Waarschijnlijk een trolquote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef Treinhomo het volgende:
WGR / zomertijd en geschil met mijn leidinggevende
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het is zo doods tegenwoordig dat ik zelfs dáár al blij mee ben.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:05 schreef Messina het volgende:
DIG / Wat heb ik nu weer op mijn telefoon?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 07:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oeps... (TS komt er ten minste wel eerlijk voor uit) K&W / Luchtbevochtiger gezocht die écht wat doet
Wilde hem ook al quoten. Zelf een niet lijkende handtekening willen zetten om vervolgens te kunnen zeggen dat het niet je handtekening isquote:Op woensdag 18 december 2019 19:41 schreef Treinhomo het volgende:
WGR / Studieovereenkomst vermijden - hoe?
https://en.wikipedia.org/wiki/Shaggy_defensequote:Op zaterdag 21 december 2019 09:59 schreef M.I.B. het volgende:
Wilde hem ook al quoten. Zelf een niet lijkende handtekening willen zetten om vervolgens te kunnen zeggen dat het niet je handtekening is
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
V&A / [tk]Volkswagen Golf 7 TSI 1.2 Highline
Darwin Award of een vreselijke tragedie die iedereen kan overkomenquote:Een keiharde klap, toen was het stil: man (29) stierf nadat hij ‘oefende’ met opblazen van pinautomaten
De man die vorig jaar om het leven kwam bij een explosie in een bedrijfspand aan de Californiëdreef in Utrecht bracht een pinautomaat tot ontploffing. De 29-jarige zou midden in de nacht aan het ‘oefenen’ geweest zijn met explosieven en dat ging vreselijk mis.
Darwin award en een kado voor de maatschappijquote:Op woensdag 28 april 2021 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Darwin Award of een vreselijke tragedie die iedereen kan overkomen
Ah ja, deze TS is… bijzonder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |