Voor zoiets kleins is dat toch niet nodig kan ik ook via de forum antwoord op krijgen. Het lijkt ook op handeczeem. Misschien dat ik speciaal daarvoor een creme kan halen bij de kruidvat of apotheek?quote:
Ga het vragen bij de apotheek dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:51 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Voor zoiets kleins is dat toch niet nodig kan ik ook via de forum antwoord op krijgen. Het lijkt ook op handeczeem. Misschien dat ik speciaal daarvoor een creme kan halen bij de kruidvat of apotheek?
Probeer dat dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:51 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Voor zoiets kleins is dat toch niet nodig kan ik ook via de forum antwoord op krijgen. Het lijkt ook op handeczeem. Misschien dat ik speciaal daarvoor een creme kan halen bij de kruidvat of apotheek?
Ik ontwijk mijn huisarts al sinds 6 jaar omdat ik paranoid ben. Of beter gezegd krijg het gevoel dat ik daar opgesloten zal worden vandaar dat ik via andere wegen oplossingen probeer te vinden zolang dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:52 schreef Kreator het volgende:
Ik kan hier als huisarts maar 1 ding over zeggen en dat is eigenlijk vrij simpel in dit geval omdat de foto zo helder is en we in dit soort gevallen eigenlijk altijd hetzelfde zeggen:
Ga naar de huisarts.
Ik kan je als huisarts zijnde maar één ding aanraden als je paranoide bent: Ga naar de huisarts.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:58 schreef mrderierre het volgende:
Ik ontwijk mijn huisarts al sinds 6 jaar omdat ik paranoid ben.
Hoe moet dat dan als je eens echt iets hebt?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:58 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Ik ontwijk mijn huisarts al sinds 6 jaar omdat ik paranoid ben. Of beter gezegd krijg het gevoel dat ik daar opgesloten zal worden vandaar dat ik via andere wegen oplossingen probeer te vinden zolang dat mogelijk is.
Ik ga via de etos zoeen eczeem zalf aanschaffen. En als het niet werkt moet ik een ander oplossing vinden. Misschien dat ik een mail ga sturen als laatste optie..
Maar misschien is het geen eczeem.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:58 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Ik ontwijk mijn huisarts al sinds 6 jaar omdat ik paranoid ben. Of beter gezegd krijg het gevoel dat ik daar opgesloten zal worden vandaar dat ik via andere wegen oplossingen probeer te vinden zolang dat mogelijk is.
Ik ga via de etos zoeen eczeem zalf aanschaffen. En als het niet werkt moet ik een ander oplossing vinden. Misschien dat ik een mail ga sturen als laatste optie..
Daar ben ik zelf ook bang voor...Als het echt serieus is en ernstig dan ga ik naar het buitenland denk ik. Je hebt van die praktijken die je direct helpen als je cash betaald.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als je eens echt iets hebt?
En dan word je niet opgesloten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:02 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook bang voor...Als het echt serieus is en ernstig dan ga ik naar het buitenland denk ik. Je hebt van die praktijken die je direct helpen als je cash betaald.
Ze willen dat ik anti-psychotica/hersenmedicatie inneem zodat de paranoia wordt onderdrukt maar dat doe ik niet. Ik weiger alle soorten medicatie op dat gebied. Ze hebben daardoor meerdere pogingen gedaan om mij met dwang op te nemen maar dat is mislukt vanwege juridische tekortkoming. Je moet namelijk agressief zijn of een gevaar voor de omgeving etc voordat je met dwang opgenomen mag worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan je als huisarts zijnde maar één ding aanraden als je paranoide bent: Ga naar de huisarts.
Nee want daar weten ze niet wie ik ben. Ze kennen mijn verleden niet en het boeit hen ook niet zolang je maar betaald.quote:
Ik ga eerst naar de etos voor eczeem zalf en kijken hoe het loopt... als het niet werkt dan moet ik een mailtje sturen naar de huisarts.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:02 schreef maily het volgende:
Kun je je huisarts geen foto appen van je hand?
Kan die het op afstand beoordelen.
Dat is 1 van de symptomen van iemand met paranoide verschijnselen. Zeg niet als huisarts hoor, want dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:05 schreef mrderierre het volgende:
Ik weiger alle soorten medicatie op dat gebied.
Dus ze krijgen dat juridisch niet rond?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:05 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Ze willen dat ik anti-psychotica/hersenmedicatie inneem zodat de paranoia wordt onderdrukt maar dat doe ik niet. Ik weiger alle soorten medicatie op dat gebied. Ze hebben daardoor meerdere pogingen gedaan om mij met dwang op te nemen maar dat is mislukt vanwege juridische tekortkoming. Je moet namelijk agressief zijn of een gevaar voor de omgeving etc voordat je met dwang opgenomen mag worden.
Nee dat durf ik niet vanwege een sterk gevoel dat ze mij in de huisartsenpraktijk gaan opsluiten. En heb ook een sterk vermoeden dat de huisarts alles zal doorspelen naar het UWV die daarna mijn uitkering stop zal zetten. Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus ze krijgen dat juridisch niet rond?
Als je dan nu naar de huisarts gaat met je eczeem, dan gaat de huisarts je op dat moment echt niet onder dwang op laten nemen. Echt niet.
Tenzij je daar enorm door het lint gaat gaan, maar waarom zou je?
Kan je daarna naar de huisarts. Succesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:13 schreef mrderierre het volgende:
Ik ga deze halen en uittesten:
https://www.etos.nl/produ(...)00-ml-120555781.html
Dat spul ken ik en is geweldig voor kwetsbare huid, maar de vraag is of dit je probleem oplost.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:13 schreef mrderierre het volgende:
Ik ga deze halen en uittesten:
https://www.etos.nl/produ(...)00-ml-120555781.html
Dan zou de huisarts zwaar in overtreding zijn. Dus dat doet hij/zij niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:10 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet vanwege een sterk gevoel dat ze mij in de huisartsenpraktijk gaan opsluiten. En heb ook een sterk vermoeden dat de huisarts alles zal doorspelen naar het UWV die daarna mijn uitkering stop zal zetten. Dat gevoel heb ik ook.
Dat mag ten eerste helemaal niet en ten tweede lijkt het mij dat je een uitkering harder nodig hebt als je niet eens naar de huisarts durft vanwege je paranoia.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:10 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet vanwege een sterk gevoel dat ze mij in de huisartsenpraktijk gaan opsluiten. En heb ook een sterk vermoeden dat de huisarts alles zal doorspelen naar het UWV die daarna mijn uitkering stop zal zetten. Dat gevoel heb ik ook.
Ze hebben contact met elkaar. Ze spelen elke mogelijke gebeurtenis door.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zou de huisarts zwaar in overtreding zijn. Dus dat doet hij/zij niet.
Ze hebben je adres? Waarom komen ze je dan niet halen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:40 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Ze hebben contact met elkaar. Ze spelen elke mogelijke gebeurtenis door.
Behandelaar - huisarts - UWV.
Deze 3 zijn de boosdoeners. Omdat ik alles zoveel mogelijk ontwijk werken ze samen. Ik word niet meer behandeld omdat ik uitbehandeld ben. En huisarts heb ik al 6 jaar niet gezien. Van het UWV hoor ik ook niets.
Heb voor de zekerheid rondom mijn woning 9 cameras geplaatst voor het geval dat ze mij controlleren..
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hebben je adres? Waarom komen ze je dan niet halen?
Heb hen al meerdere keren betrapt toen ze stiekem in mijn tuin keken. Heb dit ook aangegeven bij hun maar ze zeggen dat ze dat nooit hebben gedaan. "Je hallucineert" zeggen ze dan. Ik heb de hoofd van mijn ex-behandelaar meerdere keren gezien. Hij keek net over het hek heen zeg maar. Wanneer ik wegkeek en opnieuw keek naar mijn hek zag ik hem niet meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hebben je adres? Waarom komen ze je dan niet halen?
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:57 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Heb hen al meerdere keren betrapt toen ze stiekem in mijn tuin keken. Heb dit ook aangegeven bij hun maar ze zeggen dat ze dat nooit hebben gedaan. "Je hallucineert" zeggen ze dan. Ik heb de hoofd van mijn ex-behandelaar meerdere keren gezien. Hij keek net over het hek heen zeg maar. Wanneer ik wegkeek en opnieuw keek naar mijn hek zag ik hem niet meer.
Waarom zouden ze je beloeren?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:57 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Heb hen al meerdere keren betrapt toen ze stiekem in mijn tuin keken. Heb dit ook aangegeven bij hun maar ze zeggen dat ze dat nooit hebben gedaan. "Je hallucineert" zeggen ze dan. Ik heb de hoofd van mijn ex-behandelaar meerdere keren gezien. Hij keek net over het hek heen zeg maar. Wanneer ik wegkeek en opnieuw keek naar mijn hek zag ik hem niet meer.
Met de doorlooptijden van personeel is dat erg onwaarschijnlijk na al die jarenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:57 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd naar het bleek een mislukte poging omdat het juridisch gezien niet mogelijk was.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je beloeren?
Als ze je willen komen halen, dan staan ze wel met een paar man op de stoep.
Hoe was het dan geëscaleerd, die keer dat ze het geprobeerd hebben?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:02 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd naar het bleek een mislukte poging omdat het juridisch gezien niet mogelijk was.
Dit betekend echter niet dat ze mij niet alsof gaan opsluiten als ik daar binnen kom bij de huisarts. Bij psychiatrische ziekenhuizen heb je ook van die dubbele sluis deuren. Als je erin loopt gaat het opslot.
1. Blijvende zorgmijding.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe was het dan geëscaleerd, die keer dat ze het geprobeerd hebben?
Dakloos dus al niet meer. En maatschappelijke teloorgang waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:52 schreef mrderierre het volgende:
[..]
1. Blijvende zorgmijding.
2. Maatschappelijke teloorgang
3. Dakloos.
Dit was de reden om het aan te vragen bij de geneesheer directeur. Dus een dwangopname.
Maar omdat ik niet gewelddadig was kon het niet.
Ja dus naar de huisarts omdat dat soort zalfjes niet bij de kruidvat te koop zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:51 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Haha, ja. Kom je gewoon een huisartsenpraktijk binnen die voor iedereen geopend is, meteen de assistent: "SNEL, HET IS MENEER KONT! ZORG DAT HIJ NIET ONTSNAPT!" en dan patsboem, vliegt heel die zaak hermetisch op slot totdat er een busje van het gekkenhuis komt vol mannetjes met verdovingsgeweren!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:02 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd naar het bleek een mislukte poging omdat het juridisch gezien niet mogelijk was.
Dit betekend echter niet dat ze mij niet alsof gaan opsluiten als ik daar binnen kom bij de huisarts. Bij psychiatrische ziekenhuizen heb je ook van die dubbele sluis deuren. Als je erin loopt gaat het opslot.
Dit. En ook een ander merk handzeep aanschaffen. Zou misschien ook kunnen helpen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Met de doorlooptijden van personeel is dat erg onwaarschijnlijk na al die jaren
maar goed, de plek op je hand dus. Lekker smeren met zalf, als het na een week niet verandert, probeer anti schimmelzalf. Huismerk miconazol is prima
En dat is dus precies wat paranoïde zijn inhoudt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Haha, ja. Kom je gewoon een huisartsenpraktijk binnen die voor iedereen geopend is, meteen de assistent: "SNEL, HET IS MENEER KONT! ZORG DAT HIJ NIET ONTSNAPT!" en dan patsboem, vliegt heel die zaak hermetisch op slot totdat er een busje van het gekkenhuis komt vol mannetjes met verdovingsgeweren!![]()
Allemaal mensen buiten die hun consult missen, mensen binnen die niet naar huis kunnen, enkel en alleen omdat jij bij de huisarts binnenloopt. Ja nee, oké.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet zelf van getuigen.
Ik denk dat je beter professionele hulp kan vragen voor je hand en vele andere dingen. Dit forum is niet geschikt hiervoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:10 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |