abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149000950
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

ik bedoel, op het icoontje van het bericht gaan staan en met rechtermuisknop openen en dan op eigenschappen klikken
Oké, ik zal even mijn pc opstarten. Bedankt voor het meedenken! :)
pi_149001009
Morgen gewoon even N v P bellen en je weet of zij het is
pi_149001118
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 02:05 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Oké, ik zal even mijn pc opstarten. Bedankt voor het meedenken! :)
Als je aan je rust toe bent moet je dit hier aangeven hoor.
Het is wel zo dat door dat jij je hier aangemeld hebt dit topic weer actief is
pi_149001141
Hmzzz, "eigenschappen" is dan niet beschikbaar. Wél "element inspecteren"...
pi_149001169
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 02:19 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 02:19 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
ik zie het niet voor me, maar als je bericht opent en in het venster van het bericht met de rechtermuisknop klikt, misschien krijg je dan wel eigenschappen.
pi_149001179
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 02:17 schreef vronie het volgende:

[..]

Als je aan je rust toe bent moet je dit hier aangeven hoor.
Het is wel zo dat door dat jij je hier aangemeld hebt dit topic weer actief is
Thanks! :)

Ik kan morgen gelukkig uitslapen haha.
pi_149001184
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 02:21 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

[..]

ik zie het niet voor me, maar als je bericht opent en in het venster van het bericht met de rechtermuisknop klikt, misschien krijg je dan wel eigenschappen.
Helaas, dat werkt ook niet...
pi_149001198
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 02:09 schreef jackie12 het volgende:
Morgen gewoon even N v P bellen en je weet of zij het is
Ja, inderdaad. Ik wacht nog even een eventuele reactie af, anders bel ik sowieso.

Thanks!
pi_149001254
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 02:24 schreef wat.ik.je.brom het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Ik wacht nog even een eventuele reactie af, anders bel ik sowieso.

Thanks!
Ik denk overigens dat een vragenlijst op een open toegankelijke site, niet toegestaan is (door who-ever). Niet alleen om de totaal misplaatste vragen, maar ook om de onnodige pijnlijke vragen. Niet meer dan logisch. lijkt me. Zoiets mag geen eigen leven gaan leiden en zeker niet een met een lange IJ.
Een site als dit, en dan een vragenlijst in een spoiler, maakt het veel minder makkelijker vindbaar.
Dat is mijn mening.
pi_149001379
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 02:30 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat een vragenlijst op een open toegankelijke site, niet toegestaan is (door who-ever). Niet alleen om de totaal misplaatste vragen, maar ook om de onnodige pijnlijke vragen. Niet meer dan logisch. lijkt me. Zoiets mag geen eigen leven gaan leiden en zeker niet een met een lange IJ.
Een site als dit, en dan een vragenlijst in een spoiler, maakt het veel minder makkelijker vindbaar.
Dat is mijn mening.
kom zeg, nog even. Eerst alle media benaderen en bankrekening openen voor donaties en nu ineens mag niemand meer wat zeggen/doen?

Ik snap het emotioneel gezien maar das niet helemaal fair! Het gaat niet om gebrek aan respect of gebrek aan inlevingsvermogen wat ik heb voor de betrokkenen. Maar ze slaan om als een blad aan een boom.
Leg dat dan ook even uit: de familie trekt zich terug uit de media en wil de zaak laten rusten, is dat dan zo moeilijk te communiceren als contactpersoon?
pi_149001389
En ik ga hier niet beweren hoe ze moeten handelen/rouwen of reageren en voor dat laatste geldt het andersom ook.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 03:09:45 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149001621
Ik vind het wel netjes dat de pagina is verwijderd zolang hij niet weet of de afzender echt nvp is.

Als de familie het echt niet wil zou ik het lekker bij fok laten, gewoon alle vragen in de op.
pi_149001693
Even een ander onderwerp.

Kris en Lisanne zijn even na 11.00 uur begonnen aan de Pianista. Op de lijst van eenvandaag is de eerste foto van 11....?

