abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:38:03 #1
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188221736
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.

Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat de provider niet levert wat is overeengekomen?

Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door noodgang op 31-07-2019 14:50:35 (referentie naar provider weg) ]
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:38:59 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_188221747
Ik neem aan dat je bewijs hebt van je keuze, dus gewoon contact opnemen en dan eisen wat je gevraagd hebt. Lijkt me niet zo heel moeilijk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_188221758
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt,
Wat lul jij nou weer.

Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 14:40:34 ]
pi_188221772
En laat eens zien wat je bent overeengekomen. Wat staat er precies in je contract? En waar betaal jij (volgens jou onterecht) voor?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 14:41:34 ]
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 14:42:34 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_188221792
Misschien was het lagere bedrag voor een twee-jarig contract en heb jij een een-jarig gekozen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:44:14 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188221810
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer.

Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?
Dit.
And so is the past
pi_188221844
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
pi_188221878
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
Hij zit door z'n bundel heen.
pi_188221884
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers (begint met een T) verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.

Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat T niet levert wat is overeengekomen?

Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal
:') :') ...

Tenzij je belangst hebt is dit echt onzin. Contact opnemen met customer service is tegenwoordig steeds eenvoudiger. Bel gewoon, je hebt dat abonnement niet voor niks!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 14:52:45 #10
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188221928
Zoals aangegeven is het écht niet onmogelijk om contact met ze te krijgen. Dat gaat vrij makkelijk zelfs.

De wat suggestieve TT heb ik even aangepast zodat het de lading wat beter dekt
pi_188221964
Als al die telco's oplichters zijn, waarom ga je dan een verbintenis aan?

Dat lijkt mij niet slim, maar ik sta open voor andere ideeën of typeringen
pi_188222044
Wees niet zo contactgestoord en attendeer zo op hun fout. Je kunt niet zomaar een overeenkomst verbreken zonder de andere partij in gebreke te stellen en de kans te geven het gebrek te herstellen.
pi_188222051
Contactgegevens
Telefoon:

088 0038500
(maandag t/m zaterdag van 9.00 -21.00 uur, lokaal tarief)
Heb je ook Bellen van Online.nl? Bel ons dan gratis via 1200.
Postadres

Postbus 460
1200 AL Hilversum

NB: Niet voor retourzendingen. Zie 'Hardware retourneren' voor meer informatie.
Social Media

Ook op Social Media beantwoordt onze Klantenservice al je vragen. Leg je vraag of klacht voor via Twitter of Facebook. Ons webcare team zit van maandag t/m zaterdag van 9.00 uur t/m 21.00 uur en zondag van 12.00 tot 19.00 uur voor je klaar!
pi_188222061
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
  woensdag 31 juli 2019 @ 15:20:54 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188222296
Ik denk dat dit naar KLB kan.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:02:22 #16
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188222876
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 16:06:19 #17
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188222935
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Nee, bellen. En volgens mij hebben ze ook een chat op hun klantenservicepagina
pi_188222938
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:18:32 #19
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223074
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
pi_188223116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:24:00 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223131
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
Na twintig minuten opgehangen.
pi_188223136
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je kunt toch ook gebruik maken van de telefoon van de afdeling waar je verblijft? Dat scheelt weer een abonnement.
pi_188223149
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Na twintig minuten opgehangen.
Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.

Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_188223190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:31:49 #25
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223224
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.

Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:34:05 #26
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223255
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
Waarom kan zo’n kuttent niet gewoon vragen via email beantwoorden?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]


Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
Tmobile doet niet aan email. Telefoon met oneindige wachttijd, chatbots die van niets weten, communities die werkelijk vol staan met klachten van mensen dir ook opgelicht worden
pi_188223288
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
De vier keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik drie keer de chat gekozen, en één keer whatsapp. Ik ben vier keer voortreffelijk geholpen.

Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in :D
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:38:19 #28
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223319
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De drie keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik de chat gekozen, en ik ben drie keer voortreffelijk geholpen.

Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in :D
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
pi_188223321
Probeer de facebookchat eens als je niet wilt bellen.
pi_188223329
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
pi_188223368
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
ik heb geen contract bij T-Mobile :')

Maar je kan misschien nog terugvallen op de wet koop op afstand.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 31 juli 2019 @ 16:43:11 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_188223373
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
Omdat internetforum en TS is stoer en wil klagen.

Ziet er ook meer uit als een KLBtopic nu dan een WGRtopic.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 16:44:58 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_188223405
Wil je een oplossing of alleen maar klagen. Want dan zet ik hem door naar KLB :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_188223492
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
Kun je deze info verstrekken?

- Waar heb je die nieuwe abo afgesloten? Direct op de website van T-Mobile of via een een andere aanbieder?

- Was er een promotie of actie aan de gang?

- Wat heb je precies afgesloten? Prepaid, sim-only of abo, met of zonder toestel, 1 of 2 jaar, hoeveel data, minuten en sms, voor hoeveel...

- Wat staat er op je factuur? Waar betaal je voor en voor welke periode?




Het kan zijn dat ze een fout hebben gemaakt en dat je inderdaad te veel hebt betaald. Maar daar hoef je echt dit gedrag niet bij te vertonen, het is allesbehalve plezierig.

Verder kun je elke provider tegenwoordig op tig manieren bereiken; online (Twitter, Facebook, chatten, forums) en je kunt ze ook bellen of zelfs langsgaan bij een filiaal. Er klopt simpelweg niets van de situatie die jij wil schetsen, providers zijn wél bereikbaar.
pi_188223524
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
Er is in dit topic en verhaal waarschijnlijk maar één partij die van mening is dat beide partijen zich niet aan de afspraak hoeven te houden en dat ben jij.

Het kan zomaar zijn dat T een foutje heeft gemaakt, dat jij het verkeerd begrepen hebt of dat er iets anders aan de hand is, maar in alle scenario's wil jij maar één ding en dat is de boel volledig laten escaleren.

Stel jij bent in gebreken, doordat je bijvoorbeeld een dag te laat betaalt. Hoe zou jij het vinden als T direct de boel escaleert en jou zonder bericht afsluit?

Het is erg vervelend dat jij nu energie moet stoppen in de communicatie. Begrijp ik, vervelend, balen, kost tijd en energie. Maar dat hoort bij het leven. Zonde om je daar extreem over op te winden, daar heb je alleen jezelf maar mee

Dus hup, toch maar bellen, ondertussen via de chat een levend persoon proberen aan te treffen en anders een tweetje of whatsappje sturen want daar zijn ze bijzonder rap.

En probeer op een fatsoenlijke manier te communiceren. Iedereen maakt wel eens een fout, zelfs jij, en dan is het niet prettig om direct geschoffeerd te worden. Heeft ook geen zin, daardoor zou jij ook niet harder gaan lopen.

Succes man. En onthoudt, het is maar een abonnementje van een paar euro
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:55:09 #36
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223526
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
pi_188223533
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Webcare via Twitter/Facebook/Whatsapp.
pi_188223543
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Niet zo lopen huilen en gewoon contact met ze opnemen. Zitten hele afdelingen te wachten om je bericht te beantwoorden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 31 juli 2019 @ 16:56:35 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_188223546
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Je kan gewoon contact met ze zoeken.
Ik heb ze vandaag nog aan de telefoon gehad. Wachttijd 5 minuten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 17:00:44 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_188223604
En anders naar een T winkel.

“Lijdzaam toezien”... klinkt als een slagbank. Zie het in perspectief.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')