scenario's uit z'n mouw).
Woorden in de mond leggen mag je ook met voorbeelden staven, of ophouden zo te mekkeren. Eerlijk gezegd denk ik, dat mijn argumenten jou niet bevallen, en dat je niet goed weet waarom. En dan maar wat kreten slaakt, zoals "woorden in de mond leggen" "vermoeiend" en "daar hadden we het niet over". Behalve "vermoeiend" aantoonbaar onjuist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door JustinCase op 13-12-2014 00:16:44 ]
pi_147533870
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het nogal suf, sorry, Perico mag het doen.

Heb de afstand van de route die SINAPROC op onbekende dag iep toegevoegd en het mogelijke gebied waar Kris en Lisanne binnen 1 dag/snel wellicht voor zonsondergang gekomen moeten kunnen zijn.

SINAPROC kwam pas laat in actie, toen moesten de meiden allang verder weg dan 3 km (zoals bij de jeans) van de SINAPROCroute moeten zijn. Zeker die vreemde nacht van 8 april. Of ze moeten heen en terug gelopen zijn in hetzelfde gebied gedurende al die dagen, wat sterk lijkt.

[ afbeelding ]
Wanneer ze op en neer gaan lopen en ze hebben 1 camera bij, dan ligt het toch voor de hand dat je foto's maakt voor jezelf. Vooral na een aantal dagen ronddwalen. Hier ben ik al geweest of niet? ff op de camera checken. Het is 2014 en niet ouderwets filmrolletjes laten afdrukken thuis. Natuurlijk waren ze ziek/moe/zwak maar even een foto nemen van een herkenningspunt is een kleine stap.
pi_147533945
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wanneer ze op en neer gaan lopen en ze hebben 1 camera bij, dan ligt het toch voor de hand dat je foto's maakt voor jezelf. Vooral na een aantal dagen ronddwalen. Hier ben ik al geweest of niet? ff op de camera checken. Het is 2014 en niet ouderwets filmrolletjes laten afdrukken thuis. Natuurlijk waren ze ziek/moe/zwak maar even een foto nemen van een herkenningspunt is een kleine stap.
Was ook mijn idee ja. En eerst was het "er zijn geen foto's gemaakt". Nu is het "er kunnen foto's zijn gemaakt, er is er in ieder geval 1 gewist".

Ze moeten op zoek zijn gegaan naar beschutting, een hut ofzo. Grotten zijn er daar niet. Neem niet aan dat ze 10 dagen in de open lucht hebben kunnen slapen...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147533982
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was ook mijn idee ja. En eerst was het "er zijn geen foto's gemaakt". Nu is het "er kunnen foto's zijn gemaakt, er is er in ieder geval 1 gewist".

Ze moeten op zoek zijn gegaan naar beschutting, een hut ofzo. Grotten zijn er daar niet. Neem niet aan dat ze 10 dagen in de open lucht hebben kunnen slapen...
En in de nabijheid van een rivier/waterbron.
Make my day!
pi_147534020
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:11 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Weet jij echt niet meer waarover je het had? Dan zal ik je geheugen opfrissen:

[..]

Dus ik gaf een paar voorbeelden die het tegendeel aantonen: goede tegenargumenten. Geen van alle met argumenten bestreden, omdat ze evident kloppen.

[..]

Waar jij moe van wordt, boeit niet.

[..]

Aan scenario's doe ik niet (zo ja, laat maar eens zien waar, behalve voor de grap - dus ter vergelijking, en met als strekking: kijk, zo makkelijk schud een mens scenario's uit z'n mouw).
Woorden in de mond leggen mag je ook met voorbeelden staven, of ophouden zo te mekkeren. Eerlijk gezegd denk ik, dat mijn argumenten jou niet bevallen, en dat je niet goed weet waarom. En dan maar wat kreten slaakt, zoals "woorden in de mond leggen" "vermoeiend" en "daar hadden we het niet over". Behalve "vermoeiend" aantoonbaar onjuist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets grappigs aan deze hele zaak, grapjes maken lijkt me ook niet op zijn plaats hier. Daar zijn andere topics voor.
Bovendien bevalt je aanvallende communicatie toon mij niet dus ik negeer je vanaf nu.
pi_147534143
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grotten zijn er daar niet.
Uhuh, die semi grot van Grijzemassa komt toch verdomd aardig in de buurt.
pi_147534176
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Die overhangende rots?
Make my day!
pi_147534196
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Die foto die je wil hebben? Die is heel ergens anders, dat laat de kaart nota bene zien. En de link van Baru op BING.

pi_147534200
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:23 schreef agter het volgende:

[..]

Die overhangende rots?
Ja na een hut met bed en warme soep de beste plek om te schuilen lijkt mij.
pi_147534209
hoi 11en 30,

waar op het nieuwe kaartje is die locatie van die semigrot? of ligt die hoger? Ik vind het ook een goede schuilplek
pi_147534216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef 11en30 het volgende:
Deze plek heeft veel mogelijkheden, Grijzemassa. Wat een ontdekking.