Laten we aannemen dat het een foto genomen is van 11.05 zoals de Telegraaf schreef.(11.05 begin Pianista)
De taxi's rijden niet verder dan het restaurant.
M.a.w de eerste foto moet dan van het restaurant zijn of iets anders van het directe begin.

Om 11.05 de eerste foto en dan om 13.01 de foto van Lisanne op de mirador.
Dat is binnen 2 uur.
Als ik me even verplaats dan zou ik (met astma) na 2 uur klimmen aangekomen boven maar 1 ding willen; even rusten en even wat drinken. Aan een foto maken van mezelf zou niet direct op mn lijstje staan. Dat kan straks wel.
Dus laten we zeggen 12.50 aankomst mirador. Daarna even wat eten, drinken, verfrissen.
Foto klik klik om 13.01 en om 13.54 de laatste foto
Ik heb net even weer AFK gekeken en de ouders doen er net zo lang over als K en L om bij de 1e quebrada te komen vanaf de mirador maar deden er veel langer over om van het begin van de Pianista naar de top te komen namelijk 2.15 uur tot 2,5 uur met gids.
(staat ook op de verschillende sites dat het 2,5 tot 3 uur lopen is)

Kris en Lisanne moeten vanaf het begin van de Pianista tot aan de top er iets van 1.45 uur over hebben gedaan inclusief even rusten.
Ik denk niet mogelijk.
En dan hebben ze ook nog foto's gemaakt onderweg op de Pianista en zijn ze in een keer goed gelopen.

Dan hebben ze het een half uur tot 3 kwartier sneller gedaan dan hun ouders met gids.(en zij stopten niet voor wat foto's)

Wat als ik naar Panama ga en ik doe er met mijn goede conditie er zonder gids ruim 2 uur over?
Is het dan nog steeds raar dat ik denk dat Kris en Lisanne niet alleen waren en een lift hebben gehad?

[ Bericht 1% gewijzigd door jackie12 op 24-01-2015 03:35:40 ]
  zaterdag 24 januari 2015 @ 04:36:33 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149002180
Daar zat ik gisteren ook nog over na te denken.
Dat ze fris op de foto staan op de mirador, dat dat best kan als ze even uitgerust hebben. Even wat gedronken, misschien eten, op adem komen. Om je heen kijken en ja daar is de beste plek voor een foto. Dan ben je zo minstens 5 minuten verder, laten we zeggen 10. Dan hebben ze de trail vlot gelopen. Ik weet niet of het niet kan, maar krap aan denk ik.
Maar ik hou ook rekening met de mogelijkheid dat zij met een gids waren of dat ze een deel van het begin een lift hebben gekregen.
pi_149002190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 03:18 schreef jackie12 het volgende:
Even een ander onderwerp.

Kris en Lisanne zijn even na 11.00 uur begonnen aan de Pianista. Op de lijst van eenvandaag is de eerste foto van 11....?

Laten we aannemen dat het een foto genomen is van 11.05 zoals de Telegraaf schreef.(11.05 begin Pianista)
De taxi's rijden niet verder dan het restaurant.
M.a.w de eerste foto moet dan van het restaurant zijn of iets anders van het directe begin.

Om 11.05 de eerste foto en dan om 13.01 de foto van Lisanne op de mirador.
Dat is binnen 2 uur.
Als ik me even verplaats dan zou ik (met astma) na 2 uur klimmen aangekomen boven maar 1 ding willen; even rusten en even wat drinken. Aan een foto maken van mezelf zou niet direct op mn lijstje staan. Dat kan straks wel.
Dus laten we zeggen 12.50 aankomst mirador. Daarna even wat eten, drinken, verfrissen.
Foto klik klik om 13.01 en om 13.54 de laatste foto
Ik heb net even weer AFK gekeken en de ouders doen er net zo lang over als K en L om bij de 1e quebrada te komen vanaf de mirador maar deden er veel langer over om van het begin van de Pianista naar de top te komen namelijk 2.15 uur tot 2,5 uur met gids.
(staat ook op de verschillende sites dat het 2,5 tot 3 uur lopen is)

Kris en Lisanne moeten vanaf het begin van de Pianista tot aan de top er iets van 1.45 uur over hebben gedaan inclusief even rusten.
Ik denk niet mogelijk.
En dan hebben ze ook nog foto's gemaakt onderweg op de Pianista en zijn ze in een keer goed gelopen.

Dan hebben ze het een half uur tot 3 kwartier sneller gedaan dan hun ouders met gids.(en zij stopten niet voor wat foto's)

Wat als ik naar Panama ga en ik doe er met mijn goede conditie er zonder gids ruim 2 uur over?
Is het dan nog steeds raar dat ik denk dat Kris en Lisanne niet alleen waren en een lift hebben gehad?
Sommigen denken toch ook dat ze het eerste stuk een lift hebben gehad?
pi_149002600
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 01:21 schreef agter het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Goedemorgen! Zo werken en ga lekker lopend door de sneeuw baggeren en lange ochtendwandeling maken (durf niet op de fiets met dit weer) :P

Nou als het echt zo is dat zulke dingen het onderzoek in gevaar brengen, dan doet dit forum dat ook indirect.
Plus Mateo maakte wel punten met het afsluiten van de zaak voor de ouderers& nabestaanden.
Dus ja, nu voel ik me beetje schuldig eigenlijk.
pi_149003542
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 07:46 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Plus Mateo maakte wel punten met het afsluiten van de zaak voor de ouderers& nabestaanden.
Dus ja, nu voel ik me beetje schuldig eigenlijk.
Onderzoeken die lopen in gevaar brengen is in tegenspraak met de zaak laten rusten en afsluiten. Dus nee, geen punten van mij. En denk je niet dat je jezelf veel te belangrijk maakt als je je schuldig gaat zitten voelen?
pi_149003572
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 09:52 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Onderzoeken die lopen in gevaar brengen is in tegenspraak met de zaak laten rusten en afsluiten. Dus nee, geen punten van mij. En denk je niet dat je jezelf veel te belangrijk maakt als je je schuldig gaat zitten voelen?
Dat is inderdaad wel argument dat is gegeven, maar voelt nu wel dubbel. Ach, dat is ook wel weer zo inderdaad :Y
pi_149003584
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Niet doen. I.i.g NOG niet doen.
Ik vind dat je de ouders de kans moet geven hun onderzoek verder te laten doen.
mee eens
pi_149003595
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 04:36 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet of het niet kan, maar krap aan denk ik.
Maar ik hou ook rekening met de mogelijkheid dat zij met een gids waren of dat ze een deel van het begin een lift hebben gekregen.
Eva Wiessing met cameraman en gids en stukjes draaien onderweg kostte het ruim 2 uur om de top te bereiken.
http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.html
Die pauzes om te filmen en interviewen kosten ook behoorlijk wat tijd dus ik denk dat het wel binnen 2 uur te doen is.
pi_149003684
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 03:09 schreef Marrije het volgende:
Als de familie het echt niet wil zou ik het lekker bij fok laten, gewoon alle vragen in de op.
Want als precies dezelfde vragen op Fok staan lopen ze geen onderzoek in de weg? :?
pi_149003772
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 02:46 schreef ootjekatootje het volgende:
En ik ga hier niet beweren hoe ze moeten handelen/rouwen of reageren en voor dat laatste geldt het andersom ook.
Lol dat doe je wel. In de eerste post erboven al:
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #153 - Lopend onderzoek...

Dus nu geldt het andersom ook. :Y
pi_149004792
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 03:09 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel netjes dat de pagina is verwijderd zolang hij niet weet of de afzender echt nvp is.

Alle vragen in de OP, wel zo gemakkelijk.
pi_149004862
Staat een stukje in het ad vandaag maar zie het niet op hun website. Ze hebben maar 1x kort gezocht....een totale fiasco.
pi_149004987
Nog maar een keer ten overvloede: posten uit naam van gebande mag niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')