abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186397724
Sluit maar

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 15:20:49 ]
pi_186397817
een goed begin van je Carriere ^O^
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_186397831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:51 schreef longinus het volgende:
een goed begin van je Carriere ^O^
Volgens mij is hij al in de 30.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_186397859
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:52 schreef halfway het volgende:

[..]

Geen idee waar je dit op baseert, je zit er ook echt compleet naast.
pi_186398057
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:52 schreef halfway het volgende:

[..]

Hij is 20 of 21 (was 17 in augustus 2015 en 19 in januari 2018).

@OmgevallenFlat2
Waarom post je dit in godsnaam onder je hoofdaccount (25.000 posts)...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 15:08:54 ]
pi_186398077
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij is 20 of 21 (was 17 in augustus 2015).

@:OmgevallenFlat2
Waarom post je dit in godsnaam onder je hoofdaccount (25.000 posts)...
Denk dat ik wel redelijk verborgen zit. Al was een kloon misschien handiger idd..
pi_186398194
Trollollol
Somebody that I used to know
  Vis een optie? woensdag 24 april 2019 @ 15:17:58 #8
70532 loveli
N
pi_186398212
.

[ Bericht 99% gewijzigd door loveli op 24-04-2019 17:23:54 ]
crap in = crap out
pi_186398230

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 15:25:10 ]
pi_186398235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:17 schreef loveli het volgende:

[..]

"Hallo, hoeveel geld kost het om jullie fraude te laten plegen?".
Fraude is gelijk weer zo grof. Het is meer een kwestie van een vriendelijke jongeman aan zijn diploma helpen.
pi_186398254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Edit het maar leeg, je hebt een punt. Wist niet dat het zo openbaar was.
pi_186398259
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Fraude is gelijk weer zo grof. Het is meer een kwestie van een vriendelijke jongeman aan zijn diploma helpen.
:')
pi_186398329
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja, want al die leeftijdsgenoten die er wel keihard voor ploeteren ten spijt, daar ben jij te goed voor...
pi_186398370
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, want al die leeftijdsgenoten die er wel keihard voor ploeteren ten spijt, daar ben jij te goed voor...
Die moeten dan ook maar een manier vinden om er omheen te gaan. Slimmer zijn dan het systeem is opzich niks mis mee hoor. Als jij heel je leven wilt ploeteren vind ik het best, maar ik ga me niet onderdanig gedragen voor een papiertje waar ik toch niks mee kan.
pi_186398397
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Die moeten dan ook maar een manier vinden om er omheen te gaan. Slimmer zijn dan het systeem is opzich niks mis mee hoor. Als jij heel je leven wilt ploeteren vind ik het best, maar ik ga me niet onderdanig gedragen voor een papiertje waar ik toch niks mee kan.
Het gaat niet om een papiertje krijgen, het gaat om een papiertje verdienen. En als je er toch niets mee kan waarom dan zoveel moeite, dan studeer je toch niet?

Edit : ik ben tenminste trots op mijn papiertje. Ik heb er keihard voor geknokt, er zit veel bloed, zweet en tranen in, maar ik weet in ieder geval dat ik 'm verdiend heb.

Niets mis met hard werken. Ook als het moeilijk is, bijvoorbeeld om stages te regelen. Juist dat maakt je papiertje zoveel waard. Echt. En ik gun jou ook dat trotse gevoel, de wetenschap dat je 'm verdiend hebt.
pi_186398428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:29 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Het gaat niet om een papiertje krijgen, het gaat om een papiertje verdienen. En als je er toch niets mee kan waarom dan zoveel moeite, dan studeer je toch niet?
Omdat ik dit jaar even mijn niveau moet optillen zodat ik via de 21-toets naar hbo kan. Als ik nog een jaar thuis zou zitten, zou ik niet genoeg gericht op school zijn. School zelf ben ik altijd aanwezig geweest, stage vind ik nou net minder.
pi_186398486
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Omdat ik dit jaar even mijn niveau moet optillen zodat ik via de 21-toets naar hbo kan. Als ik nog een jaar thuis zou zitten, zou ik niet genoeg gericht op school zijn. School zelf ben ik altijd aanwezig geweest, stage vind ik nou net minder.
Stage is net zo goed onderdeel van de opleiding als theorie. Juist in hoe je met dit soort dingen omgaat, toont je mentaliteit. Goede voorbode voor het hbo op deze manier...
pi_186398488
Doen.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_186398576
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:34 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Stage is net zo goed onderdeel van de opleiding als theorie. Juist in hoe je met dit soort dingen omgaat, toont je mentaliteit. Goede voorbode voor het hbo op deze manier...
Misschien wel. Maar wat voegt stage voor mij toe. Je moet het even vanuit mijn perspectief bekijken; mijn interesse ligt in de medische wetenschap. Wou ik eigenlijk altijd al doen. Door omstandigheden ben ik van het vwo afgetrapt en heb ik het op vmbo moeten doen. Welk nut heeft het nu voor mij om stage te lopen op een kantoor? Ik heb juist een opleiding met veel stof gekozen om, als het ware, mijn brein weer 'aan' te zetten. Stage is dan iets wat bijzonder weinig toevoegt. Ik zou natuurlijk door kunnen gaan in de economische sector, maar geen idee of ik daar ooit echt gelukkig word.
pi_186398640
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar wat voegt stage voor mij toe. Je moet het even vanuit mijn perspectief bekijken; mijn interesse ligt in de medische wetenschap. Wou ik eigenlijk altijd al doen. Door omstandigheden ben ik van het vwo afgetrapt en heb ik het op vmbo moeten doen. Welk nut heeft het nu voor mij om stage te lopen op een kantoor? Ik heb juist een opleiding met veel stof gekozen om, als het ware, mijn brein weer 'aan' te zetten. Stage is dan iets wat bijzonder weinig toevoegt. Ik zou natuurlijk door kunnen gaan in de economische sector, maar geen idee of ik daar ooit echt gelukkig word.
Ja, dat snap ik wel, maar punt is dat je je nogal verwaand (excuus) opstelt naar al je mede-klasgenoten. Te goed voor een stage, want jij doet er later toch niets mee. Jullie krijgen allemaal hetzelfde papiertje, alleen jij hoeft er minder voor te doen. Bij jou telt het niveau niet ofzo. Doe dan de rest gewoon een plezier en kap met die opleiding als je niet aan de eisen wilt voldoen. Of doe doe die stage wel gewoon even en vink 'm af van je diplomavereistenlijst. Stage leert je ongetwijfeld wat, al is het maar nederigheid of wat werken is. En maak er anders meer van voor jezelf. Dit is echt arrogant wat je nu doet. Wel de lusten, niet de lasten.
  woensdag 24 april 2019 @ 15:42:28 #21
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_186398645
Haha, wat een lul!
pi_186398697
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:42 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel, maar punt is dat je je nogal verwaand (excuus) opstelt naar al je mede-klasgenoten. Te goed voor een stage, want jij doet er later toch niets mee. Jullie krijgen allemaal hetzelfde papiertje, alleen jij hoeft er minder voor te doen. Bij jou telt het niveau niet ofzo. Doe dan de rest gewoon een plezier en kap met die opleiding als je niet aan de eisen wilt voldoen. Of doe doe die stage wel gewoon even en vink 'm af van je diplomavereistenlijst. Stage leert je ongetwijfeld wat, al is het maar nederigheid of wat werken is. En maak er anders meer van voor jezelf. Dit is echt arrogant wat je nu doet. Wel de lusten, niet de lasten.
Het verschil is, hun willen dit diploma halen en echt door hiermee. Dan is een stage voor hun heel belangrijk. Mijn doel is om volgend jaar weg te zijn, dus voor mij voegt die stage niets toe. En ja, voor mij is het niveau beduidend laag. Als ik 9's en tienen haal zonder te leren ga ik er natuurlijk ook geen enorme moeite in stoppen, sorry als dat arrogant overkomt, ik heb ook niks tegen de mensen die het wel netjes afmaken. Daar heb ik ook echt respect voor. Maar ik voel me soms net een alien hier, en dat ga ik denk ook op stage hebben. Ik wil alleen dit jaar overgaan zodat ik bij mijn volgende school kan aantonen dat ik wel de juiste mentaliteit heb. Als dat met een omweg moet is het jammer, maar ik heb het geprobeerd hoor. Stage vinden is alleen lastig.
pi_186398751
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

het klinkt alsof je op stage prima dingen zou kunnen leren als dat je soms op je werk dingen moet doen die je niet wil. Of moet luisteren naar een meerdere
Ook belangrijke dingen om eens tegen te komen in je leven
pi_186398780
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]
Ik wil alleen dit jaar overgaan zodat ik bij mijn volgende school kan aantonen dat ik wel de juiste mentaliteit heb. Als dat met een omweg moet is het jammer,
die heb je dus niet
Beetje apart dat je die dingen in je hoofd niet aan elkaar kunt verbinden
pi_186398791
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:48 schreef Allures het volgende:

[..]

het klinkt alsof je op stage prima dingen zou kunnen leren als dat je soms op je werk dingen moet doen die je niet wil. Of moet luisteren naar een meerdere
Ook belangrijke dingen om eens tegen te komen in je leven
Stage is ook zeker wel goed! Maar het moet je wel liggen. Net als je werk, als je werk doet wat je niet leuk vindt zal je bijna altijd kwalitatief minder werk afleveren. En ik heb lang gewerkt, dus ik weet wel wat werken is :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')