??quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:51 schreef agter het volgende:
Het is ook zo zonde geweest dan men niet meteen wist waar de dames zijn gaan lopen. Had dagen kunnen schelen, en mss wel hun leven kunnen sparen.
Dat moet huis 13 zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wat is het huis of wat is het iets ten zuiden van nr 25 op zijn kaart?
Weet jij echt niet meer waarover je het had? Dan zal ik je geheugen opfrissen:quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar hadden we het vanmiddag toch helemaal niet over?
Dus ik gaf een paar voorbeelden die het tegendeel aantonen: goede tegenargumenten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Je slaat alle ideeën van tafel zonder zelf met een goed tegenargument te komen.
Waar jij moe van wordt, boeit niet. Wil je mijn tegenvoorbeelden tegen jouw vreemde beweringen niet?quote:Juist zo'n reactie als hierboven bedoeld ik, vermoeiend.
Aan scenario's doe ik niet (zo ja, laat maar eens zien waar, behalve voor de grap - dus ter vergelijking, en met als strekking: kijk, zo makkelijk schud een mens scenario's uit z'n mouw).quote:Jij slaat constant door in de scenario's en legt mensen woorden in de mond die ze niet eens gebruikt/bedoeld hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JustinCase op 13-12-2014 00:16:44 ]
Wanneer ze op en neer gaan lopen en ze hebben 1 camera bij, dan ligt het toch voor de hand dat je foto's maakt voor jezelf. Vooral na een aantal dagen ronddwalen. Hier ben ik al geweest of niet? ff op de camera checken. Het is 2014 en niet ouderwets filmrolletjes laten afdrukken thuis. Natuurlijk waren ze ziek/moe/zwak maar even een foto nemen van een herkenningspunt is een kleine stap.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het nogal suf, sorry, Perico mag het doen.
Heb de afstand van de route die SINAPROC op onbekende dag iep toegevoegd en het mogelijke gebied waar Kris en Lisanne binnen 1 dag/snel wellicht voor zonsondergang gekomen moeten kunnen zijn.
SINAPROC kwam pas laat in actie, toen moesten de meiden allang verder weg dan 3 km (zoals bij de jeans) van de SINAPROCroute moeten zijn. Zeker die vreemde nacht van 8 april. Of ze moeten heen en terug gelopen zijn in hetzelfde gebied gedurende al die dagen, wat sterk lijkt.
[ afbeelding ]
Was ook mijn idee ja. En eerst was het "er zijn geen foto's gemaakt". Nu is het "er kunnen foto's zijn gemaakt, er is er in ieder geval 1 gewist".quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wanneer ze op en neer gaan lopen en ze hebben 1 camera bij, dan ligt het toch voor de hand dat je foto's maakt voor jezelf. Vooral na een aantal dagen ronddwalen. Hier ben ik al geweest of niet? ff op de camera checken. Het is 2014 en niet ouderwets filmrolletjes laten afdrukken thuis. Natuurlijk waren ze ziek/moe/zwak maar even een foto nemen van een herkenningspunt is een kleine stap.
En in de nabijheid van een rivier/waterbron.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was ook mijn idee ja. En eerst was het "er zijn geen foto's gemaakt". Nu is het "er kunnen foto's zijn gemaakt, er is er in ieder geval 1 gewist".
Ze moeten op zoek zijn gegaan naar beschutting, een hut ofzo. Grotten zijn er daar niet. Neem niet aan dat ze 10 dagen in de open lucht hebben kunnen slapen...
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:11 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Weet jij echt niet meer waarover je het had? Dan zal ik je geheugen opfrissen:
[..]
Dus ik gaf een paar voorbeelden die het tegendeel aantonen: goede tegenargumenten. Geen van alle met argumenten bestreden, omdat ze evident kloppen.
[..]
Waar jij moe van wordt, boeit niet.
[..]
Aan scenario's doe ik niet (zo ja, laat maar eens zien waar, behalve voor de grap - dus ter vergelijking, en met als strekking: kijk, zo makkelijk schud een mens scenario's uit z'n mouw).
Woorden in de mond leggen mag je ook met voorbeelden staven, of ophouden zo te mekkeren. Eerlijk gezegd denk ik, dat mijn argumenten jou niet bevallen, en dat je niet goed weet waarom. En dan maar wat kreten slaakt, zoals "woorden in de mond leggen" "vermoeiend" en "daar hadden we het niet over". Behalve "vermoeiend" aantoonbaar onjuist.Niets grappigs aan deze hele zaak, grapjes maken lijkt me ook niet op zijn plaats hier. Daar zijn andere topics voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien bevalt je aanvallende communicatie toon mij niet dus ik negeer je vanaf nu.
Die overhangende rots?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Uhuh, die semi grot van Grijzemassa komt toch verdomd aardig in de buurt.
Die foto die je wil hebben? Die is heel ergens anders, dat laat de kaart nota bene zien. En de link van Baru op BING.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Uhuh, die semi grot van Grijzemassa komt toch verdomd aardig in de buurt.
Bedoel jij deze familie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef 11en30 het volgende:
Deze plek heeft veel mogelijkheden, Grijzemassa. Wat een ontdekking.
En het ligt ook nog eens bij het pad dat die rijke en invloedrijke familie S. gebruikt? Met banden met het Panamese NFI? Die daar zowat met de auto kunnen komen? Daar zelfs een speciale vergunning voor hebben?
Ik zeg dumplokatie!
Nee, er was niets grappigs. Zijn we het daar tenminste over eens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niets grappigs aan deze hele zaak, grapjes maken lijkt me ook niet op zijn plaats hier. Daar zijn andere topics voor.
Je kreeg antwoord, omdat jij mij aanviel.quote:Bovendien bevalt je aanvallende communicatie toon mij niet
Daar vermoed ik een andere reden voor: je kritiek sloeg nergens op. Het was gezeur, en je kon er niets van waarmaken. Of zelfs maar vertellen wat je bedoelt. Je kletste maar wat, en stond toen ik doorvroeg, met de mond vol tanden.quote:dus ik negeer je vanaf nu.
Ligt rechtsonder buiten de kaart. Is zeg maar op zo'n hoogte als de 1e quebrada, maar dan niet vanaf de Mirador, maar vanaf een berg ten zuidoosten ervan, langs dezelfde bergkam. Zeg maar een oostelijkere versie van "ons" dal.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
hoi 11en 30,
waar op het nieuwe kaartje is die locatie van die semigrot? of ligt die hoger? Ik vind het ook een goede schuilplek
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja na een hut met bed en warme soep de beste plek om te schuilen lijkt mij.
Het is geen grot. Het is een overhangende rots. En het ligt een eindje van de route vandaan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
hoi 11en 30,
waar op het nieuwe kaartje is die locatie van die semigrot? of ligt die hoger? Ik vind het ook een goede schuilplek
Ik gebruikte het woord semi-grot.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar gebruik het woord 'grot' niet aub. Dat gaat zo weer een eigen leven leiden.
Ik zag het..quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik gebruikte het woord semi-grot.
loopt er wel een pad/ route naar toe vanaf de laatste foto? Of zou je dan dwars door de beplanting moeten lopen? Wij weten nu dat het pad geen rondje was , maar weten niet of K&L dit wisten. Misschien dachten ze via het oosten weer terug te kunnen komen in het dorp.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ligt rechtsonder buiten de kaart. Is zeg maar op zo'n hoogte als de 1e quebrada, maar dan niet vanaf de Mirador, maar vanaf een berg ten zuidoosten ervan, langs dezelfde bergkam. Zeg maar een oostelijkere versie van "ons" dal.
Het zou langs het pad dat evenwijdig aan de CD naar het zuidoosten loopt moeten liggen. Niet een locatie om heen te gaan vanuit de paddocks of de quebrada's waar wij mee zitten...quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
loopt er wel een pad/ route naar toe vanaf de laatste foto? Of zou je dan dwars door de beplanting moeten lopen? Wij weten nu dat het pad geen rondje was , maar weten niet of K&L dit wisten. Misschien dachten ze via het oosten weer terug te kunnen komen in het dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |