Wat lul jij nou weer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt,
Dit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer.
Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt
Hij zit door z'n bundel heen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers (begint met een T) verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat T niet levert wat is overeengekomen?
Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euroquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
Nee, bellen. En volgens mij hebben ze ook een chat op hun klantenservicepaginaquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro
Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.
En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s
Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro
Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.
En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s
Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoonquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Na twintig minuten opgehangen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
Je kunt toch ook gebruik maken van de telefoon van de afdeling waar je verblijft? Dat scheelt weer een abonnement.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.quote:
Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.
Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
Waarom kan zo’n kuttent niet gewoon vragen via email beantwoorden?quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
Tmobile doet niet aan email. Telefoon met oneindige wachttijd, chatbots die van niets weten, communities die werkelijk vol staan met klachten van mensen dir ook opgelicht wordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
De vier keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik drie keer de chat gekozen, en één keer whatsapp. Ik ben vier keer voortreffelijk geholpen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.
Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De drie keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik de chat gekozen, en ik ben drie keer voortreffelijk geholpen.
Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in
ik heb geen contract bij T-Mobilequote:Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.
Dus stik er vooral zelf in
Omdat internetforum en TS is stoer en wil klagen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.
Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.
Waarom ga je zo tekeer?
Kun je deze info verstrekken?quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.
Dus stik er vooral zelf in
Er is in dit topic en verhaal waarschijnlijk maar één partij die van mening is dat beide partijen zich niet aan de afspraak hoeven te houden en dat ben jij.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.
Dus stik er vooral zelf in
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.
Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.
Waarom ga je zo tekeer?
Webcare via Twitter/Facebook/Whatsapp.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro
Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.
En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s
Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Niet zo lopen huilen en gewoon contact met ze opnemen. Zitten hele afdelingen te wachten om je bericht te beantwoorden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.
Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Je kan gewoon contact met ze zoeken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.
Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |