Je krijgt niet voor niets 10.000 per maand.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:28 schreef Tirza- het volgende:
Ik heb een baan aangeboden gekregen in de horeca met winstdeling dat mogelijk boven de 10k per maand kan uitkomen.
Zowel mijn collega’s als de gasten zijn dan wel voornamelijk buitenlanders. Ik ben geen racist maar heb genoeg ervaring om te kunnen zeggen dat allochtonen nu eenmaal andere normen en waarden hebben en dit vertaald zich ook op verschillende vlakken op zakelijk gebied.
Iemand ervaring hiermee? Wat zouden jullie doen en zijn er dingen die ik echt moet weten hierover?
Valt een bordeel tegenwoordig ook al onder horeca?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:28 schreef Tirza- het volgende:
met winstdeling dat mogelijk boven de 10k per maand kan uitkomen.
Mogelijk. Ik heb een bepaald basisinkomen dat aangevuld kan worden met bonussen als ik bepaalde targets haal. Ik heb cijfers van andere vestigingen gezien dus op basis daarvan kan ik wel een inschatting maken dat het realistisch is maar niet gelijk, daar gaat wel een tijdje overheen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
10k/maand in de horeca?
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook.
Basissalaris van 4k, met een bonus van max 6k maar dat is in het begin dus nog niet aan de orde realistisch gezien.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Valt een bordeel tegenwoordig ook al onder horeca?
Ze draaien in veel vestigingen top omzetten maar absoluut geen nette gasten. Type: abla dit, abi dat. Ze zijn gewoon redelijk uniek met hun formule.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:47 schreef DJKoster het volgende:
Voor dat salaris is het vast een horecagelegenheid waar enigszins nette mensen komen. En waar enige professionaliteit van je collega's wordt verwacht.
(Neemt niet weg dat overal wel een rotte appel tussen kan zitten)
Me verre houden van tenten waar zulke marges gemaakt worden dat er zulke hoge winstdelingen kunnen worden uitgekeerd. Waar zoveel geld omgaat, is ook vaak veel narigheid.quote:
Ja, precies dat is de catch dus een beetje, werken met al die buitenlanders met de bijbehorende ‘eercultuur’.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Me verre houden van tenten waar zulke marges gemaakt worden dat er zulke hoge winstdelingen kunnen worden uitgekeerd. Waar zoveel geld omgaat, is ook vaak veel narigheid.
heb je je ouders al benaderd voor hoeveel kamelen je mag worden uitgehuwelijkd?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:13 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ja, precies dat is de catch dus een beetje, werken met al die buitenlanders met de bijbehorende ‘eercultuur’.
Nee, niet precies, want dat is niet wat ik bedoel. Werken in de 'horeca' met zulke salarissen betekent gewoon narigheid.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:13 schreef Tirza- het volgende:
Ja, precies dat is de catch dus een beetje, werken met al die buitenlanders met de bijbehorende ‘eercultuur’.
Alles tussen patat bakken bij de lokale snackbar en chef-kok bij De Librije.quote:
Denk je dat eercultuur een ding is hier, of is het gewoon witwassen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:13 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Kuchquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:33 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Denk je dat eercultuur een ding is hier, of is het gewoon witwassen?
Ze hebben allerlei prijzen gewonnen van gerenommeerde organisaties dus laten we ophouden over witwassen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:33 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Denk je dat eercultuur een ding is hier, of is het gewoon witwassen?
Wat voor prijzen hebben ze gewonnen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:42 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Ze hebben allerlei prijzen gewonnen van gerenommeerde organisaties dus laten we ophouden over witwassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |