abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:38:03 #1
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188221736
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.

Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat de provider niet levert wat is overeengekomen?

Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door noodgang op 31-07-2019 14:50:35 (referentie naar provider weg) ]
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:38:59 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_188221747
Ik neem aan dat je bewijs hebt van je keuze, dus gewoon contact opnemen en dan eisen wat je gevraagd hebt. Lijkt me niet zo heel moeilijk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_188221758
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt,
Wat lul jij nou weer.

Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 14:40:34 ]
pi_188221772
En laat eens zien wat je bent overeengekomen. Wat staat er precies in je contract? En waar betaal jij (volgens jou onterecht) voor?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 14:41:34 ]
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 14:42:34 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_188221792
Misschien was het lagere bedrag voor een twee-jarig contract en heb jij een een-jarig gekozen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:44:14 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188221810
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer.

Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?
Dit.
And so is the past
pi_188221844
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
pi_188221878
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
Hij zit door z'n bundel heen.
pi_188221884
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers (begint met een T) verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.

Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat T niet levert wat is overeengekomen?

Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal
:') :') ...

Tenzij je belangst hebt is dit echt onzin. Contact opnemen met customer service is tegenwoordig steeds eenvoudiger. Bel gewoon, je hebt dat abonnement niet voor niks!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 14:52:45 #10
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188221928
Zoals aangegeven is het écht niet onmogelijk om contact met ze te krijgen. Dat gaat vrij makkelijk zelfs.

De wat suggestieve TT heb ik even aangepast zodat het de lading wat beter dekt
pi_188221964
Als al die telco's oplichters zijn, waarom ga je dan een verbintenis aan?

Dat lijkt mij niet slim, maar ik sta open voor andere ideeën of typeringen
pi_188222044
Wees niet zo contactgestoord en attendeer zo op hun fout. Je kunt niet zomaar een overeenkomst verbreken zonder de andere partij in gebreke te stellen en de kans te geven het gebrek te herstellen.
pi_188222051
Contactgegevens
Telefoon:

088 0038500
(maandag t/m zaterdag van 9.00 -21.00 uur, lokaal tarief)
Heb je ook Bellen van Online.nl? Bel ons dan gratis via 1200.
Postadres

Postbus 460
1200 AL Hilversum

NB: Niet voor retourzendingen. Zie 'Hardware retourneren' voor meer informatie.
Social Media

Ook op Social Media beantwoordt onze Klantenservice al je vragen. Leg je vraag of klacht voor via Twitter of Facebook. Ons webcare team zit van maandag t/m zaterdag van 9.00 uur t/m 21.00 uur en zondag van 12.00 tot 19.00 uur voor je klaar!
pi_188222061
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
  woensdag 31 juli 2019 @ 15:20:54 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188222296
Ik denk dat dit naar KLB kan.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:02:22 #16
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188222876
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 16:06:19 #17
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188222935
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Nee, bellen. En volgens mij hebben ze ook een chat op hun klantenservicepagina
pi_188222938
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:18:32 #19
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223074
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
pi_188223116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:24:00 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223131
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
Na twintig minuten opgehangen.
pi_188223136
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je kunt toch ook gebruik maken van de telefoon van de afdeling waar je verblijft? Dat scheelt weer een abonnement.
pi_188223149
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Na twintig minuten opgehangen.
Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.

Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_188223190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:31:49 #25
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223224
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.

Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')