En het ligt ook nog eens bij het pad dat die rijke en invloedrijke familie S. gebruikt? Met banden met het Panamese NFI? Die daar zowat met de auto kunnen komen? Daar zelfs een speciale vergunning voor hebben?

Ik zeg dumplokatie!
Bedoel jij deze familie.
http://www.ptscoffee.com/farmers/francisco-serracin#.VIt4rGfwuM9
pi_147534245
Ik heb geen idee ootje. Dat gaan we even aan de deskundigen vragen. Mata?
pi_147534283
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Niets grappigs aan deze hele zaak, grapjes maken lijkt me ook niet op zijn plaats hier. Daar zijn andere topics voor.
Nee, er was niets grappigs. Zijn we het daar tenminste over eens.
quote:
Bovendien bevalt je aanvallende communicatie toon mij niet
Je kreeg antwoord, omdat jij mij aanviel.
quote:
dus ik negeer je vanaf nu.
Daar vermoed ik een andere reden voor: je kritiek sloeg nergens op. Het was gezeur, en je kon er niets van waarmaken. Of zelfs maar vertellen wat je bedoelt. Je kletste maar wat, en stond toen ik doorvroeg, met de mond vol tanden.
Geeft niet, de andere doordravers-die-geen-kritiek-willen zullen een tijdje blij met je zijn. Welkom op BNW dus.
pi_147534314
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
hoi 11en 30,

waar op het nieuwe kaartje is die locatie van die semigrot? of ligt die hoger? Ik vind het ook een goede schuilplek
Ligt rechtsonder buiten de kaart. Is zeg maar op zo'n hoogte als de 1e quebrada, maar dan niet vanaf de Mirador, maar vanaf een berg ten zuidoosten ervan, langs dezelfde bergkam. Zeg maar een oostelijkere versie van "ons" dal.

pi_147534330
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ja na een hut met bed en warme soep de beste plek om te schuilen lijkt mij.
Ongetwijfeld.
Maar gebruik het woord 'grot' niet aub. Dat gaat zo weer een eigen leven leiden.
Make my day!
pi_147534365
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
hoi 11en 30,

Het is geen grot. Het is een overhangende rots. En het ligt een eindje van de route vandaan.
Make my day!
pi_147534380
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:28 schreef agter het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.
Maar gebruik het woord 'grot' niet aub. Dat gaat zo weer een eigen leven leiden.
Ik gebruikte het woord semi-grot.
pi_147534418
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:29 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik gebruikte het woord semi-grot.
Ik zag het.. :)
Make my day!
pi_147534432

[ Bericht 100% gewijzigd door El_Matador op 13-12-2014 00:32:56 ]

pi_147534487
Antonio Saraceni, originating of Calabria, Italy, man of pioneer spirit, decides to emigrate toward America. He settled down in Boquete, town of which he was a founder along with men of bravery. He walked in the forest, sowing coffee seeds in lands at approximately 1500mt above the oceans and he left us an inheritance: the love for the coffee and the constant work…
Today, as children of the fourth generation, we continue after the dream that brought to this man to our lands; to cultivate a coffee of quality that allows to the next generations to live with the dignity that gives any work made with love. We cultivate an excellent coffee and our properties are still located between 1300m to 1500m this guarantee us a great quality product. Deep volcanic soils with great content of organic matter, complemented with a precipitation of little more than 2000mm. of rain, very well distributed, and a defined period of drought.
An ideal temperature, thanks to the fresh breeze of the mountains culminates an appropriate environment to produce a cup of coffee of great flavors.

http://scap-panama.com/archives/291

pi_147534538
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ligt rechtsonder buiten de kaart. Is zeg maar op zo'n hoogte als de 1e quebrada, maar dan niet vanaf de Mirador, maar vanaf een berg ten zuidoosten ervan, langs dezelfde bergkam. Zeg maar een oostelijkere versie van "ons" dal.
loopt er wel een pad/ route naar toe vanaf de laatste foto? Of zou je dan dwars door de beplanting moeten lopen? Wij weten nu dat het pad geen rondje was , maar weten niet of K&L dit wisten. Misschien dachten ze via het oosten weer terug te kunnen komen in het dorp.
pi_147534567
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

loopt er wel een pad/ route naar toe vanaf de laatste foto? Of zou je dan dwars door de beplanting moeten lopen? Wij weten nu dat het pad geen rondje was , maar weten niet of K&L dit wisten. Misschien dachten ze via het oosten weer terug te kunnen komen in het dorp.
Het zou langs het pad dat evenwijdig aan de CD naar het zuidoosten loopt moeten liggen. Niet een locatie om heen te gaan vanuit de paddocks of de quebrada's waar wij mee zitten...

pi_147534596
Als iemand van de familie of hun staff de zwervende meiden op hun landgoed aangezien hebben voor landlopers, boeven, criminelen, en ze met een schot hagel neergemaaid hebben, dan maak ik zo een scenario waar alle feiten in passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')