Wat lul jij nou weer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt,
Dit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer.
Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt
Hij zit door z'n bundel heen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
...quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers (begint met een T) verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat T niet levert wat is overeengekomen?
Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euroquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
Nee, bellen. En volgens mij hebben ze ook een chat op hun klantenservicepaginaquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro
Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.
En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s
Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro
Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.
En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s
Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoonquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Na twintig minuten opgehangen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
Je kunt toch ook gebruik maken van de telefoon van de afdeling waar je verblijft? Dat scheelt weer een abonnement.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.quote:
Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.
Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |