SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
Foto's van de wandeling
IMG_5??: @ 03:54 - 08/04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's
• Lijst met fototijden van alle foto's (EenVandaag)
• Interpretaties verscheidene FOK!kers nachtfoto van hoofd van KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens - Geruisloos - 22-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NieuwslinksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 13-12-2014 19:04:29 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Zijn ze hier terecht gekomen?
Sendero Pata de Macho near Finca Serrano, NE of BoqueteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.armandorosaspa(...)-senderos-en-la.html
[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 13-12-2014 13:19:28 ]![]()
Voorbeeld 1 dat dit niet klopt: De heilige thumbnail-data van Perico. Het ultieme bewijs van manipulatie door mensenhanden, volgens hem. Na het eerdere geheime EXIf-veld, waarmee hij twee keer scoorde: één keer, dat het altijd sneuvelt bij manipulatie (behalve misschien bij zéér ingewijden) en nog een keer, dat dat toch niet klopt. Dubbel scoren op niks isquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Je slaat alle ideeën van tafel zonder zelf met een goed tegenargument te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, die heilige thumbnail-data(*) dus, die heb ik juist ontkracht door een voorbeeld te geven van wat volgens Perico niet bestond. Valt dat onder jouw definitie van "goed tegenargument"?
Voorbeeld 2 dat dit niet klopt: De zacht wordende haren, volgens hearsay van een sudden-achtige kaliber "jaren in een mortuarium gewerkt" bij dode mensen. De onzin daarvan legde ik in 1 zin uit. Geen goed tegenargument? Graag reden waarom niet.
Moet daar echt nog het slangengif bij, waardoor een heel paard(!) oneetbaar zou zijn voor aaseters? Zogenaamd gezegd door ene Plinio? Liederlijke onzin (slangengif kun je eten, het zijn polypeptiden, bestaande uit aminozuren. Je lichaam merkt het verschil niet met andere voedzame eiwitten), en dus zeker niet gezegd door die gids. Of juist wel, om de fantaste op haar nummer te zetten. Moet dat ook op FOK!? Zeg het maar. Ik vond het wel welletjes, met die gekte hier. Dat is dan paarlen voor de zwijnen.
(*) FYI, het gaat om z.g. meta-data in een fotobestand (bijv. IMG_007.JPG), die voor sommige veelgebruikers a pain in the ass zijn, reden waarom er tools en Windows registersleutels circuleren om er volautomatisch vanaf te komen. Perico wist dit niet, en helaas heeft die er een prestige-kwestie van gemaakt. Heeft het nu over "in deskrediet brengen". Vanwege dat goede tegenargument.
https://social.technet.microsoft.com...w7itprogeneral
http://tinyurl.com/thumbnail-bulk-remove
Zover is het hier dus al gekomen.
[ Bericht 3% gewijzigd door JustinCase op 12-12-2014 21:22:59 ]![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:07 schreef Grijzemassa het volgende:
Cerro Pata de Macho near Finca Serrano, NE of BoqueteIk kan niet vinden waar dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.armandorosaspa(...)-senderos-en-la.html
Zie wel deze trip:
http://www.armandorosaspa(...)park-la-amistad.html
International Park La Amistad
It has volcanic formations, as shown by the presence of numerous volcanic tuffs. The park has a complicated orography with steep valleys, large reef cliffs and the highest peaks which are spectacular in the country, most notably the Cerro Fabrega (3.325masl), Cerro Itamut (3.279masl) and Cerro Echandi (3162 m). at PILA people have found about 100 species of mammals, 5 species of cats, 91 species of amphibians, 61 species of reptiles and 400 species of birds such as the Resplendent Quetzal and Three Wattled Bellbird.
Located in Las Nubes, Cerro Punta. There are three trails that if you want, can we hike all of them the name of the trails are: The Waterfall trail, El Retoño, and Green Panama Trail. all the trip is a fullday also in the way back there are a beutiful scenery.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ik heb deze link nog, daar staat dat het bij finca Serrano is en dat is voorbij de paddock als ik het goed heb?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden waar dat is.
Zie wel deze trip:
http://www.armandorosaspa(...)park-la-amistad.html
International Park La Amistad
It has volcanic formations, as shown by the presence of numerous volcanic tuffs. The park has a complicated orography with steep valleys, large reef cliffs and the highest peaks which are spectacular in the country, most notably the Cerro Fabrega (3.325masl), Cerro Itamut (3.279masl) and Cerro Echandi (3162 m). at PILA people have found about 100 species of mammals, 5 species of cats, 91 species of amphibians, 61 species of reptiles and 400 species of birds such as the Resplendent Quetzal and Three Wattled Bellbird.
