Waarom niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:38 schreef vronie het volgende:
[..]
De orgaanhandel mag hier niet besproken worden? en ook niet op de website die wat.ik.je.brom
Had geopend
Op mijn website mocht alles besproken worden. Zolang het maar met respect is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:38 schreef vronie het volgende:
[..]
De orgaanhandel mag hier niet besproken worden? en ook niet op de website die wat.ik.je.brom
Had geopend
Misschien heeft de schrijver het argument gebruik waarvan hij/zij verwacht dat het het beste aankomt?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi verwoord, dit hadden ze dan toch ook in de mail kunnen zetten?
Aaaaaaah, oke.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het geval als je een bericht plaatst op de website zelf. Niet als de communicatie via de mail zelf verloopt. Op mijn openbare wordpress-account, stond mijn e-mailadress (zag ik toevallig tijdens het de-activeren) niet op privé.
Ik heb ze niet en ben ook zelf niet op de site geweest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Kan iemand mij die vragen toesturen via een PM?
Dat kan ik wel begrijpen. Maar in veel zaken zijn er genoeg mensen en initiatieven die verder discussiëren en speculeren en daarnaast van alle tijden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze de zaak willen sluiten. Als ze dat willen dan zitten ze niet te wachten op verstorende vragensites. Zou ik ook niet doen.
Als mensen vragen blijven stellen over de toedracht is dat verstorend. Waarschijnlijk hebben zij ook nog een berg vragen, want de zaak is niet 'opgelost'. Dat moet je ook kunnen loslaten, in rust.
Zo van een afstand bezien lijkt de familie van Lisanne daar eerder mee begonnen dan die van Kris.
Als de zaak nog niet rijp is voor sluiting zullen we ook dat snel genoeg merken. Ze hebben professionele adviseurs.
Als ik het goed heb begrepen, mag er hier niet over óf namens users met een ban gesproken worden? Het waren in ieder geval geen aanstootgevende vragen. Niks wat hier nog niet besproken is volgens mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:36 schreef agter het volgende:
[..]
Daar kan ik je niets over vertellen.
brom, welke vragen nog meer?
Je hoeft geen namen te noemen. Ik wil alleen de vragenlijst zo compleet mogelijk inzichtelijk maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, mag er hier niet over óf namens users met een ban gesproken worden? Het waren in ieder geval geen aanstootgevende vragen. Niks wat hier nog niet besproken is volgens mij.
Inderdaad! Wat een verhaal hé... Ik denk me ook even leuk aan te melden hier...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Aaaaaaah, oke.
Dus niet via je wordpress profiel, maar gewoon je emailadres van de site geplukt en via de normale weg de email verstuurd.
Dan neem ik aan dat het geen troll is.
zullen we het ergens anders over hebben?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef Physsic het volgende:
Die hele vragenlijst is toch net gepost?
Volgens mij ging het over orgaanhandel. Maar die vragen van Suddenintuition zijn hier nog niet gepost, want je mag niet posten namens een gebande user. Maar ik vraag haar zelf wel even, kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, mag er hier niet over óf namens users met een ban gesproken worden? Het waren in ieder geval geen aanstootgevende vragen. Niks wat hier nog niet besproken is volgens mij.
Niemand kan ons verbieden daar verder over te FOK-ken, behalve de moderatoren, maar dat wil niet zeggen dat ze daar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:42 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen. Maar in veel zaken zijn er genoeg mensen en initiatieven die verder discussiëren en speculeren en daarnaast van alle tijden.
Torero = mataquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja met de vragen van Jackie en Domnivoor
en hij meldde dat een oud-user hier ook vragen had gestuurd.
Dat zou dan Sudden zijn of El matador
Uit m'n bolletje:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:44 schreef agter het volgende:
[..]
Je hoeft geen namen te noemen. Ik wil alleen de vragenlijst zo compleet mogelijk inzichtelijk maken.
Dat zou helemaal top zijn!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over orgaanhandel. Maar die vragen van Suddenintuition zijn hier nog niet gepost, want je mag niet posten namens een gebande user. Maar ik vraag haar zelf wel even, kan ook natuurlijk.
Niet alleen op fora, maar er zijn ook genoeg mensen die hun eigen website en initiatieven hebben opgericht. Maar wil ook niet zeggen dat ze er er niet blij mee zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Niemand kan ons verbieden daar verder over te FOK-ken, behalve de moderatoren, maar dat wil niet zeggen dat ze daar blij mee zijn.
Super!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:48 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Uit m'n bolletje:
Welke bloedgroep hadden K&L? (Schijnbaar hebben mensen met rode haren een verhoogde kans op een speciale bloedgroep die erg in trek is.)
Welke apotheek hebben K&L bezocht in Boquete? (Ik heb me laten vertellen dat er minimaal twee zijn.)
Ik denk nog even verder...
https://www.dropbox.com/s/yst4dgdpx3hhpqo/Vragen.txt?dl=0quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Kan iemand mij die vragen toesturen via een PM?
Precies, die namen voegen niks toe. Er waren nog een aantal vragen die door (gluurders?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:53 schreef agter het volgende:
[..]
Super!
Ik heb mijn lijstje hierboven aangevuld met deze vragen, tevens doorgenummerd, en de user-namen weggehaald (is voor de vragen ook niet van belang).
Spoiler gelezen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Precies, die namen voegen niks toe. Er waren nog een aantal vragen die door (gluurders?) gepost zijn op de site, maar die ben ik kwijt... Maakt ook niet uit verder... Hadden in ieder geval niks met *handel te maken.
Denk dat je de lijst zo aardig compleet hebt!
Goede vraag! Ik persoonlijk ben sowieso van plan om mijn "gluurderspak" weer uit de kast te halen. Niet uit "angst" of iets dergelijks, maar meer omdat ik inhoudelijk niet heel veel toe te voegen heb. Ik vond het leuk om me bezig te houden met de vragen-site, maar nu dat geen optie meer is (op dit moment in ieder geval), beschouw ik mezelf niet echt meer als nuttig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef agter het volgende:
Ik wil die vragen graag verzameld zien in de OP. Dus als iemand aanvullende vragen heeft op bovenstaande, dan graag.
Dan zitten we nog met een andere kwestie: wat als de ouders dus niet zitten te wachten op onze discussie op fok of waar dan ook.. Gaan we dan gewoon door of zijn er mensen die dan willen afhaken?
Hoe denken jullie daar over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |