Hij is 20 of 21 (was 17 in augustus 2015 en 19 in januari 2018).quote:
Denk dat ik wel redelijk verborgen zit. Al was een kloon misschien handiger idd..quote:Op woensdag 24 april 2019 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is 20 of 21 (was 17 in augustus 2015).
@:OmgevallenFlat2
Waarom post je dit in godsnaam onder je hoofdaccount (25.000 posts)...
Fraude is gelijk weer zo grof. Het is meer een kwestie van een vriendelijke jongeman aan zijn diploma helpen.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
"Hallo, hoeveel geld kost het om jullie fraude te laten plegen?".
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Fraude is gelijk weer zo grof. Het is meer een kwestie van een vriendelijke jongeman aan zijn diploma helpen.
Ja, want al die leeftijdsgenoten die er wel keihard voor ploeteren ten spijt, daar ben jij te goed voor...quote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Fraude is gelijk weer zo grof. Het is meer een kwestie van een vriendelijke jongeman aan zijn diploma helpen.
Die moeten dan ook maar een manier vinden om er omheen te gaan. Slimmer zijn dan het systeem is opzich niks mis mee hoor. Als jij heel je leven wilt ploeteren vind ik het best, maar ik ga me niet onderdanig gedragen voor een papiertje waar ik toch niks mee kan.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, want al die leeftijdsgenoten die er wel keihard voor ploeteren ten spijt, daar ben jij te goed voor...
Het gaat niet om een papiertje krijgen, het gaat om een papiertje verdienen. En als je er toch niets mee kan waarom dan zoveel moeite, dan studeer je toch niet?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die moeten dan ook maar een manier vinden om er omheen te gaan. Slimmer zijn dan het systeem is opzich niks mis mee hoor. Als jij heel je leven wilt ploeteren vind ik het best, maar ik ga me niet onderdanig gedragen voor een papiertje waar ik toch niks mee kan.
Omdat ik dit jaar even mijn niveau moet optillen zodat ik via de 21-toets naar hbo kan. Als ik nog een jaar thuis zou zitten, zou ik niet genoeg gericht op school zijn. School zelf ben ik altijd aanwezig geweest, stage vind ik nou net minder.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het gaat niet om een papiertje krijgen, het gaat om een papiertje verdienen. En als je er toch niets mee kan waarom dan zoveel moeite, dan studeer je toch niet?
Stage is net zo goed onderdeel van de opleiding als theorie. Juist in hoe je met dit soort dingen omgaat, toont je mentaliteit. Goede voorbode voor het hbo op deze manier...quote:Op woensdag 24 april 2019 15:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Omdat ik dit jaar even mijn niveau moet optillen zodat ik via de 21-toets naar hbo kan. Als ik nog een jaar thuis zou zitten, zou ik niet genoeg gericht op school zijn. School zelf ben ik altijd aanwezig geweest, stage vind ik nou net minder.
Misschien wel. Maar wat voegt stage voor mij toe. Je moet het even vanuit mijn perspectief bekijken; mijn interesse ligt in de medische wetenschap. Wou ik eigenlijk altijd al doen. Door omstandigheden ben ik van het vwo afgetrapt en heb ik het op vmbo moeten doen. Welk nut heeft het nu voor mij om stage te lopen op een kantoor? Ik heb juist een opleiding met veel stof gekozen om, als het ware, mijn brein weer 'aan' te zetten. Stage is dan iets wat bijzonder weinig toevoegt. Ik zou natuurlijk door kunnen gaan in de economische sector, maar geen idee of ik daar ooit echt gelukkig word.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Stage is net zo goed onderdeel van de opleiding als theorie. Juist in hoe je met dit soort dingen omgaat, toont je mentaliteit. Goede voorbode voor het hbo op deze manier...
Ja, dat snap ik wel, maar punt is dat je je nogal verwaand (excuus) opstelt naar al je mede-klasgenoten. Te goed voor een stage, want jij doet er later toch niets mee. Jullie krijgen allemaal hetzelfde papiertje, alleen jij hoeft er minder voor te doen. Bij jou telt het niveau niet ofzo. Doe dan de rest gewoon een plezier en kap met die opleiding als je niet aan de eisen wilt voldoen. Of doe doe die stage wel gewoon even en vink 'm af van je diplomavereistenlijst. Stage leert je ongetwijfeld wat, al is het maar nederigheid of wat werken is. En maak er anders meer van voor jezelf. Dit is echt arrogant wat je nu doet. Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar wat voegt stage voor mij toe. Je moet het even vanuit mijn perspectief bekijken; mijn interesse ligt in de medische wetenschap. Wou ik eigenlijk altijd al doen. Door omstandigheden ben ik van het vwo afgetrapt en heb ik het op vmbo moeten doen. Welk nut heeft het nu voor mij om stage te lopen op een kantoor? Ik heb juist een opleiding met veel stof gekozen om, als het ware, mijn brein weer 'aan' te zetten. Stage is dan iets wat bijzonder weinig toevoegt. Ik zou natuurlijk door kunnen gaan in de economische sector, maar geen idee of ik daar ooit echt gelukkig word.
Het verschil is, hun willen dit diploma halen en echt door hiermee. Dan is een stage voor hun heel belangrijk. Mijn doel is om volgend jaar weg te zijn, dus voor mij voegt die stage niets toe. En ja, voor mij is het niveau beduidend laag. Als ik 9's en tienen haal zonder te leren ga ik er natuurlijk ook geen enorme moeite in stoppen, sorry als dat arrogant overkomt, ik heb ook niks tegen de mensen die het wel netjes afmaken. Daar heb ik ook echt respect voor. Maar ik voel me soms net een alien hier, en dat ga ik denk ook op stage hebben. Ik wil alleen dit jaar overgaan zodat ik bij mijn volgende school kan aantonen dat ik wel de juiste mentaliteit heb. Als dat met een omweg moet is het jammer, maar ik heb het geprobeerd hoor. Stage vinden is alleen lastig.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar punt is dat je je nogal verwaand (excuus) opstelt naar al je mede-klasgenoten. Te goed voor een stage, want jij doet er later toch niets mee. Jullie krijgen allemaal hetzelfde papiertje, alleen jij hoeft er minder voor te doen. Bij jou telt het niveau niet ofzo. Doe dan de rest gewoon een plezier en kap met die opleiding als je niet aan de eisen wilt voldoen. Of doe doe die stage wel gewoon even en vink 'm af van je diplomavereistenlijst. Stage leert je ongetwijfeld wat, al is het maar nederigheid of wat werken is. En maak er anders meer van voor jezelf. Dit is echt arrogant wat je nu doet. Wel de lusten, niet de lasten.
het klinkt alsof je op stage prima dingen zou kunnen leren als dat je soms op je werk dingen moet doen die je niet wil. Of moet luisteren naar een meerderequote:Op woensdag 24 april 2019 15:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar wat voegt stage voor mij toe. Je moet het even vanuit mijn perspectief bekijken; mijn interesse ligt in de medische wetenschap. Wou ik eigenlijk altijd al doen. Door omstandigheden ben ik van het vwo afgetrapt en heb ik het op vmbo moeten doen. Welk nut heeft het nu voor mij om stage te lopen op een kantoor? Ik heb juist een opleiding met veel stof gekozen om, als het ware, mijn brein weer 'aan' te zetten. Stage is dan iets wat bijzonder weinig toevoegt. Ik zou natuurlijk door kunnen gaan in de economische sector, maar geen idee of ik daar ooit echt gelukkig word.
die heb je dus nietquote:Op woensdag 24 april 2019 15:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik wil alleen dit jaar overgaan zodat ik bij mijn volgende school kan aantonen dat ik wel de juiste mentaliteit heb. Als dat met een omweg moet is het jammer,
Stage is ook zeker wel goed! Maar het moet je wel liggen. Net als je werk, als je werk doet wat je niet leuk vindt zal je bijna altijd kwalitatief minder werk afleveren. En ik heb lang gewerkt, dus ik weet wel wat werken isquote:Op woensdag 24 april 2019 15:48 schreef Allures het volgende:
[..]
het klinkt alsof je op stage prima dingen zou kunnen leren als dat je soms op je werk dingen moet doen die je niet wil. Of moet luisteren naar een meerdere
Ook belangrijke dingen om eens tegen te komen in je leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |