abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:38:03 #1
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188221736
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.

Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat de provider niet levert wat is overeengekomen?

Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door noodgang op 31-07-2019 14:50:35 (referentie naar provider weg) ]
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:38:59 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_188221747
Ik neem aan dat je bewijs hebt van je keuze, dus gewoon contact opnemen en dan eisen wat je gevraagd hebt. Lijkt me niet zo heel moeilijk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_188221758
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt,
Wat lul jij nou weer.

Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 14:40:34 ]
pi_188221772
En laat eens zien wat je bent overeengekomen. Wat staat er precies in je contract? En waar betaal jij (volgens jou onterecht) voor?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 14:41:34 ]
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 14:42:34 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_188221792
Misschien was het lagere bedrag voor een twee-jarig contract en heb jij een een-jarig gekozen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:44:14 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188221810
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer.

Je hebt dus nog niet eens contact opgenomen met de provider?
Dit.
And so is the past
pi_188221844
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
pi_188221878
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
Hij zit door z'n bundel heen.
pi_188221884
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Onlangs heb ik mijn contract bij 1 van de grote providers (begint met een T) verlengd voor 1 jaar. Online zo’n mooi schermpje ingediend en op basis daarvan 120min/7GB data voor 13.50 euro. Mooie deal dacht ik, tot ik de eerste rekening kreeg. 16 euro en een datategoed van 5GB.

Natuurlijk is contact opnemen met de provider als consument zo goed als onmogelijk gemaakt, dus de vraag is wat ik nu kan doen? Kan ik dit contract in essentie niet gewoon per direct verbreken omdat T niet levert wat is overeengekomen?

Wat heb ik toch een hekel aan telco’s. Oplichters, allemaal
:') :') ...

Tenzij je belangst hebt is dit echt onzin. Contact opnemen met customer service is tegenwoordig steeds eenvoudiger. Bel gewoon, je hebt dat abonnement niet voor niks!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 14:52:45 #10
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188221928
Zoals aangegeven is het écht niet onmogelijk om contact met ze te krijgen. Dat gaat vrij makkelijk zelfs.

De wat suggestieve TT heb ik even aangepast zodat het de lading wat beter dekt
pi_188221964
Als al die telco's oplichters zijn, waarom ga je dan een verbintenis aan?

Dat lijkt mij niet slim, maar ik sta open voor andere ideeën of typeringen
pi_188222044
Wees niet zo contactgestoord en attendeer zo op hun fout. Je kunt niet zomaar een overeenkomst verbreken zonder de andere partij in gebreke te stellen en de kans te geven het gebrek te herstellen.
pi_188222051
Contactgegevens
Telefoon:

088 0038500
(maandag t/m zaterdag van 9.00 -21.00 uur, lokaal tarief)
Heb je ook Bellen van Online.nl? Bel ons dan gratis via 1200.
Postadres

Postbus 460
1200 AL Hilversum

NB: Niet voor retourzendingen. Zie 'Hardware retourneren' voor meer informatie.
Social Media

Ook op Social Media beantwoordt onze Klantenservice al je vragen. Leg je vraag of klacht voor via Twitter of Facebook. Ons webcare team zit van maandag t/m zaterdag van 9.00 uur t/m 21.00 uur en zondag van 12.00 tot 19.00 uur voor je klaar!
pi_188222061
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
  woensdag 31 juli 2019 @ 15:20:54 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188222296
Ik denk dat dit naar KLB kan.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:02:22 #16
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188222876
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
En verder even kijken naar je bestelbevestiging natuurlijk, wat staat daar op?
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 16:06:19 #17
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188222935
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Nee, bellen. En volgens mij hebben ze ook een chat op hun klantenservicepagina
pi_188222938
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:18:32 #19
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223074
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Aparte conclusie. Maar wat jij wil joh.
Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
pi_188223116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:24:00 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223131
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt al een halfuur in de wacht gehangen? Ja?
Na twintig minuten opgehangen.
pi_188223136
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Je kunt toch ook gebruik maken van de telefoon van de afdeling waar je verblijft? Dat scheelt weer een abonnement.
pi_188223149
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Na twintig minuten opgehangen.
Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.

Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_188223190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij het normaal vind dat een telco meer afschrijft dan overeengekomen voor minder diensten en zichzelf daarbij in essentie op een normale manier onbereikbaar maakt? Ja fucking twitter/Facebook en een kilometer lange wachtrij per telefoon
Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:31:49 #25
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223224
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt na drie minuten weer opgehangen. Prima, zeg dat dan gewoon.

Gelukkig hebben ze ook een chat. https://www.t-mobile.nl/klantenservice
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:34:05 #26
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223255
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
Waarom kan zo’n kuttent niet gewoon vragen via email beantwoorden?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]


Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
Tmobile doet niet aan email. Telefoon met oneindige wachttijd, chatbots die van niets weten, communities die werkelijk vol staan met klachten van mensen dir ook opgelicht worden
pi_188223288
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
De vier keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik drie keer de chat gekozen, en één keer whatsapp. Ik ben vier keer voortreffelijk geholpen.

Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in :D
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:38:19 #28
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223319
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De drie keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik de chat gekozen, en ik ben drie keer voortreffelijk geholpen.

Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in :D
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
pi_188223321
Probeer de facebookchat eens als je niet wilt bellen.
pi_188223329
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
pi_188223368
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
ik heb geen contract bij T-Mobile :')

Maar je kan misschien nog terugvallen op de wet koop op afstand.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 31 juli 2019 @ 16:43:11 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_188223373
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
Omdat internetforum en TS is stoer en wil klagen.

Ziet er ook meer uit als een KLBtopic nu dan een WGRtopic.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 16:44:58 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_188223405
Wil je een oplossing of alleen maar klagen. Want dan zet ik hem door naar KLB :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_188223492
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
Kun je deze info verstrekken?

- Waar heb je die nieuwe abo afgesloten? Direct op de website van T-Mobile of via een een andere aanbieder?

- Was er een promotie of actie aan de gang?

- Wat heb je precies afgesloten? Prepaid, sim-only of abo, met of zonder toestel, 1 of 2 jaar, hoeveel data, minuten en sms, voor hoeveel...

- Wat staat er op je factuur? Waar betaal je voor en voor welke periode?




Het kan zijn dat ze een fout hebben gemaakt en dat je inderdaad te veel hebt betaald. Maar daar hoef je echt dit gedrag niet bij te vertonen, het is allesbehalve plezierig.

Verder kun je elke provider tegenwoordig op tig manieren bereiken; online (Twitter, Facebook, chatten, forums) en je kunt ze ook bellen of zelfs langsgaan bij een filiaal. Er klopt simpelweg niets van de situatie die jij wil schetsen, providers zijn wél bereikbaar.
pi_188223524
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
Er is in dit topic en verhaal waarschijnlijk maar één partij die van mening is dat beide partijen zich niet aan de afspraak hoeven te houden en dat ben jij.

Het kan zomaar zijn dat T een foutje heeft gemaakt, dat jij het verkeerd begrepen hebt of dat er iets anders aan de hand is, maar in alle scenario's wil jij maar één ding en dat is de boel volledig laten escaleren.

Stel jij bent in gebreken, doordat je bijvoorbeeld een dag te laat betaalt. Hoe zou jij het vinden als T direct de boel escaleert en jou zonder bericht afsluit?

Het is erg vervelend dat jij nu energie moet stoppen in de communicatie. Begrijp ik, vervelend, balen, kost tijd en energie. Maar dat hoort bij het leven. Zonde om je daar extreem over op te winden, daar heb je alleen jezelf maar mee

Dus hup, toch maar bellen, ondertussen via de chat een levend persoon proberen aan te treffen en anders een tweetje of whatsappje sturen want daar zijn ze bijzonder rap.

En probeer op een fatsoenlijke manier te communiceren. Iedereen maakt wel eens een fout, zelfs jij, en dan is het niet prettig om direct geschoffeerd te worden. Heeft ook geen zin, daardoor zou jij ook niet harder gaan lopen.

Succes man. En onthoudt, het is maar een abonnementje van een paar euro
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:55:09 #36
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223526
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
pi_188223533
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Webcare via Twitter/Facebook/Whatsapp.
pi_188223543
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Niet zo lopen huilen en gewoon contact met ze opnemen. Zitten hele afdelingen te wachten om je bericht te beantwoorden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 31 juli 2019 @ 16:56:35 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_188223546
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Je kan gewoon contact met ze zoeken.
Ik heb ze vandaag nog aan de telefoon gehad. Wachttijd 5 minuten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 17:00:44 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_188223604
En anders naar een T winkel.

“Lijdzaam toezien”... klinkt als een slagbank. Zie het in perspectief.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_188223615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt.
Je kunt je probleem plaatsen op hun forum.
Je kunt chatten via de website.
Je kunt bellen naar de klantenservice.
Je kunt ze bereiken op Twitter.
Je kunt ze een bericht sturen via Facebook.
Je kunt langsgaan bij een winkel.

"Lastig."

Echt, gozer, je bent zo enorm aan het opwinden om heel weinig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 17:02:02 ]
pi_188223633
https://twitter.com/tmobile_webcare/with_replies.

Hun Twitter-webcare is *nu* actief; ik weet wel zeker dat je daar een antwoord zal krijgen.
pi_188223692
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Vraag me af wat je tegen Lotte allemaal gezegd hebt...



Lijkt erop dat Lotte hulp erbij haalt als zij er zelf niet uitkomt..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 17:07:17 ]
  woensdag 31 juli 2019 @ 17:19:48 #44
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223896
Ik zal lotte nog eens kietelen. misschien heb ik te normale vragen gesteld, zoals "mijn factuur klopt niet", "factuur/nota komt niet overeen met mijn contract" en "er is teveel afgeschreven". Al dat soort vragen gaan rechtstreeks door naar de "Veelgestelde vragen" waar ik natuurlijk ook al voluit in heb gezocht.

Qua boos maken valt het reuze mee hoor. Het is gewoon bloed irritant om uren kwijt te zijn aan dit soort gekut. En dan maken die 2.50 me eigenlijk geen fuck uit, die 2GB mis ik. Had ik dit geweten was ik meteen naar 10GB gegaan.
pi_188225004
Even wat kleine vraagjes.
Was je oude contract toevallig: 16 euro en een datategoed van 5GB?
Wanneer liep je oude contract af?
pi_188226107
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 17:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik zal lotte nog eens kietelen. misschien heb ik te normale vragen gesteld, zoals "mijn factuur klopt niet", "factuur/nota komt niet overeen met mijn contract" en "er is teveel afgeschreven". Al dat soort vragen gaan rechtstreeks door naar de "Veelgestelde vragen" waar ik natuurlijk ook al voluit in heb gezocht.

Qua boos maken valt het reuze mee hoor. Het is gewoon bloed irritant om uren kwijt te zijn aan dit soort gekut. En dan maken die 2.50 me eigenlijk geen fuck uit, die 2GB mis ik. Had ik dit geweten was ik meteen naar 10GB gegaan.
Dat zijn dan ook geen vragen, maar beweringen.
  woensdag 31 juli 2019 @ 19:51:52 #47
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188226176
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:39 schreef Magic-IRC het volgende:
Even wat kleine vraagjes.
Was je oude contract toevallig: 16 euro en een datategoed van 5GB?
Wanneer liep je oude contract af?
Nee was een onbeperkt contract. Linkje verlengen geklikt en systeem kwam met onder andere dit voorstel. 7gb is precies genoeg, vandaar dat ik dat wel een aardig aanbod vond
  woensdag 31 juli 2019 @ 20:08:49 #48
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_188226408
Waarschijnlijk is dit je factuur van de eerste maand?
Wacht even tot je volgende factuur en kijk even of die wel klopt.

Je bent van abonnement 1 naar abonnement 2 gegaan tijdens een lopende betaalperiode.
Je krijgt dan naar evenredigheid het nieuwe abonnement.
Ben je op de helft van de maand, dan krijg je de helft van de data voor de helft van het geld.
Je betaalt voor je oude abonnement ook nog de helft.
pi_188226470
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee was een onbeperkt contract.
7 GB klinkt vrij beperkt.
pi_188228363
Als het echt niet lukt contact te krijgen kan je het bedrag storneren, dat is terug laten storten. Dan nemen ze wel contact met jou op maar erg aardig doen ze dan niet. Ik heb dat wel eens gedaan maar bereid je er op voor dat ze met een incassobureau kunnen gaan dreigen.
  woensdag 31 juli 2019 @ 22:58:14 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_188228518
Gewoon bellen, wachten en ondertussen wat anders doen. Of twitter gebruiken.
Wist je trouwens dat ze je een extra korting geven op je volgende factuur als je vriendelijk blijft in de communicatie?
Fouten in de Facturatie komen vaker voor, maar worden in de regel netjes herstelt als je contact opneemt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_188228714
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:52 schreef noodgang het volgende:
Zoals aangegeven is het écht niet onmogelijk om contact met ze te krijgen. Dat gaat vrij makkelijk zelfs.

De wat suggestieve TT heb ik even aangepast zodat het de lading wat beter dekt
Nou bij KPN maken ze bellen toch wel heel lastig hoor. Moet redelijk wat pagina`s, klikjes doen en zoeken voor het nummer.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 31 juli 2019 @ 23:21:24 #53
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_188228963
Eens met TS hoor, ik kan me zijn irritatie heel goed voorstellen. Wie gaat er nou een half uur telefonisch in de wacht hangen en daar ook nog eens voor betalen, omdat zo'n louche bedrijf een fout maakt. :') Ik zou proberen het via chat op te lossen (en naar de suggestie van FF kijken), en bij de eerstvolgende gelegenheid je abonnement opzeggen.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_188231429
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 23:21 schreef Kaji het volgende:
en bij de eerstvolgende gelegenheid je abonnement opzeggen.
Het vervelende is dat bijna alle providers geweldig goed zijn totdat er iets mis gaat. Ik heb dat al twee keer meegemaakt. Doffe ellende met die lui. De firewall van mijn huidige provider accepteert geen mail van me, toen ik me aanmeldde was dat kennelijk geen probleem.

TS: Storneren en het juiste bedrag zelf over maken. Wel heel goed omschrijven bij je betaling. Ze bellen je dan wel vanzelf. Niet op ingaan, er op staan dat alle communicatie per mail of chat gaat en laten weten dat je dat gaat bewaren.
pi_188231735
Toevallig weet ik wat er aan de hand is. Ik heb onze abo's laatst telefonisch verlengd dus ben hiervoor gewaarschuwd.

T-Mobile heeft momenteel een actie. Per abo krijg je 2,50 korting. Bij 5gb krijg je 2gb extra en bij 2gb krijg je 1gb gratis. Die korting moet je zelf activeren. En de afdeling die die korting verwerkt heeft al een paar weken een storing. Zodra die storing opgelost is gaan ze het met terugwerkende kracht rechttrekken. Ik moet het nog zien gebeuren maar goed. Dit is dus het verhaal.
Spoilers!
  donderdag 1 augustus 2019 @ 10:42:57 #56
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_188232277
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toevallig weet ik wat er aan de hand is. Ik heb onze abo's laatst telefonisch verlengd dus ben hiervoor gewaarschuwd.

T-Mobile heeft momenteel een actie. Per abo krijg je 2,50 korting. Bij 5gb krijg je 2gb extra en bij 2gb krijg je 1gb gratis. Die korting moet je zelf activeren. En de afdeling die die korting verwerkt heeft al een paar weken een storing. Zodra die storing opgelost is gaan ze het met terugwerkende kracht rechttrekken. Ik moet het nog zien gebeuren maar goed. Dit is dus het verhaal.
Dit idd.
Maar is dit niet enkel te activeren wanneer je meerdere T Contracten hebt op 1 adres? :)
Wel beetje misleiding om het zo op de site te gaan verkopen vind ik?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_188232577
Van de week contact gehad met deze provider via FB, keurig en snel correct antwoord gehad. Dus je doet jezelf echt tekort.
pi_188234759
Klinkt alsof T-mobile klantvoordeel niet is geactiveerd. Heb je meerdere abonnementen bij T-mobile? Anders heb je namelijk geen recht op T-mobile klantvoordeel.

Volgens mij is er ook een storing met dat klantvoordeel gebeuren.

Heb namelijk precies hetzelfde abbo afgesloten, maar betaal wel ¤13.50.

https://imgshare.io/image/screenshot-20190707-235958-chrome.nVuI5

[ Bericht 20% gewijzigd door Baklapper op 01-08-2019 14:00:35 ]
  donderdag 1 augustus 2019 @ 15:06:21 #59
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188236026
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef Baklapper het volgende:
Klinkt alsof T-mobile klantvoordeel niet is geactiveerd. Heb je meerdere abonnementen bij T-mobile? Anders heb je namelijk geen recht op T-mobile klantvoordeel.

Volgens mij is er ook een storing met dat klantvoordeel gebeuren.

Heb namelijk precies hetzelfde abbo afgesloten, maar betaal wel ¤13.50.

https://imgshare.io/image/screenshot-20190707-235958-chrome.nVuI5

Ongetwijfeld heb ik ook zoiets. Het sneue (vanuit T-Mobile) is alleen dat daarvan niets is terug te vinden tijdens de verlenging en/of in de bevestigingsmail. Overigens heb ik ook nog geen nieuw contract ontvangen, het is wel een beetje een zootje daar momenteel geloof ik.

Morgen heb ik wel wat tijd om contact op te nemen, ik zal eens kijken wat dat brengt.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 22:48:20 #60
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_188244531
Je hebt bij het afsluiten van je abonnement aangegeven dat je T-Mobile Thuis/meerdere abonnementen hebt. Die geeft namelijk 2GB extra data en 2,50 EUR korting op je factuur. (16-13,50 = 2,50)

Mocht je T-mobile Thuis hebben dan moet je je mogelijk nog aanmelden via de website, meer info: https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel

Ik gok dat het daar fout gaat.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_188255560
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:06 schreef mcmlxiv het volgende:

Morgen heb ik wel wat tijd om contact op te nemen, ik zal eens kijken wat dat brengt.
En? :)
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:05:08 #62
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188257816
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:27 schreef vannelle het volgende:

[..]

En? :)
Ik geloof dat het goedkomt. 5 is opgehoogd naar 7 in de app. Moet genoeg zijn per maand
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:11:16 #63
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188257897
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Laat ze je bellen of mailen
Opgelost..

Oh beetje laat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')