Gluurders kunnen ook de spoilers lezen. Althans, ik heb daar nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
meelezers kunnen die niet openen, een mol moet dus ingelogd zijn
edit:foutje met de quote
Dus je reden om hier mee te gaan posten was om die vragensite op te zetten?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:07 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Goede vraag! Ik persoonlijk ben sowieso van plan om mijn "gluurderspak" weer uit de kast te halen. Niet uit "angst" of iets dergelijks, maar meer omdat ik inhoudelijk niet heel veel toe te voegen heb. Ik vond het leuk om me bezig te houden met de vragen-site, maar nu dat geen optie meer is (op dit moment in ieder geval), beschouw ik mezelf niet echt meer als nuttig.
Over een week kun je DM-en.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:08 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Gluurders kunnen ook de spoilers lezen. Althans, ik heb daar nooit problemen mee gehad.
Alsof dat niet kan als lurker?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:10 schreef agter het volgende:
[..]
Dus je reden om hier mee te gaan posten was om die vragensite op te zetten?
Heel goed! Zo heb ik het inderdaad ook gedaan!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:09 schreef Physsic het volgende:
Ik heb dit aangemaakt:
http://allevragenopeenrij.freeforums.net
Ik dacht, misschien kunnen we elke vraag een eigen topic geven (met vraag = TT).
En als mensen die vraag dan willen bespreken of commentaar hebben kunnen ze reageren.
Ik kan het me voorstellen dat wanneer je enthousiast hier begint en je binnen 20 uur weer wordt teruggefloten door NvP, je misschien even zoiets hebt van laat maar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:10 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het niet zo dramatisch haha.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:10 schreef agter het volgende:
[..]
Kan je je proberen te herinneren welke categorieen je allemaal had?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Heel goed! Zo heb ik het inderdaad ook gedaan!
Op die manier houd je de boel een stuk overzichtelijker
errorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:15 schreef matteo_111 het volgende:
Voor de leden van de expeditie:
http://api.ning.com/files(...)s90iq4tQ0MUM2-s5W991*i*oBgUNysizO9gsP4ujBiF4kQuuZbkid/SafetyTrifoldOUTSIDE.jpg
Deel van een folder van 5 pagina's die ze daar nu hebben.
Alle vragen op één hoop, en per vraag gaan kijken in welke categorie 'ie het beste past.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kan je je proberen te herinneren welke categorieen je allemaal had?
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:20 schreef MidnightB00m het volgende:
Meh, als dat e-mailbericht echt is heeft dat + posts van Mateo toch wel beetje op mijn gevoel in gespeeld
Owjee, die post heb ik gemist denk ik... Was het zo erg?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:20 schreef MidnightB00m het volgende:
Meh, als dat e-mailbericht echt is heeft dat + posts van Mateo toch wel beetje op mijn gevoel in gespeeld
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:09 schreef Physsic het volgende:
Ik heb dit aangemaakt:
Ik dacht, misschien kunnen we elke vraag een eigen topic geven (met vraag = TT).
En als mensen die vraag dan willen bespreken of commentaar hebben kunnen ze reageren.
Nou welkom bij de club! o ja en dit stop pas wanneer het opgelost is dusquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:35 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ga twijfelen over de "echtheid" van de door mij ontvangen e-mail. Helemaal na wat "Fogel" schreef...
Naast het contact zoeken met de afzender (wat ik via de mail al gedaan heb), zijn er nog andere, meer technische manieren, om de afzender te verifiëren?
Getver, het zit me blijkbaar toch hoger dan ik dacht!
Mag ik mod worden? of kan dat niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:09 schreef Physsic het volgende:
Ik heb dit aangemaakt:
Sure. Moet je een account hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mag ik mod worden? of kan dat niet?
..en als je op eigenschappen klikt van het bericht?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:35 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ga twijfelen over de "echtheid" van de door mij ontvangen e-mail. Helemaal na wat "Fogel" schreef...
Naast het contact zoeken met de afzender (wat ik via de mail al gedaan heb), zijn er nog andere, meer technische manieren, om de afzender te verifiëren?
Getver, het zit me blijkbaar toch hoger dan ik dacht!
Dat staat er:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:48 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
..en als je op eigenschappen klikt van het bericht?
Maar dan moet je hier aan houden http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.htmlquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mag ik mod worden? of kan dat niet?
ik bedoel, op het icoontje van het bericht gaan staan en met rechtermuisknop openen en dan op eigenschappen klikkenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:51 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat staat er:
Afzender: info
E-mail: info@
En dan de tijd en datum.
Of bedoel je dit niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |