Is het niet zo dat de curatoren de inboedel zullen gaan verkopen om zo veel mogelijk de schulden te dekken?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:51 schreef golfer het volgende:
De tent is failliet. Wat vinden de curatoren dat je moet bieden?
Wel doen, pak ik alvast de popcorn!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:45 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb je post gelezen en vervolgens daarmee je capaciteit bepaald. Niet doen.
Ja, gebakken lucht zeker.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:49 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het is een bestaande naam die bijvoorbeeld aan klm levert.
Laat ons dat dan gelijk weten. Kunnen we vanaf het begin meegenieten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld zojuist en er is inderdaad een andere reden.
Wie weet post ik over een aantal maanden wel als trotse poffertjeskraambezitter
Hij verzint wel weer een nieuw excuus om iets niet te doen. Het ligt dan ook niet aan hemzelf. Zou wel handig zijn als hij het wel doet, want dan is hij vindbaar dus even een mailtje naar DUO en ze weten in ieder geval waar hij dan zitquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laat ons dat dan gelijk weten. Kunnen we vanaf het begin meegenieten.
Ja de zogeheten dark kitchen zat op de genoemde locatie een half uur lopen van het centrumquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eerst was het een toko op een half uur lopen van het centrum, nu is het een foodtruck?
Als ze de gemeente Leiden of den Haag bellen weten ze ook precies waar ik woon maar dat doen ze niet want dat mag niet van de autoriteit persoonsgegevens.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:06 schreef boskameel het volgende:
[..]
Hij verzint wel weer een nieuw excuus om iets niet te doen. Het ligt dan ook niet aan hemzelf. Zou wel handig zijn als hij het wel doet, want dan is hij vindbaar dus even een mailtje naar DUO en ze weten in ieder geval waar hij dan zit.
Waarom niet een heel zooitje bezorg restaurants vanuit 1 keuken beginnen? Toch niet zo moeilijks om snackbar eten EN pizza te maken?quote:Op woensdag 3 mei 2023 02:14 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja de zogeheten dark kitchen zat op de genoemde locatie een half uur lopen van het centrum
Heb jij weer je machtsmomentje echt trots op je hoor meneer de stoere moderatorquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb iets nuttigs gedaan door WGR schoon te houden van bullshit.
Het wordt met iedere post duidelijker dat je een aanwinst voor de horeca zou zijn, misschien is een heel nieuw concept wat voor jou?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:09 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heb jij weer je machtsmomentje echt trots op je hoor meneer de stoere moderator
Als het niet in je bloed zit dan wordt het een nog grotere uitdaging dan het al was.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd werk ik liever voor een baas omdat ondernemen niet in mijn bloed zit. Ondernemer ben je of je bent het niet en ik ben dat niet.
Maar als het moet of zo beter uitkomt wil ik best ondernemen hoor.
Ook in ondernemersfamilies was er ooit een eerste persoon die een toko begon he.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:17 schreef Leandra het volgende:
Ik lees net dit TS:
[..]
Als het niet in je bloed zit dan wordt het een nog grotere uitdaging dan het al was.
Ja, maar je hoeft niet uit een ondernemersfamilie te komen om ondernemen in je bloed te hebben, dat is een stukje karakter.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ook in ondernemersfamilies was er ooit een eerste persoon die een toko begon he.
Iemand moet ooit ergens beginnen.
Dat karakter heb ik absoluut niet. Het zit absoluut niet in me. Dat betekent alsnog niet dat het onmogelijk is.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft niet uit een ondernemersfamilie te komen om ondernemen in je bloed te hebben, dat is een stukje karakter.
Bij jou is alles mogelijk ga ervoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat karakter heb ik absoluut niet. Het zit absoluut niet in me. Dat betekent alsnog niet dat het onmogelijk is.
Zou kunnen. Ik koop die kraam niet voordat ik een rijbewijs heb dus dan zijn we ook al weer 6 maanden verder.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij jou is alles mogelijk ga ervoor.![]()
Dan lezen we hier over een tijdje wel weer het verhaal waarom het toch niet zoals gewenst uitpakte.
Dat is nu nét wat het wél betekent:quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat karakter heb ik absoluut niet. Het zit absoluut niet in me. Dat betekent alsnog niet dat het onmogelijk is.
Vaardigheden kan je leren. Ik kon 5 jaar geleden bijvoorbeeld geen piano spelen en nou kan ik dat wel, dat doe ik als hobby bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat is nu nét wat het wél betekent:
Als je ergens helemaal geen capaciteiten voor hebt kan dat nooit een succes worden.
Het gaat over je eigen uitspraak en die ging niet over 'vaardigheden', maar over je karakter en dat je iets "gewoon niet in je zat"...quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:11 schreef sirdanilot het volgende:
Vaardigheden kan je leren. Ik kon 5 jaar geleden bijvoorbeeld geen piano spelen en nou kan ik dat wel, dat doe ik als hobby bijvoorbeeld.
Ik denk dat ondernemen absoluut niet in me zit, maar dat betekent niet dat ik het niet kan proberen. Misschien ben ik er toch wel goed in. Je weet het niet he.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het gaat over je eigen uitspraak en die ging niet over 'vaardigheden', maar over je karakter en dat je iets "gewoon niet in je zat"...
misschien moet je gewoon met jezelf in discussie gaan als je nu wil beweren dat je uitspraak "Dat karakter heb ik absoluut niet. Het zit absoluut niet in me." niet waar is.
Als je er goed in zou zijn, zit het juist wél in je .....quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:36 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik denk dat ondernemen absoluut niet in me zit, maar dat betekent niet dat ik het niet kan proberen. Misschien ben ik er toch wel goed in. Je weet het niet he.
Dit zou bijna een uitspraak uit probleemwijken kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:36 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik denk dat ondernemen absoluut niet in me zit, maar dat betekent niet dat ik het niet kan proberen. Misschien ben ik er toch wel goed in. Je weet het niet he.
Ik ben altijd pessimistisch en het glas is bij mij eigenlijk meestal helemaal leeg, niet eens halfleeg, laat staan dat het halfvol is.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als je er goed in zou zijn, zit het juist wél in je .....
Probeer het gewoon een beetje te volgen:
Of het zit wél in je, dan heb je ergens talent voor, het juiste karakter en de wil te slagen en moet je hooguit bepaalde knowhow leren die je snel genoeg opdoet door er dagelijks mee bezig te zijn en doordat je ergens heel veel motivatie voor hebt, en bereid bent te leren en een gedisciplineerde werkwijze.
De andere situatie die dus een totale tegenstelling is, is dat iemand gewoon niet het karakter ergens voor heeft en dit "niet in hem zit" ....
in dat geval is het gewoon iets dat niet gaat veranderen, het ligt niet aan missende kennis of ervaring, mar iemand heeft niet de wil te slagen, niet de motivatie zich door te zetten, niet de discipline om werkzaamheden te blijven doen die hem eigenlijk tegenstaan en geen plezier geven.
En zijn dat ondernemers?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:46 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben altijd pessimistisch en het glas is bij mij eigenlijk meestal helemaal leeg, niet eens halfleeg, laat staan dat het halfvol is.
Vandaar dus dat ik zeg van ik denk niet dat ondernemen echt in mijn karakter zit nee en heb er weinig fiducie in, in principe, maar dat betekent alsnog niet dat ik het absoluut nooit zou willen proberen want wie weet dat ik mijzelf wel in positieve zin verras he het kan verkeren.
Borstklopperij en arrogantie zitten bij ons niet zo in onze aard, ik kom namelijk uit Zeeuws Vlaanderen. Er zijn er wel meer bij ons bij wie het glas meestal half leeg is.
Mja als je door de winkelstraat in Terneuzen loop staat driekwart leeg dus blijkbaar zijn ze niet zo heel goed in ondernemenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En zijn dat ondernemers?
Leuk dat je je grenzen wil verleggen, maar probeer dat eerst eens in loondienst in de horeca. Anders kan het letterlijk een erg dure grap voor je worden als blijkt dat ondernemen toch niet in je bloed zit en je zaak flopt.
Daar gaan we weer… niet reageren op de inhoud maar spuien met algemeenheden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Mja als je door de winkelstraat in Terneuzen loop staat driekwart leeg dus blijkbaar zijn ze niet zo heel goed in ondernemen
Nou, daar heeft laatst nog één van onze medefokkers 5 miljoen gewonnen. @roos94quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar gaan we weer… niet reageren op de inhoud maar spuien met algemeenheden.
Die niet kloppen want leegstand is echt niet alleen een Zeeuws probleem.
Of van Pippie Langkousquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit zou bijna een uitspraak uit probleemwijken kunnen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |