Oké, ik zal even mijn pc opstarten. Bedankt voor het meedenken!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
ik bedoel, op het icoontje van het bericht gaan staan en met rechtermuisknop openen en dan op eigenschappen klikken
Als je aan je rust toe bent moet je dit hier aangeven hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:05 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Oké, ik zal even mijn pc opstarten. Bedankt voor het meedenken!
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:19 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Hmzzz, "eigenschappen" is dan niet beschikbaar. Wél "element inspecteren"...
ik zie het niet voor me, maar als je bericht opent en in het venster van het bericht met de rechtermuisknop klikt, misschien krijg je dan wel eigenschappen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:19 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Hmzzz, "eigenschappen" is dan niet beschikbaar. Wél "element inspecteren"...
Thanks!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:17 schreef vronie het volgende:
[..]
Als je aan je rust toe bent moet je dit hier aangeven hoor.
Het is wel zo dat door dat jij je hier aangemeld hebt dit topic weer actief is
Helaas, dat werkt ook niet...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:21 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
[..]
ik zie het niet voor me, maar als je bericht opent en in het venster van het bericht met de rechtermuisknop klikt, misschien krijg je dan wel eigenschappen.
Ja, inderdaad. Ik wacht nog even een eventuele reactie af, anders bel ik sowieso.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:09 schreef jackie12 het volgende:
Morgen gewoon even N v P bellen en je weet of zij het is
Ik denk overigens dat een vragenlijst op een open toegankelijke site, niet toegestaan is (door who-ever). Niet alleen om de totaal misplaatste vragen, maar ook om de onnodige pijnlijke vragen. Niet meer dan logisch. lijkt me. Zoiets mag geen eigen leven gaan leiden en zeker niet een met een lange IJ.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:24 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik wacht nog even een eventuele reactie af, anders bel ik sowieso.
Thanks!
kom zeg, nog even. Eerst alle media benaderen en bankrekening openen voor donaties en nu ineens mag niemand meer wat zeggen/doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:30 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat een vragenlijst op een open toegankelijke site, niet toegestaan is (door who-ever). Niet alleen om de totaal misplaatste vragen, maar ook om de onnodige pijnlijke vragen. Niet meer dan logisch. lijkt me. Zoiets mag geen eigen leven gaan leiden en zeker niet een met een lange IJ.
Een site als dit, en dan een vragenlijst in een spoiler, maakt het veel minder makkelijker vindbaar.
Dat is mijn mening.
Sommigen denken toch ook dat ze het eerste stuk een lift hebben gehad?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:18 schreef jackie12 het volgende:
Even een ander onderwerp.
Kris en Lisanne zijn even na 11.00 uur begonnen aan de Pianista. Op de lijst van eenvandaag is de eerste foto van 11....?
Laten we aannemen dat het een foto genomen is van 11.05 zoals de Telegraaf schreef.(11.05 begin Pianista)
De taxi's rijden niet verder dan het restaurant.
M.a.w de eerste foto moet dan van het restaurant zijn of iets anders van het directe begin.
Om 11.05 de eerste foto en dan om 13.01 de foto van Lisanne op de mirador.
Dat is binnen 2 uur.
Als ik me even verplaats dan zou ik (met astma) na 2 uur klimmen aangekomen boven maar 1 ding willen; even rusten en even wat drinken. Aan een foto maken van mezelf zou niet direct op mn lijstje staan. Dat kan straks wel.
Dus laten we zeggen 12.50 aankomst mirador. Daarna even wat eten, drinken, verfrissen.
Foto klik klik om 13.01 en om 13.54 de laatste foto
Ik heb net even weer AFK gekeken en de ouders doen er net zo lang over als K en L om bij de 1e quebrada te komen vanaf de mirador maar deden er veel langer over om van het begin van de Pianista naar de top te komen namelijk 2.15 uur tot 2,5 uur met gids.
(staat ook op de verschillende sites dat het 2,5 tot 3 uur lopen is)
Kris en Lisanne moeten vanaf het begin van de Pianista tot aan de top er iets van 1.45 uur over hebben gedaan inclusief even rusten.
Ik denk niet mogelijk.
En dan hebben ze ook nog foto's gemaakt onderweg op de Pianista en zijn ze in een keer goed gelopen.
Dan hebben ze het een half uur tot 3 kwartier sneller gedaan dan hun ouders met gids.(en zij stopten niet voor wat foto's)
Wat als ik naar Panama ga en ik doe er met mijn goede conditie er zonder gids ruim 2 uur over?
Is het dan nog steeds raar dat ik denk dat Kris en Lisanne niet alleen waren en een lift hebben gehad?
Goedemorgen! Zo werken en ga lekker lopend door de sneeuw baggeren en lange ochtendwandeling maken (durf niet op de fiets met dit weer)quote:
Onderzoeken die lopen in gevaar brengen is in tegenspraak met de zaak laten rusten en afsluiten. Dus nee, geen punten van mij. En denk je niet dat je jezelf veel te belangrijk maakt als je je schuldig gaat zitten voelen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:46 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Plus Mateo maakte wel punten met het afsluiten van de zaak voor de ouderers& nabestaanden.
Dus ja, nu voel ik me beetje schuldig eigenlijk.
Dat is inderdaad wel argument dat is gegeven, maar voelt nu wel dubbel. Ach, dat is ook wel weer zo inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:52 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Onderzoeken die lopen in gevaar brengen is in tegenspraak met de zaak laten rusten en afsluiten. Dus nee, geen punten van mij. En denk je niet dat je jezelf veel te belangrijk maakt als je je schuldig gaat zitten voelen?
mee eensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Niet doen. I.i.g NOG niet doen.
Ik vind dat je de ouders de kans moet geven hun onderzoek verder te laten doen.
Eva Wiessing met cameraman en gids en stukjes draaien onderweg kostte het ruim 2 uur om de top te bereiken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 04:36 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet of het niet kan, maar krap aan denk ik.
Maar ik hou ook rekening met de mogelijkheid dat zij met een gids waren of dat ze een deel van het begin een lift hebben gekregen.
Want als precies dezelfde vragen op Fok staan lopen ze geen onderzoek in de weg?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:09 schreef Marrije het volgende:
Als de familie het echt niet wil zou ik het lekker bij fok laten, gewoon alle vragen in de op.
Lol dat doe je wel. In de eerste post erboven al:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:46 schreef ootjekatootje het volgende:
En ik ga hier niet beweren hoe ze moeten handelen/rouwen of reageren en voor dat laatste geldt het andersom ook.
Alle vragen in de OP, wel zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:09 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel netjes dat de pagina is verwijderd zolang hij niet weet of de afzender echt nvp is.
Als de familie het echt niet wil zou ik het lekker bij fok laten, gewoon alle vragen in de op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |