Toch was er ooit een eerste Chinees die met die babi pangang begon.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een proces dat zo'n 100 jaar geleden is gestart, klein verschilletje
En jij denkt dat je de eerste bent die met frieten en kroketten begint op een C locatie in een buitenwijk van Dublin?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:54 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Toch was er ooit een eerste Chinees die met die babi pangang begon.
Dit vind je een goed argument om een failliete toko over te nemen met te weinig geld en 0 ervaring?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:54 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Toch was er ooit een eerste Chinees die met die babi pangang begon.
Ik weet het nog niet zeker he ik denkt dat ik maar even die man ga bellen en vragen hoe het zit.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En jij denkt dat je de eerste bent die met frieten en kroketten begint op een C locatie in een buitenwijk van Dublin?
Duidelijk, de horeca is echt wat voor jou!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nergens echt zo van. Houd niet van mensen , vind de meeste hobbys niet leuk, vind de meeste werkzaamheden niet leuk. Je moet wat doen he. Koken is dan net een van de weinige dingen die ik leuk vind.
Op hun instagram nog legio bedrijfstoestanden ruim een jaar geleden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:42 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik zal het ze vragen maar ik kan jou nou al vertellen dat het sinds de corona gedaan is met bedrijfs etentjes en catering en dat was hun voornaamste business.
Die reden kan ik wel bedenken: het is niet rendabel. Die 'markt' is best rendabel als je op een AA locatie zit in hartje Dublin. Dan heb je aan de lopende band mensen die voor een stroopwafel binnen zullen lopen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op hun instagram nog legio bedrijfstoestanden ruim een jaar geleden.
Er is dus een andere reden want ze hebben hun insta een half jaar geleden ook al stopgezet qua gebruiken.
https://instagram.com/dutchessfoods?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ik kan trouwens helemaal niets met die versierde stroopwafels, dat heeft niets met een stroopwafel te maken.
Die mensen zijn er al een jaar geleden weer mee gestopt. Hebben de corona periode niet kunnen overbruggen toen er 1,5-2 jaar amper toeristen kwamen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
Bij Ik Vertrek was een stel die naar Afrika waren vertrokken om een pannenkoekenrestaurant te beginnen met ander Nederlands eten. Een mega succes. Dus ik zeg: doen
Absolute no brainer
De eigenaar is er september 2022 mee gestopt omdat hij naar Italië ging verhuizen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is dus een andere reden want ze hebben hun insta een half jaar geleden ook al stopgezet qua gebruiken.
Ik kan trouwens helemaal niets met die versierde stroopwafels, dat heeft niets met een stroopwafel te maken.
Wie zegt dat je een locatie moet huren joh, flapdrolquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De kosten om in temple bar iets te huren zijn dusdanig hoog dat dat broodje frikandel 6 euro gaat kosten. Kan nooit uit.
En jij hebt nog minder gepresteerd dan ik in je leven.
Bedrijfsetentjes en catering met alleen maar poffertjes en stroopwafels?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:42 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik zal het ze vragen maar ik kan jou nou al vertellen dat het sinds de corona gedaan is met bedrijfs etentjes en catering en dat was hun voornaamste business.
Ik heb ze gebeld zojuist en er is inderdaad een andere reden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad gesproken vandaag.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De eigenaar is er september 2022 mee gestopt omdat hij naar Italië ging verhuizen.
Zijn ze uberhaubt wel failliet of zijn ze gestopt en hebben nu de boel in de verkoop staan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:23 schreef Hexagon het volgende:
Waarom zijn ze dan failliet?
En wat is je visie om dit beter te doen?
Misschien een idee om je even in te lezen over de Nederlandse koloniale geschiedenisquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het is de Chinezen ook gelukt om jou aan de Babi pangang te krijgen toch
er zijn ook veel nieuwe ondernemers die 'n restaurant openen maar die hebben op zijn minst ervaring met koken, veel koks werken bijv. 20 jaar voor 'n baas voordat ze 'n restaurant openen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:01 schreef sirdanilot het volgende:
Als alleen bestaande ondernemers een nieuwe horeca toko zouden mogen openen had er in eerste instantie nooit een restaurant bestaan.
Inderdaad na een belletje blijkt dat ze niet failliet zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn ze uberhaubt wel failliet of zijn ze gestopt en hebben nu de boel in de verkoop staan.
Dan is hij dus niet failliet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad gesproken vandaag.
Ik vind het best wel een goede optie maar niet nu meteen. Wie weet dat dit over een paar maanden een staartje krijgt dus.
Of je begint gewoon een nieuw topic over poffertjes bakken en stroopwafels fabriceren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Inderdaad na een belletje blijkt dat ze niet failliet zijn.
Ik zal even vragen de topictitel aan te laten passen. Dan kan @:CoolGuy tenminste eens wat nuttigs doen als moderator ipv steeds mijn topics ofwel dichtpleuren ofwel naar andere fora te verplaatsen terwijl het gewoon on topic WGR gerelateerde serieuze topics zijn.
Even geduld de moderators gaan de titel aanpassenquote:
Als je over zwartwerkers begint is het totaal niet serieus meer of vind je het zelf wel heel normaal om je medeburgers te naaien en geen belasting af te willen dragen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Inderdaad na een belletje blijkt dat ze niet failliet zijn.
Ik zal even vragen de topictitel aan te laten passen. Dan kan @:CoolGuy tenminste eens wat nuttigs doen als moderator ipv steeds mijn topics ofwel dichtpleuren ofwel naar andere fora te verplaatsen terwijl het gewoon on topic WGR gerelateerde serieuze topics zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |