Met het runnen van een toko.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik kook zelf ook hoor. Kijk maar in CUL.
Kun je nagaan hoe weinig verstand jij er van hebt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:29 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nou dan zal ik daarmee aan de slag moeten inderdaad .
Ik vind jouw reacties tot nu toe het meeste bijdragen aan het topic !
Denk dat er wel meer frieten verkocht worden in Dublin centrum..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ze verkochten alleen poffertjes en stroopwafels. Dat aanbod is te beperkt. Ik zou ook kroketten en frieten verkopen. Dus dat is al iets waar ik mij zou onderscheiden van de voorganger.
Ik denk dat je dan beter een baantje kan zoeken als (hulp)kok in een bestaand restaurant. Een restaurant runnen behelst heel wat meer dan alleen koken en dat is makkelijk uit te besteden. Maar dan nog, werken als kok behelst ook heel wat meer dan alleen een smakelijke maaltijd kunnen bereiden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik kook zelf ook hoor. Kijk maar in CUL.
Als hulpkok gaat hij dadelijk werkweken van 60 uur draaien en moeten we op fok dan de wilde fantasieën van hem missen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter een baantje kan zoeken als (hulp)kok in een bestaand restaurant. Een restaurant runnen behelst heel wat meer dan alleen koken en dat is makkelijk uit te besteden. Maar dan nog, werken als kok behelst ook heel wat meer dan alleen een smakelijke maaltijd kunnen bereiden.
Dat zou misschien een relevant argument zijn als je in Mesopotamië zou leven rond 4000 voor Christus.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:24 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Toch is er ooit in de geschiedenis iemand geweest due dacht van ik ga eten maken voor andere mensen. Anders had het hele concept van een restaurant niet bestaan.
Als ik wacht tot mijn rijbewijs er is, vrees ik dat de toko in kwestie foetsie is.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:29 schreef golfer het volgende:
Ik zou voor die 40k. eerst een rijbewijs kopen.
Waarom denk je dat deze toko op de fles is gegaan? Dat heeft een reden hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als ik wacht tot mijn rijbewijs er is, vrees ik dat de toko in kwestie foetsie is.
Ik ben eigenlijk nergens echt zo van. Houd niet van mensen , vind de meeste hobbys niet leuk, vind de meeste werkzaamheden niet leuk. Je moet wat doen he. Koken is dan net een van de weinige dingen die ik leuk vind.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:36 schreef herverwijderd het volgende:
Jij bent niet zo'n mensenmens, toch? Een beetje een misantroop misschien?
Dan zou ik zeker niet aan zoiets beginnen. Nog even afgezien van de rest.
Ik zal het ze vragen maar ik kan jou nou al vertellen dat het sinds de corona gedaan is met bedrijfs etentjes en catering en dat was hun voornaamste business.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:41 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat deze toko op de fles is gegaan? Dat heeft een reden hoor.
Als je die slappe Ierse chips met azijn frieten wil noemen .....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat er wel meer frieten verkocht worden in Dublin centrum..
Nou en? Begin je toch wat anders? Waarom specifieke deze tent overnemen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als ik wacht tot mijn rijbewijs er is, vrees ik dat de toko in kwestie foetsie is.
Ik had het in ONZ geplaatst.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:48 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zit nou eigenlijk te denken had ik dit niet beter in CUL kunnen plaatsen.
Het is een bestaande naam die bijvoorbeeld aan klm levert.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou en? Begin je toch wat anders? Waarom specifieke deze tent overnemen?
"op FOK! zeiden ze dat het best kon"quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt dan wel behoorlijk wat krediet nodig. De bank zal je minstens om een ondernemingsplan vragen waarin je hebt doorgerekend hoe je de toko winstgevend kan maken.
Alles wordt hier al duurder elke dag. Laat deze steuntrekker maar blijven in Ierland...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:50 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
"op FOK! zeiden ze dat het best kon"
Vorige week wilde TS nog een huis kopen in the middle of fucking nowhere met z'n 40k
Terwijl TS eigenlijk gewoon het beste die 40k kan gebruiken om naar NL te verhuizen met zijn progressieve ziektebeeld en uitkering.
Dan lapt ie maar aan DUO zijn schuld af de komende jaren, met een uitkering zit dat bedrag toch op nagenoeg 0.
Het zorgstelsel hier en uitzicht op werk is wel tig keer beter dan daar iig.
Het is of je rijbewijs of die toko kopen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
En jij denkt dat als je dit kan overnemen, je kroketten kan gaan bakken voor KLM?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:49 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het is een bestaande naam die bijvoorbeeld aan klm levert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |