Voor zoiets kleins is dat toch niet nodig kan ik ook via de forum antwoord op krijgen. Het lijkt ook op handeczeem. Misschien dat ik speciaal daarvoor een creme kan halen bij de kruidvat of apotheek?quote:
Ga het vragen bij de apotheek dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:51 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Voor zoiets kleins is dat toch niet nodig kan ik ook via de forum antwoord op krijgen. Het lijkt ook op handeczeem. Misschien dat ik speciaal daarvoor een creme kan halen bij de kruidvat of apotheek?
Probeer dat dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:51 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Voor zoiets kleins is dat toch niet nodig kan ik ook via de forum antwoord op krijgen. Het lijkt ook op handeczeem. Misschien dat ik speciaal daarvoor een creme kan halen bij de kruidvat of apotheek?
Ik ontwijk mijn huisarts al sinds 6 jaar omdat ik paranoid ben. Of beter gezegd krijg het gevoel dat ik daar opgesloten zal worden vandaar dat ik via andere wegen oplossingen probeer te vinden zolang dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:52 schreef Kreator het volgende:
Ik kan hier als huisarts maar 1 ding over zeggen en dat is eigenlijk vrij simpel in dit geval omdat de foto zo helder is en we in dit soort gevallen eigenlijk altijd hetzelfde zeggen:
Ga naar de huisarts.
Ik kan je als huisarts zijnde maar één ding aanraden als je paranoide bent: Ga naar de huisarts.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:58 schreef mrderierre het volgende:
Ik ontwijk mijn huisarts al sinds 6 jaar omdat ik paranoid ben.
Hoe moet dat dan als je eens echt iets hebt?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:58 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Ik ontwijk mijn huisarts al sinds 6 jaar omdat ik paranoid ben. Of beter gezegd krijg het gevoel dat ik daar opgesloten zal worden vandaar dat ik via andere wegen oplossingen probeer te vinden zolang dat mogelijk is.
Ik ga via de etos zoeen eczeem zalf aanschaffen. En als het niet werkt moet ik een ander oplossing vinden. Misschien dat ik een mail ga sturen als laatste optie..
Maar misschien is het geen eczeem.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:58 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Ik ontwijk mijn huisarts al sinds 6 jaar omdat ik paranoid ben. Of beter gezegd krijg het gevoel dat ik daar opgesloten zal worden vandaar dat ik via andere wegen oplossingen probeer te vinden zolang dat mogelijk is.
Ik ga via de etos zoeen eczeem zalf aanschaffen. En als het niet werkt moet ik een ander oplossing vinden. Misschien dat ik een mail ga sturen als laatste optie..
Daar ben ik zelf ook bang voor...Als het echt serieus is en ernstig dan ga ik naar het buitenland denk ik. Je hebt van die praktijken die je direct helpen als je cash betaald.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als je eens echt iets hebt?
En dan word je niet opgesloten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:02 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook bang voor...Als het echt serieus is en ernstig dan ga ik naar het buitenland denk ik. Je hebt van die praktijken die je direct helpen als je cash betaald.
Ze willen dat ik anti-psychotica/hersenmedicatie inneem zodat de paranoia wordt onderdrukt maar dat doe ik niet. Ik weiger alle soorten medicatie op dat gebied. Ze hebben daardoor meerdere pogingen gedaan om mij met dwang op te nemen maar dat is mislukt vanwege juridische tekortkoming. Je moet namelijk agressief zijn of een gevaar voor de omgeving etc voordat je met dwang opgenomen mag worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan je als huisarts zijnde maar één ding aanraden als je paranoide bent: Ga naar de huisarts.
Nee want daar weten ze niet wie ik ben. Ze kennen mijn verleden niet en het boeit hen ook niet zolang je maar betaald.quote:
Ik ga eerst naar de etos voor eczeem zalf en kijken hoe het loopt... als het niet werkt dan moet ik een mailtje sturen naar de huisarts.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:02 schreef maily het volgende:
Kun je je huisarts geen foto appen van je hand?
Kan die het op afstand beoordelen.
Dat is 1 van de symptomen van iemand met paranoide verschijnselen. Zeg niet als huisarts hoor, want dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:05 schreef mrderierre het volgende:
Ik weiger alle soorten medicatie op dat gebied.
Dus ze krijgen dat juridisch niet rond?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:05 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Ze willen dat ik anti-psychotica/hersenmedicatie inneem zodat de paranoia wordt onderdrukt maar dat doe ik niet. Ik weiger alle soorten medicatie op dat gebied. Ze hebben daardoor meerdere pogingen gedaan om mij met dwang op te nemen maar dat is mislukt vanwege juridische tekortkoming. Je moet namelijk agressief zijn of een gevaar voor de omgeving etc voordat je met dwang opgenomen mag worden.
Nee dat durf ik niet vanwege een sterk gevoel dat ze mij in de huisartsenpraktijk gaan opsluiten. En heb ook een sterk vermoeden dat de huisarts alles zal doorspelen naar het UWV die daarna mijn uitkering stop zal zetten. Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus ze krijgen dat juridisch niet rond?
Als je dan nu naar de huisarts gaat met je eczeem, dan gaat de huisarts je op dat moment echt niet onder dwang op laten nemen. Echt niet.
Tenzij je daar enorm door het lint gaat gaan, maar waarom zou je?
Kan je daarna naar de huisarts. Succesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:13 schreef mrderierre het volgende:
Ik ga deze halen en uittesten:
https://www.etos.nl/produ(...)00-ml-120555781.html
Dat spul ken ik en is geweldig voor kwetsbare huid, maar de vraag is of dit je probleem oplost.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:13 schreef mrderierre het volgende:
Ik ga deze halen en uittesten:
https://www.etos.nl/produ(...)00-ml-120555781.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |