Het staat er ook niet op. Het punt is als volgt:quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:46 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat? Ik heb dat nog nooit op een boete of belastingaanslag zien staan. Heb je een foto of scan van de tekst?
Denk echt niet dat het je wat op gaat leveren maar het lijkt me wel leuk als het lukt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
Nu heb ik als test een boete van 40 euro ofzo aangevochten met als reden de gratie gods. Ik ben zeer benieuwd. Wel is het zo dat wanneer een boete vernietigd zou worden je in principe geen aangifte meer kunt doen bij de BD, want immers geef je aan dat men geen autoriteit over je heeft en vice versa. We wachten het af
Jazeker die voorbeelden zijn er. Die brief hierboven is zo'n voorbeeld. Die persoon wacht al MAANDEN op reactie en die komt er niet meer. Boete is ook geseponeerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Denk echt niet dat het je wat op gaat leveren maar het lijkt me wel leuk als het lukt.
Heb je ergens voorbeelden van andere mensen die het op deze manier hebben aangevochten?
Oh sorry, ik dacht dat dat jou brief was. Moet beter lezen. Mocht het op deze manier werken is dat erg handig om te wetenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jazeker die voorbeelden zijn er. Die brief hierboven is zo'n voorbeeld. Die persoon wacht al MAANDEN op reactie en die komt er niet meer. Boete is ook geseponeerd.
Het werkt ook, want men kan niet aantonen wie of wat de gratie gods is en dat is wel belangrijk om te weten. Houd er wel rekening mee dat wanneer een boete of aangifte op deze manier wordt geseponeerd je dus NERGENS meer toegang tot hebt. Toeslagen, HRA etc etc, want je zegt eigenlijk; U heeft geen autoriteit over mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat dat jou brief was. Moet beter lezen. Mocht het op deze manier werken is dat erg handig om te weten
Die opschorting lijkt mij standaard en het CVOM staat niet bekend om z’n snelheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jazeker die voorbeelden zijn er. Die brief hierboven is zo'n voorbeeld. Die persoon wacht al MAANDEN op reactie en die komt er niet meer. Boete is ook geseponeerd.
We gaan het snel zien, want ik heb als test dus een brief verzonden. Je kan het lulkoek vinden, maar waar zijn de argumenten? Wetten worden ondertekend door de gratie gods. Dat is zo klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die opschorting lijkt mij standaard en het CVOM staat niet bekend om z’n snelheid.
Ik vind dit net zo’n lulkoek als doe soevereine mensen.
Nee, BIJ de gratie Gods.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan het snel zien, want ik heb als test dus een brief verzonden. Je kan het lulkoek vinden, maar waar zijn de argumenten? Wetten worden ondertekend door de gratie gods. Dat is zo klaar als een klontje.
Dat is handig. Dan kan ik mensen vermoorden want ik erken de wetten en de rechtspraak nietquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het werkt ook, want men kan niet aantonen wie of wat de gratie gods is en dat is wel belangrijk om te weten. Houd er wel rekening mee dat wanneer een boete of aangifte op deze manier wordt geseponeerd je dus NERGENS meer toegang tot hebt. Toeslagen, HRA etc etc, want je zegt eigenlijk; U heeft geen autoriteit over mij.
Het argument is dat je feitelijk betoogt dat het hele rechtssysteem in Nederland onrechtmatig tot stand is gekomen, op basis van die loze woordjes. Wat natuurlijk je reinste lulkoek, al noemt hij zichzelf Dikke Willem, maar zelfs als dat zo is gaat geen rechter daar de consequenties aan verbinden die jij wil.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan het snel zien, want ik heb als test dus een brief verzonden. Je kan het lulkoek vinden, maar waar zijn de argumenten? Wetten worden ondertekend door de gratie gods. Dat is zo klaar als een klontje.
Dat mag wel maar die erken je dan nietquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:12 schreef trein2000 het volgende:
Mag die rechter eigenlijk wel oordelen? Die is ook benoemd door ‘wij Beatrix, bij de gratie Gods…’
Het rechtsysteem is er alleen omdat de politie en het leger dit ondersteund.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het argument is dat je feitelijk betoogt dat het hele rechtssysteem in Nederland onrechtmatig tot stand is gekomen, op basis van die loze woordjes. Wat natuurlijk je reinste lulkoek, al noemt hij zichzelf Dikke Willem, maar zelfs als dat zo is gaat geen rechter daar de consequenties aan verbinden die jij wil.
Ik wou dat er een camera hangt bij de persoon die de brief leest.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:13 schreef -Sigaartje het volgende:
Bij gratie Gods betekent dat de koning handelt uit de naam van God. Heeft niks met gratie (kwijtschelding) te maken.
Maar succes met je bezwaar. Je weet maar nooit.
Het gaat er niet om hoe hij zich noemt. Hij tekent bij de gratie gods oftewel gratie gods geeft de Koning toestemming te tekenen en de gratie gods is de autoriteit, maar wie of wat is het?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het argument is dat je feitelijk betoogt dat het hele rechtssysteem in Nederland onrechtmatig tot stand is gekomen, op basis van die loze woordjes. Wat natuurlijk je reinste lulkoek, al noemt hij zichzelf Dikke Willem, maar zelfs als dat zo is gaat geen rechter daar de consequenties aan verbinden die jij wil.
Gaat niet om die 40 euro. Het is een fascinerend verschijnsel die wetgeving. Werken doen we trouwens as we speakquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:25 schreef GereDathan het volgende:
Misschien moet je je tijd nuttig besteden en gaan werken. Dan kan je je domme boetes ook gewoon betalen zonder gejank en uitstellen.
Het gaat er wel om, de formule is namelijk ‘wij willem Alexander, bij de gratie Gods… hebben goedgevonden en verstaan’. Het is de koning die handelt, daar gaat het om. Niet meer, niet minder.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe hij zich noemt. Hij tekent bij de gratie gods oftewel gratie gods geeft de Koning toestemming te tekenen en de gratie gods is de autoriteit, maar wie of wat is het?
Uit naam van de gratie gods. Je ziet die brief hierboven toch? De koning is geen autoriteit. Is NIET gekozen door middel van een democratisch proces enzovoorts.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat er wel om, de formule is namelijk ‘wij willem Alexander, bij de gratie Gods… hebben goedgevonden en verstaan’. Het is de koning die handelt, daar gaat het om. Niet meer, niet minder.
Omdat het CVOM een tergend trage club is. Er is overigens nog tijd zat, de redelijke termijn is 2 jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uit naam van de gratie gods. Je ziet die brief hierboven toch? De koning is geen autoriteit. Is NIET gekozen door middel van een democratisch proces enzovoorts.
Waarom heeft die persoon nooit meer wat gehoord na het indienen van het bezwaar en zo nog tientallen anderen? Dan zit er dus weldegelijk een kern van waarheid in.
Dat ''zou'' kunnen, maar het is opzich opvallend dat niemand iets hoort na het maken van bezwaar en nogmaals de koning is gebakken lucht. Toon maar aan dat hij autoriteit heeft en democratisch is gekozen, dat is hij niet. Hoe bestaat het dan dat zo iemand moet bepalen of wij belasting betalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het CVOM een tergend trage club is. Er is overigens nog tijd zat, de redelijke termijn is 2 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |