abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208979833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:39 schreef Hexagon het volgende:
Maar als hij niet failliet is zal die tent een stuk duurder zijn.
Dat is van van alles afhankelijk maar als ze al een jaar geen ding verkocht hebben in Ierland lijkt me dat nu ook niet goed voor de naamsbekendheid en zal de post voor de overnamesom van goodwill bijna nihil zijn. ;)
pi_208979839
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als je over zwartwerkers begint is het totaal niet serieus meer of vind je het zelf wel heel normaal om je medeburgers te naaien en geen belasting af te willen dragen?
In ierland is het heel gebruikelijk om zwart of grijs te werken, ja. Mijn huisgenoot werkt ook grijs in de lokale supermarkt (paar uur legaal met belasting, de rest van de uren handje contantje).

Dat dat in Nederland anders is leuk, maar in dit geval zijn Ierse regels en normen van toepassing.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 2 mei 2023 @ 15:44:52 #128
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_208979854
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 12:01 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dat snap ik allemaal wel maar iedere ondernemer moet toch ergens beginnen ? Als alleen bestaande ondernemers een nieuwe horeca toko zouden mogen openen had er in eerste instantie nooit een restaurant bestaan.
Ik denk dat dit niet zo een goede tijd is om een horecabedrijf te beginnen, maar zelf weten natuurlijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 15:45:42 #129
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208979859
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:43 schreef sirdanilot het volgende:
Dat dat in Nederland anders is leuk, maar in dit geval zijn Ierse regels en normen van toepassing.
Wat je in Ierland allemaal doet en mag is leuk en aardig, maar het is natuurlijk een redenatie van likmevestje.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 15:45:58 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208979862
quote:

[..]
In ierland is het heel gebruikelijk om zwart of grijs te werken, ja. Mijn huisgenoot werkt ook grijs in de lokale supermarkt (paar uur legaal met belasting, de rest van de uren handje contantje).

Het heet niet voor niets "zwart werken" dus in Ierland is dat even illegaal.
pi_208979907
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het heet niet voor niets "zwart werken" dus in Ierland is dat even illegaal.
Toch doet iedereen dat.

Er zijn ook veel mensen die hier op een visa wonen en werken (zeker mensen uit Brazilie) en zonder zwartwerk zouden die ook nooit rond kunnen komen want alles is hier peperduur. Zwarte en grijze economie is gewoon onderdeel van de economie of je het nou leuk vindt of niet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208979930
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Toch doet iedereen dat.

Er zijn ook veel mensen die hier op een visa wonen en werken (zeker mensen uit Brazilie) en zonder zwartwerk zouden die ook nooit rond kunnen komen want alles is hier peperduur. Zwarte en grijze economie is gewoon onderdeel van de economie of je het nou leuk vindt of niet.
Idem dito in Nederland, maar dat het maakt het niet minder illegaal. Anyway, je hele idee is kansloos, dus ik zou m'n geld ergens anders in stoppen of gaan verhuizen naar een land waar het leven wel een beetje betaalbaarder is.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208979939
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Idem dito in Nederland, maar dat het maakt het niet minder illegaal. Anyway, je hele idee is kansloos, dus ik zou m'n geld ergens anders in stoppen of gaan verhuizen naar een land waar het leven wel een beetje betaalbaarder is.
Heb je suggesties voor een dergelijk land?
pi_208979967
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Toch doet iedereen dat.

En je lage ww uitkering daar is dan een gevolg van zulk stompzinnig korte termijn gedrag. :D
  dinsdag 2 mei 2023 @ 16:13:09 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208980064
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:56 schreef sirdanilot het volgende:

Heb je suggesties voor een dergelijk land?
Soedan. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208980118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:13 schreef golfer het volgende:

[..]
Soedan. :W
Als hij met Musk meevliegt naar Mars kan hij de eerste poffertjes bakker daar worden. :D
pi_208980130
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Toch doet iedereen dat.

En je lage ww uitkering daar is dan een gevolg van zu
Zal vast niet aan de multinationals liggen die nauwelijks belasting betalen :D
pi_208980151
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:23 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Zal vast niet aan de multinationals liggen die nauwelijks belasting betalen :D
Die betalen in nl ook nauwelijks belasting dus die logica is dan niet consistent. 8-)
  dinsdag 2 mei 2023 @ 16:30:16 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208980174
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 14:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
De eigenaar is er september 2022 mee gestopt omdat hij naar Italië ging verhuizen.
Ah, ik had het allemaal niet geluisterd, alleen maar plaatjes gekeken en een paar posts gelezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208980258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Die betalen in nl ook nauwelijks belasting dus die logica is dan niet consistent. 8-)
Net als dat er ook in NL veel wordt zwartgewerkt
pi_208980313
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 15:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Inderdaad na een belletje blijkt dat ze niet failliet zijn.

Ik zal even vragen de topictitel aan te laten passen. Dan kan @:CoolGuy tenminste eens wat nuttigs doen als moderator ipv steeds mijn topics ofwel dichtpleuren ofwel naar andere fora te verplaatsen terwijl het gewoon on topic WGR gerelateerde serieuze topics zijn.
Los van de onzinnigheid van je impulstopics stopt het WGR deel hier

quote:

[..]

Hoe gebruikelijk ook, het is illegaal en past daarmee -naar ik heb begrepen- niet in WGR.

Gelukkig hebben we dus VER :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208980322
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Los van de onzinnigheid van je impulstopics stopt het WGR deel hier
[..]
Hoe gebruikelijk ook, het is illegaal en past daarmee -naar ik heb begrepen- niet in WGR.

Gelukkig hebben we dus VER :7
Joh ik vind het allemaal best. Al pleuren ze hem in BNW.
pi_208980345
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:50 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
in het WGR feedback topic doe je anders het verzoek om het weer terug te plaatsen in WGR
pi_208980439
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:53 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
in het WGR feedback topic doe je anders het verzoek om het weer terug te plaatsen i
Gaan ze toch niet doen.
pi_208980451
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:07 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Gaan ze toch niet doen.
Gelijk hebben ze.
pi_208980668
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:08 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Gelijk hebben ze.
Ook de topictitel aanpassen vindt @CoolGuy te veel moeite. Dichtpleuren vindt ie prima maar daadwerkelijk iets nuttigs doen ho maar.

Ze doen maar hoor het hoeft niet he :W
  dinsdag 2 mei 2023 @ 17:41:10 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208980706
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ook de topictitel aanpassen vindt @:CoolGuy te veel moeite. Dichtpleuren vindt ie prima maar daadwerkelijk iets nuttigs doen ho maar.

Eerst was het een toko op een half uur lopen van het centrum, nu is het een foodtruck?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 17:52:16 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208980790
Nu wel even geluisterd, maar die eigenaar lijkt me geen Nederlander, dat verklaart ook de bizarre stroopwafels :X

Ik zou ook niet weten waarom je het een geschikt horecabedrijf vindt om over te nemen, als je er zelfs nog nooit geweest bent valt het wel mee met je affiniteit met poffertjes en stroopwafels.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208980855
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:50 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Al pleuren ze hem in BNW.
"Ierland bestaat niet echt, de overheid dwingt ons stroopwafels te eten maar daarvan ga je dood!"
  Moderator dinsdag 2 mei 2023 @ 18:07:34 #150
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208980948
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ook de topictitel aanpassen vindt @:CoolGuy te veel moeite. Dichtpleuren vindt ie prima maar daadwerkelijk iets nuttigs doen ho maar.

Ik heb iets nuttigs gedaan door WGR schoon te houden van bullshit.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')