abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2023 @ 15:41:15 #176
33189 RM-rf
1/998001
pi_208990177
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:36 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik denk dat ondernemen absoluut niet in me zit, maar dat betekent niet dat ik het niet kan proberen. Misschien ben ik er toch wel goed in. Je weet het niet he.
Als je er goed in zou zijn, zit het juist wél in je .....

Probeer het gewoon een beetje te volgen:
Of het zit wél in je, dan heb je ergens talent voor, het juiste karakter en de wil te slagen en moet je hooguit bepaalde knowhow leren die je snel genoeg opdoet door er dagelijks mee bezig te zijn en doordat je ergens heel veel motivatie voor hebt, en bereid bent te leren en een gedisciplineerde werkwijze.

De andere situatie die dus een totale tegenstelling is, is dat iemand gewoon niet het karakter ergens voor heeft en dit "niet in hem zit" ....
in dat geval is het gewoon iets dat niet gaat veranderen, het ligt niet aan missende kennis of ervaring, mar iemand heeft niet de wil te slagen, niet de motivatie zich door te zetten, niet de discipline om werkzaamheden te blijven doen die hem eigenlijk tegenstaan en geen plezier geven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_208990222
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:36 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik denk dat ondernemen absoluut niet in me zit, maar dat betekent niet dat ik het niet kan proberen. Misschien ben ik er toch wel goed in. Je weet het niet he.
Dit zou bijna een uitspraak uit probleemwijken kunnen zijn. _O-
pi_208990236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Als je er goed in zou zijn, zit het juist wél in je .....

Probeer het gewoon een beetje te volgen:
Of het zit wél in je, dan heb je ergens talent voor, het juiste karakter en de wil te slagen en moet je hooguit bepaalde knowhow leren die je snel genoeg opdoet door er dagelijks mee bezig te zijn en doordat je ergens heel veel motivatie voor hebt, en bereid bent te leren en een gedisciplineerde werkwijze.

De andere situatie die dus een totale tegenstelling is, is dat iemand gewoon niet het karakter ergens voor heeft en dit "niet in hem zit" ....
in dat geval is het gewoon iets dat niet gaat veranderen, het ligt niet aan missende kennis of ervaring, mar iemand heeft niet de wil te slagen, niet de motivatie zich door te zetten, niet de discipline om werkzaamheden te blijven doen die hem eigenlijk tegenstaan en geen plezier geven.
Ik ben altijd pessimistisch en het glas is bij mij eigenlijk meestal helemaal leeg, niet eens halfleeg, laat staan dat het halfvol is.

Vandaar dus dat ik zeg van ik denk niet dat ondernemen echt in mijn karakter zit nee en heb er weinig fiducie in, in principe, maar dat betekent alsnog niet dat ik het absoluut nooit zou willen proberen want wie weet dat ik mijzelf wel in positieve zin verras he het kan verkeren.

Borstklopperij en arrogantie zitten bij ons niet zo in onze aard, ik kom namelijk uit Zeeuws Vlaanderen. Er zijn er wel meer bij ons bij wie het glas meestal half leeg is.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208990788
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik ben altijd pessimistisch en het glas is bij mij eigenlijk meestal helemaal leeg, niet eens halfleeg, laat staan dat het halfvol is.

Vandaar dus dat ik zeg van ik denk niet dat ondernemen echt in mijn karakter zit nee en heb er weinig fiducie in, in principe, maar dat betekent alsnog niet dat ik het absoluut nooit zou willen proberen want wie weet dat ik mijzelf wel in positieve zin verras he het kan verkeren.

Borstklopperij en arrogantie zitten bij ons niet zo in onze aard, ik kom namelijk uit Zeeuws Vlaanderen. Er zijn er wel meer bij ons bij wie het glas meestal half leeg is.
En zijn dat ondernemers?

Leuk dat je je grenzen wil verleggen, maar probeer dat eerst eens in loondienst in de horeca. Anders kan het letterlijk een erg dure grap voor je worden als blijkt dat ondernemen toch niet in je bloed zit en je zaak flopt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208990835
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En zijn dat ondernemers?

Leuk dat je je grenzen wil verleggen, maar probeer dat eerst eens in loondienst in de horeca. Anders kan het letterlijk een erg dure grap voor je worden als blijkt dat ondernemen toch niet in je bloed zit en je zaak flopt.
Mja als je door de winkelstraat in Terneuzen loop staat driekwart leeg dus blijkbaar zijn ze niet zo heel goed in ondernemen :D
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208990878
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:27 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Mja als je door de winkelstraat in Terneuzen loop staat driekwart leeg dus blijkbaar zijn ze niet zo heel goed in ondernemen :D
Daar gaan we weer… niet reageren op de inhoud maar spuien met algemeenheden.
Die niet kloppen want leegstand is echt niet alleen een Zeeuws probleem.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208990893
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Daar gaan we weer… niet reageren op de inhoud maar spuien met algemeenheden.
Die niet kloppen want leegstand is echt niet alleen een Zeeuws probleem.
Nou, daar heeft laatst nog één van onze medefokkers 5 miljoen gewonnen. @roos94
  Manager PR/Moderator woensdag 3 mei 2023 @ 16:37:45 #183
269689 crew  Viv
pi_208990995
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dit zou bijna een uitspraak uit probleemwijken kunnen zijn. _O-
Of van Pippie Langkous
pi_209021474
Gewoon doen
Facts don't care about your feelings