Located in Las Nubes, Cerro Punta. There are three trails that if you want, can we hike all of them the name of the trails are: The Waterfall trail, El Retoño, and Green Panama Trail. all the trip is a fullday also in the way back there are a beutiful scenery.
http://www.aroid.org/genera/anthurium/calomystrium/hammelii.php![]()
Ik heb het nu even druk, maar als we met zijn allen een overzicht kunnen maken van het hele gebied tussen de quebrada's en de rugzak, zou het hartstikke mooi zijn. Kaarten met mogelijke trails, zoekacties, hutjes, foto's van dit soort links, etc.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:19 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb deze link nog, daar staat dat het bij finca Serrano is en dat is voorbij de paddock als ik het goed heb?
http://www.aroid.org/genera/anthurium/calomystrium/hammelii.php
Dan kunnen we veel beter reconstrueren wat er in die vreemde 2:45 tussen 13:55 en 16:39 gebeurd is. Geruisloos' kaart biedt een prachtige basis, ik zou de zoekroutes van SINAPROC erin willen kunnen tekenen, maar dat kost nogal tijd.
Het is zo'n klein gebiedje, niet normaal. 10,5 km tussen de Mirador en de rugzak...Hooguit 1 km aan weerszijden van de rivier. Maakt een schamele 20 km2...
The only limit is your own imagination
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:07 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Voorbeeld 1 dat dit niet klopt: De heilige thumbnail-data van Perico. Het ultieme bewijs van manipulatie door mensenhanden, volgens hem. Na het eerdere geheime EXIf-veld, waarmee hij twee keer scoorde: één keer, dat het altijd sneuvelt bij manipulatie (behalve misschien bij zéér ingewijden) en nog een keer, dat dat toch niet klopt. Dubbel scoren op niks isDaar hadden we het vanmiddag toch helemaal niet over? Juist zo'n reactie als hierboven bedoeld ik, vermoeiend. Jij slaat constant door in de scenario's en legt mensen woorden in de mond die ze niet eens gebruikt/bedoeld hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, die heilige thumbnail-data(*) dus, die heb ik juist ontkracht door een voorbeeld te geven van wat volgens Perico niet bestond. Valt dat onder jouw definitie van "goed tegenargument"?
Voorbeeld 2 dat dit niet klopt: De zacht wordende haren, volgens hearsay van een sudden-achtige kaliber "jaren in een mortuarium gewerkt" bij dode mensen. De onzin daarvan legde ik in 1 zin uit. Geen goed tegenargument? Graag reden waarom niet.
Moet daar echt nog het slangengif bij, waardoor een heel paard(!) oneetbaar zou zijn voor aaseters? Zogenaamd gezegd door ene Plinio? Liederlijke onzin (slangengif kun je eten, het zijn polypeptiden, bestaande uit aminozuren. Je lichaam merkt het verschil niet met andere voedzame eiwitten), en dus zeker niet gezegd door die gids. Of juist wel, om de fantaste op haar nummer te zetten. Moet dat ook op FOK!? Zeg het maar. Ik vond het wel welletjes, met die gekte hier. Dat is dan paarlen voor de zwijnen.
(*) FYI, het gaat om z.g. meta-data in een fotobestand (bijv. IMG_007.JPG), die voor sommige veelgebruikers a pain in the ass zijn, reden waarom er tools en Windows registersleutels circuleren om er volautomatisch vanaf te komen. Perico wist dit niet, en helaas heeft die er een prestige-kwestie van gemaakt. Heeft het nu over "in deskrediet brengen". Vanwege dat goede tegenargument.
https://social.technet.microsoft.com...w7itprogeneral
http://tinyurl.com/thumbnail-bulk-remove
Zover is het hier dus al gekomen.![]()
goed plan, zijn er kaarten van de Nederlandse reddingshonden zoektocht? Op hun site kon ik ze zonet niet vinden. Wel een reisverslag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het nu even druk, maar als we met zijn allen een overzicht kunnen maken van het hele gebied tussen de quebrada's en de rugzak, zou het hartstikke mooi zijn. Kaarten met mogelijke trails, zoekacties, hutjes, foto's van dit soort links, etc.
Dan kunnen we veel beter reconstrueren wat er in die vreemde 2:45 tussen 13:55 en 16:39 gebeurd is. Geruisloos' kaart biedt een prachtige basis, ik zou de zoekroutes van SINAPROC erin willen kunnen tekenen, maar dat kost nogal tijd.
Het is zo'n klein gebiedje, niet normaal. 10,5 km tussen de Mirador en de rugzak...Hooguit 1 km aan weerszijden van de rivier. Maakt een schamele 20 km2...![]()
Waar het om gaat is dat je als je harde conclusies of grove aannames doet, dat de basis vormen voor "feiten" die weer worden meegenomen in daardoor sterk gekleurde scenario's.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar hadden we het vanmiddag toch helemaal niet over? Juist zo'n reactie als hierboven bedoeld ik, vermoeiend. Jij slaat constant door in de scenario's en legt mensen woorden in de mond die ze niet eens gebruikt/bedoeld hebben.
Dat mag natuurlijk, maar als er mensen direct en zonder grond beschuldigd gaan worden, dan mag je daar ook vragen bij stellen.
Zomaar op basis van hearsay iemand veroordelen maar zonder het lef een compleet uitgewerkt en onderbouwd scenario te presenteren is makkelijk en unfair, als je ziet hoeveel die man gedaan heeft voor de ouders (die hem niet eens verdenken, dat is het ergste!).The only limit is your own imagination
Niet dat ik weet, maar dat was pas 27 mei. Is op zich interessant, maar de kans dat beiden toen nog leefden acht ik vrijwel uitgesloten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
goed plan, zijn er kaarten van de Nederlandse reddingshonden zoektocht? Op hun site kon ik ze zonet niet vinden. Wel een reisverslag.
Het lijkt me juist goed om die fatale 1-11 april (dagen waarvan we weten dat op zijn minst een van de twee dames hoogstvermoedelijk geleefd heeft) te reconstrueren met routes.
Het initiatief van de Nederlandse reddingshonden was prima, maar helaas te laat.
Zou wel goed zijn om te zien of er gezocht is een beetje in de buurt van waar de spullen gevonden zijn, om uit te kunnen sluiten dat die er later zijn neergelegd ofzo. Dat lijkt me namelijk erg vergezocht. Onhandig bovendien.
Het "argument" dat de voorstanders van actief valse sporen uitzetten en fotomanipulatie en valse oproepen enzo geven; dat het anders geen verdwaling zou zijn, is invalide omdat bij de verdwijningen ervoor (die nooit of pas jaren later zijn gevonden) ook geen hot fuzz werd. Bovendien is de hot fuzz er nu ook geweest.The only limit is your own imagination
Hey, welkom terug.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Goedemiddag allemaal. Ik ben hier al lang niet meer geweest, maar ik merk dat de zaak nog steeds leeft. Is er al zicht op een dader?
De nieuwe foto gezien? 8 april 03:54, hoofd van Kris? Dat schopt een hoop scenario's onderuit...The only limit is your own imagination
nee niet gezienquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, welkom terug.
De nieuwe foto gezien? 8 april 03:54, hoofd van Kris? Dat schopt een hoop scenario's onderuit...
waar staat die foto ?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
OP Foto's van de Wandeling, ook een link met interpretatie door FOK!kers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee niet gezien
waar staat die foto ?
Ik zal hem wel in de OP als foto zetten, want meer mensen hebben hem nog niet gezien. Beetje plaatjes vermijden want vooral mobiel kost laden van de OP enorm veel tijd en dataverkeer.The only limit is your own imagination
ik heb nog geen conclusie of veroordeling gemaakt, ik stel vragen en probeer kritisch te kijken naar de eerste dagen. Dat ik per definitie niet geloof dat F zo lief en aardig is omdat jullie dat vinden maakt hem voor mij niet verdacht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat je als je harde conclusies of grove aannames doet, dat de basis vormen voor "feiten" die weer worden meegenomen in daardoor sterk gekleurde scenario's.
Dat mag natuurlijk, maar als er mensen direct en zonder grond beschuldigd gaan worden, dan mag je daar ook vragen bij stellen.
Zomaar op basis van hearsay iemand veroordelen maar zonder het lef een compleet uitgewerkt en onderbouwd scenario te presenteren is makkelijk en unfair, als je ziet hoeveel die man gedaan heeft voor de ouders (die hem niet eens verdenken, dat is het ergste!).
Wat ik wel verdacht vind is de opmerking dat de meiden niet op de paddock kunnen zijn geweest want daar waren geen voetsporen in de modder, nou een gemiddelde koe schijt 100 kilo mest/urine per dag en met die oppervlaktes daar en de hoeveelheid koeien die ze daar op een vierkante kilometer kunnen hebben, ligt daar in een droge periode echt geen flink plakkaat bagger. En dat is een feit en geen veronderstelling. Als ik daar loop dan loop ik echt wel om dat kleine modderbadje heen, zeker wanneer ik mijn schoenen niet kan wisselen.![]()
Die honden kunnen ook in regentijd na 4 maanden nog urine opsporen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar dat was pas 27 mei. Is op zich interessant, maar de kans dat beiden toen nog leefden acht ik vrijwel uitgesloten.
Het lijkt me juist goed om die fatale 1-11 april (dagen waarvan we weten dat op zijn minst een van de twee dames hoogstvermoedelijk geleefd heeft) te reconstrueren met routes.
Het initiatief van de Nederlandse reddingshonden was prima, maar helaas te laat.
Zou wel goed zijn om te zien of er gezocht is een beetje in de buurt van waar de spullen gevonden zijn, om uit te kunnen sluiten dat die er later zijn neergelegd ofzo. Dat lijkt me namelijk erg vergezocht. Onhandig bovendien.
Het "argument" dat de voorstanders van actief valse sporen uitzetten en fotomanipulatie en valse oproepen enzo geven; dat het anders geen verdwaling zou zijn, is invalide omdat bij de verdwijningen ervoor (die nooit of pas jaren later zijn gevonden) ook geen hot fuzz werd. Bovendien is de hot fuzz er nu ook geweest.![]()
Die opmerking is vaag, ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik heb nog geen conclusie of veroordeling gemaakt, ik stel vragen en probeer kritisch te kijken naar de eerste dagen. Dat ik per definitie niet geloof dat F zo lief en aardig is omdat jullie dat vinden maakt hem voor mij niet verdacht.
Wat ik wel verdacht vind is de opmerking dat de meiden niet op de paddock kunnen zijn geweest want daar waren geen voetsporen in de modder, nou een gemiddelde koe schijt 100 kilo mest/urine per dag en met die oppervlaktes daar en de hoeveelheid koeien die ze daar op een vierkante kilometer kunnen hebben, ligt daar in een droge periode echt geen flink plakkaat bagger. En dat is een feit en geen veronderstelling. Als ik daar loop dan loop ik echt wel om dat kleine modderbadje heen, zeker wanneer ik mijn schoenen niet kan wisselen.
maar hoe is die gezegd? Zie je het live in beeld, of is het een interview geschreven? Een vertaling?
het is al zo moeilijk om de feiten boven water te krijgen, laat staan wat wie HOE gezegd heeft...
Je kennis van het boerenleven lijkt me ook helemaal waar. Ik denk dat ze niet eens op die paddocks geweest hoeven te zijn. Zou mooi zijn dat getekend te kunnen hebben.The only limit is your own imagination
Ze waren niet zo almachtg om de resten van de dames te vinden dus blijkbaar was er iets dat ze niet konden. Hangt ook van de afstand af. Ken jij iemand in die business? Die die reddingshonden verzorgde? Vraag die organisatie waar ze geweest zijn, je kan het allicht proberen...quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die honden kunnen ook in regentijd na 4 maanden nog urine opsporen.
muchas graciasquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
OP Foto's van de Wandeling, ook een link met interpretatie door FOK!kers.
Ik zal hem wel in de OP als foto zetten, want meer mensen hebben hem nog niet gezien. Beetje plaatjes vermijden want vooral mobiel kost laden van de OP enorm veel tijd en dataverkeer.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Of de resten lagen er toen nog niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze waren niet zo almachtg om de resten van de dames te vinden dus blijkbaar was er iets dat ze niet konden.![]()
Con mucho gusto.quote:
Welkom terug, heb jij nog nieuwe inzichten in de zaak?The only limit is your own imagination
Dat zou dan met kaarten aan te tonen moeten zijn inderdaad. Zou wel een schokkende doorbraak zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:51 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Of de resten lagen er toen nog niet.
Dan zouden de reddingshonden precies langs die Culebra bij die kabelbruggen geweest moeten zijn. SINAPROC is daar volgens hun eigen kaart niet op de grond geweest...The only limit is your own imagination
Daarom vraag ik me af of ze met die honden ook na de eerste oversteek hebben gezocht. Ik ga er achteraan. Waar de honden gezocht hebben (ik zorg voor bronnen en feiten) hadden ze sporen moeten kunnen vinden. Ze waren met meerdere teams en meerdere dagen, die gebieden kunnen we dan ook in kaart brengen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze waren niet zo almachtg om de resten van de dames te vinden dus blijkbaar was er iets dat ze niet konden. Hangt ook van de afstand af. Ken jij iemand in die business? Die die reddingshonden verzorgde? Vraag die organisatie waar ze geweest zijn, je kan het allicht proberen...![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af of ze met die honden ook na de eerste oversteek hebben gezocht. Ik ga er achteraan. Waar de honden gezocht hebben (ik zorg voor bronnen en feiten) hadden ze sporen moeten kunnen vinden. Ze waren met meerdere teams en meerdere dagen, die gebieden kunnen we dan ook in kaart brengen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:07 schreef Grijzemassa het volgende:
Cerro Pata de Macho near Finca Serrano, NE of BoqueteDe steen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.armandorosaspa(...)-senderos-en-la.html
Maar als ze hier terecht zijn gekomen? Daar is toch juist gezocht als ik de zoekroute van Synaproc (en berichten El Matador) correct interpreteer?Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: